Recenze Mercedes-Benz 190 E 2,3
“Nejlepší auto co jsem kdy měl hlavně spolehlivost a trvanlivost ... Ceny jsou taky parádní ale radši dražší v dobrým stavu, než šrot za 50 tis Kč.”
Rok výroby:1986Typ motoru:2,3Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8-12benzinu l/100 kmVloženo:18. 7. 2005
Auto bylo při koupi v dobrým stavu, pouze nefungoval tachometr, kterej jsem nahradil tuningovým.... Ale stáří dělá svý...Musel jsem vyměnit ramena i veškerý silentbloky hlavně ty na zadku protože se mi za nedlouho sjely zadní pneumatiky ze vnitř díky ježdění v 5-ti lidech...Nyní po nastříkání spodku vozu Tlumexem a výměně všech náplní, brzd, svíček, pneumatik a pár maličkostí je auto ve 100% stavu...
Musel jsem jen vyměnit váhu vzduchu která byla rozhozená díky předchozímu provozu na plyn...Auto je absolutně bez koroze v perfektnim stavu, koupil jsem ho po starší paní,která ho měla ve stodole zapadaný slámou a určitě s ním nejezdila jak širon... Stálo mě před rokem 105 000,- Kč...+ opravy... Nyní ho budu muset asi prodat protože nemam kde bydlet... Utrhne mi to srdce... Kor když vim, že 2.3 už nikde nekoupim, a když jo tak to bude vrak jako ty stovky dvoulitrů v automatu...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za cca 100 000,- Kč mám v rukou auto s velice dobrými jízdními vlastnostmi...
Snížený podvozek je hodně znát o proti serii sedí velmi dobře...Pneumatiky 205/50 15 dělají taky svý... Není problém vlítnou ve 200km/h na sjezd z dálnice...Měl jsem možnost vyzkoušet i 1.8-4 kvalt a pak i 2.0 automat se seriovým podvozkem...Řekl jsem si nic moc,výkon taky nic moc..Je to líná vysoká koza...Předjela mě i oktávka 1.6...navíc se to moc točilo takže spotřeba by byla určitě okolo 10 litrů na dálku...Dělat nějaký kličky nebo projíždět zatáčky ostře se vážně se seriovým podvozkem nedá....
Navic ten technickej stav vážně odpovídal těm 60 a 65 tisícům Kč-byl to šrot...Ale jízda s 2.3 s manuálním řazenim 5-ti kvalt mě vážně chytla...Jede jak dábel, na 3r.stupeň 165km/h, na 4r. stupeň 225km/h a na 5r.stupeň by jelo jistě i 250km/h ale můj tuningovej rychloměr je jen do 240km/h...Při 130 točí na 5 cca 2500 ot./ min...Takže na dálku jezdim do 8 litrů benzinu...Pružnost při 130km/h na 5r.stupeň je velmi slabá(z důvodu dlouhého převodu),musí se podřadit na 3 a při 160km/h na 4 a to už se většina aut ztrácí...
Kombinanovanej provoz si vyžádá 12-13 litrů plynu...Na plyn se dá bez nějakejch větších obtížích sejmout calibru (85 kiliowat)...Jsem rád že jsem koupil místo nějaký 1.3 felicie tohle auto....Hlavně mě těší ty vyjevený tváře lidí v superbech a oktávkách co mě chtěj předjet ve 180 a já jen tak nenápadně podřadim na 4 zamávam a ujedu,to je vážně mazec...Si asi myslí,že jim došel benzín.. A to maj auta za půl míle a víc...!
Mam auto za 100 tisíc, nenápadný, žádnej sporťák typu Toyota Supra a bez problému ukážu záda kdejakýmu tátovi v oktávce či superbu...Při koupi to chce vědět jakym stylem s tím kdo jezdil...Laciný auto je vždy drahý...Já 190 vřele doporučuji všem kdo chce rychlý, prostorný a hlavně levný auto....Díly jsou snadno dostupný...Musí se ale nakupovat z druhovýroby...Pro srovnání--- komplet přední nárazník(bez barvy)-cca 7 dílů stojí originál 32 000 bez DPH...!!! U Kellyho jsem koupil taiwan za 5500,-Kč a není to skoro poznat...
190 či jiný starší typ mercedesa si koupí jen člověk,co už mercedesa jednou měl a ví co všechno vydrží...Otcova 124 ma najeto 600 000 km bez generálky... Jsou to prostě držáci...Každej ví že 124 a 190 jsou nejlepší auta od mercedesu...C a E už není to pravý ořechový...
Před nedávnem jsem zakoupil v jednom nevelkém autobazaru MB 190 E 2,3. Je to automobil, kterému vzhledem k jeho stáří a ujetým kilometrům nezbývá než pogratulovat. Zpracování a použité materiály jsou perfektní, pružnost a kultivovanost motoru jsou až k podivu na vysoké úrovni. Tuhost podvozku umožňuje bezproblémovou manipulaci vozu v ostrých zatáčkách. Je to auto, které se neodmyslitelně zapsalo do automobilové historie. Krátce řečeno pokud si vyzkoušíte MB 190 E 2,3, nechce se Vám kupovat vozy střední třídy i novějšího roku výroby.
No nevim, vypada to byt super vuz.Tech 250 dle mne neda ale takovych 200 by to jet mohlo, coz ovsem na machyrky s Octavkama TDI v poho staci.I tech 130 koni je na 1100 kg celkem OK.Jeste ta spolehlivost a preciznost k tomu a je to fakt dobre auto.Cus.
Tenhle blbeček dlouho jezdit nebude. Bude tak dlouho každýmu ukazovat záda, až skončí v penále. Je to zakomplexovanej chudinka, kterej se rád předvádí a dokazuje si, že je king of the road.
chci si koupit taky mercedesa tak jsem hledal nějaké recenze,ale je hrůza co někteří pisálci dovedou napsat,kdo neměl medvídka tak asi neví o čem je řeč.měl jsem piano super kara a medved je prostě méďa a pak dlouhá hodně dlouhá mezera pak další auta
co to kecáte , jak těžký auto, si myslíte že to je Benz tak automaticky těžký? se podivejte do papírů, má 1080 v 2,0, a 2,3 nebude o moc těžší!!!!!!!! kolik má ta vaše vysněná oktávka? 1400?? se jdete vycpat, Mercedes 4ever
2.3 umí jet i lehce přes 200, ale záleží na ročníku a výkonu. A jestli je to 16V, tak to může udělat víc. Každopádně sníženej podvozek je prznění pouze v případě, že se nejedná o oblíbenou verzi Sportline, která má snížený a vyztužený podvozek, vyrobený z lehkých slitin a odlišné pérování od klasické verze.
verim ze 190 2,3 16v mava oktavkam .taky ma bez katu 185ps.takze lidi co tomu nerozumite nepiste blaboli,ze to nejede.radeji sednete do otunenych felicii a bezte se plazit.
chalan to prehnal ako ceresne s mliekom , s tymi rychlostami a superbami za zadkom , predsa len , je to 2,3ka, trest smrti tomu kto do nej dal este plyn ... ale tak mergl je mergl a zosmiesnovat ho môze iba obmedzenec ktory s nim nema skusenost ... je to jedno z mala aut ktorym nerobi problem nabehat hoc milion, proste kvalita ale to je na dlhsiu diskusiu ... btw moja w126 300SE by vas za chrbtom nechala aj ked ma v podstate jeden z najslabsich motorov co sa do nej montovali ...
190ka neni zase tak těžká. 2.3 16V má asi 185 koní, což je docela dost. Ale ta hranatá kastle auto prostě brzdí, takže ten úžasnej tningovej tachometr podle mě ukazuje blbosti. Nicméně na předjatí nějaký chrochtávky nebo superba 1,9TDi to určitě stačí.
No vidím, že tenhle odborník s 2,3 Mercedesem je pěkná tlučhuba a kecal, protože takový nesmysly, to může napsat opravdu jedině diletant... 2,3 na plyn určitě 250 km/h nepojede, ale hlavně s tou cenou se chlapec asi pomátnul... kámoška ho strašně chtěla a sehnali jsme krásný kus za 25000,- 2,3 5-ti kvalt, jede hezky, ale takové superlativy o podvozku a bláboly o maximálce... na tak těžký auto to nemá žádnej oslňující výkon
MB jsou fakt dost dobré auta,ja jsem jich už měl několik od 115,123,124 a ted mám 210e 2,3.Jsem celkem spokojeny ale PIANO bylo lepší,já nevím ale na tu dobu co jsem ho měl v 90 roku tak jsem byl maximalně spokojeny.Ted jsem musel měnit spoustu věci aby ato bylo v100 pro.stavu.Kdo by chtěl si vyměnit nějaké zkušenosti ohledně MB 210 tak se ozvěte.Hledám fandy této značky.Tel:603 596 179.
TO AUTO JE 2.3 16V a ty kvalty jsou vážně děsně dlouhý,to nebude originál,s tím si už někdo hrál...a 240 to jede tutově,protože RS oktávka mi na maximálku neujede...A to odpružení je sice tvrdý,série je pohodlnější,ale ty jízdní vlastnosti jsou při ostřejšim průjezdu lepší,je níž těžiště a tolik se to nenaklání...A nepíšu to abych si fandil,chci se podělit,co to umí...Ale dneska si lidi koupí radši favorita a pak píšou závistivě...Tak se mějte a čus...
Seriová 190 má výborný jízdní vlastnosti i bez prznění nějakým snižováním. Je přesně naladěná, aby byla pohodlná a zároveň bezpečná. I když pro mého tátu, který ji má už 12 let, přijde moc tvrdá i tak, protože měl před tím piáno a hlavně kraťase, o kterým tvrdí, že byl poslední pohodlnej mercedes. Jinak za těch 12 let se 190D najel 100 tisíc a měnil jen kotouče, tlumiče a pera.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz 190
POTRE BOVALBYCH PORADIT S PALUBOVKOU
NESVITI MY KONTROLKY NA PALUBOVCE a sviti malo muze negdo poradit co stim
14.11.2016 | 11:06:08 | pavel.jilem@seznam.cz | 188.75.176.* Reagovat
Auto držák..
Před nedávnem jsem zakoupil v jednom nevelkém autobazaru MB 190 E 2,3. Je to automobil, kterému vzhledem k jeho stáří a ujetým kilometrům nezbývá než pogratulovat. Zpracování a použité materiály jsou perfektní, pružnost a kultivovanost motoru jsou až k podivu na vysoké úrovni. Tuhost podvozku umožňuje bezproblémovou manipulaci vozu v ostrých zatáčkách. Je to auto, které se neodmyslitelně zapsalo do automobilové historie. Krátce řečeno pokud si vyzkoušíte MB 190 E 2,3, nechce se Vám kupovat vozy střední třídy i novějšího roku výroby.
29.06.2009 | 17:58:35 | Reagovat
No nevim, vypada to byt super vuz.Tech 250 dle mne neda ale takovych 200 by to jet mohlo, coz ovsem na machyrky s Octavkama TDI v poho staci.I tech 130 koni je na 1100 kg celkem OK.Jeste ta spolehlivost a preciznost k tomu a je to fakt dobre auto.Cus.
22.03.2009 | 13:27:10 | jamieson Reagovat
pisatel recenze
Tenhle blbeček dlouho jezdit nebude. Bude tak dlouho každýmu ukazovat záda, až skončí v penále. Je to zakomplexovanej chudinka, kterej se rád předvádí a dokazuje si, že je king of the road.
24.02.2009 | 20:10:24 | Stáňa Reagovat
MB 190
chci si koupit taky mercedesa tak jsem hledal nějaké recenze,ale je hrůza co někteří pisálci dovedou napsat,kdo neměl medvídka tak asi neví o čem je řeč.měl jsem piano super kara a medved je prostě méďa a pak dlouhá hodně dlouhá mezera pak další auta
24.02.2009 | 19:16:24 | Mišák Reagovat
VÁHA
co to kecáte , jak těžký auto, si myslíte že to je Benz tak automaticky těžký? se podivejte do papírů, má 1080 v 2,0, a 2,3 nebude o moc těžší!!!!!!!!
kolik má ta vaše vysněná oktávka? 1400?? se jdete vycpat, Mercedes 4ever
30.03.2008 | 21:32:20 | Johny Reagovat
2.3 umí jet i lehce přes 200, ale záleží na ročníku a výkonu. A jestli je to 16V, tak to může udělat víc. Každopádně sníženej podvozek je prznění pouze v případě, že se nejedná o oblíbenou verzi Sportline, která má snížený a vyztužený podvozek, vyrobený z lehkých slitin a odlišné pérování od klasické verze.
29.02.2008 | 19:35:41 | Reagovat
oktavka ve srac......ch
verim ze 190 2,3 16v mava oktavkam .taky ma bez katu 185ps.takze lidi co tomu nerozumite nepiste blaboli,ze to nejede.radeji sednete do otunenych felicii a bezte se plazit.
29.02.2008 | 17:14:11 | rodyn Reagovat
hmm
chalan to prehnal ako ceresne s mliekom , s tymi rychlostami a superbami za zadkom , predsa len , je to 2,3ka, trest smrti tomu kto do nej dal este plyn ... ale tak mergl je mergl a zosmiesnovat ho môze iba obmedzenec ktory s nim nema skusenost ... je to jedno z mala aut ktorym nerobi problem nabehat hoc milion, proste kvalita ale to je na dlhsiu diskusiu ... btw moja w126 300SE by vas za chrbtom nechala aj ked ma v podstate jeden z najslabsich motorov co sa do nej montovali ...
29.02.2008 | 13:54:51 | stormrage Reagovat
predchozi auto oktavka tdi?a ted stary medak?Hlavne ze sis polepsil a vsem ukazujes zada...
21.01.2008 | 00:36:03 | ondra Reagovat
200 km.h
200km/h. na dálničním sjezdu??? bože to sou kecy...
07.09.2007 | 18:22:14 | krakatit Reagovat
190ka neni zase tak těžká. 2.3 16V má asi 185 koní, což je docela dost. Ale ta hranatá kastle auto prostě brzdí, takže ten úžasnej tningovej tachometr podle mě ukazuje blbosti.
Nicméně na předjatí nějaký chrochtávky nebo superba 1,9TDi to určitě stačí.
07.09.2007 | 15:51:47 | Reagovat
No vidím, že tenhle odborník s 2,3 Mercedesem je pěkná tlučhuba a kecal, protože takový nesmysly, to může napsat opravdu jedině diletant... 2,3 na plyn určitě 250 km/h nepojede, ale hlavně s tou cenou se chlapec asi pomátnul... kámoška ho strašně chtěla a sehnali jsme krásný kus za 25000,- 2,3 5-ti kvalt, jede hezky, ale takové superlativy o podvozku a bláboly o maximálce... na tak těžký auto to nemá žádnej oslňující výkon
07.09.2007 | 15:03:17 | Peppi Reagovat
Ses posral takovou mrdku za takový prachy??....to ti nikdo nekoupí....max50000kč.MAGORE
19.07.2007 | 16:25:49 | strukin Reagovat
MB 210 E 2,3
MB jsou fakt dost dobré auta,ja jsem jich už měl několik od 115,123,124 a ted mám 210e 2,3.Jsem celkem spokojeny ale PIANO bylo lepší,já nevím ale na tu dobu co jsem ho měl v 90 roku tak jsem byl maximalně spokojeny.Ted jsem musel měnit spoustu věci aby ato bylo v100 pro.stavu.Kdo by chtěl si vyměnit nějaké zkušenosti ohledně MB 210 tak se ozvěte.Hledám fandy této značky.Tel:603 596 179.
25.11.2005 | 16:56:40 | Libor Reagovat
TO AUTO JE 2.3 16V a ty kvalty jsou vážně děsně dlouhý,to nebude originál,s tím si už někdo hrál...a 240 to jede tutově,protože RS oktávka mi na maximálku neujede...A to odpružení je sice tvrdý,série je pohodlnější,ale ty jízdní vlastnosti jsou při ostřejšim průjezdu lepší,je níž těžiště a tolik se to nenaklání...A nepíšu to abych si fandil,chci se podělit,co to umí...Ale dneska si lidi koupí radši favorita a pak píšou závistivě...Tak se mějte a čus...
23.07.2005 | 19:43:01 | Martin/Tetrev Reagovat
Seriová 190 má výborný jízdní vlastnosti i bez prznění nějakým snižováním. Je přesně naladěná, aby byla pohodlná a zároveň bezpečná. I když pro mého tátu, který ji má už 12 let, přijde moc tvrdá i tak, protože měl před tím piáno a hlavně kraťase, o kterým tvrdí, že byl poslední pohodlnej mercedes. Jinak za těch 12 let se 190D najel 100 tisíc a měnil jen kotouče, tlumiče a pera.
22.07.2005 | 08:47:38 | Standa250D Reagovat
ty vole 2,3 zas takovy letadlo neni, kdyby aspon 2,3 16V... nebo opravdu dobry auto 2,5 16V....
21.07.2005 | 18:32:31 | saladin Reagovat
maximalni rychlost je 198, mozna by sis mel sundat ten tuningovej tachometr
21.07.2005 | 14:56:06 | nikkita Reagovat
silny slova s tema ukazanejma zadama ...
19.07.2005 | 01:41:48 | erazer Reagovat
nefandis si trochu
18.07.2005 | 23:37:22 | krakatit Reagovat