Rok výroby:2005Typ motoru:2.2 CDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:105 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:21. 1. 2007
Auto mělo jen jeden problém a to , že se měnilo zadní uložení kardanu.
Jinak bez problémů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Výměna oleje vychází podle assistu po 38000 Km.
Originál pneu Continental vydržely 50000 Km, zimni Nokian taky. Loni v zimě ( bydlím v Beskydech ) když bylo u nás přes 1 M sněhu, jsem neměl skoro žádný problém. Chce to mít při rozjezdu lehkou nohu a hlavně používat zapnutý MOZEK.
Průměrná spotřeba za 100000 ujetých Km je 7,5 !!! litru nafty, podotýkám na 100 Km. Po předchozím VW T5 je to bomba. Ten byl každý trětí týden v servisu a dvakrát tam musel být dotažen. A to nemluvím o prostornosti kabiny a komfortu jízdy a řízení, prostě nesrovnatelné.
nesmysl vito v žadnym připadě v zimních podmínkách není špatný auto co se tyká srovnavaní muže to být individualní kus od kusu a od člověka který auto provozuje malá poznamka k pneu ,dva stejne vozy na jiné značce jeden vuz odjede druhy ne tohle polemizováni co tu vedete je k ničemu mé vito zvladlo cestu přes celou ukrajinu kde se nesype ,nesolí a to se nepovažuji za profíka ,vito vyžaduje určitou pozornost při servisu ale špatný vuz to neni štastnou ruku všem kdo budou pořizovat at MB,nebo vw
Docela mě zaráží zdejší recenze na MB VITO II. generace. Máme toto auto v rodině cca 5 let. Najeto nyní 70 000km. Motor 115CDI, 110kW, nejdelší verze, náhon na zadní nápravu. Nejsem sice jeho majitel ani stabilní řidič, ale sem tam s tímhle autem jezdím, a rád bych tady napsal pár postřehů. Zezačátku jsem byl unesen vskutku monstrózní dynamikou vozu v kombinaci se spotřebou. (110kW a spotřeba dle stabilního řidiče cca 8 - 9l/100km) Ale tímto má chvála končí. Nyní po 70 000km motor sice tahá pořád stejně, ale jeho kultura chodu a zvukový projev je strašný. Navíc hlučnost motoru v kabině při které se špatně poslouchá rádio na rozumnou hlasitost taky nepřidá. K poruchovosti: vozidlo bylo 2x v servisu kvůli štěrkajícím dveřím řidiče (uvolněné táhlo), při cca 60 000km začaly samovolně vyskakovat rychlosti - přístup autorizovaného servisu: seřízení táhel - následek: jde zařadit pouze rychl. 2., 4. a 6. - moc příjemné ježdění. Ostranit to měla nová táhla, objednala se, tentýž servis je namontoval ale co čert nechtěl, rych. 1. a 3. stále vypadávají. Nyní servis hrozí novou převodovkou (při 70 000km!!) Nová převodovka stojí podle servisu 150 000kč. Když to mám shrnout jako občasný uživatel a hlavně jako syn majitele ruce pryč od MB. Máme ještě starý VW T4 z roku 1991, najeto 300 000km, nikdy se nijak nešetřil a stále slouží! Raději si připlatím a koupím VW T5 než MB VITO. (i když VITO je po designové stránce přitažlivější)
Omlouvám se, že nesdílím váš názor, nicméně v textu jsem uvedl, že nemám s těmito dodávkami příliš příležitosti se svézt, nikoliv že jsem s nimi nikdy nejel, jak jste si to obratem převedl. Vito jsem srovnával s T5 jako pisatel, nevím zdali jste naopak vy s T5 jel. Nebudu dohledávat v knihách jízd, ale s Vitem jsem ujel odhadem 10 tis.km s T5 možná ještě o něco víc. Tím se samozřejmě necítím oprávněn psát jejich recenzi, ale dovolil jsem si v diskusi sdělit svůj názor na základě informací od našich řidičů. Navíc platím veškerou údržbu a opravy a mám v ruce jejich ekonomické ukazatele jako spotřeby PHM a servisní náklady, čas strávený v servisech atd. P.S.: Abych vás jen nepopouzel, měl jsem zhruba před měsícem možnost vyzkoušet Vito 115 CDI Mixto 4Matic, krátká verze. Sice jen na rozblácených polních a lesních cestách, ale celkový dojem OK. Tohle auto jsem ale skutečně téměř neřídil, snad 15 - 20 km.
S vozem T5 jsem pár km najel a i s novým vitem a dovolím si s vámi nesouhlasit s tvrzením že vito je hlučnější,tak to ani náhodou a rozdíl je vemi značný,píšete že s vozy nejezdíte z čeho tak usuzujete?????Kamarád má vito a jelikož jsem s ním v těžkých podmínkách nejel tak jsem to s ním konzultoval,řekl že se toho zadku hodně bál a proto si koupil řetězy na své cesty na hory za ližováním,říká že je nikdy nenasadil a je mile překvapen z jízdních vlastností. Tímto považuji Váš názor za nedůvěryhodný,z důvodu že píšete že jste s vozem nikdy nejel. Já ano
Čekal jsem, že se od recenzenta, který na Vitu dokázal za rok natočit přes 100 tis. km dozvím přece jen o pár postřehů víc. Jsem spolumajitelem menší firmy zabývající se autodopravou a ve vozovém parku máme mj. i 2x VW T5 2.5 TDi 96 kW dlouhý nízký skříňový vůz, oba r.v. 2004, nyní má každý z nich přes 250 tis. km bez zásadních problémů. Žádné odtažení se zatím nekonalo. K tomu máme 1x M-B Vito 111 CDI střední délka, nízký skříňový vůz r.v. 2005, nyní najeto cca 130 tis. km. Sám s těmito dodávkami nemám moc příležitosti se svézt, protože jezdím osobákem a spíš zajišťuji práci pro naše řidiče, ale z jejich informací i z ekonomických ukazatelů každého vozu mám spíš opačný dojem než autor a T5 nám vychází celkově líp. Fungujeme v Orlických horách a o sněhu taky něco víme. Právě loňská zima Vitu se zadním náhonem opravdu nepřála. Jeho stabilní řidič s ním nechtěl jezdit a nakonec, když zima konce nebrala, vše řešil 300 kg balastu nad zadní nápravou, protože převážně vozíme lehčí krabicové náklady, které jsou objemné, ale jinak poměrně lehké. Argument "jezdit se zapnutým mozkem", jsem slyšel před koupí Vita od dealera Mercedesu při vyjádření obav ze zimního provozu. Řidič Vita je zkušený profesionál, ale fyzikální zákony nedokázal změnit. V zimním provozu měly T5 nad Vitem jednoznačně navrch a výhrady padají i na prostor v kabině, hlučnost aj., takže celkovou zkušenost máme spíš opačnou než autor. Uložení kardanu na Vitu jsme zatím měnit nemuseli. Originál pneu Dunlop na obou T5 vydržely déle než Continetaly na Vitu, které se nepřirozeně rychle sjížděly. Spotřeba obou je srovantelná, dlouhodobě mezi 7,6 - 8,0 l/100 km. Zanedlouho nám končí leasing na oba T5 a jako náhradu jsme se rozhodli pro 1x T5 4 Motion 96 kw a protože změna je život, jako druhý vůz chceme odzkoušet, i zdůvodu příznivé ceny, modernizovaný R Trafic s novým motorem 2.0 dci s 84 kW (piezoelektrické vstřikovače, rozvody řetězem, turbo chlazené vodou). Uvidíme.. Vito půjde pryč až za rok, ale nahradíme ho zřejmě něčím jiným. Zůstává tedy otázkou, co bylo důvodem napsání takovéto rádoby recenze, která na jedné straně demagogicky do nebe vynáší M-B Vito a jedním dechem nenechá nit suchou na jeho úhlavním konkurentovi VW T5.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz Vito
vito
nesmysl vito v žadnym připadě v zimních podmínkách není špatný auto co se tyká srovnavaní muže to být individualní kus od kusu a od člověka který auto provozuje malá poznamka k pneu ,dva stejne vozy na jiné značce jeden vuz odjede druhy ne tohle polemizováni co tu vedete je k ničemu mé vito zvladlo cestu přes celou ukrajinu kde se nesype ,nesolí a to se nepovažuji za profíka ,vito vyžaduje určitou pozornost při servisu ale špatný vuz to neni štastnou ruku všem kdo budou pořizovat at MB,nebo vw
15.09.2009 | 13:37:30 | bugy Reagovat
VITO 115CDI
Docela mě zaráží zdejší recenze na MB VITO II. generace. Máme toto auto v rodině cca 5 let. Najeto nyní 70 000km. Motor 115CDI, 110kW, nejdelší verze, náhon na zadní nápravu. Nejsem sice jeho majitel ani stabilní řidič, ale sem tam s tímhle autem jezdím, a rád bych tady napsal pár postřehů. Zezačátku jsem byl unesen vskutku monstrózní dynamikou vozu v kombinaci se spotřebou. (110kW a spotřeba dle stabilního řidiče cca 8 - 9l/100km) Ale tímto má chvála končí. Nyní po 70 000km motor sice tahá pořád stejně, ale jeho kultura chodu a zvukový projev je strašný. Navíc hlučnost motoru v kabině při které se špatně poslouchá rádio na rozumnou hlasitost taky nepřidá. K poruchovosti: vozidlo bylo 2x v servisu kvůli štěrkajícím dveřím řidiče (uvolněné táhlo), při cca 60 000km začaly samovolně vyskakovat rychlosti - přístup autorizovaného servisu: seřízení táhel - následek: jde zařadit pouze rychl. 2., 4. a 6. - moc příjemné ježdění. Ostranit to měla nová táhla, objednala se, tentýž servis je namontoval ale co čert nechtěl, rych. 1. a 3. stále vypadávají. Nyní servis hrozí novou převodovkou (při 70 000km!!) Nová převodovka stojí podle servisu 150 000kč. Když to mám shrnout jako občasný uživatel a hlavně jako syn majitele ruce pryč od MB. Máme ještě starý VW T4 z roku 1991, najeto 300 000km, nikdy se nijak nešetřil a stále slouží! Raději si připlatím a koupím VW T5 než MB VITO. (i když VITO je po designové stránce přitažlivější)
01.01.2008 | 23:39:26 | rucnicek Reagovat
Tak tato recenze je opravdu skoupá téměř na vše. nic zásadního z ní nevyčtu.
11.11.2007 | 21:52:44 | Sam Reagovat
Omlouvám se, že nesdílím váš názor, nicméně v textu jsem uvedl, že nemám s těmito dodávkami příliš příležitosti se svézt, nikoliv že jsem s nimi nikdy nejel, jak jste si to obratem převedl. Vito jsem srovnával s T5 jako pisatel, nevím zdali jste naopak vy s T5 jel. Nebudu dohledávat v knihách jízd, ale s Vitem jsem ujel odhadem 10 tis.km s T5 možná ještě o něco víc. Tím se samozřejmě necítím oprávněn psát jejich recenzi, ale dovolil jsem si v diskusi sdělit svůj názor na základě informací od našich řidičů. Navíc platím veškerou údržbu a opravy a mám v ruce jejich ekonomické ukazatele jako spotřeby PHM a servisní náklady, čas strávený v servisech atd.
P.S.: Abych vás jen nepopouzel, měl jsem zhruba před měsícem možnost vyzkoušet Vito 115 CDI Mixto 4Matic, krátká verze. Sice jen na rozblácených polních a lesních cestách, ale celkový dojem OK. Tohle auto jsem ale skutečně téměř neřídil, snad 15 - 20 km.
11.11.2007 | 21:17:29 | Martin Reagovat
nesouhlasím-pane martin
S vozem T5 jsem pár km najel a i s novým vitem a dovolím si s vámi nesouhlasit s tvrzením že vito je hlučnější,tak to ani náhodou a rozdíl je vemi značný,píšete že s vozy nejezdíte z čeho tak usuzujete?????Kamarád má vito a jelikož jsem s ním v těžkých podmínkách nejel tak jsem to s ním konzultoval,řekl že se toho zadku hodně bál a proto si koupil řetězy na své cesty na hory za ližováním,říká že je nikdy nenasadil a je mile překvapen z jízdních vlastností.
Tímto považuji Váš názor za nedůvěryhodný,z důvodu že píšete že jste s vozem nikdy nejel.
Já ano
13.09.2007 | 10:55:33 | vito z vitorie Reagovat
Vivat Vito?
Čekal jsem, že se od recenzenta, který na Vitu dokázal za rok natočit přes 100 tis. km dozvím přece jen o pár postřehů víc. Jsem spolumajitelem menší firmy zabývající se autodopravou a ve vozovém parku máme mj. i 2x VW T5 2.5 TDi 96 kW dlouhý nízký skříňový vůz, oba r.v. 2004, nyní má každý z nich přes 250 tis. km bez zásadních problémů. Žádné odtažení se zatím nekonalo. K tomu máme 1x M-B Vito 111 CDI střední délka, nízký skříňový vůz r.v. 2005, nyní najeto cca 130 tis. km. Sám s těmito dodávkami nemám moc příležitosti se svézt, protože jezdím osobákem a spíš zajišťuji práci pro naše řidiče, ale z jejich informací i z ekonomických ukazatelů každého vozu mám spíš opačný dojem než autor a T5 nám vychází celkově líp. Fungujeme v Orlických horách a o sněhu taky něco víme. Právě loňská zima Vitu se zadním náhonem opravdu nepřála. Jeho stabilní řidič s ním nechtěl jezdit a nakonec, když zima konce nebrala, vše řešil 300 kg balastu nad zadní nápravou, protože převážně vozíme lehčí krabicové náklady, které jsou objemné, ale jinak poměrně lehké. Argument "jezdit se zapnutým mozkem", jsem slyšel před koupí Vita od dealera Mercedesu při vyjádření obav ze zimního provozu. Řidič Vita je zkušený profesionál, ale fyzikální zákony nedokázal změnit. V zimním provozu měly T5 nad Vitem jednoznačně navrch a výhrady padají i na prostor v kabině, hlučnost aj., takže celkovou zkušenost máme spíš opačnou než autor. Uložení kardanu na Vitu jsme zatím měnit nemuseli. Originál pneu Dunlop na obou T5 vydržely déle než Continetaly na Vitu, které se nepřirozeně rychle sjížděly. Spotřeba obou je srovantelná, dlouhodobě mezi 7,6 - 8,0 l/100 km. Zanedlouho nám končí leasing na oba T5 a jako náhradu jsme se rozhodli pro 1x T5 4 Motion 96 kw a protože změna je život, jako druhý vůz chceme odzkoušet, i zdůvodu příznivé ceny, modernizovaný R Trafic s novým motorem 2.0 dci s 84 kW (piezoelektrické vstřikovače, rozvody řetězem, turbo chlazené vodou). Uvidíme.. Vito půjde pryč až za rok, ale nahradíme ho zřejmě něčím jiným.
Zůstává tedy otázkou, co bylo důvodem napsání takovéto rádoby recenze, která na jedné straně demagogicky do nebe vynáší M-B Vito a jedním dechem nenechá nit suchou na jeho úhlavním konkurentovi VW T5.
22.01.2007 | 23:23:38 | Martin Reagovat