Rok výroby:2007Typ motoru:CRD 2.0Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:5 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:4. 2. 2008
Auto nemá dosud poruchy,které by znemožnily jeho provoz, zvládá veškeré nástrahy nekvalitních komunikací při jízdách po městě i mimo něj,včetně cest po polní zasněžené a neprojeté cestě na chalupu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o nový vůz,tak v duchu ani nic jiného nečekám. Jediným neduhem,který jsem bohužel zažil u všech svých dosavadních vozů je občasné povrzávání plastů na nerovnostech-zřejmě to bude chtít zesílit zvuk rádia ...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jeep vstoupil závěrem r 07 na trh s novinkou, tzv. "cenově dostupným "Jeepem,a to Patriotem.Jedná se o dnes módní kategorii a vzhledem k nekvalitním vozovkám a nečekaným sněhovým kalamitám oprávněně. Mým předchozím vozem byl tak trochu obstarožní Mitsu Pajero Pinin,určený spíše do terenu a díky jeho spotřebě i milovníkům benzinek.Jeep Patriot se mi zalíbil na první pohled: neokoukaný zjev s maskouWrangleru ale celkovým pojetím spíše zvýšené kombi 4x4, tedy jistá alternativa naší Octavii Scout nebo Subaru Forester.
Motor CRD netřeba představovat, táhne výborně, po zahřátí je velmi tichý , snad bych uvítal menší "turbo" efekt , táhne až od 2000 otáček. Přestože se jedná v podstatě o nezajetý vůz, který má najeto 5000 km a jezdí 80% po městě,spotřeba je vynikajících 7,2l nafty/100km.
Podvozek je spíše "měkký",takže výborně zvládá nerovnosti vozovky,auto i přes svou velikost je dobře ovladatelné,posez oproti Pajeru je podstatně níže,blíží se "civilnímu"vozu,i přes světlou výšku 20cm v zatáčkách nejsou problémy, auto působí lehce nedotáčivě,zvláště na kluzku. Permanentní pohon 4x4 s možnosti uzávěru střed. dif. jsem použil zatím jen jednou- na polní ceste ve 40cm neprojetého sněhu při otáčení a couvání-vůz to zvládl bez potíží.
Co se týká prostornosti,já i syn máme 190cm a vejdeme se bez omezení prostoru pro nohy za sebou, jen bych uvítal delší sedáky na zadních sedadlech pro lepší oporu stehen a ergonomicky lepe řešené opěrky ,ty stávající jsou hodně tvrdé. Kufr je objemný tak akorát,nákupy a batožiny na "chalupu" pojme,sklopíte li zadní sedadlo a jedeteve dvou,nepotřebujete vanu na lyže. Ozvučení vozu je vynikající, ale vychutnáte si ho jen do rychlostí 100km/hod, při vyšších rychlostech vnitřní hluk rychle stoupá.
Auto je velmi příjemné jak ve městě,tak mimo něj ,nejlépe se cítí mezi 100-120km/hod na 6.st. při 2000-2500ot/min, síla motoru je zcela konkurence schopná autům podobné třídy-rozhodně nejste brzda provozu.
Vůz celkově vypadá konzervativně,robustně a zároveň neotřele, no a v černé metalíze je to i velmi "repre". Takže až na ty plasty v interiéru nemá Patriot žádnou chybu a určitě jej doporučuji těm,kteří hledají něco zajímavého co do designu a kvalitního po motorické stránce a nepožadují v podmínkách ČR celkem zbytečný "tvrdý" off roud.
Jeep Patriot stojí určitě za úvahu, především pro svůj osobitý vzhled: a/ konzervativní "krabicová"karoserie která se neokouká b/ charismatická maska značky Jeep Je třeba si uvědomit, že vůz je určen na silnice a jeho 4x4 systém Freedom Drive I i přes své kvality vzhledem ke koncepsitohoto vozu využijete maximálně na zasněžené vozovce a zablácené polní cestě-osobně mohu jako majitel tohoto vozu potvrdit,že nezklamal a s využitím pevného nastavení náhonu mezi P/Z nápravou systémem4WD Lock vás zastaví jedině větší nerovnost. Motorizace: osobně straním spíše Dieselové verzi, motor 2,0CRD + 6 st převodovka tomuto autu vyloženě sedí. Zkusil jsem řídit i benzinovou verzi, zde mi chyběla hlavně zmíněná 6-stka, benziny mají jen 5-st převodovku. Motor byl tichý, pružný, výkonný dostatečně. Spotřebu u dieselu mám dlouhodobě pod 7litrů nafty ve všech jízdních režimech. U benzinu počítejte s 10 litry, ovšem pořizovací cena vozu jes tímto motorem nižší, cena litrů benzinu je o 3Kč pod naftou , rovněž servis a případné závady jsou u benzinu levnější. Jestli máte roční proběh do 30 tisíc, šel bych do Benzinu. Osobně bychale uvítal v takovém vozu motorizaci 4 litru V6 ať to stojí za to, dodávaný Benzin je na moje gusto slabý, myslím, že bude mít svoje rezervy v táhlých stoupáních na dálnici,kde nemusíte jeho Dieselového bráchu stíhat.
Máte niekto skúsenosti aj s benzínovým motorom? Ja mám objednanú verziu benzín - manuál, som zvedavá na spotrebu. Teraz jazdím T-RAV4 a keďže jazdím väčšinou v meste alebo po diaľnicii, tak ma spotreba občas šokuje. Vaše pozitívne hodnotenia auta ma tešia. Zatiaľ som vyskúšala len skúšobnú jazdu na Compasse v naftovej verzii. Na križovatkách bol o niečo lenivejší, ako som zvyknutá. Ale inak fajn. Takže som v očakávaní.
Recenzia k SUV Jeep Patriot je napísaná viac než dobre,plne súhlasím s autorom recenzie.Je vyčerpávajúca.Vlastním Patriot od 15.01.2008 a keďže by som sa len opakoval,rozhodol som sa že recenziu písať na toto SUV nebudem /bolo by to už zbytočné a hlavne podmienka k recenzii vyžadujúca 250 slov sa mi zdá zbytočne moc preto som si dovolil pár komentárov a prispel k rozšírení diskusie v ktorej budem rád pokračovať a vymieňať si názory a skúsenosti/.
V prvom rade si treba uvedomiť že je Patriot a Compass sú p r v é vozy typu SUV od značky Jeep,nie sú to off roady.Treba to chápať ako vozy SUV a tak to aj brať./ináč článok pred tým,kde som sa zmieňoval o tuningoch,som písal ja,zabudol som sa podpísať/.Koncepcia SUV a off roadu je vo veľa veciach podobná,alebo blízka.Preto si tvrdím povedať,že vzhľadom k tomu že Jeep má dlhoročné skúsenosti s vozidlami typu off road,je cena tohto vozidla bezkonkurenčná a to nehľadiac na to,že pojem Jeep je sám o sebe pojmom. Z načka Jeep si chce získať nových zákazníkov,preto vyrobili to čo je žiadané a týmto sa im to aj podarilo./Ja osobne som vždy túžil vlastniť Jeep,ale nakoľko bola táto značka dosť náročná na prevádzku- hlavne vysoká spotreba, som mohol len snívať a až výrobou tohto modelu si ma získali.Takýchto priaznivcov je určite viac-skrátka moc dobrý ťah./
Souhlasím s konzervativním laděním vzhledem k čiptuningu, myslím ,že takový zásah do výkonu vyžaduje adekvátní úpravu dalších částí motoru,spojky atd. Celá věc se tak prodraží, že ztrácí smysl.Konkretně je pocitově zátah tohoto motoru v J.P. velmi slušná. Vůz je skutečně nový a neznámý, alemotor a převodovku již známe od VW. Ostatní je Jeep v obvyklé kvalitě a trvanlivosti. Je to však "kompromis" nedosahující terenních schopností Wranglera a luxusu Commandera nebo Grand Cherokee. Je to "vstupenka"do rodiny Jeepu, ale povedená.
Ohľadom toho prečipovania.Jeden odborník raz rozprával ohľadom úprav /tuning,prečipovanie a pod./Jednoznačne bol proti týmto veciam,vraj auto má byť bez dodatočných úprav,ináč stráca hodnotu.Každý motor je stavaný na určité parametry,roznymi úpravami sa motor ničí.Vznikajú tam rozne tlaky,odchádzajú krúžky a čipy.Je to na uvážení majiteľa čo si dá spraviť s autom.Pre tuningové firmy je to biznis,keď si zaplatíte za zničenie vozidla,prečo by Vám ho nezničili.Keď už je tam prečipovaný motor,treba s tým jazdiť opatrne,prudké zrýchľovanie len krátkodobo pri predbiehaní.Autá po dodatočných úpravách nekupovať hlavne z druhej ruky,neviete ako s tým majiteľ zaobchádzal.Zmieňoval sa aj o spojleroch-vrta sa tam do karoserie a má to tendenciu hrdzavieť v týchto miestach.Je pravda že tie isté motory o rovnakých objemoch sa robia v roznych výkonoch,ale výkonovo silnejšie motory z fabriky sú zosilené a teda viac predimenzované.Toto nieje z mojej hlavy,takto sa vyjadril odborník. No a k tej recenzii-ja si myslím že je to v poriadku,recenzia je robená do tejto doby,nemože predsa človek napísať ani nepíše recenziu do budúcna.Nové poznatky tam pribudnú,nech dotyčný počká 6 rokov,potom si to prečíta a može sa rozhodnúť.Veľa ľudí privíta túto recenziu,jedná sa o nový model,takže budú radi že nejaká recenzia vyšla.
ahojte....pokukavam po Patriotovi...a citam tu o čipovani. MOJA SKUSENOST: KIA Sportage 2,OO CRD, 62 000km vykon zvysený o 28ks, cena 435,- Vysledok = PLUS spotřeba v priemere z 8, 2 - 8,9L isla na 7,2- 7,5L v lete a jazdim sam max + 1. Je to prijemne živé, nehonim to. ALE !!! po ca 5 tisíc km od precipovania zacalo piskat turbo a piska jako sanitka uz dobrych 75 OOOkm, a při živej akceleracii smýka spojka snad hned po precipovaní a to je smrad ked vystupim.... NEDOPORUCUJEM.
03.02.2014 | 20:08:06 | Peter
| 195.91.108.*Reagovat
Radek
Sori,pomýlil som sa samozrejme je to v N.m /bol to preklep/
1. Není tak docela pravda, že každý vůz po 5 tis.km zvládne Recenzi bez poruch,5 tis není mnoho, vůz ještě není zajetý, ale "šunka" se projeví- viz můj příspěvěk k Renault Clio II, to byla katastrofa a nervy " v kýblu", utíkal jsemod této značky hodně rychle. 2.Nyní k panu Milanovi. Podle popisu má zcela identický vůz, myslím tím výbavu, zřejmě nějaká akce prodejce, jen v ČR si účtovali 750.tis-zde patrný rozdíl měny vůči dolaru. Co se týký ekol modelů- je to jistě cesta, uvidíme, jak brzy se to podaří s těmi články technicky zvládnout,abychom se dočkali, neboť cena nafty- v Ostravě 32-33Kč/litr-neskutečně drahé vzhledem ke kupní síle, ovšem jezdit se bude stejně. 3. Výkon motoru, ten popis laboratorních hodnot je zajímavý,jeden z majitelů Patriotů si nechal motor přečipovat,jistě odvážný kousek za 11.tis Kč, nárůst výkonu mi není po této úpravě znám, ale u standartně dodávaného vozu je zcela dostatečný, co by člověk nezkusil.... 4.Zatím jezdím stále bez poruch, najeto 10. tis, jediné, co mně vadí, je vrzání plastů,jinak vše OK.
Motor kritizujú/zastaralý/ nieje to common rail ,ale čerpadlo-dýza.Kritizujú ho jedine po tej stránke,ževraj je hlučný.Ináč parametr má vynikajúce.Zakúpil som si Český časopis AUTUDIESEL č.8je to 3-oj mesačník listopad,prosinec 2007,leden 2008.Ináč najodbornejší časopis,ktorý sa mi dostal do rúk.Je tu test "měření na brzdě".Hodnotili tu aj tento motor a nameraný skutočný výkon tohto motora je 121 kw pri 3847 otáčkach a nameraný skutočný krútiaci moment 408 kw pri 2336 otáčkach!!!Ano,nepomýlil som sa.je to 408 kw!!!Namerané hodnoty sú získané válcovou zkušebnou výkonu Bosch FLA 203.Vo výbave mám tmavé sklá,kož.volant s tempomatom,metalízu,pozdlžne nosiče sú v tejto výbave "sport" samozrejmosťou.Vlastne je tam všetko podstatné-cena ma vyšla na 880 000 Sk.Tiež sa auto každému v okolí páči-aj keď mňa to moc nezaujíma,ja som ho chcel od prvého momentu ako som ho objavij v časopisoch.Jeep sa dal na dobrú cestu,čo sa týka ekologie a spotreby.Teraz bol na výstave predstavený Jeep Renegade.Super to vyzerá,kombinácia naftového motora s litiovými bateriami.Uzávierka,dokonca aj redukcia je tam a kombinovanú spotrebu udávajú 2,3 l na 100 km.Je to otvorené 2-oj miestny roadster,ale verím že dobudúcna tomu dajú aj strechu.Verím že budeme spokojní s touto značkou a naše nadšenie zo značky Jeep neopadne.
1.Patriot a a ženy: rovněž si nemyslím, že ženy touží jen po malém autě a velkých se bojí, je to jen otázka zvyku, spíše bych očekával od žen potřebu být v bezpečí, což jim malý vůz ztěží zaručí. Moje manželka malá auta přímo nesnáší , sama jezdí MB třídy A, a tuto velikost považuje za nejmenší možnou a přijatelnou, mimochodem vůz je 3 roky v denním provozu bez jediné závady. Vůz typu Patriotu je dle mého pro ženy velmi přijatelný a určitě jimbude i slušet. 2.Síla motoru a spotřeba: O motoru CRD 2,0 se v časopisech vyjadřují jako o VW dieselu starší generace, nicméně jeho kroutící moment 310Nm/2000 ot je vynikající a je opravdu znát,cestou do Rakouska po dálnici mi umožnil bez problémů plynulou jízdu 140km kopec nekopec a spotřeba,ačkoliv to nepovažuji při ceně vozu za to nejdůležitější, potěší majitele i ekologické aktivisty- 6,5-7lnafty/100km při splnění všech emisních limitů. 3.Auto mám denně v provozu,jediné, co mi vadí, je vrzání v interiéru: je to otázka neměkčených tvrdých plastů a technologie výroby- kompletace je zřejmě ruční a ne strojová, což zvyšuje nepřesnost v sesazení vrzajících dílů. Vozů jsem měl více, ale jediným nevrzajícím, byl Golf III. I ten manželčin MB občas "vrzne". Řešení by bylo jen v demontáži,opětném bezchybném slícování a vypodložení, ale to nemám zatím odvahu servisu svěřit, aby to nebylo ještě horší. 4.Koupě auto v SR nebo ČR, ani to ani druhé, snad nejlépe přes Net a vynechat dealera, nebo Slovinsko,kde je nejmenší daň, chce to ale kontakty. Zakoupil jsem Patriot 2,0 CRD Sport s pakety / střešní lyžiny, Tempomat, zatmavená skla, nevím co tam bylo ještě navíc, ale odhadem za 40.tis ,takže cena se pohybovala kolem 800.tis, dealer mi udělal akční slevu, takže vůz byl v repre černé metalize za 750 tis s DPH. Cena opravdu dobrá, záruka 2 roky nebo100 tiskm, na karoserii 12 let- nechám raději vystříkat spodek a dutiny, přece jen je to jistota. Auto se všem velmi líbí, budí opravdu pozornost,na můj vkus by mohlo být něco vyšší, lépe by se nastupovalo a "razance" by šla ještě nahoru. Těším se na další výměnu dojmů, není nad pokec dvou nadšených čerstvých "Jeepistů"
S Fusionom som bol spokojný čo sa týka bezporuchovosti.Mal som ho 4 roky.Komfort jazdy s Patriotom sa ale nedá porovnať. Mal som Fusion s motorom 1.4 TDCI.tento motor je ideálny do mesta,ale čo sa týka predbiehania mimo obce je až moc pomalý.Sama manželka tvrdila že Fusion má nevýhodu,že je to pomalé pri predbiehaní.A motor 1.6 TDCI je síce úsporný,ale taktiež pomalý.Viezli sme sa vo Volve C30 s motorom 1.6 TDCI,mimochodom manželka ho šoférovala /je to ten istý motor ako vo Fusione/ a manželka nevidela nijaký rozdiel medzi motorom 1.4 TDCI a 1.6 TDCI-ja som bol tiež toho názoru.Manželka sa s Fusionom ťažko lúčila,obávala sa ženezvládne jazdu s Patriotom-vraj je to veľký voz.Akonáhle bol Patriot doma,veľi rýchlo sa s ním skamarátila.Jazdí s ním bez problémov,ani s cúvaním nemá problémy. Keď sa mám priznať,mne sa s Patriotom jazdí lepšie ako s Fusionom.Malý objem =malá spotreba,ale je to pomalé.Motor 2.0 CRD je ideálny kompromis-je to živé,na to ako to ťahá spotreba minimálna.Na SUV týchto rozmerov plne dostačujúce a bezkonkurenčné!!!No a keď si niekto myslí že ženy túžia po malých autách kategorie Fusion,tak sa mýli-ženy ktoré majú vzťah k jazdeniu uprednostia určite Patriot a ním podobné SUV. Ináč ma prekvapila informácia,že v Čechách nieje servis a náplne po dobu 6.rokoch alebo do 160 000 km zadarmo.Možno je výhodnejšie aj pre Čechov kúpiť toto SUV na Slovensku /mimochodom Patriot 2.0 CRD sa predáva za 839 000 Sk/ možno by stálo za to prepočítať to a zvážiť.
Ford Fusion- ženy o něm říkají, och, takový můjmalý džíp... Je to určitě dobré auto, také jsemkolem něj chodil,nejvíce mě zaujala výšší světlost, robustní zjev a úspornost dieselů, II.generace 1,6 TdCi nemá chybu, auto však postrádá pro mne to nejdůležitější, ato je 4x4. Osobně jsem měl 10 vozů a Patriot je 11. Ale prvním "teréňákem" byl Mitsu Pinin - pořídil jsem jej za velmi dostupných 540.tisíc a obalil do ochr. rámu + nášlapů, ozdobného krytu rezervy,auto bylo vyvedeno v kombinovaném laku modré metalízy s šedým pontonem, no prostě mazlíček. Nebylo s ním problém opustit vozovku a jet jinudy-brod 40cm vody,bahnitá louka, neprojetá polní cesta v zimě v r 05, všichni pamatujeme na hodněsněhu,nebo třebas přes obrubník ,když se nechtělo čekat na autopřed vámi. Jedinou chybou byl odfláknutý interier v režii italů, slabší 1,8 benz.motor,který nestíhal na dálnici , ale do100km to bylo velmi příjemné auto, jo,snad ještě málo místa vzadu a malý kufr, ale při daných rozměrech auta se nedalo nic jiného čekat, přesto tvrdím,že jePinin tak trochu v ČR vzhledemke slabým prodejům nedoceněný vůz. No a pak se objevil větší, silnější,úspornější a reprezentativnější Patriot. A teď ještě k předchozímu článku: Servis a náplně 6 let nebo160 tiskm zdarma je vynikající, v ČR je dealer nenabízí. A nyní ke kolům, v ČR nemá zatím žádný prodejce disků certifikát pro Patriot jako nový vůz z US, tudíž jsemmuselkoupit originál kola, jedno za7,5 tis,ačkoliv by se daly koupit disky za polovinu. Bourat s autem na neschválených kolech znamená být bez plnění od Pojišťovny. Co se týká toho milionáře- Jeep Patriot jecenově nejdostupnější vůz této značky. Vozy beru vždy na leasing, hotově bych to nikdy za nový vůz nedal, leasing mám na 6 let a při 10%akontaci mi to dělá 14.000,. na měsíc , což ujde. Mámv plánu provest ošetření dutin a podvozku a pokud vůz nenabourám, zůstane v rodině. Patriot má rozhodně na to, aby nějakou tu dobu vydržel.
Vidím,že sme sa stretli fanúšikovia a miláčikovia Patriotu.Auto ma hneď na prvý pohľad zaujalo.Pred ním som vlastnil Ford Fusion-chcel som úsporný automobil.Akonáhle vyrobili Patriot,ani chvíľku som nezaváhal,podal inzerát na predaj Fordu a okamžite objednal Patriot.Neľutujem,bolo to jedinečné rozhodnutie,moje srdce túžilo po Jeepe.Keďže doteraz boli autá značky Jeep nákladné na spotrebu,mohol som len snívať.Situácia sa zmenila výrobou Patriota-relatívne nízka spotreba,servis a náplne 6 rokov alebo 160 000 km zdarma,dostupná cena pneumatík...Moje rozhodnutie neľutujem,netreba sa báť,treba ísť do toho.Nie som milionár,pracujem ako výrobný pracovník v automobilke V W.Keď máte záujem a chcete poradiť,alebo sa opýtať ohľadom Patriotu,rád predám moje skúsenosti-poprípade informácie.Doprajem radosť vlastniť Patriot fanúšikom značky Jeep a užívať si slobodu a komfort z jazdy v tomto originál Jeep-e.
Gratuluji ke koupi dalšímu majiteli Patriota, tentokrát ze Slovenska. Patriot je skutečně Jeep s nezaměnitelnou identitou a tim nezaměnitelný,jediněčný, originální. Vůz jsem zakoupil 10/07, jezdím denně do práce po městě, do hor na lyže, najeto mám 10.000km a zatím bez závad. Nedelší cesta byla do Rakouska, asi 7hod cesty, absolvoval jsem bez únavy díky pohodlným sedadlům, komfortní velikosti interiéru a výbornému motoru-absolutní dostatek výkonu pro všechny situace a spotřeba 6,5l/100km při 140km /hod kopec nekopec, podotýkám, že po natankování v Rakousku šla spotřeba dolů o 0,5l- zřejmě kvalitnějšní PHM.Jediná věc, která mně obtěžuje, je povrzávaní plastů palubovky a úchytů zadních sedadel u promrzlého vozu, po zahřátí interiéru pazvuky mizí. K interiéru - jeho designu a kvalitě užitých plastů jsem se již rozepsal minule. Patriot je nazýván SUV, já osobně jej řadím spíše do třídy Cross-overů, což je pro značku Jeep značný ústup od terénnních schopností, ale pro řidiče hledajícího vůz schopný dojet v zimě na chalupu, dopráce, vůz, který snese nekvalitní cesty a navíc originálně vypadá, je poměrně dobře udělaný, neudělá z majitele štvance stran agresivních ekologických aktivistů brojících proti " terenním žroutům",tak pro takové zájemce je Patriot určitě horký kandidát. Jeho jediným opravdovým konkurentem je W-Tiguan,cenou výkony,kvalitou, ovšem nedá vám onu identitu Jeepa, s maskou Jeepa jste prostě nepřehlédnutelní
Doplním moje skúsenosti,nebudem písať celú recenziu.Kúpil som Patriot v lednu 2008,čakal som 3 mesiace,čo je moc slušné na SUV.Som maximálne spokojný celkovo s Patriotom.Týka sa to všetkého,vrátane pohodlia,komfortu,výbavy,ceny,motora,spotreby,priestoru.Chyby som nehľadal,ani nenašiel.Niekomu by mohol vadiť plytší kufor,ako by sa zdal na takéto auto.Tvrdšie plasty ma netrápia.Vymenil som gumičku na zadnom stierači,pri stieraní vydávala nepríjemný zvuk-investícia 30 Sk,teraz je to OK.Na zimu som kúpil 16" Al disky/lacnejšie sú disky,večší výber pneu a lacnejšie ako na povodné17" disky.NEMENIL BY SOM JEEP PATRIOT 2.0 CRD za nič iného,je to super auto,bezkonkurenčná cena,neopakovateľný dizajn-je to proste originál JEEP nič nenapodobňuje,ani sa na nič nehrá je to skrátka JEEP a ostáva sám sebou!!!
Přeji hezký den všem diskutujícím, komentář k L-Freelander byl rozporuplný na těchto stránkách i v testu AMR-ta nešťasná elektronika,užil jsem si s ní svoje v případě R. Scenic, ale to je úplně jiná kapitola. Zcela jsempropadl kategorii SUV,výběr z "kříženců", myšleno kompromisů mezi auty s dobrými "silničními" vlastnostmi a schopnostmi poradit si s lehkým terénem i výmoly a nebýt přitom předimenzovaným tvrdým Off roadem,neobratným ve městě s 2-násobnou spotřebou od běžného auta, tak těch opravdu není mnoho. Výběr auto je samozřejmě i citová věc,otázka vkusu každého. Mne Jeep Patriot zaujal-tak ,jak jsem již psal-neotřelý,robustní a reprezentativní. A při tom se jedná o nejlevnější a zárověň nejúspornější Jeep- v tom je dle mého jeho naděje. Nevýhodou jsou dlouhé dodací lhůty, snad až 3 měsíce. V Ostravě se již prodaly včetně mého již 4 vozy.Na rozdíl od jeho příbuzného- Jeep Compas / kontraverzní design zádě/ se Patriot dle slov dealera prodává velmi dobře. V ruce jsem měli Cherokee a Commander, oba jsem projel pod vedením školitele náročným terenem, kam bych s Patriotem raději nevyrazil / velké převisy karoserie,absence rámu a pevných náprav-tedy špatné křížení, absence redukce,světlá výška je ale překvapivě stejných20cm,uzávěr dif P. také nechybí/, Commander mě navíc zaujal úrovní "vnitřku", což mi právě jako jediné schází u Patriotu. Spotřeba není až tak podstatná,pokud máte na takové auto, ale potěší. Jako zajímavost dodávám, že po natakování PHM v Rakousku klesla spotřeba o pů litru, tedy na 6,5l/100km, a to přijízdě na dálnici kopec nekopec 130-140km/hod na zimních pneu. Myslím , že motor 2,0 CRD od W. byl pro tento vůz dobrá volba. Pro zájemce - více jsem se rozepsal o Jeep P na stránkách WWW.Jeep Club Net
Jeep je klasika a mé srdce mne také nikdy nepřitáhne ke Korejské konkurenci, v této třídě také preferuji klasické značky. Na auto jsem koukal v televizi při testu a vypadá hodně dobře. Mám také rád auta kterých nejezdí masivně tisíce . Oba máme podobné vozy ( L.rover Freelander II) a jsem zvědav co přinesou následující kilometry ve vztahu ke spolehlivosti. Ta spotřeba u Jeepu je tedy úžasná, tam se L.Rover nikdy nedostane ani náhodou.
Děkuji za první komentář, již jsem měl obavy,že tak skvělý vůz nikoho nezajímá. Skutečně to není žádný drobeček ani délkou ani hmotností a přes svou "ramenatou" masku je zároveň i elegantní. Spotřeba se opravdu pohybuje 7,1-7,3l nafty při jízdě po městě. Spotřeba však není to hlavní. Jeep P. je prostě velmi příjemné auto ve všech směrech . Jeho skutečně jediná "rezerva" je disegn a provedení interiéru .Tento je zbytečně "off roadovský", lepší materiály a méně ostrých hran by celkový dojem určitě zlepšily. Jeho soupeři mohou být snad W-Tiquan a Subaru Forester-zde bohužel chybí srovnatelný "diesel", Škoda Scout si přece jen dle mého názoru na SUV hraje, korejce KIA Sportage a H-Tuscon jsem vyřadil-nemám důvěru ani k vozu ani k servisu. SUV-ček civilního ražení do 4,5m se schopným dieselem, dobrou trakcí ,odolných vůči našim cestám-necestám a provedených v dobré kvalitě není nikdy dost- Jeep P. je jedním z nich.
Myslim ze na nase aj Ceske cesty su taketo auta dobra volba. Taku vybornu spotrebu by som u tak velkeho auta s nezabehnutym motorom a v meste rozhodne necakal.
Komentáře uživatelů k recenzi Jeep Patriot
Jeep Patriot stojí určitě za úvahu, především pro svůj osobitý vzhled: a/ konzervativní "krabicová"karoserie která se neokouká
b/ charismatická maska značky Jeep
Je třeba si uvědomit, že vůz je určen na silnice a jeho 4x4 systém Freedom Drive I i přes své kvality vzhledem ke koncepsitohoto vozu využijete maximálně na zasněžené vozovce a zablácené polní cestě-osobně mohu jako majitel tohoto vozu potvrdit,že nezklamal a s využitím pevného nastavení náhonu mezi P/Z nápravou systémem4WD Lock vás zastaví jedině větší nerovnost.
Motorizace: osobně straním spíše Dieselové verzi, motor 2,0CRD + 6 st převodovka tomuto autu vyloženě sedí. Zkusil jsem řídit i benzinovou verzi, zde mi chyběla hlavně zmíněná 6-stka, benziny mají jen 5-st převodovku. Motor byl tichý, pružný, výkonný dostatečně. Spotřebu u dieselu mám dlouhodobě pod 7litrů nafty ve všech jízdních režimech.
U benzinu počítejte s 10 litry, ovšem pořizovací cena vozu jes tímto motorem nižší, cena litrů benzinu je o 3Kč pod naftou , rovněž servis a případné závady jsou u benzinu levnější. Jestli máte roční proběh do 30 tisíc, šel bych do Benzinu. Osobně bychale uvítal v takovém vozu motorizaci 4 litru V6 ať to stojí za to, dodávaný Benzin je na moje gusto slabý, myslím, že bude mít svoje rezervy v táhlých stoupáních na dálnici,kde nemusíte jeho Dieselového bráchu stíhat.
04.07.2008 | 15:17:39 | Reagovat
Máte niekto skúsenosti aj s benzínovým motorom? Ja mám objednanú verziu benzín - manuál, som zvedavá na spotrebu. Teraz jazdím T-RAV4 a keďže jazdím väčšinou v meste alebo po diaľnicii, tak ma spotreba občas šokuje. Vaše pozitívne hodnotenia auta ma tešia. Zatiaľ som vyskúšala len skúšobnú jazdu na Compasse v naftovej verzii. Na križovatkách bol o niečo lenivejší, ako som zvyknutá. Ale inak fajn. Takže som v očakávaní.
04.07.2008 | 14:20:48 | Jarmila Reagovat
dobra receniza a co takto ju pridat aj s nejakymi fotkami na moje.auto.cz
18.03.2008 | 12:19:14 | Reagovat
Tyto stránky nejsou nejvhodnější k diskuzi o tomto vozu.
Více na www..Jeep Klub
14.03.2008 | 14:03:50 | Reagovat
preslov k recenzii
Recenzia k SUV Jeep Patriot je napísaná viac než dobre,plne súhlasím s autorom recenzie.Je vyčerpávajúca.Vlastním Patriot od 15.01.2008 a keďže by som sa len opakoval,rozhodol som sa že recenziu písať na toto SUV nebudem /bolo by to už zbytočné a hlavne podmienka k recenzii vyžadujúca 250 slov sa mi zdá zbytočne moc preto som si dovolil pár komentárov a prispel k rozšírení diskusie v ktorej budem rád pokračovať a vymieňať si názory a skúsenosti/.
14.03.2008 | 11:00:42 | milan Reagovat
off road-SUV
V prvom rade si treba uvedomiť že je Patriot a Compass sú p r v é vozy typu SUV od značky Jeep,nie sú to off roady.Treba to chápať ako vozy SUV a tak to aj brať./ináč článok pred tým,kde som sa zmieňoval o tuningoch,som písal ja,zabudol som sa podpísať/.Koncepcia SUV a off roadu je vo veľa veciach podobná,alebo blízka.Preto si tvrdím povedať,že vzhľadom k tomu že Jeep má dlhoročné skúsenosti s vozidlami typu off road,je cena tohto vozidla bezkonkurenčná a to nehľadiac na to,že pojem Jeep je sám o sebe pojmom. Z načka Jeep si chce získať nových zákazníkov,preto vyrobili to čo je žiadané a týmto sa im to aj podarilo./Ja osobne som vždy túžil vlastniť Jeep,ale nakoľko bola táto značka dosť náročná na prevádzku- hlavne vysoká spotreba, som mohol len snívať a až výrobou tohto modelu si ma získali.Takýchto priaznivcov je určite viac-skrátka moc dobrý ťah./
14.03.2008 | 10:47:02 | milan Reagovat
Souhlasím s konzervativním laděním vzhledem k čiptuningu, myslím ,že takový zásah do výkonu vyžaduje adekvátní úpravu dalších částí motoru,spojky atd. Celá věc se tak prodraží, že ztrácí smysl.Konkretně je pocitově zátah tohoto motoru v J.P. velmi slušná. Vůz je skutečně nový a neznámý, alemotor a převodovku již známe od VW. Ostatní je Jeep v obvyklé kvalitě a trvanlivosti. Je to však "kompromis" nedosahující terenních schopností Wranglera a luxusu Commandera nebo Grand Cherokee. Je to "vstupenka"do rodiny Jeepu, ale povedená.
13.03.2008 | 18:39:54 | Reagovat
úpravy
Ohľadom toho prečipovania.Jeden odborník raz rozprával ohľadom úprav /tuning,prečipovanie a pod./Jednoznačne bol proti týmto veciam,vraj auto má byť bez dodatočných úprav,ináč stráca hodnotu.Každý motor je stavaný na určité parametry,roznymi úpravami sa motor ničí.Vznikajú tam rozne tlaky,odchádzajú krúžky a čipy.Je to na uvážení majiteľa čo si dá spraviť s autom.Pre tuningové firmy je to biznis,keď si zaplatíte za zničenie vozidla,prečo by Vám ho nezničili.Keď už je tam prečipovaný motor,treba s tým jazdiť opatrne,prudké zrýchľovanie len krátkodobo pri predbiehaní.Autá po dodatočných úpravách nekupovať hlavne z druhej ruky,neviete ako s tým majiteľ zaobchádzal.Zmieňoval sa aj o spojleroch-vrta sa tam do karoserie a má to tendenciu hrdzavieť v týchto miestach.Je pravda že tie isté motory o rovnakých objemoch sa robia v roznych výkonoch,ale výkonovo silnejšie motory z fabriky sú zosilené a teda viac predimenzované.Toto nieje z mojej hlavy,takto sa vyjadril odborník.
No a k tej recenzii-ja si myslím že je to v poriadku,recenzia je robená do tejto doby,nemože predsa človek napísať ani nepíše recenziu do budúcna.Nové poznatky tam pribudnú,nech dotyčný počká 6 rokov,potom si to prečíta a može sa rozhodnúť.Veľa ľudí privíta túto recenziu,jedná sa o nový model,takže budú radi že nejaká recenzia vyšla.
13.03.2008 | 14:19:55 | Reagovat
RE: úpravy a CHIPTUNNING
ahojte....pokukavam po Patriotovi...a citam tu o čipovani. MOJA SKUSENOST:
KIA Sportage 2,OO CRD, 62 000km vykon zvysený o 28ks, cena 435,- Vysledok = PLUS spotřeba v priemere z 8, 2 - 8,9L isla na 7,2- 7,5L v lete a jazdim sam max + 1. Je to prijemne živé, nehonim to.
ALE !!! po ca 5 tisíc km od precipovania zacalo piskat turbo a piska jako sanitka uz dobrych 75 OOOkm, a při živej akceleracii smýka spojka snad hned po precipovaní a to je smrad ked vystupim....
NEDOPORUCUJEM.
03.02.2014 | 20:08:06 | Peter | 195.91.108.* Reagovat
Radek
Sori,pomýlil som sa samozrejme je to v N.m /bol to preklep/
13.03.2008 | 13:56:31 | Reagovat
1. Není tak docela pravda, že každý vůz po 5 tis.km zvládne Recenzi bez poruch,5 tis není mnoho, vůz ještě není zajetý, ale
"šunka" se projeví- viz můj příspěvěk k Renault Clio II, to byla katastrofa a nervy " v kýblu", utíkal jsemod této značky hodně rychle.
2.Nyní k panu Milanovi. Podle popisu má zcela identický vůz, myslím tím výbavu, zřejmě nějaká akce prodejce, jen v ČR si účtovali 750.tis-zde patrný rozdíl měny vůči dolaru.
Co se týký ekol modelů- je to jistě cesta, uvidíme, jak brzy se to podaří s těmi články technicky zvládnout,abychom se dočkali, neboť cena nafty- v Ostravě 32-33Kč/litr-neskutečně drahé vzhledem ke kupní síle, ovšem jezdit se bude stejně.
3. Výkon motoru, ten popis laboratorních hodnot je zajímavý,jeden z majitelů Patriotů si nechal motor přečipovat,jistě odvážný kousek za 11.tis Kč, nárůst výkonu mi není po této úpravě znám, ale u standartně dodávaného vozu je zcela dostatečný, co by člověk nezkusil....
4.Zatím jezdím stále bez poruch, najeto 10. tis, jediné, co mně vadí, je vrzání plastů,jinak vše OK.
12.03.2008 | 18:25:58 | Dr.Ti Reagovat
Trochu brzy
na objektivní recenzi. 5000 km během 5ti měsíců bez poruchy zvládne snad každé nové auto.
12.03.2008 | 12:40:32 | bachařka Reagovat
je technická
Kroutící moment je obvykle v N.m. :-)))
12.03.2008 | 11:49:06 | Radek Reagovat
Jeep Renegade
Pozri si ho na www.jeep.cz článok "predstaven Jeep Renegade"
12.03.2008 | 11:10:05 | milan Reagovat
Motor kritizujú/zastaralý/ nieje to common rail ,ale čerpadlo-dýza.Kritizujú ho jedine po tej stránke,ževraj je hlučný.Ináč parametr má vynikajúce.Zakúpil som si Český časopis AUTUDIESEL č.8je to 3-oj mesačník listopad,prosinec 2007,leden 2008.Ináč najodbornejší časopis,ktorý sa mi dostal do rúk.Je tu test "měření na brzdě".Hodnotili tu aj tento motor a nameraný skutočný výkon tohto motora je 121 kw pri 3847 otáčkach a nameraný skutočný krútiaci moment 408 kw pri 2336 otáčkach!!!Ano,nepomýlil som sa.je to 408 kw!!!Namerané hodnoty sú získané válcovou zkušebnou výkonu Bosch FLA 203.Vo výbave mám tmavé sklá,kož.volant s tempomatom,metalízu,pozdlžne nosiče sú v tejto výbave "sport" samozrejmosťou.Vlastne je tam všetko podstatné-cena ma vyšla na 880 000 Sk.Tiež sa auto každému v okolí páči-aj keď mňa to moc nezaujíma,ja som ho chcel od prvého momentu ako som ho objavij v časopisoch.Jeep sa dal na dobrú cestu,čo sa týka ekologie a spotreby.Teraz bol na výstave predstavený Jeep Renegade.Super to vyzerá,kombinácia naftového motora s litiovými bateriami.Uzávierka,dokonca aj redukcia je tam a kombinovanú spotrebu udávajú 2,3 l na 100 km.Je to otvorené 2-oj miestny roadster,ale verím že dobudúcna tomu dajú aj strechu.Verím že budeme spokojní s touto značkou a naše nadšenie zo značky Jeep neopadne.
12.03.2008 | 11:00:42 | milan Reagovat
1.Patriot a a ženy: rovněž si nemyslím, že ženy touží jen po malém autě a velkých se bojí, je to jen otázka zvyku, spíše bych očekával od žen potřebu být v bezpečí, což jim malý vůz ztěží zaručí. Moje manželka malá auta přímo nesnáší , sama jezdí MB třídy A, a tuto velikost považuje za nejmenší možnou a přijatelnou, mimochodem vůz je 3 roky v denním provozu bez jediné závady. Vůz typu Patriotu je dle mého pro ženy velmi přijatelný a určitě jimbude i slušet.
2.Síla motoru a spotřeba: O motoru CRD 2,0 se v časopisech vyjadřují jako o VW dieselu starší generace, nicméně jeho kroutící moment 310Nm/2000 ot je vynikající a je opravdu znát,cestou do Rakouska po dálnici mi umožnil bez problémů plynulou jízdu 140km kopec nekopec a spotřeba,ačkoliv to nepovažuji při ceně vozu za to nejdůležitější, potěší majitele i ekologické aktivisty- 6,5-7lnafty/100km při splnění všech emisních limitů.
3.Auto mám denně v provozu,jediné, co mi vadí, je vrzání v interiéru: je to otázka neměkčených tvrdých plastů a technologie výroby- kompletace je zřejmě ruční a ne strojová, což zvyšuje nepřesnost v sesazení vrzajících dílů. Vozů jsem měl více, ale jediným nevrzajícím, byl Golf III. I ten manželčin MB občas "vrzne". Řešení by bylo jen v demontáži,opětném bezchybném slícování a vypodložení, ale to nemám zatím odvahu servisu svěřit, aby to nebylo ještě horší.
4.Koupě auto v SR nebo ČR, ani to ani druhé, snad nejlépe přes Net a vynechat dealera, nebo Slovinsko,kde je nejmenší
daň, chce to ale kontakty. Zakoupil jsem Patriot 2,0 CRD Sport s pakety / střešní lyžiny, Tempomat, zatmavená skla, nevím co tam bylo ještě navíc, ale odhadem za 40.tis ,takže cena se pohybovala kolem 800.tis, dealer mi udělal akční slevu, takže vůz byl v repre černé metalize za 750 tis s DPH. Cena opravdu dobrá, záruka 2 roky nebo100 tiskm, na karoserii 12 let- nechám raději vystříkat spodek a dutiny, přece jen je to jistota.
Auto se všem velmi líbí, budí opravdu pozornost,na můj vkus by mohlo být něco vyšší, lépe by se nastupovalo a "razance" by šla ještě nahoru.
Těším se na další výměnu dojmů, není nad pokec dvou nadšených čerstvých "Jeepistů"
10.03.2008 | 17:58:08 | Dr.Ti Reagovat
Patriot versus Fusion
S Fusionom som bol spokojný čo sa týka bezporuchovosti.Mal som ho 4 roky.Komfort jazdy s Patriotom sa ale nedá porovnať. Mal som Fusion s motorom 1.4 TDCI.tento motor je ideálny do mesta,ale čo sa týka predbiehania mimo obce je až moc pomalý.Sama manželka tvrdila že Fusion má nevýhodu,že je to pomalé pri predbiehaní.A motor 1.6 TDCI je síce úsporný,ale taktiež pomalý.Viezli sme sa vo Volve C30 s motorom 1.6 TDCI,mimochodom manželka ho šoférovala /je to ten istý motor ako vo Fusione/ a manželka nevidela nijaký rozdiel medzi motorom 1.4 TDCI a 1.6 TDCI-ja som bol tiež toho názoru.Manželka sa s Fusionom ťažko lúčila,obávala sa ženezvládne jazdu s Patriotom-vraj je to veľký voz.Akonáhle bol Patriot doma,veľi rýchlo sa s ním skamarátila.Jazdí s ním bez problémov,ani s cúvaním nemá problémy.
Keď sa mám priznať,mne sa s Patriotom jazdí lepšie ako s Fusionom.Malý objem =malá spotreba,ale je to pomalé.Motor 2.0 CRD je ideálny kompromis-je to živé,na to ako to ťahá spotreba minimálna.Na SUV týchto rozmerov plne dostačujúce a bezkonkurenčné!!!No a keď si niekto myslí že ženy túžia po malých autách kategorie Fusion,tak sa mýli-ženy ktoré majú vzťah k jazdeniu uprednostia určite Patriot a ním podobné SUV.
Ináč ma prekvapila informácia,že v Čechách nieje servis a náplne po dobu 6.rokoch alebo do 160 000 km zadarmo.Možno je výhodnejšie aj pre Čechov kúpiť toto SUV na Slovensku /mimochodom Patriot 2.0 CRD sa predáva za 839 000 Sk/ možno by stálo za to prepočítať to a zvážiť.
10.03.2008 | 11:28:16 | milan Reagovat
Ford Fusion- ženy o něm říkají, och, takový můjmalý džíp...
Je to určitě dobré auto, také jsemkolem něj chodil,nejvíce mě zaujala výšší světlost, robustní zjev a úspornost dieselů, II.generace 1,6 TdCi nemá chybu, auto však postrádá pro mne to nejdůležitější, ato je 4x4. Osobně jsem měl 10 vozů a Patriot je 11. Ale prvním "teréňákem" byl Mitsu Pinin - pořídil jsem jej za velmi dostupných 540.tisíc a obalil do ochr. rámu + nášlapů, ozdobného krytu rezervy,auto bylo vyvedeno v kombinovaném laku modré metalízy s šedým pontonem, no prostě mazlíček.
Nebylo s ním problém opustit vozovku a jet jinudy-brod 40cm vody,bahnitá louka, neprojetá polní cesta v zimě v r 05, všichni pamatujeme na hodněsněhu,nebo třebas přes obrubník ,když se nechtělo čekat na autopřed vámi. Jedinou chybou byl odfláknutý interier v režii italů, slabší 1,8 benz.motor,který nestíhal na dálnici , ale do100km to bylo velmi příjemné auto, jo,snad ještě málo místa vzadu a malý kufr, ale při daných rozměrech auta se nedalo nic jiného čekat, přesto tvrdím,že jePinin tak trochu v ČR vzhledemke slabým prodejům nedoceněný vůz. No a pak se objevil větší, silnější,úspornější a reprezentativnější Patriot.
A teď ještě k předchozímu článku: Servis a náplně 6 let nebo160 tiskm zdarma je vynikající, v ČR je dealer nenabízí.
A nyní ke kolům, v ČR nemá zatím žádný prodejce disků certifikát pro Patriot jako nový vůz z US, tudíž jsemmuselkoupit originál kola, jedno za7,5 tis,ačkoliv by se daly koupit disky za polovinu. Bourat s autem na neschválených kolech znamená být bez plnění od Pojišťovny. Co se týká toho milionáře- Jeep Patriot jecenově nejdostupnější vůz této značky. Vozy beru vždy na leasing, hotově bych to nikdy za nový vůz nedal, leasing mám na 6 let
a při 10%akontaci mi to dělá 14.000,. na měsíc , což ujde.
Mámv plánu provest ošetření dutin a podvozku a pokud vůz nenabourám, zůstane v rodině. Patriot má rozhodně na to, aby nějakou tu dobu vydržel.
08.03.2008 | 20:27:45 | Dr.Ti. Reagovat
JEEP PATRIOT
Vidím,že sme sa stretli fanúšikovia a miláčikovia Patriotu.Auto ma hneď na prvý pohľad zaujalo.Pred ním som vlastnil Ford Fusion-chcel som úsporný automobil.Akonáhle vyrobili Patriot,ani chvíľku som nezaváhal,podal inzerát na predaj Fordu a okamžite objednal Patriot.Neľutujem,bolo to jedinečné rozhodnutie,moje srdce túžilo po Jeepe.Keďže doteraz boli autá značky Jeep nákladné na spotrebu,mohol som len snívať.Situácia sa zmenila výrobou Patriota-relatívne nízka spotreba,servis a náplne 6 rokov alebo 160 000 km zdarma,dostupná cena pneumatík...Moje rozhodnutie neľutujem,netreba sa báť,treba ísť do toho.Nie som milionár,pracujem ako výrobný pracovník v automobilke V W.Keď máte záujem a chcete poradiť,alebo sa opýtať ohľadom Patriotu,rád predám moje skúsenosti-poprípade informácie.Doprajem radosť vlastniť Patriot fanúšikom značky Jeep a užívať si slobodu a komfort z jazdy v tomto originál Jeep-e.
08.03.2008 | 18:43:58 | milan Reagovat
Gratuluji ke koupi dalšímu majiteli Patriota, tentokrát ze Slovenska. Patriot je skutečně Jeep s nezaměnitelnou identitou a tim nezaměnitelný,jediněčný, originální.
Vůz jsem zakoupil 10/07, jezdím denně do práce po městě, do hor na lyže, najeto mám 10.000km a zatím bez závad. Nedelší cesta byla do Rakouska, asi 7hod cesty, absolvoval jsem bez únavy díky pohodlným sedadlům, komfortní velikosti interiéru a výbornému motoru-absolutní dostatek výkonu pro všechny situace a spotřeba 6,5l/100km při 140km /hod kopec nekopec, podotýkám, že po natankování v Rakousku šla spotřeba dolů o 0,5l- zřejmě kvalitnějšní PHM.Jediná věc, která mně obtěžuje, je povrzávaní plastů palubovky a úchytů zadních sedadel u promrzlého vozu, po zahřátí interiéru pazvuky mizí. K interiéru - jeho designu a kvalitě užitých plastů jsem se již rozepsal minule.
Patriot je nazýván SUV, já osobně jej řadím spíše do třídy Cross-overů, což je pro značku Jeep značný ústup od terénnních schopností, ale pro řidiče hledajícího vůz schopný dojet v zimě na chalupu, dopráce, vůz, který snese nekvalitní cesty a navíc originálně vypadá, je poměrně dobře udělaný, neudělá z majitele štvance stran agresivních ekologických aktivistů brojících proti " terenním žroutům",tak pro takové zájemce je Patriot určitě horký kandidát. Jeho jediným opravdovým konkurentem je W-Tiguan,cenou výkony,kvalitou, ovšem nedá vám onu identitu Jeepa, s maskou Jeepa jste prostě nepřehlédnutelní
08.03.2008 | 17:11:38 | Reagovat
som majiteľ Jeep Patriot 2.0 CRD
Doplním moje skúsenosti,nebudem písať celú recenziu.Kúpil som Patriot v lednu 2008,čakal som 3 mesiace,čo je moc slušné na SUV.Som maximálne spokojný celkovo s Patriotom.Týka sa to všetkého,vrátane pohodlia,komfortu,výbavy,ceny,motora,spotreby,priestoru.Chyby som nehľadal,ani nenašiel.Niekomu by mohol vadiť plytší kufor,ako by sa zdal na takéto auto.Tvrdšie plasty ma netrápia.Vymenil som gumičku na zadnom stierači,pri stieraní vydávala nepríjemný zvuk-investícia 30 Sk,teraz je to OK.Na zimu som kúpil 16" Al disky/lacnejšie sú disky,večší výber pneu a lacnejšie ako na povodné17" disky.NEMENIL BY SOM JEEP PATRIOT 2.0 CRD za nič iného,je to super auto,bezkonkurenčná cena,neopakovateľný dizajn-je to proste originál JEEP nič nenapodobňuje,ani sa na nič nehrá je to skrátka JEEP a ostáva sám sebou!!!
07.03.2008 | 19:17:17 | milan Reagovat
Patriot-naděje Jeep
Přeji hezký den všem diskutujícím,
komentář k L-Freelander byl rozporuplný na těchto stránkách i v testu AMR-ta nešťasná elektronika,užil jsem si s ní svoje v případě R. Scenic, ale to je úplně jiná kapitola. Zcela jsempropadl kategorii SUV,výběr z "kříženců", myšleno kompromisů mezi auty s dobrými "silničními" vlastnostmi a schopnostmi poradit si s lehkým terénem i výmoly a nebýt přitom předimenzovaným tvrdým Off roadem,neobratným ve městě s 2-násobnou spotřebou od běžného auta, tak těch opravdu není mnoho. Výběr auto je samozřejmě i citová věc,otázka vkusu každého. Mne Jeep Patriot zaujal-tak ,jak jsem již psal-neotřelý,robustní a reprezentativní. A při tom se jedná o nejlevnější a zárověň nejúspornější Jeep- v tom je dle mého jeho naděje. Nevýhodou jsou dlouhé dodací lhůty, snad až 3 měsíce. V Ostravě se již prodaly včetně mého již 4 vozy.Na rozdíl od jeho příbuzného- Jeep Compas / kontraverzní design zádě/ se Patriot dle slov dealera prodává velmi dobře. V ruce jsem měli Cherokee a Commander, oba jsem projel pod vedením školitele náročným terenem, kam bych s Patriotem raději nevyrazil / velké převisy karoserie,absence rámu a pevných náprav-tedy špatné křížení, absence redukce,světlá výška je ale překvapivě stejných20cm,uzávěr dif P. také nechybí/, Commander mě navíc zaujal úrovní "vnitřku", což mi právě jako jediné schází u Patriotu. Spotřeba není až tak podstatná,pokud máte na takové auto, ale potěší. Jako zajímavost dodávám, že po natakování PHM v Rakousku klesla spotřeba o pů litru, tedy na 6,5l/100km, a to přijízdě na dálnici kopec nekopec 130-140km/hod na zimních pneu. Myslím , že motor 2,0 CRD od W. byl pro tento vůz dobrá volba. Pro zájemce - více jsem se rozepsal o Jeep P na stránkách WWW.Jeep Club Net
05.03.2008 | 19:10:29 | Dr.Ti Reagovat
Jeep je klasika a mé srdce mne také nikdy nepřitáhne ke Korejské konkurenci, v této třídě také preferuji klasické značky.
Na auto jsem koukal v televizi při testu a vypadá hodně dobře.
Mám také rád auta kterých nejezdí masivně tisíce .
Oba máme podobné vozy ( L.rover Freelander II) a jsem zvědav co přinesou následující kilometry ve vztahu ke spolehlivosti.
Ta spotřeba u Jeepu je tedy úžasná, tam se L.Rover nikdy nedostane ani náhodou.
04.03.2008 | 09:27:31 | H.Č Reagovat
Jeep Patriot
Děkuji za první komentář, již jsem měl obavy,že tak skvělý vůz nikoho nezajímá.
Skutečně to není žádný drobeček ani délkou ani hmotností
a přes svou "ramenatou" masku je zároveň i elegantní. Spotřeba se opravdu pohybuje 7,1-7,3l nafty při jízdě po městě. Spotřeba však není to hlavní. Jeep P. je prostě velmi příjemné auto ve všech směrech . Jeho skutečně jediná "rezerva" je disegn a provedení interiéru .Tento je zbytečně
"off roadovský", lepší materiály a méně ostrých hran by celkový dojem určitě zlepšily. Jeho soupeři mohou být snad W-Tiquan a Subaru Forester-zde bohužel chybí
srovnatelný "diesel", Škoda Scout si přece jen dle mého názoru na SUV hraje, korejce KIA Sportage a H-Tuscon jsem vyřadil-nemám důvěru ani k vozu ani k servisu.
SUV-ček civilního ražení do 4,5m se schopným dieselem, dobrou trakcí ,odolných vůči našim cestám-necestám
a provedených v dobré kvalitě není nikdy dost- Jeep P. je jedním z nich.
07.02.2008 | 18:39:14 | Dr.Ti Reagovat
Myslim ze na nase aj Ceske cesty su taketo auta dobra volba. Taku vybornu spotrebu by som u tak velkeho auta s nezabehnutym motorom a v meste rozhodne necakal.
07.02.2008 | 07:45:20 | Roman Reagovat