Recenze Mercedes-Benz G G290D
“Hodně, hodně starostí, ale dobré vlastnosti.”

Autor recenze: Gar (30 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1993 Typ motoru:2874/2.9D Stav km při koupi:100 km Stav km nyní:83 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 9 let Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 22. 10. 2005

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.6

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Jaguar XJ 6 Mazda MX-5 MX6 Opel Vectra BMW 520 /5

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Velice mnoho (garážovaný vůz, neskutečně opatrné zacházení).

Hluk převodů (od 30.000 km), chvění.

Rozvážená kardana (73.000 km), vůz prakticky nejezdil v terénu.

Netěsnost přední rozvodovky, olej z rozvodovky pronikal tubusem k ložiskům. Výměna ložisek (78.000 km).

Vadný tlumič řízení (70.000 km).

Urezlý tlumič výfuku (65.000 km).

Těsnění pod hlavou - tekoucí olej (od 65.000 km).

Vrzání palubní desky (od 20.000 km).

Prasklé žárovky (4 ks).

Defektní zadní brzdový váleček, v 90 km/h (1.200 km)

Vůle v matici řízení (opakovaně od 36.000 km).

Vadný symering zadní rozvodovky (24.000 km).

Zvlněné kotouče (68.000 km, excentricita bubnů (50.000 km), ??? skoro nebrzdím.

Odrolený kroužek spojkového pístu ucpal nasávací otvor z nádobky.

Netěsné těsnění zadních dveří (od 40.000 km).

Rezonující pružina zadní nápravy (8.000 km).

Prasklá nádobka na ostřikovče (vlastním pnutím - 55.000 km).

Závada žhavení (77.000 km).

Nefunkční sponky sacího řadu palivové soustavy (po 8 letech).

Netěsná komora regulátoru vstřiku (70.000 km).

Vadné čidlo teploty chladící kapaliny (42.000 km).


A jiné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Perfektní vozidlo na aktivní dovolenou s nízkou spotřebou, cca 9,8 l/100km. Hodně prostoru. Přehledná karoserie. Není co zničit při parkování nebo jízdě mimo vozovky. Krásný výhled. I přes všechny poruchy, nikdy a nikde mě nenechalo "ve štychu".

Klimatizace není nutná.

Jen kdyby na každou hodinu jízdy nepřipadala hodina oprav.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz G

Vložit komentář

gecko

ja som zo slovenska a v gecku som nikdy nesedel.

20.07.2012 | 23:47:53 | rasto  | 178.40.129.* Reagovat

rodina mé vyvolené má géčko a je to super. PS: pracuji a žiju v německu.

31.03.2011 | 18:38:20 |  Reagovat

Mám géčko 300gd rok85 pátým rokem a kromě toho co jsem v terénu podělal sám tak kupuju jenom naftu. Géčko jezdilo i bez oleje v difech je to neskutečnej nezmar! Potom co jsem sním všechno prováděl by polovina japonců dávno nedržela pohromadě! P.S Nepracuji v Rakousku

31.03.2011 | 17:27:02 |  Reagovat

...potěmkinova ves ála DE

Jen věřte, auto jsem kupoval jako mladý naivka. Neobjektivní zkazky jednoduchých nadšenců mě dostrkaly ke koupi. Nikdy jsem neměl tolik problémů s vozy jako s BMW 520i, 535i a MB-G. Japonská auta působí možná laciněji, ale důležité komponenty tam jsou o třídu kvalitnější. Po 15 vozech v rodině a 8 letech v oboru mám pěkný statistický vzorek na spolehlivou výpověď.
P.S. nepracuji u žádné japonské automobilky

22.12.2010 | 10:29:10 | Gar Reagovat

Ale no taaak.Ja si myslim, ze Mercedesy byly v roce 93 jeste super.Neverim tomu, co jste napsal.

12.07.2009 | 13:06:58 | jamieson Reagovat

nejaky divny reci...

vystridal jsemv zivote 5 ruznych Gecek - vzdy jina motorizace a taky 2x460 a potom vzdy 463 z toho 1 kratky, k tomu kabrio... najezdil jsme s nimi cca 200tis, po silnich,trochu v terenu hodne s privesem 2t. v zivote jsem nepoznal lepsi a spolehlivejsi auto. nemluvim, o image,ale o vlastnostech a spolehlivosti...samozrejme je treba o vuz pecovat, potom neni problem velmi vysoky kilometrovy prubeh. nemluvim o cdi.ale o klasicke nafte. to je vse - G je dobry auto, urcite ne pro kazdeho... pepa

03.12.2008 | 00:01:38 |  Reagovat