Recenze Mazda E 2000 van
“Předčilo mé předpoklady.”

Autor recenze: Roman všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:2,0 benzín+LPG Stav km při koupi:109 000 km Stav km nyní:180 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 12 l/100 km Vloženo: 29. 9. 2004

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.3

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 1203

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Za tři roky co vlastím tento typ se neoběvili žádné velké závady. Prasklé listové pero ...1list . Motor bez problémů, cca po 30 000 nutno seřízení vůle ventilů při provozu na LPG.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S Mazdou E 2000 jsem doposud spokojený. Je to vozidlo, které má sloužit, a tak se taky děje. Za tři roky provozu se nevyskytly žádné závady, které bych musel řešit. Běžné opravy typu: sjeté destičky, nutná výměna olejů, ve 170 000km jsem měnil výfuk, brzdové kotouče, tumiče pérování, svislé čepy přední nápravy.

Provozní náklady díky LPG jsou velmi příznivé a tím zajímavé.
S jízdími vlastnostmi jsem spokojen. Není to VW transporter 2,5TD ! Je to vozidlo pro odvezení a přivezení věcí a lidí.

Co se mi líbí velice je ložná plocha za druhou řadou sedadel. Takovou plochu nemá žádná jiná malá dodávka. Tj: 2030mmx1650mm.

Cestovní rychlost je vyhovující kolem 90ti Km. To je schopná jezdit i pod 10litrů benzínu nebo 12litrů plynu. Ovšem dovede taky jet i přes 150km/h, ale to jsem zkoušel jen lehce, protože se jedná o mé auto.
S madrací v zavazadlovém prostoru a s rodinou na sedadlech jsme s
Mazdičkou procestovali celou republiku a zavítaly i do jižních krajů.

Byl a jsem s Mazdou E 2000 van Spokojen.

Je možné, že jsem jen narazil na dobrý kus. To nechám na posouzení jiných.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Mazda E

Vložit komentář

Mazda E 2200

Ak môžem ja niečo povedať o tomto aute len samé plus.
Kúpil som diesel v roku 1997 a nemá chybu doteraz. Má najazdené 205 000 km väčšinou v meste pre stavebné účely. Vynikajúca nosnosť na tu triedu. Štartuje stále na prvý šup olej menený pravidelne aj s filtrami. Spotreba do 7litrov v meste. V chladiči je stále originál kvapalina 1x doliata za 26 ROKOV. Závady: alternátor, štartér,kardanový kríž, zlomený jeden list péra, menené pakne a platničky ináč všetko originál a bez problémov prejde STK. Trochu zanedbaná údržba tak už hrdzavie. Také spoľahlivé auto som ešte nevidel a nepočul o takom. S pozdravom Mazde zdar! 4/2024
Už som dôchodca a ľúto mi je ho predať lebo občas niečo povozím.

19.04.2024 | 21:50:44 | Juraj  | 85.237.224.* Reagovat

R.I.P.

Byl to drak. Přes 100tis jsem s ní najezdil a často v rychlosti, o které se může osobákům zdát. Jednou se za mnou hnala policejní felície, jelikož jsem projel vesnicí na 140. Až před třetí další mě dohnali. Pane, vám to jede... Jó, to byla MAZDA E2000, čest její památce!

04.10.2014 | 05:32:51 | RN  | 89.102.212.* Reagovat

Motor

Dobrý den, sháním motor z Mazdy E2000, nabídky prosím na email jamesbond5593@gmail.com
Děkuji

06.03.2013 | 19:02:14 | Lukyn  | 88.83.187.* Reagovat

Dotaz TP

Sháním doklady na Mazda E 2000 benzín?

15.01.2013 | 19:15:47 | martin  | 81.90.161.* Reagovat

RE: Dotaz TP

Dobry den mam ty papiry na mazdu ozvetese 728711416

18.02.2013 | 21:08:02 | oberfalcer  | 93.99.79.* Reagovat

koupit

Neví prosím někdo jak to je s motory, mám dle informací totiž dojem, že v mazdách motory diesel v první sérii byly nedostatečně dimenzované hlavy a proto praskaly a v další řadě už to bylo konstrukčně OK jen nevím ten rok kdy nastal přelom, proto prosím o info

Děkuji

23.09.2010 | 19:03:39 | hop Reagovat

Spolehlivá MAZDA???

Tak já Ečko měl jako služební od nova (1994) a absolutně se tedy nejsem schopen ztotožnit se slovy chvály na tuhle "lepší" dvanásstettrojku. Auto jsem dostal jako zaměstnanec firmy distribující knihy. Ve firmě bylo aut celkem 8 (7x E 2200 - nafta a 1x E 2000 - benzín) a na 7mi nafťácích do 150 000 km praskla hlava. Na mém autě praskla konktrétně při 136 000 km, ve 170 000 se uvolnil pístní čep a tak se dělala generálka motoru (ve firmě jsme měli nájezd cca 90 000 km/ročně, takže se generálka dělala u dvouletého auta). Největší šok jsem ale zažil, když auto během druhého roku provozu začalo reznout pod bočními plechy zakrývajícími otvory pro okna - v MAZDě na Poděbradské se nám vysmáli, že se záruka vztahuje jen na prorezlou karoserii, tohle že ještě nejsou díry a reklamaci neuznali.

Možná dělám chybu, ale po zkušenostech s tímhle "japoncem" už MAZDU nechci ani vidět.

26.04.2008 | 19:11:05 | Medvěd Reagovat

Mazda

Mám Mazdu E 2000 chlaďák.Denně dře už celých 5 let najeto 225000.Ty samé "závady" jak uvádíte.Jsem mile překvapen co to autíčko dokáže odvést ať je léto či zima.Je to neskutečný dříč!!!!!!!

29.09.2005 | 21:40:02 | Mirek Reagovat

Mazda

To ne že jste narazil na dobrý kus,to je prostě MAZDA .Absolutní spolehlivost je u Mazdy normální a evropské automobilky by se mohli až na pár vyjímek učit.Já mám 2.Mazdu ,E2200 NAJETO 100000 KM a měnil jsem jen 1.žárovku.Olej a filtry nepočítám.Ten kdo jednou měl JAPONCE tak se mu do evropských aut moc nechce vracet.

08.08.2005 | 18:52:45 | bob Reagovat