Rok výroby:2003Typ motoru:Stav km při koupi:100 000 kmStav km nyní:118 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínVloženo:8. 2. 2012
Předchozí auto:Volvo V40 2.0Mitsubishi Lancer 1.5 Škoda 120 Škoda 105 Lada 1200
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
Opravdu neotřelý design Dostačující výkon Stabilní podvozek Skvělé audio
Slabé stránky
Chybí vyhřívané sedačky
Závady a opravy na autě
Po koupi servisní prohlídka výměna oleje, všechny filtry, svíčky - cca celkem 10000 Kč. Oprava-výměna termostatu ve značkovém servisu pro anglická auta - 4500 Kč. Výměna předního skla přes pojistku - 500 Kč. Po 3 měsících oprava brzd - osoustružení brzdových kotoučů a výměna desek. Dělal jsem si to sám, náklady - 3500 Kč. Z důvodů nedostatku financí byly kotouče jen srovnány na soustruhu mým kamarádem. Za 9 měsíců provozu tohoto krásného a živého vozu jsem si dovolil udělat kompletní výměnu brzdových kotoučů, desek, včetně čelistí parkovací brzdy. Bylo to u kamaráda i z novýma stěračema za 11000 Kč. Ještě výměna zadního dílu výfuku za sportovní laděný "bublák" - 3500 kč. Výměna xenonové žárovky 1200 Kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velice nádherný vůz neotřelých tvarů a působivého charisma. Sportovní podvozek dobře sedící s přesným řízením a zvukem šestiválce se vám zvedne adrenalin při sešlápnutí akcelerátoru směrem k podlaze. Není to žádný trhač asfaltu, ale se svým zrychlením 7,8 sekundy na stovku, je to super rodinné kombi, pro vášnivého tatínka. Těch 190 koní je nádhera krotit a užívat si točivého momentu při poměru převodového stupně a otáček. Moment 245 Nm je dostačující. Toto sportovní kombi umí jezdit při 1200 otačkách za minutu 50 Km v hodině na pátý rychlostní stupeň a dokonce v klidu zrychlovat do 220. Sportovní duch tohoto motoru je nad 4 tisíci otáček a zběsile táhne do cca 6650 - je tam omezovač! Co se týče výbavy je nadprůměrná, vše v elektrice, měnič na 6 cd, super zvuk audia, tempomat. Vnitřní prostor pro mně poněkud vzadu menší(mám 193 cm), úložný prostor dostačující i ve dvou na rybářskou výpravu. Interiér je velmi osobitý a vzhledem ke svému dvojčeti Rover 75, které je založeno na luxusu anglické šlechty, je tohle dravec s velmi působivým designem. Spotřebu benzínu jsem držel do těch 10,6 litrů naturalu na sto km. V létě delší trasy i pod 10 l.
Dobrý den,někde jsem slyšel,že na tomto motoru se při rozvodech musí měnit vodní pumpa a také olejové čerpadlo.Výměna pak vyjde přes 30000 kč.Je to pravda?
Komentáře uživatelů k recenzi MG ZT
Motor KV6
Dobrý den,někde jsem slyšel,že na tomto motoru se při rozvodech musí měnit vodní pumpa a také olejové čerpadlo.Výměna pak vyjde přes 30000 kč.Je to pravda?
08.06.2017 | 13:27:04 | kelenda | 94.125.216.* Reagovat
RE: Motor KV6
Vodní pumpa ano (je to dobré), olejové čerpadlo ne. Rozvody + vodní pumpa 5 000,-
17.10.2017 | 19:14:13 | flatcher | 85.92.59.* Reagovat