Recenze Mazda CX-9 CX9 3.7AWD
“Tajný tip na perfektní rodinné auto - praktické, šmrncovní, spolehlivé”

Autor recenze: Lekes (33 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:3.7i Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:13 500 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 8 měsíců Průměrná spotřeba: 12 l/100 km Vloženo: 5. 8. 2009

Hodnocení inzerátu: 75 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Výměna obrysové žárovičky a pojistky blinkrů (mohlo být způsobeno zapojením vozíku "domácí" výroby, nevíme)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pozitiva:

 Tichý, kultivovaný motor V6 3.7 se sympatickým projevem, připomínajícím spíše V8.

 Dobře zpřevodovaná, hladce řadicí a ekonomicky programovaná šestistupňová automatická převodovka.

 Celková tichost vozu při jízdě (kromě akcelerace není motor slyšet) - i díky velmi dobré aerodynamice a promyšlené doplňkové izolaci v karoserii.

 Tuhost karoserie (dle detailů konstrukce od výrobce; v určitých situacích, např. při sjíždění z obrubníku, ji vnímáte).

 Ve všech směrech prostorný interier, který pojme až 7 (ideálně 6) lidí i na dlouhé cesty.

 Dvě plnohodnotné sklopné sedačky ve třetí řadě. Vyznačují se jednoduchým ovládáním (jediné zatáhnutí za popruh v kufru, zpět stejným způsobem), po složení je podlaha v kufru zcela rovná, ikdyž samozřejmě vyšší (pod ní se ještě nacházejí různé odkladové prostory, včetně povinné výbavy).

 Dělená sedadla ve druhé řadě jsou podélně posuvná (odděleně pravá 1/3 a levé 2/3).

 Vzhledem k velikosti a konstrukci vozu relativně příznivá pohotovostní hmotnost dvě tuny.

 Neotřelý, atraktivní design, který ale nevzbuzuje v lidech tolik negativních emocí jako např Q7 nebo X5.

 Jisté jízdní vlastnosti – dobrá stabilita při cestovní rychlosti 180km/h (pohodová rychlost, při níž motor točí na šestku 3.000rpm) i během projíždění zatáček (jen přiměřené naklánění a snesitelná nedotáčivost).

 Briskně fungující pohon AWD, který bez zaváhání ´Magdičku´ vynese do zasněženého, rozbředlého svahu se sklonem cca 30° (provizorní vjezd na dvůr, žádné terénní testování :-) )

 Barevná couvací kamera. Teď ale nevím, jestli ji mám zařadit do pozitiv nebo negativ: velmi užitečná vychytávka (zvlášť pro manželku), má však jednu drobnou vadu: obvykle na ní není nic vidět! Je totiž umístěna nad zadní SPZ v místě, kde se neskutečně rychle špiní. Dost brzy mě přestalo bavit neustále ji pucovat (de facto při každém zastavení, pokud není zcela sucho), takže jsem na ni zvesela rezignoval a nechal kvůli manželce namontovat zadní akustická čidla (ta se navíc mnohem hůř ignorují než kamera, která na vás nekřičí! :-) ).

 I přes - na evropské poměry – gigantické rozměry vozu relativně snadná manévrovatelnost, dobrý výhled a přehled a navíc věc velmi užitečná: při parkování je předek i zadek výrazně kratší, než se zpoza volantu zdá. Mám myslím dobrý odhad vzdálenosti a vždy, když si říkám, že už to musí „ťuknout“, je tam ještě cca 15-20cm rezerva. U některých aut to bohužel funguje naopak!

 Vysoká úroveň pasivní bezpečnosti.

 Přehledné, srozumitelné a snadno ovladatelné veškeré prvky v interiéru, velmi dobrá pozice za volantem pro osobu jakéhokoli vzrůstu.

 Účinná signalizace vozu v mrtvém úhlu (na obou stranách), při snaze o změnu jízdního pruhu a použití blinkru signalizace i akustická. Velmi praktické.

 Předpoklad vysoké spolehlivosti (viz výsledky značky Mazda v mnoha různých statistikách), osobně ověřeno u jiných modelů (Xedos 9, MPV, M6); u CX-9 ukáže až budoucnost.

 Ve srovnání s (německou) konkurencí velmi příznivá cena.




Negativa:


 Tvrdé plasty v interieru (palubní deska). Na pohled neuráží, ani (zatím?) nevržou, ale podle mého do této kategorie již nepatří! – auto je „holt“ koncipované pro Ameriku (ale vyrábí se naštěstí v Japonsku).

 Dvacetipalcová kola (245/50) u vyšších výbav – zbytečně nákladné, zbytečně snižující komfort, ovšem nezbytně módní; jako druhou sadu na zimu jsem zvolil 18“ disky na pneu 255/60. Sice utrpěla moje prestiž před místní diskotékou (....pokus o vtip....), ale autu to pokud jde o komfort prospělo.

 V dnešní době „kastlíkové“ mánie relativně menší počet i objem odkládacích ploch.

 Americká specifika: rádio umí ladit pouze „liché“ frekvence (u nás se naneštěstí nedají poslouchat ani liché, ani sudé stanice, takže se hodí měnič na 6disků v palubní desce (pod odklopným dotykovým displayem), dále jiná norma přehrávače DVD (nečte některé disky - lze ale vyřešit jejich přehráním do jiného formátu), počítadlo kilometrů v mílích (hezký protimluv, že?) a absence palubního počítače (spotřeba, dojezd apod.). Na vše uvedené si ale lze snadno zvyknout. Spíše mi vadí menší objem nádrže (asi 70lt, lepší by bylo 90-100).

 Vzhledem k hmotnosti vozu by se hodil o něco vyšší a níže položený (dnes mi ty protimluvy ale jdou!) točivý moment. Pokud totiž na dálnici pod kopcem dobrzdíte z cestovních sto čtyřiceti za „rally-kamionem“ na devadesát, auto nejeví zrovna přehnanou snahu zrychlovat. A pokud vám na zadním nárazníku již „visí“ nějaký „postrkovač“, je třeba podřadit (možno manuálně nebo v automatickém režimu důraznějším stlačením pedálu plynu) na 5 nebo i níže. Celkově lze ale motorizaci označit za zcela dostatečnou (273HP, 366Nm), svým charakterem se však hodí spíše k rozvážné a plynulé plavbě (je-li třeba, i velmi svižné). Tento aspekt nicméně posuzuji z pohledu ostatních aut, které používám (osmiválce a turbomotory), takže je to relativní.

 Sedadlo spolujezce postrádá některé možnosti nastavení, které má řidič. Může mi někdo rozumně vysvětlit PROČ? To se na tom dá tolik ušetřit? Je to stejná „pakárna“ (promiňte mi ten výraz) jako malé zpětné zrcátko na straně spolujezce u některých modelů koncernu VW.

 Otočný ovladač zapínání radia a současně ovládání hlasitosti je poněkud z ruky (vedle centrálního displaye navigace, ale na straně spolujezdce; je třeba natáhnout ruku).

 Zpětná zrcátka, respektive odrazná plocha, je dostatečně vysoká, ale mohla by rozhodně být širší, navíc chybí dnes již běžná úprava skla zobrazující mrtvý úhel (vyřešeno nalepením malého kulatého do rohu). Funkce upozornění na vozidlo v mrtvém úhlu naopak funguje perfektně (viz pozitiva).

 Nedostatečné servisní zázemí v ČR (diagnostika atd.) na americký model (ani servis Mazda neumí např. změnit nastavení centrálu apod.). Běžný servis bez problémů.


A nakonec jedna perlička: maximální uváděná rychlost dle TP je 200km/h (v některých prospektech dokonce jen 180km/h), přičemž v návodu k vozu je jako maximální doporučená rychlost, kdy můžete podřadit v manuálním režimu převodovky ze šestky na pětku, 230km/h! A pak vám samozřejmě ještě zbývá ta šestka...

Skutečná Vmax zatím nevyzkoušena, do úplného zajetí (určitě počkám alespoň do druhé výměny oleje) jí nebudu trápit. Až budu vědět, doplním.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 75


Komentáře uživatelů k recenzi Mazda CX-9

Vložit komentář

spotřeba

Dobrý večer.Koupil jsem cx-9 rok 2010.Ujedu na 43L lpg 200km.Můžete mi poradit čím to může být.Jezdím 50/50 město/okrsky. Děkuji.

22.10.2017 | 21:27:28 | elin  | 188.246.111.* Reagovat

zkušenosti po 118000 km

zdravím,
lpg zatím drží spotřeba po přepočtu na benzín při ceně 35,50 Kč/litr se nyní pohybuje do 8,5 litru,
vyměněna ložiska na uložení předních tlumičů pravá strana už klapala tak pro jistotu obě strany - materiál 2135 Kč .
Dále vyměněna jedna oranžová obrysovka.
Nemáte někdo kontakt na pneu za rozumné peníze v 20 palcích na webech toho v tomto rozměru moc není.
díky za tip
Miloš Brno

24.02.2013 | 10:31:15 | Miloš  | 194.228.13.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

Zdravím, parádní recenze. Chystám se CX 9 koupit s namontovaným novým lpg a doufám, že se také dostanu v přepočtu na 8,5 l benzinu. Osobně mi připadá dojezd 400 km na nádrž, která je místo rezervy, hodně málo, ale jiná možnost asi neexistuje, když chce člověk zachovat celý kufr. Zajímalo by mě spíše, jaké neduhy auto má, jestli je převodovka spolehlivá, jaká je dostupnost náhradních dílů a v jaké cenové relaci atd.... Ještě se dotáži, jestli nemá někdo zkušenost s ethanolem E85 a případnou ekonomikou provozu na toto palivo. Dle odhadu vychází 100 km s lpg na 300,- Kč a 100 km s ethanolem E85 na cca 340,- Kč. Děkuji za příspěvky.

25.02.2013 | 21:29:33 | Mejra  | 178.23.219.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

Nechcem mudrovat, ale ak riesite spotrebu pri SUV..., tak radsej sa poobzerajte po inych autach, alebo nejakom menej " nobl" auticku.

Mazda je ok, ale SUV zatial robit nevie, spotreby vysoke, karoseria ako z papiera, ked dostane clovek defekt.., ko, kufor je plny od jedneho kolesa...

Radsej taky Nissan x-trail, je to sice mensia parada, ale aspon sa jej clovek lahsie zbavi po par rokoch.

CX9 uz iba darovat...

25.02.2013 | 21:44:57 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

převodovka je bezúdržbová a řadí velmi hladce bez jakýchkoliv rázů náhradní díly dle zkušenosti zatím dostupné ložiska byla do druhého dne z Autopalace.
Rezervu nevozím mám to na opravnou sadu, takže kufr volný a pojistka včetně asistence v níž je i oprava pneu (to kdyby defekt postihl za volantem hezčí polovinu lidstva).
Neduhem se mě jeví zatím pouze horší dostupnost pneumatik předepsaného rozměru na našem trhu a když se něco objeví tak celkem za ranec...
Chápu slovenského přispěvovatele, ale auto jsem nekupoval jako
auto do terénu, ale pro běžné ježdění v zimě na poněkud hůře udržovaných cestách kde se pohybuji samozřejmě by byl asi dobrý i naftový motor s menším objemem než je tento benzínový, ale není...
Papírové plechy bych asi neřešil, auto je dostatečně robusní,
které auto je dnes z trojky plechu...
No a k té celkové ekonomičnosti asi tolik: kdy koupíte nový vůz takto prostorný 7 místný do 800 000,- Kč prostě vždy je něco za něco...
Na x trail jsem se taky kdysi díval, ale interér mě neoslovil...
Mazda sice tato auta dělat neumí, ale je nejprodávanějším modelem ve své kategorii ve státech...

09.03.2013 | 17:51:50 | Miloš  | 194.228.13.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

Hm, za 800.000 ? To mate o dost nizsie ceny ako na SVK, ale nie je to US verzia?

Ta absencia rezervy aj mna znervoznuje, lebo runflaty uz nemam, zbytocne tvrde a drahe, ale co som mal defekty, tak vzdy take, ze by mi nepomohla ziadna opravna sada.

A uz som raz s kamaratom stravil skoro celu noc, co sme cakali na asistencnu sluzbu, lebo sa A6 rozhodla nenafukat a nezalepit pneumatiku...

A ked by uz prislo na nutnost, ze bude v kufri rezerva typu " zufalka" , uzky plechovy disk, tak tie sialene 18-19 " gumy zaberaju tolko miesta, ze v pripade dovolenky je rozvod isty.

/ nechapem, preco sa na suc.SUV nedavaju rezervy z vonku
na kufor/

V USA stoji benzin cca 20 SKk, pri ich cenach by si v CZ, SVK vari nikto nekupoval diesle:):),ale ak bude kriza este zo 5-10 rokov pokracovat..., tak benzinove jazdenky v turbe a s velkym objemom..., tazko predajne.

Uz dnes je umenie predat slusne jazdene auto v slusnom stave.

Ale je pravda, ze ak by som nemusel riesit spotrebu, tak by som radsej 3,7 l benzin, ako 3.0 D...:):)

09.03.2013 | 21:17:10 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

Jedná se o dovoz nového z Německa od prodejce v evropské verzi. O prodejnosti auta po nějakých letech zatím raději nepřemýšlím, i když jsem si vědom, že z auta má člověk největší radost dvakrát, když je kupuje a když po letech prodává...
Pokud bude vše držet tak se ho určitě zbavovat nebudu,
ten motor při 100km/h na šestku točí nějakejch 1500 ot/min
a jenom si přede. Motor není s turbem je atmosferický, s turbem
je CX 7 (se dvěma), tak by měl něco vydržet.
Pouze u převodovky netuším jak dlouhý život výrobce myslí když je bezúdržbová s celoživotní náplní...

10.03.2013 | 07:44:02 | Miloš  | 194.228.13.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

Atmosfera? Ty brdo, japonsky benzin o takomto objeme prezije vsetko.

Potom sa fakt oplati dat LPG a jazdit do aleluja.

Svokor ma na Teranne 3.0 benzin 523.000 mil:), vcera som tahal 3,5 tonovy vozik, naschval som pozrel x1,6 km...,to hovori same za seba.

Ten olej v prevodovke a v rozvodovke sa da vymenit, aj ked na x5 stoji cca 450 eur, lebo ak moze nieco urobit Nemec zlozito, tak to zarucene urobi 2 x...

10.03.2013 | 08:56:59 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

No, k té převodovce mě v Mazdě řekli nešahat a nestarat se..

u VW se to mění a známej mechanik co to tam dělá říkal, že je to celkem choulostivá záležitost na udělání dle manuálu výrobce - vysát, doplnit protočit doplnit nevím mechanik nejsem

raději na to teda šahat nebudu, než to někde nechat někým nezkušeným v servisu ať značkovým podělat (poněvadž by se to na tom mým asi učil a nějak vymýšlel...)

11.03.2013 | 19:12:35 | Miloš  | 194.228.13.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

CX-9 je pěkná. jen se trochu děsím toho, aby ji ČR byli schopni servisovat. Jaké s tím máte zkušenosti??
Díky

karel

01.05.2013 | 20:47:56 | Karel  | 213.29.101.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

auto bez problémů servisují i v oficiálních servisech mazdy

06.05.2013 | 22:32:42 | dd  | 85.71.112.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

jiná možnost existuje a už hodně dlouho. Nádrže na LPG se běžně montují pod auto !

31.12.2015 | 10:56:40 | Martin  | 80.250.30.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

chci se zeptat kde kvalitně namontují LPG do cx9 Praha a okolí
díky

01.06.2013 | 18:15:37 | Ondra  | 78.45.160.* Reagovat

RE: zkušenosti po 118000 km

zdravim a mam dotaz k tomu ulozeni. Mam cx-7 a ozyva se takovy klapavy zvuk zepredu , zprava, zleva, kdyz prejizdim nerovnosti, a nedokazu na nic prijit, na stk to potrapili a zadne vule...jak se projevovalo to ulozeni?
diky za infoM.

20.11.2013 | 22:28:17 | m  | 158.194.138.* Reagovat

další doplnění info

Právě jsme se s "Magdou" vrátili z cest (2000 km během čtyřdenního výletu, v pohodě a bez bolestí zad) a jelikož je na tacho téměř 50.000 km, rozhodl jsem se doplnit další zkušenosti:

Dříve popsané mizení (otěr) povrchu některých plastů v interiéru jsem vyřešil aplikací (myslím, že karbonové) folie a vypadá to pěkně (mnohem lépe, než originál). Problém tedy vyřešen.

Dále jsem se odhodlal k instalaci LPG (jsem dlouhodobě k této technologii spíše nedůvěřivý, ale nejdřív jsem si to vyzkoušel na Multivanu 3.2VR6 2009, a po správném nastavení systému oba vozy bez problémů). U Mazdy se navíc vejde opravdu velká (toroidní) nádrž (cca 70lt), takže i dojezd je slušný (bere si cca 12lt benzinu a 15lt plynu).

Poněkud otravou zůstávají brzdové kotouče, které nechávám rovnat při každé výměně oleje (servisní interval 12.000km), a to jsem na ně opravdu šetrný. Až doslouží (nepůjdou již stočit kvůli tloušťce), chtělo by to jiné řešení. Nemá někdo zkušenost?

Jinak celkově v každém případě spokojenost, po třech letech stále nenacházím nic lepšího, za co by se dala vyměnit.

Lekes





20.10.2011 | 01:02:48 | Lekes  | 89.24.43.* Reagovat

RE: další doplnění info

Mám najeto 69 000 km z toho cca 60 000 s LPG dosud dobrý, pouze se mě při poruše reduktoru, který byl v záruce vybublala voda z chlazení a nešlape řádně po doplnění zadní topení při určité poloze cca 3/4 před max. teplotou se vypne foukání teplého vzduchu, no a rozsvítila se kontrolka motoru ten ale běží bez problémů, pak to zhaslo a za 4 dny se opět rozsvítila netuší někdo kde je chybka ?, že by odvzdušnění nebo nějaký čidlo ??
Jinak kotouče jsem po 40 000 km vyhodil a osadily se tam
neoriginály na CX 7 a je pokoj do té doby to kopalo do volantu a už to nešlo snášet ... stáčení mě chlapi v neznačkovém servisu vymluvili, s tím, že ten kotouč už je tak načatý, že to stejně vydrží jen chvilku což je asi i váš případ když je točíte po každém oleji jinak výměnu oleje mě dělaj ve značkovém servisu, po 15000 km ..?

22.10.2011 | 18:05:17 | Miloš  | 90.183.91.* Reagovat

RE: další doplnění info

Jeli to mozne ,prosim sdelte vyrobce nebo prodejce uvedenych kotoucu.

25.10.2011 | 12:38:25 | matej  | 109.72.10.* Reagovat

Hmmmm,

tak ty kotouče budou asi konstrukční slabina, znám taky jednoho majitele a naprosto stejný problém. Jinak on má ale potíží daleko víc (lépe řečeno měl - už to vrátil, i když to šlo dost na tvrdo). Koupil auto ze salonu od dealera, ale jelikož se začalo sypat, stále nějaké problémy, nejprve to vozil do zn. servisu, kde to koupil a tam to vždy nějak poladili. Když už to bylo moc nechal změřit tloušťku laku a EJHLE. Milá CX byla kdysi skoro totálka, servis vyšlechtil a prodal jako NOVÉ !!! Nevěřl jsem, že je v dnešní době ještě něco takového možné, ale JE !!

25.10.2011 | 14:46:42 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE: další doplnění info

Dodávali mě to z AUTO PETR v Kuřimi tel.:541264683, když se přpetáte ,které kotouče šli do servisu k panu Koťovi tak Vám určitě poradí

28.10.2011 | 15:18:04 | Miloš  | 90.183.91.* Reagovat

RE: další doplnění info

Dekuji za informaci,volal jsem do Kurimi AUTO PETR a tam mi sdelili,ze vyrobcu je spousta,takze k identifikaci vasich kotoucu potrebuji datum prodeje a cislo kotoucu na uctu.Jeli to mozne dohledat,prosim o tyto udaje.Predem dekuji.

01.11.2011 | 10:20:00 |   | 109.72.10.* Reagovat

RE: další doplnění info

zkusím to po neděli zjistit a dám vědět

19.11.2011 | 21:55:51 |   | 90.183.91.* Reagovat

RE: další doplnění info

kotouče jsou od Niparts dodání cca 14 dnů cena za ks 1560,-
průměr 320 mm CX 9 3,7l info z Auto Petr pan Krejčí

21.11.2011 | 22:57:43 | Miloš  | 90.183.91.* Reagovat

RE: další doplnění info

Dekuji za informaci,vyzkousim je.

22.11.2011 | 11:49:39 | matej  | 109.72.10.* Reagovat

RE: další doplnění info

Tak odpověď už mám, bohatší směs na LPG vyhazuje to chybné hlášení.
Topení se odvzdušnilo a je klid...

20.11.2011 | 09:08:44 | Miloš  | 90.183.91.* Reagovat

karbon

není nějaký foto s tím karbonem?, taky o tom uvažuji ta stříbrná na madlech jakž takž, ale hlavně na středovém tunelu je opravdu hodně choulostivá

22.10.2011 | 18:13:26 | Miloš  | 90.183.91.* Reagovat

RE: karbon

Foto "karbonových" polepů mohu pořídit a na požádání zaslat mailem (můj je Dei.Gratia@seznam.cz)

03.01.2012 | 01:20:17 | Lekes  | 89.24.71.* Reagovat

RE: další doplnění info

Chcem sa spýtať ohľadom toho LPG, teda nádrže. Tá troidná nádrž je schovaná pod dnom kufra?

15.11.2011 | 14:10:52 | Tomas  | 192.168.1.* Reagovat

RE: další doplnění info

nádrž je místo rezervy dojezd cca 275 km při natankování 43l
LPG s podílem 50/50 okresky a město

19.11.2011 | 22:08:34 |   | 90.183.91.* Reagovat

RE: další doplnění info

Já tedy plnou nádrž LPG načepuji na cca 60lt, dojezd mám kolem 400km. Takže jedno čepování v půli cesty a jsem u moře v IT -)

03.01.2012 | 01:17:47 | Lekes  | 89.24.71.* Reagovat

RE: další doplnění info

Chlapi..., každý si asi raz v živote "musí" kúpiť haraburdu typu SUV.., aby pochopil, že niet horšej kúpy...:)))

Na 60 litroch nafty urobím vyše 1000 km , stavím sa, že aj rýchlejšie a hlavne pohodlnejšie...:) a na plnú nádrž aj vyše 1.400, tam aj späť do Benátok, napríklad.

SUV? NIKDY VIAC! Nakopať do riti novinárov a reklamné prospekty.

09.03.2014 | 16:51:15 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: další doplnění info

NAFTA PATŘÍ DO TRAKTORU NEBO KOMBAJNU :-O) A SLUCHÁTKA NA HLAVU A KOŽICH NA PRVNÍCH 20 KM !!

31.12.2015 | 11:17:19 | Martin  | 80.250.30.* Reagovat

RE: další doplnění info

Když se k tomu motoru člověk chová jak má dodržuje pravidelnou údržbu tak nafta není vůbec špatná a je opravdu rozdíl když ujedu na plnou nádrž 70 litrů kolem 750 Km a HDI 1400 Km ale chce to jezdit jinak to nemá smysl.

Za mě na jízdu po městě na častý kratší cesty s nájezdem kolem 20 tisíc Km za rok je lepší benzín jelikož snese víc.

31.12.2015 | 17:14:07 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: další doplnění info

Ahoj, můžu se zeptat na spotřebu? Já mám LPG BRC a toroidní nádrž na 90l, takže natankuju cca 68l, spotřebu měřím asi tak po 30tý vždy do plné, průměr mám 18l lpg a na každou nádrž jsi to veme cca 5l benzínu, třeba teď v zimě. Mám nové obě přední lambda sondy, svíčky, a repas hydroměniče. Když tady čtu ty spotřeby, tak jsem hodně někde jinde. Kotouče mám obič a drží ale kamarád co má stejnou cx-9, tak jsi dal vrtaný a má klid.

23.01.2014 | 20:56:12 | Pavel  | 217.117.213.* Reagovat

RE: další doplnění info

Tak pro doplnění se u mě spotřeba změnila na 14.5L na celou nádrž 67L najedu 290mil (435km), někde hned na začátku jsem natankoval srajdu , ted v zimě je to takový karamel. Mám nový reduktor max genius 260KW,filtry a všechny vstřiky, vše na záruku, ještě to při přepnutí cukne nebo na volnoběh když je větší zima tak to chcípne, přijdou další nový vtsřiky žlutý od BRC. Řěšil jste tu někdo sedla entilů? Jinak spoleh na montáž mám p.Stýblo Teplice nebo Praha Neptun Harfa.

Auto je v současné době na prodej..

09.03.2014 | 16:30:37 | Pavel  | 217.117.213.* Reagovat

Žádost o pomoc

Ahoj, zvažuji nákup ojeté CX-9 a poté předělání na LPG. Rád bych se potkal s někým, kdo má nějaké zkušenosti s provozem v Brně a okolí. Protože jsem nenašl jinou cestu, jak kontaktovat přímo majitele, volím tuto cestu. Prosím o kontakt na můj email horkp@email.cz
Díky moc, pěkný den a mnoho šťastných kilometrů:-)

17.02.2014 | 23:46:49 | Petr  | 94.112.129.* Reagovat

CX-9 v evropské specifikaci

Mám za sebou šťastných 13 tisíc km v CX-9 r.v. 2011 v evropské specifikaci (tj. všechno v km/h, rádio ladí bez problémů) a můžu upřímně říci, že jsem naprosto spokojený. Článek naprosto přesně vystihuje všechny moje pocity. Jen musím podotknout, že mě překvapila absence některých vychytávek z Mazdy 6 II, kterou jsem vlastnil předtím - konkrétně RVM (sledování mrtvého úhlu), AFS (adaptivní světla - přisvícení při ostrém zatáčení) a hlavně bi-xenony (stávající má jen xenony - sice svítí ze všech mých předchozích aut nejlépe, ale ta reakční doba bi-xenonu je neskutečně návyková). Spotřeba pod 12 mimo město, Švýcarsko po dálnici dokonce neuvěřitelných 10,5 (mám podezření, že je v zahraničí výrazně lepší benzín, jinak si to neumím vysvětlit), jinak město 16 a dlouhodobá průměrná 13,2. Pokud vám nezáleží na každé za benzín, získáte luxusní vůz za poloviční cenu oproti Q7 (vzduchovou hydrauliku nepostrádám), který - jak autor článku správně zmiňuje - nedráždí sousedy a přitom upoutá svým neotřelým designem. Už se těším na zimu - mám podobný cca. 30stupňový sklon příjezdové cesty :)

05.09.2011 | 20:53:24 | Honza  | 78.108.108.* Reagovat

vrzani

Take je to mozne,ze to bude zamrzle v zaveseni ramen,i kdyz to bylo prvni ,co v servisu delali a vysledek se nedostavil.Ja osobne mam podezreni na tlumice,protoze ta jejich harmonika neni na spodni strane zapaskovana,protoze je kratka pri max
prohoupnuti.Tak vlastne nevim nic,a jsem z toho otraveny.

16.05.2011 | 11:30:23 | matej Reagovat

mne to isté vrzanie robilo na primere ked som prešiel po mokrom úseku na chvílu to stíchlo,neviem akú maš prednú nápravu ale na primere to robili tie horné ramená rozobral som ich,bola to v nútri samá hrdza.riadne som to vyčistil premazal grafit.vazelínou a stíchlo to ale vydržalo to asi rok aj dva mesiace a začalo to zase,znovu premazané, momentálne je ticho ale nabudúce už dám nové.

11.05.2011 | 14:56:33 | devil64 Reagovat

vrzani pri properovani

S nejvetsi pravdepodobnosti se jedna o mechanicky hluk,protoze kdyz jezdim na mokre vozovce po desti,zvuk se zmeni,nekdy dokonce neni slyset.S pohonem kol to asi nesouvisi,protoze nejlepe je to slyset pri pomale jizde ,temer krokem z kopce,kdy leve kolo projede muldou.Jinak si myslim,ze tento zvuk s casem narusta,nevim jak to skonci,nebot v servisu to projel snad jiz kazdy avsak bez identifikace zavady.

11.05.2011 | 09:54:43 | matej Reagovat

vrzání

Mě to nedělá. je to mechanické vrzání (něco o sebe dře) nebo to je slyšet práce protiprokluzu - to vydává takové divné zvuky. Musela by se při tom rozsvítit kontrolka na přístrojovce.

10.05.2011 | 11:14:39 | mholy Reagovat

vrzani pri properovani

pisi o radu,protoze ani v servisu jsem uz po nekolikate nepochodil.Pri jizde ve chvily kdyz predni kolo/leve/vjede do muldy nebo na hrb a auto musi vice properovat,se ozyvaji z oblasti leva v predu ruzne pazvuky,nejcasteji skripave.V servisu uz mazali co se mazat da,kontrolovali co umeli,ale vysledek je ze stav je stale se zhorsujici.Mateli prosim v tomto smeru zkusenost,prosim o radu.predem diky

07.04.2011 | 15:36:19 | matej Reagovat

Jooo

Naprosto souhlasím, kdo chce jezdit 200 km/hod měl by zkoušet jiné vozy )) My vůz máme jako rodinný, rozvoz dětí atd. Nemá chybu, nebojím se o děti je bezbečný , velký , na bezpečné předjíždění výborný a navíc krásný vůz.

05.11.2010 | 16:45:35 | Cash Reagovat

pro vsechny

Tak se nam ty komentare zase stocily na thema rychlost.Myslim ze pro milovniky rychlich aut je nas trh zasoben mnohem hbitejsimi kousky,ale chtit po temer mikrobusu jizdu pres 200km/h je potouchlost.CX9 je auto pro jine ucely,ja osobne jsem ho kupoval po zkusebni jizde ,kdy jsem cely den jezdil a necitil unavu oproti mnohem drazsim autum.Jezdim casto i 900 km k jednani,na ktere navazuje bezprostredne cesta zpet a musim jen konstatovat,ze mne to nezatezuje ani jako predesla mnohem drazsi auta.Stabilita v zime je i pro mne k nezaplaceni,a tak ze vlastne maximalni rychlost neni pro mne zadny relevantni parametr,pokud se hovori o rychlostech nad 200km/hod.

29.09.2010 | 17:22:26 | matej Reagovat

pro Johnyho

Vašemu pohledu na V-max rozumím (vidím to stejně), ale s ohledem na dimenzaci brzd (fakt jsou na váhu vozu slabé) a převodovky (při extrémním zacházení již zaznamenána destrukce převodovky) nejsou rychlosti nad 200 rozumné.

Jinak opravdu doporučeníhodné auto. Design, prostor, "Mazdí" spolehlivost, nekrade se, vlastnosti na sněhu atd.

PS: moje dlouhodobá spotřeba 11.5 - 12.5 lt, takže to být 15 nemusí ;-)
Lekes

24.09.2010 | 00:37:27 | Lekes Reagovat

Mimo výkonu nezabúdajme na podvozok. Darmo budeš mať Vmax. 300, ak pri 180 auto stratí stabilitu.

16.09.2010 | 21:57:17 | Matúš Reagovat

Omezovac, dynamika

Dobrý den,

vracím se ještě jednou k mému příspěvku - omezovač je na 192 na tachometru, skutečně auto jede 180 km/hod. (takže předjetí od Fabie asi nebude ojedinělé ...)
Mám více aut, Mazdu CX7 chiplou na 300 koní, Corvettu C06, která má při hmotnosti 1500 kg 400 koní - ve srovnání je CX9 lenoch - je to rychlé rodinné auto (ale ne sporťák), Mazda CX7 je o dost živější. CX9 má sice cca 270 koní, ale relativně malý točivý moment - cca 370 N*m (prostě tomu chybí objem nebo turbo, lépe rovnou 2, tj. biturbo) - a ten točivý moment dělá právě zrychlení. Opět pro srovnání - chiplá CX7 má při hmotnosti cca o 300 kg menší 450 N*m, Corvetta má cca 600 N*m (taky hrabe ještě na 3 rychlostní stupeň).
CX9 na 6-ku je mrtvola, na 5-ku trochu lepší a slušné zrychlení je prakticky jen na 4-ku (otáčky musí být v maximu krouťáku - tj. cca 4.000/min.). Automat je dělán hodně do ekonomična - i když spotřeba není nijak malá: Město 17-19l, dálka svižně 13-14, průměr mám tak 15-16l. Opět pro srovnání - s CX7 jsem jezdil průměr za cca 14l, město také 13-14l, rychlá dálnice ale smrt - 15-20l (to je daň toho turba).
Auto dobře sedí, ale brzdy jsou špatné - mám najeto 6.000 km a již kmitají (ale to je u CX7 to samé). Tu rychlost 220-230 km/h bez omezovace jsem odhadoval (také dle konkurence) a dle toho, že na tu 4-ku to ještě kolem 180 km/h slušně zrychluje.
Jinak celkem mohu doporučit, i když za některé věci bych importéra nakopal do ...., chybí xenony, couvací kamera, handsfree, rádio nemá RDS (má to každá Kia za pár korun).
Pokud chcete ještě něco vědět, klidne se zeptejte.
Jinak myslím, že jste normální - také mám děti, dcera se mnou ráda jezdí Corvettou a na dálnici v německu jsme jeli 295 km/hod - a rozhodně jsem ji nechtěl zabít (na těch 305 jsem si již netroufl ...)

16.09.2010 | 17:51:38 | mholy Reagovat

For Matúš

Do jisté míry máte samozřejmě pravdu, že důležité je pružné zrychlení a pokud je teoretická rychlost cca 230 km/h (vycházím z porovnání s vw touareg 3.6 nový model - podobný výkon a váha) pak to do 192 pojede jako pila. Vtipné je, že například pro saudskou arábii je omezovač nastaven na 100 mil tedy 160 km/h. Nicméně uznejte sám...občas to člověk rozjede na max, zejména u takto silného vozu byť je to třeba jen pár desítek kilometrů v součtu oproti 50-60 tis co ujede za rok.

16.09.2010 | 16:38:21 | Johny Reagovat

For Anonym

Vážený Anonym, s miminkem samozřejmě takto rychle jezdit nebudu, jde o můj služební vůz, který využívám 80 % času já pracovně a 20 % času pro rodinu. Manželka využívá vůz renault laguna 2.0 dci 180 PS a s dětmi jezdí naprosto opatrně a přiměřeně a totéž já. Nechápu smysl Vaší jedovaté poznámky, jste pravděpodobně ten typ, který by si nechal tachometr omezit na 130, když více se zde stejně jezdit nemůže. Pokud si kupuju auto za více než milion korun, tak prostě jenom chci, aby bylo parametricky srovnatelné s konkurencí (Q7 bez omezovače, Touareg bez omezovače atd.) Zda potřebuji rychlé nebo pomalé auto laskavě přenechte na mě. Mimochodem nikdo tu o pásech ani sedačce nenapsal ani slovo...to napadlo Vás, pravděpodobně jste tak u svého vozu učinil.

16.09.2010 | 16:33:56 | Johny Reagovat

16. září 2010 | 14:40 | Johny |

Miminko,a následně další dvě určitě ocení rychlost auta okolo 200km/hod,ještě bych potom doporučoval bez dětských sedaček,a pokud možno bez pásů... :-(((
Takový lidi,co maji rodinu,určitě potřebují hodně rychlý auto...
Ach jo...!

16.09.2010 | 15:47:45 |  Reagovat

For Johny

Hmm...Či ide auto 220 alebo len 192 je podľa mňa úplne jedno. Omnoho podstatnejšie je pružné zrýchlenie a to bude s 3.7 benzínom asi parádne.

16.09.2010 | 15:18:51 | Matúš Reagovat

Omezovač rychlosti

Dobrý den, velmi uvažuji o koupi Mazdy CX-9, pořídili jsme si miminko další dvě plánujeme:-) Byl jsem zvyklý na poměrně rychlá vozítka a u CX-9 mě zaráží informace importéra, že je rychlost omezena na 192 km/h což mi přijde s prominutím na 270 PS motor velmi málo. Na tomto foru jste jeden z Vás psal, že jste jel až 220 km/h. Podařilo se Vám tedy odstranit omezovač? Mohu poprosit o radu? Děkuji J

16.09.2010 | 14:40:20 | Johny Reagovat

odpovědi

Mnoho otázek, na některé zkusím odpovědět a začnu od konce:

Nabídka to byla opravdu neopakovatelná, jde údajně o vozy původné určené (nasmlouvané a pak odmítnuté pro východoevropský trh - asi Rusko). Nevzali je, tak je šoupli sem. Hodnotím to, že skvělé auto za skvělou cenu, jejich škoda.
Pokud jde o Vmax, taky jsem řešil omezovač (na 190), údajně je tam k ochraně převodovky (už se někomu i z Čech při extrémním namáhání na německé Autobahn odporoučela) a osobně bych vyšší rychlost nedoporučoval i kvůli dimenzaci brzd. Taky mě to zlobilo, ale teď to považuji za rozumné.
Zvyšování výkonu motoru se nedoporučuje, opět s ohledem na převodovku. Je to spíše rozvážné (rodinné) auto, ne štika jako CX7 s turbobenzínem.
Další věc: přestože máme couvací kameru, nechal jsem dozadu namontovat couvací čidla (v Mazdě Příbram) a vypadá to dobře, funguje to dobře a ani to moc nestálo. Vřele doporučuji.
Xenony by měly jít domontovat, pouze je třeba myslet na to, že musejí (ze zákona) mít ostřikovače a měly by mít výškovou regulaci - chtělo by to odborníky. Osobně bych absenci xenonů (my je tedy máme, ale nejsou nic extra oproti jiných vozům) spíše řešil výkonnějšími žárovkami (jsou i bílé/modré).
Jinak blahopřeji ke koupi a ať slouží.



23.06.2010 | 17:01:01 | Lekes Reagovat

Evropská verze

Zdravím, já mám CX9 - evropskou verzi zakoupenou novou v ČR, mám ji asi týden, najeto 1000 km. Mám ještě cx7 chiplou na 305hp - ve srovnání s ní se mi zdá cx9 líná, hlavně ve vyššich rychlostech. Pro lepši akceleraci je nutné hodně podřadit. Jizdní vlastnosti OK-sedí hodně dobře, naladěno spíše do sportovna, dynamika se zlepšuje, uvidíme za cca 5.000 ks. Spotřeba zatím (2 nádrže) kolem 15-17l/100 km (moc to neřeším, rád jezdím rychle, při využívání dynamiky na 100% myslím nebude problém jet i za 20l/100 km). Jsem na to celkem zvyklý - Cx7 s 2,3l turbo mi bere cca 13-16l/100 km. Na druhou stranu si člověk musí uvědomit, jaké to je auto a kolik stojí - Q7 diesel kamarádů žere sice 12-13l nafty, ale stojí více než dvojnásobek...
Zvuk motoru skvělý (návykový) - proto asi ta spotřeba 15-17l... U této evropské verze mě vadí pár věcí: 1/ Rádio nemá RDS (nevím, jakou stanici jsem naladil a nepřelaďuje se samo). 2/ Zcela nesmyslný omezovač na cca 180 km (auto skvěle sedí a muselo by jet bez problémů hodně přes 200 km/hod - typuji 220) - nevíte, jestli se dá Vmax na 180 nějak odblokovat?
3/ nemá xenony - to je hrůza 4/ nemá couvací kameru nebo senzory (musím nechat dosělat nějaké prznili, kteří sice udělají, ale plno věcí pokazí... - s takovým autobusem se pak špatně parkuje.
5/ nepochopitelné paměťové sedačky - proč to nespojili s volantem a zrcátky jako u jiných domyšlených aut...

Jinak to je myslím super auto, co by kdo za cca 750tisíc bez DPH chtěl (to byla asi neopakovatelná koupě, kterou vřele doporučuji). Mirek

15.06.2010 | 16:07:18 | mholy Reagovat

spotřeba

Právě jsem skončil měření spotřeby po přezutí na letní pneu, metodou plná-prázdná-dotankování do plné.
Při režimu cca 50% dálnice a 25/25% město/mimo město mi vyšlo 11.6 lt/100km. Jezdíme plynule, kolem silničních limitů nebo lehce nad.
Zároveň jsem vypozoroval výrazný rozdíl ve spotřebě při různých dálničních rychlostech (ještě budu měřit).
Zdá se, že při snížení cestovní rychlosti na 120 spotřeba hodně poklesne.

21.05.2010 | 12:24:58 | Lekes Reagovat

Mazda cx9

Mám ji od roku 2008 a je to super auto. Velice komfortní jízda, výkonný motor, dobrá akcelerace.Auto má obrovský vnitřní prostor např. oproti audi Q7. Prodejce Denker Brno bez problémů.

23.04.2010 | 21:51:24 | Sidney555 Reagovat

kvalita laku

moje zkusenosti nejsou o nic lepsi,jen s tim rozdilem,ze se to projevuje na jinem miste a sice na zadnich dverich,pod "M" se loupe lak,pod kterym se objevi leskly "chrom".Toto neni od mycky/myju jen v rucnich myckach.Protoze jsem to na garanci reklamoval,slibily to opravit pri dalsi prohlidce.Jinak lak se jevy jako mekky,mam tu modrou s lesklym plnidlem.Jinak protoze mam taky motor zadnich dveri nemel jsem pro roletu kufru
zavesy /snad to tehdy nemeli ve vybave vyresene/,proto jsem
zavesy si nakreslil a nechal vyrobit sam.Budete-li nekdo v podobne situaci a dokoupite si roletu dam vam vykres i model
pro NC frezu.Docela jsem zvedavy na vase mereni spotreby pri ruznych rezimech.Ostatne ani nevim poradne kolika litrova je nadrz,protoze me zkusenosti nesouhlasi s udajem
vyrobce.Cerpam okolo 70l,ale cerpal jsem nekolikrat pres 77 litru.

08.04.2010 | 10:53:04 |  Reagovat

doplnění info

Po čase jsem se rozhodl opět se podívat na svoji recenzi, abych doplnil info:
Musím souhlasit s uvedenými komentáři: s brzdami jsem měl také problém (hučení a vibrace volantu), ale vyřešeno v servise stočením kotoučů (pokud mají dost "materiálu", dají se srovnat speciální mašinou, pokud jsou už slabé, nepomůže než výměna).
Toto je už moje několikátá Mazda a všechny měly problémy s brzdami (nižší učinnost, nutnost rovnat kotouče, ale např u Xedose 9 jsem najel na kotoučích s rovnáním přes 200tkm).
Dále pokud jde o chování na sněhu, jsem po zkušenostech z této zimy NADŠEN!!!
Neuvěřitelná trakce, stabilita (i ve vysokých rychlostech), průchodnost sněhem. Nesmírně návykové.
I manželka (automobilový, s odpuštěním, analfabet, je z toho vedle).
Mám teď ale velký problém: když přesednu do jiného auta. 2x jsem se zahrabal poté, co jsem zapomněl, že nejedu v CX9.
Dále jsme odhalili negativum, které jsem tušil již při koupi: kvalita některých plastů. Konkrétně mizí "lak" z plastového stříbrného obložení na dveřích a středové konzole (jde dokonce lehce seškrábnout nehtem!).
Jako řešení přemýšlím tyto díly nechat nějak ošetřit, např. potáhnout třeba karbonem nebo kůží (asi decentnější) a bude to vyřešeno jednou provždy.
Jinak máme najeto cca 25.000 km a nemůžeme si vynachválit (a to máme s čím srovnávat)
Poslední poznámka: vypozorovali jsme velký rozdíl ve spotřebě při vysokých cestovních rychlostech (cca 160 - 180km/h) a jízdě pod limitem (kolem 120; uvádím to proto, že u jiných aut takovouto progresi nemám). Auto nemá palubní počítač, takže udělám měření a údaje dodám.
PS: hlasové ovládání nevyužívám, nesnáším, když na mě auta mluví :-)

29.03.2010 | 20:17:24 | Lekes Reagovat

Jen bohužel musím potvrdit - namluvit číslo je problém. Čekám až odchytnu nějakého občana USA )). Brzdové kotouče jsem měniĺ minulý týden už při koupi jsem byl upozorněn. Vůz je má poddimenzované.
Jinak zatím vše ok - přes zimu super vůz.

19.03.2010 | 12:59:58 | Johnny Reagovat

moje zkušenosti

Jezdím CX9 třetím rokem,/32000km-MODEL2008/.
Ke spotřebě -kratké vzdálenosti 14l/100km
-dalnice 12,5l/100km při průměrné rychlosti 125km/hod.Ne však rzchleji než 160km/hod.
Maximalní rychlost kterou jsem jel -220km/hod.Měl jsem problem s Brydovými kotoči/křivé/,problém nebotˇ nejsou zahrnuty v garanci.
Píši abych se hlavně zeptal,jastli jste již někdo namluvil
svůj telefonní seznam pro hlasové ovládání.Já jsem zatím bez úspěchu nebotˇ vše zkolabuje na namluvení čísla,přestože,celé fonetické cvičení v návodu jsem absolvoval bez problému.Kdo víte jak na to,ozvěte se prosím.Jaké máte zkušenosti s navigací,já dobré,i když
nevyužívám s mojí mapou všechny možnosti co při dokonalé mapě jsou.
Celkově jsem spokojený,zejmena v zimě se chová auto velmi stabilně i při vyšších rychlostech na sněhu i při střídání jízdních pruhú.

24.02.2010 | 15:01:52 | matej Reagovat

Super auto

Mám ji od listopadu 09 (ale znám ji, má ji můj kamarád) tak jsem neváhal. Mám rodinu a toto je ideální bezpečný vůz. Mám tam LPG a spotřeba je 7,5 l benzínu/100km (přepočteno na peníze. Toto mně papala služební Fabie . S LPG má jen dobré zkušenosti, ale musí to dělat profík a těch je málo.
takže palec

04.02.2010 | 13:28:47 | Johnny Reagovat

RE: Super auto

Kde umí profesionálně udělat přestavbu CX9 na plyn? Nedokážu se v tom orientovat. U dealera Mazdy to kvuli diagnostice nedoporučují.

31.03.2012 | 20:47:26 | milan  | 93.99.54.* Reagovat

cx 9 lpg

vlastním Mazdu Cx 9 chci poradit firmu(kvalitní firmu) která už toto auto na lpg upravovala.Díky

01.06.2013 | 23:29:33 | 0ndra  | 78.45.160.* Reagovat

Zoom zoom

Auto mám teprve 3 dny a jsem z něj nadšený. Auto je z limitované série 150 ks, které Mazda dodala pro Evropu. Vše je OK, až na chybu v TP, kde je uvedena hmotnost brzděného přívěsu 1075 kg, přitom správně je 1600 kg. České zastoupení Mazdy si poněkud snížilo váhu..... Prý to napraví, tak uvidíme. Hudba je v autě fajn. Jízda je v něm parádní.

01.01.2010 | 12:28:17 | Miki Reagovat

dotaz

pěkná recenze, uvažuji o stejném voze, mám dotaz , o LPG jste neuvažoval cca 32000 Kč prvotní náklad...
a co navigace když je couvací kamera měla by tam být taky ne??
pakliže ji máte je v češtině nebo alespoň možnost ji tam získat??

děkuji za odpověď

24.12.2009 | 10:37:58 | kevin Reagovat

Díky.

18.08.2009 | 22:35:55 | Jan Werner Reagovat

doplnění info

Na českých rádiích je dost stanic s lichou frekvencí (omlouvám se, neznám názvy), není problém naladit nějakou dobře hrající (teď myslím kvalitu příjmu, nikoli obsah),
Radio je vestavěné (jako součást palubních systémů), takže vyměnit asi nepůjde, ale (mně) to nevadí;
Spotřebu v jednotlivých režimech ještě nemám detailně prozkoumanou (i díky tomu, že chybí palubní počítač), ale TP uvádí: 13.3/9.2/10.8, což odpovídá i mým dosavadním pozorováním. Kombi spotřeba kolem 11lt bude po zajetí určitě dosažitelná;
Sedadla jsou celokožená a pro mne pokud jde o tvar a tuhost velmi vyhovující (mám 197cm);
Přívěs dle TP brzděný 1600, nebrzděný 750 (nevím, jestli je to hodně nebo málo, za auty netahám kromě kanoe nic);
Kupoval jsem po prozkoumání možností v Mazdě Příbram (autorizovaný prodejce Mazdy, ale protože CX9 pro Evropu není výrobcem určena, mají též omezené možnosti). Cena (nejlepší ze tří výbav + něco extra) těsně přes 1M vč. DPH.





17.08.2009 | 17:00:56 | Lekes Reagovat

otázky

Měl bych pár otázek;
-Co tedy na rádio naladíte ? (např.88.3 ?)
-neuvažujete o jeho výměně (rádia) za tvz. "evropu" ?
-Jaká je spotřeba v režímu 80-90 km/h, 100-120 a v rychlostech 140-180 ?
-Máte celokožené sedadla ?
-Jaké je největší zatížení (hmotnost) přívesu ?, odhaduji tak 2500-3000 kg
-Kupoval jste sám, nebo přes Denker apod.?
-Cenu odhaduji na 900-1.100 000, nechci být indiskrétní.
Jinak pěkná recenze a přeji mnoho šťastných km.

12.08.2009 | 20:26:21 | Jan Werner Reagovat

Krasne, robustni auto s normalnim motorem (nikoli pseudak typu HTP :-), primerenou spotrebou a taky docela zajimavou cenou.Osobne se mi jeste vice libi CX-7, ale to je jen subjektivni nazor.Tohle auto je jedno z mala kvalitnich SUV.Podle mne to byl dobrej kauf, at jezdi :-)

12.08.2009 | 13:10:07 | jamieson Reagovat