Recenze Mercedes-Benz 190 E 2,3
“Nejlepší auto co jsem kdy měl hlavně spolehlivost a trvanlivost ... Ceny jsou taky parádní ale radši dražší v dobrým stavu, než šrot za 50 tis Kč.”

Autor recenze: Martin/Tetrev (20 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1986 Typ motoru:2,3 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 8-12benzinu l/100 km Vloženo: 18. 7. 2005

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Oktávka 1,9 tdi 96kw

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto bylo při koupi v dobrým stavu, pouze nefungoval tachometr, kterej jsem nahradil tuningovým.... Ale stáří dělá svý...Musel jsem vyměnit ramena i veškerý silentbloky hlavně ty na zadku protože se mi za nedlouho sjely zadní pneumatiky ze vnitř díky ježdění v 5-ti lidech...Nyní po nastříkání spodku vozu Tlumexem a výměně všech náplní, brzd, svíček, pneumatik a pár maličkostí je auto ve 100% stavu...

Musel jsem jen vyměnit váhu vzduchu která byla rozhozená díky předchozímu provozu na plyn...Auto je absolutně bez koroze v perfektnim stavu, koupil jsem ho po starší paní,která ho měla ve stodole zapadaný slámou a určitě s ním nejezdila jak širon... Stálo mě před rokem 105 000,- Kč...+ opravy... Nyní ho budu muset asi prodat protože nemam kde bydlet... Utrhne mi to srdce... Kor když vim, že 2.3 už nikde nekoupim, a když jo tak to bude vrak jako ty stovky dvoulitrů v automatu...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Za cca 100 000,- Kč mám v rukou auto s velice dobrými jízdními vlastnostmi...

Snížený podvozek je hodně znát o proti serii sedí velmi dobře...Pneumatiky 205/50 15 dělají taky svý... Není problém vlítnou ve 200km/h na sjezd z dálnice...Měl jsem možnost vyzkoušet i 1.8-4 kvalt a pak i 2.0 automat se seriovým podvozkem...Řekl jsem si nic moc,výkon taky nic moc..Je to líná vysoká koza...Předjela mě i oktávka 1.6...navíc se to moc točilo takže spotřeba by byla určitě okolo 10 litrů na dálku...Dělat nějaký kličky nebo projíždět zatáčky ostře se vážně se seriovým podvozkem nedá....

Navic ten technickej stav vážně odpovídal těm 60 a 65 tisícům Kč-byl to šrot...Ale jízda s 2.3 s manuálním řazenim 5-ti kvalt mě vážně chytla...Jede jak dábel, na 3r.stupeň 165km/h, na 4r. stupeň 225km/h a na 5r.stupeň by jelo jistě i 250km/h ale můj tuningovej rychloměr je jen do 240km/h...Při 130 točí na 5 cca 2500 ot./ min...Takže na dálku jezdim do 8 litrů benzinu...Pružnost při 130km/h na 5r.stupeň je velmi slabá(z důvodu dlouhého převodu),musí se podřadit na 3 a při 160km/h na 4 a to už se většina aut ztrácí...

Kombinanovanej provoz si vyžádá 12-13 litrů plynu...Na plyn se dá bez nějakejch větších obtížích sejmout calibru (85 kiliowat)...Jsem rád že jsem koupil místo nějaký 1.3 felicie tohle auto....Hlavně mě těší ty vyjevený tváře lidí v superbech a oktávkách co mě chtěj předjet ve 180 a já jen tak nenápadně podřadim na 4 zamávam a ujedu,to je vážně mazec...Si asi myslí,že jim došel benzín.. A to maj auta za půl míle a víc...!

Mam auto za 100 tisíc, nenápadný, žádnej sporťák typu Toyota Supra a bez problému ukážu záda kdejakýmu tátovi v oktávce či superbu...Při koupi to chce vědět jakym stylem s tím kdo jezdil...Laciný auto je vždy drahý...Já 190 vřele doporučuji všem kdo chce rychlý, prostorný a hlavně levný auto....Díly jsou snadno dostupný...Musí se ale nakupovat z druhovýroby...Pro srovnání--- komplet přední nárazník(bez barvy)-cca 7 dílů stojí originál 32 000 bez DPH...!!! U Kellyho jsem koupil taiwan za 5500,-Kč a není to skoro poznat...

190 či jiný starší typ mercedesa si koupí jen člověk,co už mercedesa jednou měl a ví co všechno vydrží...Otcova 124 ma najeto 600 000 km bez generálky... Jsou to prostě držáci...Každej ví že 124 a 190 jsou nejlepší auta od mercedesu...C a E už není to pravý ořechový...

Všem příznivcům těchto vozů zdar....

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz 190

Vložit komentář

POTRE BOVALBYCH PORADIT S PALUBOVKOU

NESVITI MY KONTROLKY NA PALUBOVCE a sviti malo muze negdo poradit co stim

14.11.2016 | 11:06:08 | pavel.jilem@seznam.cz  | 188.75.176.* Reagovat

Auto držák..

Před nedávnem jsem zakoupil v jednom nevelkém autobazaru MB 190 E 2,3. Je to automobil, kterému vzhledem k jeho stáří a ujetým kilometrům nezbývá než pogratulovat. Zpracování a použité materiály jsou perfektní, pružnost a kultivovanost motoru jsou až k podivu na vysoké úrovni. Tuhost podvozku umožňuje bezproblémovou manipulaci vozu v ostrých zatáčkách. Je to auto, které se neodmyslitelně zapsalo do automobilové historie. Krátce řečeno pokud si vyzkoušíte MB 190 E 2,3, nechce se Vám kupovat vozy střední třídy i novějšího roku výroby.

29.06.2009 | 17:58:35 |  Reagovat

No nevim, vypada to byt super vuz.Tech 250 dle mne neda ale takovych 200 by to jet mohlo, coz ovsem na machyrky s Octavkama TDI v poho staci.I tech 130 koni je na 1100 kg celkem OK.Jeste ta spolehlivost a preciznost k tomu a je to fakt dobre auto.Cus.

22.03.2009 | 13:27:10 | jamieson Reagovat

pisatel recenze

Tenhle blbeček dlouho jezdit nebude. Bude tak dlouho každýmu ukazovat záda, až skončí v penále. Je to zakomplexovanej chudinka, kterej se rád předvádí a dokazuje si, že je king of the road.

24.02.2009 | 20:10:24 | Stáňa Reagovat

MB 190

chci si koupit taky mercedesa tak jsem hledal nějaké recenze,ale je hrůza co někteří pisálci dovedou napsat,kdo neměl medvídka tak asi neví o čem je řeč.měl jsem piano super kara a medved je prostě méďa a pak dlouhá hodně dlouhá mezera pak další auta

24.02.2009 | 19:16:24 | Mišák Reagovat

VÁHA

co to kecáte , jak těžký auto, si myslíte že to je Benz tak automaticky těžký? se podivejte do papírů, má 1080 v 2,0, a 2,3 nebude o moc těžší!!!!!!!!
kolik má ta vaše vysněná oktávka? 1400?? se jdete vycpat, Mercedes 4ever

30.03.2008 | 21:32:20 | Johny Reagovat

2.3 umí jet i lehce přes 200, ale záleží na ročníku a výkonu. A jestli je to 16V, tak to může udělat víc. Každopádně sníženej podvozek je prznění pouze v případě, že se nejedná o oblíbenou verzi Sportline, která má snížený a vyztužený podvozek, vyrobený z lehkých slitin a odlišné pérování od klasické verze.

29.02.2008 | 19:35:41 |  Reagovat

oktavka ve srac......ch

verim ze 190 2,3 16v mava oktavkam .taky ma bez katu 185ps.takze lidi co tomu nerozumite nepiste blaboli,ze to nejede.radeji sednete do otunenych felicii a bezte se plazit.

29.02.2008 | 17:14:11 | rodyn Reagovat

hmm

chalan to prehnal ako ceresne s mliekom , s tymi rychlostami a superbami za zadkom , predsa len , je to 2,3ka, trest smrti tomu kto do nej dal este plyn ... ale tak mergl je mergl a zosmiesnovat ho môze iba obmedzenec ktory s nim nema skusenost ... je to jedno z mala aut ktorym nerobi problem nabehat hoc milion, proste kvalita ale to je na dlhsiu diskusiu ... btw moja w126 300SE by vas za chrbtom nechala aj ked ma v podstate jeden z najslabsich motorov co sa do nej montovali ...

29.02.2008 | 13:54:51 | stormrage Reagovat


predchozi auto oktavka tdi?a ted stary medak?Hlavne ze sis polepsil a vsem ukazujes zada...

21.01.2008 | 00:36:03 | ondra Reagovat

200 km.h

200km/h. na dálničním sjezdu??? bože to sou kecy...

07.09.2007 | 18:22:14 | krakatit Reagovat

190ka neni zase tak těžká. 2.3 16V má asi 185 koní, což je docela dost. Ale ta hranatá kastle auto prostě brzdí, takže ten úžasnej tningovej tachometr podle mě ukazuje blbosti.
Nicméně na předjatí nějaký chrochtávky nebo superba 1,9TDi to určitě stačí.

07.09.2007 | 15:51:47 |  Reagovat

No vidím, že tenhle odborník s 2,3 Mercedesem je pěkná tlučhuba a kecal, protože takový nesmysly, to může napsat opravdu jedině diletant... 2,3 na plyn určitě 250 km/h nepojede, ale hlavně s tou cenou se chlapec asi pomátnul... kámoška ho strašně chtěla a sehnali jsme krásný kus za 25000,- 2,3 5-ti kvalt, jede hezky, ale takové superlativy o podvozku a bláboly o maximálce... na tak těžký auto to nemá žádnej oslňující výkon

07.09.2007 | 15:03:17 | Peppi Reagovat

Ses posral takovou mrdku za takový prachy??....to ti nikdo nekoupí....max50000kč.MAGORE

19.07.2007 | 16:25:49 | strukin Reagovat

MB 210 E 2,3

MB jsou fakt dost dobré auta,ja jsem jich už měl několik od 115,123,124 a ted mám 210e 2,3.Jsem celkem spokojeny ale PIANO bylo lepší,já nevím ale na tu dobu co jsem ho měl v 90 roku tak jsem byl maximalně spokojeny.Ted jsem musel měnit spoustu věci aby ato bylo v100 pro.stavu.Kdo by chtěl si vyměnit nějaké zkušenosti ohledně MB 210 tak se ozvěte.Hledám fandy této značky.Tel:603 596 179.

25.11.2005 | 16:56:40 | Libor Reagovat

TO AUTO JE 2.3 16V a ty kvalty jsou vážně děsně dlouhý,to nebude originál,s tím si už někdo hrál...a 240 to jede tutově,protože RS oktávka mi na maximálku neujede...A to odpružení je sice tvrdý,série je pohodlnější,ale ty jízdní vlastnosti jsou při ostřejšim průjezdu lepší,je níž těžiště a tolik se to nenaklání...A nepíšu to abych si fandil,chci se podělit,co to umí...Ale dneska si lidi koupí radši favorita a pak píšou závistivě...Tak se mějte a čus...

23.07.2005 | 19:43:01 | Martin/Tetrev Reagovat

Seriová 190 má výborný jízdní vlastnosti i bez prznění nějakým snižováním. Je přesně naladěná, aby byla pohodlná a zároveň bezpečná. I když pro mého tátu, který ji má už 12 let, přijde moc tvrdá i tak, protože měl před tím piáno a hlavně kraťase, o kterým tvrdí, že byl poslední pohodlnej mercedes. Jinak za těch 12 let se 190D najel 100 tisíc a měnil jen kotouče, tlumiče a pera.

22.07.2005 | 08:47:38 | Standa250D Reagovat

ty vole 2,3 zas takovy letadlo neni, kdyby aspon 2,3 16V... nebo opravdu dobry auto 2,5 16V....

21.07.2005 | 18:32:31 | saladin Reagovat

maximalni rychlost je 198, mozna by sis mel sundat ten tuningovej tachometr

21.07.2005 | 14:56:06 | nikkita Reagovat

silny slova s tema ukazanejma zadama ...

19.07.2005 | 01:41:48 | erazer Reagovat

nefandis si trochu

18.07.2005 | 23:37:22 | krakatit Reagovat