Rok výroby:1994Typ motoru:R2Stav km při koupi:185 000 kmStav km nyní:290 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?12 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:10,0 l/100 kmVloženo:30. 1. 2015
maximální zatížení-nejvyšší ve své třídě zadní dvojmontáž jednoduchost
Slabé stránky
slabší motor
Závady a opravy na autě
Chtěl bych se podělit o zkušenost s tím to vozem. Kromě toho, že si snad každý kdo je trochu zručný si na tomto voze udělá snad všechno. Jen to, že motor se špatně chladí a je za potřebí v teplém období ho nechat dochladit a potom teprve zhasnout motor. Hlavu jsem na autě nachal vařit 2x ale, jednou při koupi a po druhé, když se nedochladil motor a byl moc rozpálený. Jinak klasika,jen provozní náklady a starost o korozi, která se docela projevuje u lemů, blatníky a schůdek do kabiny. Svářečka, trochu toho sochaření a antikorozní nátěry všechno spraví.Jinak výměna zadních světel za jiná, postupná výměna opotřebovaných listových per za upravené z Avie.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na tomto autě mě už nic nemůže překvapit. Vše je tak jednoduché a za ty roky si člověk na tom udělá snad všechno. Unavená, nebo snad prodřená listová pera, jsem si upravil- zkrátil z listovek z Avie. Jsou to ztejné rozměrově, jak šířkově tak i výškově. Výfuková soustava za rozumný peníze. Na spojku jsem za celou dobu ani nesáhl. Pouze výměna kotoučů za to dobu co auto mám tak 2x. Výměna komplet lanovodů ruční brzdy a doladění s krokem paken v bubnu. Další jako tak trochu vychytávku jsem si udělal předehřev nafty, který i v silných mrazech funguje stoprocentně. Jednoduchá krabička, kterou prochází pouze voda ze zpátečky od chladiče, ohřívá naftu před vstupem do naftového filtru.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda E2200
foto zmíněné vychytávky
Dobrý den, můžete mi poslat foto jak jste vychytal ohřev tý nafty? ) klidně na mail.: Luktengo@gmail.com
22.03.2024 | 23:49:34 | Tengo | 78.80.26.* Reagovat