Recenze Lada 2110
“Vysoká užitná hodnota za málo peněz.”

Autor recenze: Slunečko (40 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1500/8V Stav km při koupi:5 km Stav km nyní:69 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 6,4 l/100 km Vloženo: 4. 4. 2005

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Lada 1500 s

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Rozbitý průtokoměr vzduchu (váha vzduchu). Auto zůstalo pojízdné, ale závadu správně identifikovali až ve třetím servisu. Zklamala koncovka výfuku, která prorezivěla po 4 letech, naopak dosud není sjeté brzdové obložení, ani brzdové destičky.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to solidní rodinné auto, prostorné, s velkým zavazadlovým prostorem a výborným motorem. Není prošpikované elektronikou, důraz je kladen spíše na praktické maličkosti (odkládací plochy, bodová svítilna, otvor do kufru za loketní opěrkou, el. otvírání kufru, automatická regulace vytápění, kontrolky vody v ostřikovačích a dalších náplní, kontrola obrysových a brzdových světel, el. ovládání i zadních oken, atd.).

Opravdu povedený je motor. Při výkonu 57 kW mám průměrnou spotřebu paliva za prvních 5 let provozu 6,4 l/100km. Spotřeba oleje je asi 1l na 15 000 km. Pětka je vyloženě úsporná (100 km/hod = 2500 ot/min), max. rychlost umí auto dosáhnout i na čtyřku. Výkonnostní údaje udávané výrobcem
splňuje i nyní, po 5 letech, bez problémů.

Auto je pohodlné, obzvláště sedačky, odpružení je na naše rozbité silnice příliš tvrdé, zřejmě kompromis komfortu a dobré stability v zatáčkách. Dostatek místa je i na zadním sedadle.
Karoserie je celopozinkovaná, Cx = 0,3, vzhled těžko hodnotit, je to dost individuální, jistě by více slušel nižší podvozek a 14" kola. Někdy má zas velká světlá výška své výhody. Pozinkovaný bohužel není spodek auta - je nutná jeho pravidelná údržba.

Vůz jsem zakoupil v r. 1999 za 250 000,- Kč (včetně příplatků). Dnes se dá koupit troch levněji a přibyly další karosářské varianty a motor 16V s výkonem 67kW. Myslím, že dodnes není na trhu auto s lepším poměrem užitné hodnoty a ceny.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Lada 2110

Vložit komentář

Já mám taky Ladu 2111,má najeto jen 26 000 km,nebudu tu o ní rozepisovat podrobnosti,protože ty jsem už uvedl v komentářích u příslušného typu. Chci říct jen toto,vím,že to je auto,které může těžko konkurovat ostatním,ale taky si myslím,že to zas není úplně marný křáp a myslím si,že tato vozidla byla prodávána za úměrnou cenu a poslední věc chci se zeptat pána ze Slovenska,co napsal komentář přede mnou a kterému je z Lad zle,když je předjíždí ať se pochlubí jaké má on to svoje auto,jestli je aspoň lepší,když o Ladách mluví takto,zajímá mě to.

23.05.2009 | 18:28:28 | Tomáš Reagovat

Pre boha,ludia spametajte sa.Co to tu pisete za sracky,ze lada je nejake normalne auto.Ked to predbieham na ceste tak je mi zle.Sak sa nato neda pozerat,mutant vsetkeho co bolsevici stihli okopirovat.Hanba

29.01.2008 | 22:09:15 |  Reagovat

RE:

Lada 2110 je mimořádně živé a na svůj objem i rychlé auto, nepatřím mezi závodníky řidiče, ale s tímhle autem není problém většinu aut předjet.

02.08.2013 | 06:10:31 | Václav  | 109.80.213.* Reagovat

RE:

Mě osobně tyto auta taky nic neříkají!:)tak před 8 lety jsem byl v Brně na BVV na autosalonu a tam jsem si tento model vyzkoušel.
A upřímně musím říct že jsem byl zděšen a dokonce jsme si z toho udělali i jeden vtípek:)Protože technologie a zpracování které tohle auto nabízelo někdy v roce 2005-2006 se nerovnalo ani Evropským vozům někdy z konce 80. a začátkem 90. let.Prostě tak nějak po Sovětsku.Ale to neznamená že to auto nejede!! taková 1.5 16V nebo 8V netuším přesně má o něco více koní jako Felda 1.6,což sice není žádná extra raketa ale pro běžné ježdění stačí!Pak se dělal ještě motor s obsahem 2.0 ale ten byl z Opelu nebo z Fordu teď netuším...a myslím že v domácích podmínkách to snášejí mnohem lépe jak kde jaké auto!Navíc je to auto pro příznivce této značky!Člověk když nemá vyhrazenou značku si může koupit Forda,Opela,nebo Volvo ale určitě ho tak nezaujme na první i druhý pohled v bazaru LADA:)

02.08.2013 | 11:40:23 |   | 78.45.38.* Reagovat

Lada 2112

Mám ladu 2112 16v podobné zkušenosti jako v předchzím komentáři. Již při zakoupení vozidlo bylo osazeno LPG a po prvních30 000km bez problémů potom nastalo peklo. Odešli brzdové kotouče ,posléze se spálil startér -zůstal zaseklý i po vypnutí zapalovacího klíčku ,přestalo chodit centrální zamykání, po ujetí 56 00km nutná výmněna spojky a postupná výměna výfukového potrubí.V sučasné době se projevuje porucha která není jěště plně identifikována ele podle všech přšedpokladů se jedná o poruch váhy vzduchu tudíž je to asi pravidelná porucha těchto vozidel. Pro objektivnost nutno podotknout ,že vozidlo je využíváno velmi často v terénu spíše pro teréní auto než pro běné auto a je za ním často tažen přívěs.

08.09.2006 | 17:48:36 | Lev Reagovat

Mám ladu 2111, s osmiventilovým motorem a téměř od začátku ji provozuju na LPG (od 3000km) prvních 30000km bez vážnějších problémů, pak se to začalo sypat. 32000km vadná regulace topení, topení nelze pod hlavou, následkem odešly vypnout. 35000km propálené těsnění a ventily. 40000km prasklo při startování břemenové víko starteru - nutná výměna. 45000km odešla váha vzduchu. sem tam praskne hadice chlazení( preventivně měním co jde) 65000 řemen alternátoru a termostat ,72000km totálně zničená převodovka, výměna za repasovanou. 1xvýmena ostrikovacího čerpadala, 1x oprava čerpadla. Ze střešních nosičů se loupe lak, hlinik jen "kvete" koroze kolem lemu přerního okna. Pravidelně jednou do roka měním hadicku k ostrikovaci trysce u 5dveří a opravuju tam přelámané dráty ke světlům a topení okna. spotřební materiál 3x výměna brzdových destiček, 59000km výměna rozvodoveho remene a kladky, 1x spojka a ložisko spojky 72000km. 75000km výměna předních tlumičů po 3 letech odešel uadní díl výfuku , v brzké době čeká výměna kotoučů a destiček. Plastové objímky v zadních světlech se teplem zdeformují a žárovky nesvítí.
Přesto že je podvozek tvrdý, v zatáčkách ztrácí přední kolo kontakt s vozovkou. v zimě na sněhu ma celkem dobrou půchodnost, dobre topi. spotřeba benzínu cca do 7l/100km na LPG 8,5 - 9,5l Spotřeba oleje 1l/4000km - že by to chtělo simerinky?
jediný servis který za něco stojí je v Mělníce
Lada? neee děkuji nikdy více:-))

01.07.2005 | 10:53:21 | MAGOR Reagovat

Som rád, že tu niekto napísal svoje skúsenosti s týmto autíčkom.Veľmi vážne som rozmýšlal nad kúpou, ale napokon som sa rozhodol pre Fabiu(dotlačili ma ostatní rod. príslušníci)priateľ ho má a nedá na neho dopustiť, myslím si, že je to dobrý pomocník za malé peniaze...

15.06.2005 | 12:14:56 | jojo Reagovat