Rok výroby:2001Typ motoru:200CStav km při koupi:67 000 kmStav km nyní:87 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:8. 7. 2009
Zhruba v 70 000 km náhle odešel alternátor, oprava cca 15 000,-. Jinak zatím drží.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil mám zhruba půl roku a jsem s ním relativně spokojen. Mám verzi s motorem o obsahu 2,0l a kompresorem, takže výkon velmi dobrý. V Německu po dálnici není problém i 240km/h. Spotřeba mezi 9-12l/100km podle palubního počítače. Odpružení podvozku je na sporťáka více než komfortní, s elegancí zvládlo veškeré neřesti, ne které jsem narazil. V zatáčkách se nenaklání, celkové super. Motor projevuje zátah od cca 3500ot, pak je to paráda. Co se týče komfortu sedadel, tak ta jsou velmi příjemná, v zatáčkách se v nich dobře ,,zabořuje´´ a ani při delší jízdě (cca 500km) jsem nepociťoval bolest zad. Problematickou část vidím v přístupu na zadní sedadla. Předek se dá totiž vyklopit jen žástečně (zádová část) a nastupování větších osob dozadu je problematické. Jinak provedení je čtyřmístné V autě mám tempomat, který je užitečným pomocníkem na dálnici. Rádio originál Mercedes s CD. Bohužel nečte MP3, ale jinak zvuk i funkce ok. Pamatuje si FM frekvence a repro také slušné. Palubní počítač obsahuje spousty užitečných funkcí jako například počet km do servisu, průměrnou spotřebu dlouhodobě/krátkodobě, aktuální písničku (pokud to rádio vysíla- např. Evropa2), Obsah palivové nádrže a odhadovaný dojezd, možnost volby jazyka/jednotek a ukazuje i chybová hlášení s popisem závad, bohužešl však neukazuje aktuální spotřebu. Výhled z vozidla je dobrý všemi směry, škoda jen, že automobil není vybaven zadním stěračem. Šikovná vymoženost (na tu dobu) spočívá v dálkovém ovládání kufru, který je mimochodem průměrný. Šestistupňová převodovka řadí velmi hladce a brzdy jsou k neutahání. Co mi v autě nevyhovuje je špatný rejd a nízké nárazníky, což je ale atribut všech sportovních vozů.
Zdravim Stando, chci se zeptat jesli je servis a nahradni dily cenove srovnatelny jako s auty jinych "neluxusnich" znacek, jako gtreba renault, skoda, ford atd. ???
to fakt ma "Spatny rejd"? pokial viem tento typ je odvodeny z Ecka a to ma polomer otacania ako o meter kratsie auto.. kolesa sa daju fakt neskutocne vytocit, dokonca aj s parstupnovym naklonom. v prepchatom meste som sa s tym pichol skoro vsade, otocil sa v pohode... mozno na clkacku je to inac. neviem
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz CLK
200 vs 230
Zdravím, mám v plánu si kupovat tento vůz a zajímalo by mě jestli je lepší motor 200 kompresor nebo 230 kompresor. Děkuji za odpověď
03.08.2012 | 10:27:55 | cimi | 88.146.218.* Reagovat
ND, servis
Zdravim Stando, chci se zeptat jesli je servis a nahradni dily cenove srovnatelny jako s auty jinych "neluxusnich" znacek, jako gtreba renault, skoda, ford atd. ???
07.02.2010 | 16:49:00 | Ondra Reagovat
RE: ND, servis
Ondra, nemozes chciet od luxusnej zeny aby jej stacili lacne veci. Takze asi tak... Sex ti da kazda ale potesenie malo ktora )
14.03.2012 | 15:13:22 | axx | 195.91.56.* Reagovat
to fakt ma "Spatny rejd"? pokial viem tento typ je odvodeny z Ecka a to ma polomer otacania ako o meter kratsie auto.. kolesa sa daju fakt neskutocne vytocit, dokonca aj s parstupnovym naklonom. v prepchatom meste som sa s tym pichol skoro vsade, otocil sa v pohode... mozno na clkacku je to inac. neviem
12.01.2010 | 18:26:45 | Reagovat