Rok výroby:1987Typ motoru:2000Stav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:13,4 l/100 kmVloženo:2. 8. 2005
Hodne hnijú dvere, ale prahy vďaka plastovým lištám sú úplne zdravé.
Strašne poddymenzovaný chladič. = V zápche pozor na vodu.
Radenie rychlotí nieje pre slabú rúčku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor Auto bolo už o výroby vybavené "ostrou vačkou", vyvažovacími hriadeľmy,štvorbodovým vstrekovaním,chladičom oleja a inými vecami čo potešia, takže po kompletnom pretesnení a namontovaní studeného sania a komletne nového vyfuku (až od bloku motora) má 200koní!! Za to by sa nehambily ani nové vozítka.
Podvozok Sériový strašne prepružoval. Auto si často lahlo až na brucho. Po patričnom pridvrdení a znížení ho však už nemáte šancu otrhúť od ľubovolného povrchu.
Prevodové ústojenstvo Na jednej strane 5-stupňová manuálna prevodovka tažšie bere prevody. Na druhej strane Pohon na všeky kolesá v pomere 50:50, v predu samozverný a v zadu za jazdy plinulo uzatvárateľný diferenciál, vás nikdy nenechá vštychu.
Karoséria Prekvapila ma svojou tuhosťou. Dvere síce strašne odchádzajú ale rám je vo veľmy veľmy dobrom stave aj vďaka tomu že eletroinštalácia ťahá "plus" i "mínus" káblami a nie rámom ako je zvykom.
Interiér Dvere, sedadlá podlaha, strop - všetko kvalitná búsená koža s nepatrnými známkami opotrebenia. K tomu ešte automatické vetranie a kúrenie, proste sen. Prístrojová doska pripomína raketoplán, monitoruje absolutne všetko, od tlaku oleja až po žiarovky vo svetlách ( povie Vám i ktorá konkrétna zhorela).
Já teda nevim ale Prisma Integrale se podle mě dělala jenom s motorem 2.0 8V 85kW (115HP). Těch 200koní spíš odpovídá na 2.0 16V Turbo který se dával do Delty Integrále. Další co mi neni jasný je plus i mínus vedený kabelama.Rozebral jsem do šroubku 2 Prismy, teda ani jedna nebyla 4WD (1.9D a 1.6ie) a ani u jedný sem neobjevil, že by šel mínus jinak než karosérií :-(. Ale klidně mi napište, docela rád se dozvím i něco nového :-). Kadel
Komentáře uživatelů k recenzi Lancia Prisma
Souhlasím s Kadelem..mínus kabelem, jsem u Lančky neviděl..a s těma výkonama s ním také souhlasím.Sám vlastním několik Prisem a o Lancie se zajímam
05.11.2005 | 00:15:00 | Dresik Reagovat
200 koní???
Já teda nevim ale Prisma Integrale se podle mě dělala jenom s motorem 2.0 8V 85kW (115HP). Těch 200koní spíš odpovídá na 2.0 16V Turbo který se dával do Delty Integrále. Další co mi neni jasný je plus i mínus vedený kabelama.Rozebral jsem do šroubku 2 Prismy, teda ani jedna nebyla 4WD (1.9D a 1.6ie) a ani u jedný sem neobjevil, že by šel mínus jinak než karosérií :-(. Ale klidně mi napište, docela rád se dozvím i něco nového :-).
Kadel
29.09.2005 | 07:57:13 | Kadel Reagovat