Rok výroby:2003Typ motoru:1,8 iStav km při koupi:0 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:13. 4. 2009
Áno, hlavne kardan, tesnenie pod hlavou motora, chyba v chladení - vytečenie chladiacej kvapaliny (doteraz páni v servise nevedia odkiaľ..), vďaka čomu došlo k prehriatiu motora...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Prvé 4 roky to bolo bezchybné auto. Spotreba v poriadku, jazdné vlastnosti tiež. V "teréne" sa správalo tiež v pohode, na to, aký to má slabý motor. HDC je vcelku osožná vecička. Kým nedošlo k hore spomenutým poruchám, nebol problém. Minulý rok, bolo to auto za 10 mesiacov 8 krát v servise! Posledná oprava stála vyše stotisíc korún. Za zmienku stojí, že môj brat má rovnaký voz, len diesel a to auto je tiež viac v servise, ako doma - tam sa fakt pokazí všetko. On má stále problémy so spojkou, s únikom oleja a rôznymi prapodivnými zvukmi. Ďalšia vec je, že na Slovensku sme doteraz nenašli poriadny servis. V Bratislave v autorizovanom servise vás okašlú, čo je ako tak dobré, vám z auta vezmú a dajú vám tam starý náhradný diel. Okrem toho, skutočne to nevedia opravovať a na náhradné diely sa čaká aj mesiac. Škoda reči.
Koupil jsem 1,8 v německu. Nádherný kousek, když jsem odjížděl tak původní majitel brečel. Opravdu. Jinak auto prodával proto, že potřeboval jako řemeslnk peníze na dodávku. Stav opravdu perfektní. Najeto poctivých 85 000km. A teď. 120 000km zničený motor- výměna. Z neznalosti že se má měnit viskospojka-zničená převodovka, diferák,,výměna viskospojky, ložisek kardanu. Po výměně viskospojky která stála 16 000Kč, zjištění že stejně nefunguje, tak jsem jí odmontoval a jezdím jen na předek. 160 000km-odešlo těsnění pod hlavou-oprava. Auto koupeno za 250000Kč, po třech letech další investice 210 000,-Kč. Když je auto v pořádku, tak jezdí opravdu super, a je opravdu krásné. Ale pro mě je tato značka do budoucna synonymem šmejdu. Krása pro blázny. Pokud znáte někoho kdo neví co s penězi a být přitom in- Freelender je pro něj to pravé.
Pokračování po roce Najeto cca 200 000 000km. V létě jízda zásadně bez kardanu, pouze na předek. Vybrakování termostatu z pod motoru, instalace do horní trubky k chladiči. Od té doby pokoj s trvaým přehříváním. Odchází silenbloky na motoru-spodek, diferák zadek, výměna. Auto se mi stále líbí, za to co jsem do něj vrazil trvale neprodejné. Je třeba ho stále hlídat. Ženská ho při malé závadě, pro ni neznatelné, zničí. Motor výkonově stále super. Na osumnáctistovku.
Další pokračování. Začalo nám to foukat do vody.Málo, ale přeci.Těsnění pod hlavou, nebo prdlá hlava. Nainstaloval jsem automatické odvzdušňováky, na trubku k chladiči a na zpětnou trubku od topení. Až motor odejde, seženu jiný.
Komentáře uživatelů k recenzi Land Rover Freelander
Dvojradostne auto
toto auto je dvoj radostne,človek sa raduje keď si ho kúpi ale este viacej ak sa ho zbaví,
24.04.2011 | 14:57:10 | Joseph Reagovat
finanční sebevražda
Koupil jsem 1,8 v německu. Nádherný kousek, když jsem odjížděl tak původní majitel brečel. Opravdu. Jinak auto prodával proto, že potřeboval jako řemeslnk peníze na dodávku. Stav opravdu perfektní. Najeto poctivých 85 000km.
A teď. 120 000km zničený motor- výměna. Z neznalosti že se má měnit viskospojka-zničená převodovka, diferák,,výměna viskospojky, ložisek kardanu. Po výměně viskospojky která stála 16 000Kč, zjištění že stejně nefunguje, tak jsem jí odmontoval a jezdím jen na předek. 160 000km-odešlo těsnění pod hlavou-oprava. Auto koupeno za 250000Kč, po třech letech další investice 210 000,-Kč. Když je auto v pořádku, tak jezdí opravdu super, a je opravdu krásné. Ale pro mě je tato značka do budoucna synonymem šmejdu. Krása pro blázny. Pokud znáte někoho kdo neví co s penězi a být přitom in- Freelender je pro něj to pravé.
20.07.2010 | 21:45:57 | Reagovat
RE: finanční sebevražda
Pokračování po roce
Najeto cca 200 000 000km. V létě jízda zásadně bez kardanu, pouze na předek. Vybrakování termostatu z pod motoru, instalace do horní trubky k chladiči. Od té doby pokoj s trvaým přehříváním. Odchází silenbloky na motoru-spodek, diferák zadek, výměna. Auto se mi stále líbí, za to co jsem do něj vrazil trvale neprodejné. Je třeba ho stále hlídat. Ženská ho při malé závadě, pro ni neznatelné, zničí. Motor výkonově stále super. Na osumnáctistovku.
06.11.2011 | 07:21:30 | | 85.70.250.* Reagovat
RE: finanční sebevražda
Další pokračování. Začalo nám to foukat do vody.Málo, ale přeci.Těsnění pod hlavou, nebo prdlá hlava. Nainstaloval jsem automatické odvzdušňováky, na trubku k chladiči a na zpětnou trubku od topení. Až motor odejde, seženu jiný.
23.12.2011 | 09:29:03 | | 85.70.250.* Reagovat
Tak Freelander 1 nebol nikdy vzorom kvality co je pre znacku Land Rover hanba. Aj ked sa o auto clovek stara nikdy nevie co mu na nom odijde!
05.07.2010 | 16:16:38 | Fero Reagovat
Skús servis http://www.vsetkoprelandrovery.sk/ zo STUPAVY.
16.04.2009 | 06:22:59 | Richard Reagovat
Souhlas
Toto auto omylem koupil kolega a je zvláštní, že tato recenze je jen slušně řečeno to co on mezi známými říká naplno.
14.04.2009 | 20:53:00 | Zabza Reagovat