Rok výroby:1993Typ motoru:2874/2.9DStav km při koupi:100 kmStav km nyní:83 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?9 letPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:22. 10. 2005
Předchozí auto:Jaguar XJ 6Mazda MX-5 MX6Opel Vectra BMW 520 /5
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Velice mnoho (garážovaný vůz, neskutečně opatrné zacházení).
Hluk převodů (od 30.000 km), chvění.
Rozvážená kardana (73.000 km), vůz prakticky nejezdil v terénu.
Netěsnost přední rozvodovky, olej z rozvodovky pronikal tubusem k ložiskům. Výměna ložisek (78.000 km).
Vadný tlumič řízení (70.000 km).
Urezlý tlumič výfuku (65.000 km).
Těsnění pod hlavou - tekoucí olej (od 65.000 km).
Vrzání palubní desky (od 20.000 km).
Prasklé žárovky (4 ks).
Defektní zadní brzdový váleček, v 90 km/h (1.200 km)
Vůle v matici řízení (opakovaně od 36.000 km).
Vadný symering zadní rozvodovky (24.000 km).
Zvlněné kotouče (68.000 km, excentricita bubnů (50.000 km), ??? skoro nebrzdím.
Odrolený kroužek spojkového pístu ucpal nasávací otvor z nádobky.
Netěsné těsnění zadních dveří (od 40.000 km).
Rezonující pružina zadní nápravy (8.000 km).
Prasklá nádobka na ostřikovče (vlastním pnutím - 55.000 km).
Závada žhavení (77.000 km).
Nefunkční sponky sacího řadu palivové soustavy (po 8 letech).
Netěsná komora regulátoru vstřiku (70.000 km).
Vadné čidlo teploty chladící kapaliny (42.000 km).
A jiné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Perfektní vozidlo na aktivní dovolenou s nízkou spotřebou, cca 9,8 l/100km. Hodně prostoru. Přehledná karoserie. Není co zničit při parkování nebo jízdě mimo vozovky. Krásný výhled. I přes všechny poruchy, nikdy a nikde mě nenechalo "ve štychu".
Klimatizace není nutná.
Jen kdyby na každou hodinu jízdy nepřipadala hodina oprav.
Mám géčko 300gd rok85 pátým rokem a kromě toho co jsem v terénu podělal sám tak kupuju jenom naftu. Géčko jezdilo i bez oleje v difech je to neskutečnej nezmar! Potom co jsem sním všechno prováděl by polovina japonců dávno nedržela pohromadě! P.S Nepracuji v Rakousku
Jen věřte, auto jsem kupoval jako mladý naivka. Neobjektivní zkazky jednoduchých nadšenců mě dostrkaly ke koupi. Nikdy jsem neměl tolik problémů s vozy jako s BMW 520i, 535i a MB-G. Japonská auta působí možná laciněji, ale důležité komponenty tam jsou o třídu kvalitnější. Po 15 vozech v rodině a 8 letech v oboru mám pěkný statistický vzorek na spolehlivou výpověď. P.S. nepracuji u žádné japonské automobilky
vystridal jsemv zivote 5 ruznych Gecek - vzdy jina motorizace a taky 2x460 a potom vzdy 463 z toho 1 kratky, k tomu kabrio... najezdil jsme s nimi cca 200tis, po silnich,trochu v terenu hodne s privesem 2t. v zivote jsem nepoznal lepsi a spolehlivejsi auto. nemluvim, o image,ale o vlastnostech a spolehlivosti...samozrejme je treba o vuz pecovat, potom neni problem velmi vysoky kilometrovy prubeh. nemluvim o cdi.ale o klasicke nafte. to je vse - G je dobry auto, urcite ne pro kazdeho... pepa
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz G
gecko
ja som zo slovenska a v gecku som nikdy nesedel.
20.07.2012 | 23:47:53 | rasto | 178.40.129.* Reagovat
rodina mé vyvolené má géčko a je to super. PS: pracuji a žiju v německu.
31.03.2011 | 18:38:20 | Reagovat
Mám géčko 300gd rok85 pátým rokem a kromě toho co jsem v terénu podělal sám tak kupuju jenom naftu. Géčko jezdilo i bez oleje v difech je to neskutečnej nezmar! Potom co jsem sním všechno prováděl by polovina japonců dávno nedržela pohromadě! P.S Nepracuji v Rakousku
31.03.2011 | 17:27:02 | Reagovat
...potěmkinova ves ála DE
Jen věřte, auto jsem kupoval jako mladý naivka. Neobjektivní zkazky jednoduchých nadšenců mě dostrkaly ke koupi. Nikdy jsem neměl tolik problémů s vozy jako s BMW 520i, 535i a MB-G. Japonská auta působí možná laciněji, ale důležité komponenty tam jsou o třídu kvalitnější. Po 15 vozech v rodině a 8 letech v oboru mám pěkný statistický vzorek na spolehlivou výpověď.
P.S. nepracuji u žádné japonské automobilky
22.12.2010 | 10:29:10 | Gar Reagovat
Ale no taaak.Ja si myslim, ze Mercedesy byly v roce 93 jeste super.Neverim tomu, co jste napsal.
12.07.2009 | 13:06:58 | jamieson Reagovat
nejaky divny reci...
vystridal jsemv zivote 5 ruznych Gecek - vzdy jina motorizace a taky 2x460 a potom vzdy 463 z toho 1 kratky, k tomu kabrio... najezdil jsme s nimi cca 200tis, po silnich,trochu v terenu hodne s privesem 2t. v zivote jsem nepoznal lepsi a spolehlivejsi auto. nemluvim, o image,ale o vlastnostech a spolehlivosti...samozrejme je treba o vuz pecovat, potom neni problem velmi vysoky kilometrovy prubeh. nemluvim o cdi.ale o klasicke nafte. to je vse - G je dobry auto, urcite ne pro kazdeho... pepa
03.12.2008 | 00:01:38 | Reagovat