Rok výroby:1998Typ motoru:1834Stav km při koupi:153 000 kmStav km nyní:192 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,3 l/100 kmVloženo:13. 3. 2007
V súčasnej dobe mám 2 vozidlá tohto typu a u oboch je hlučnejší chod motora kvôli ventilom. Na jazdné vlastnosti to nemá vplyv, ide len o kozmetickú vadu.
Iné závady sa u týchto áut neprejavili.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je v rade za sebou už tretie vozidlo tohto typu, ktoré vlastním. Najprv som mal motor 1,6 l /90PS/, ale bez väčšej výbavy.
Teraz mám aj sedan a hatchback s motormi 1,8 GDI, ktoré sú vynikajúce. Aj pri razantejšej jazde a jazde po diaľniciach rýchlosťou 140-160 km/hod. sa viem dostať so spotrebou na 5,8 l/100 km. Priestorovo sa dá auto porovnať s Octáviou. Trocha mi vadí tvrdšie pruženie.
Všetky autá som doviezol z Nemecka za bezkonkurenčné ceny.
Mam GDi 1,8 rv 1999, 230tis km, hlucnost samostelu ventilov nekomentujem, od kupy auta ma sprevadza drobne cukanie v motore, ktore som nedokazal racionalne identifikovat, (v diskusiach spominane skrupinkovanie nejak vyrazne nepomohlo) ak k tomu priratam problem s prevodovkou pri 180tis km - vyskakovanie 3 stupna- vyveklane lozisko- dokopy oprava do 1000Eur, a hrdzavenie vyfukoveho potrubia, a vyssiu spotrebu oleja tak toto auto patri urcite do kategorie spolahlive auto, aspon moj subjektivny dojem. Krasny vykon (jazdim skor sviezo ako pomaly) vyborna spotreba dialnica 6l pri 140km, mesto zima studene kratke trate 8. Kufor uplne postacuje pre rodinu s dietatom kocik a ostatne veci okolo toho krasne vojdu. kazde auto ma vady, legendy neexistuju, iba spokojni vlastnici japonskych aut :))) (aj ked carisma je taky osaleny holandan)
Jsem majitelkou auta Mitsubishi Carisma 1,8GDI Elegance již 3 roky. Za celé 3 roky nedošlo k žádné závadě, až tuto zimu, najednou po nastartování začala blikat kontrolka motoru a otáčky vyletěli do červeného pole. Dala jsem auto do značkovího servisu a oni vyměnili řídící jednotku na plyn, škrtící klapku a teď auto nedostanou do otáček, maximálně 3000 a víc ani ťuk. Auto je v servisu již měcíc a oni stále nemůžou přijít na to čím by to mohlo být. Nemáte někdo podobnou zkušenost? děkuji
Měl jsem také carismu GDI a tu hlučnost ventilů lze odstranit používáním kvalitního plně syntetického oleje - GDI má hydraulické seřizování vůle ventilů a to se při použití horšího oleje zanáší a přestává fungovat (je to rada od známého - mechanika z mitsubishi a opravdu funguje). Jinak souhlasím, je to super auto, 70 000 km naprosto bez problému. Nakonec mi ho rozmačkal kamion na D1.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Carisma
GDi je fajn ale nie hviezda
Mam GDi 1,8 rv 1999, 230tis km, hlucnost samostelu ventilov nekomentujem, od kupy auta ma sprevadza drobne cukanie v motore, ktore som nedokazal racionalne identifikovat, (v diskusiach spominane skrupinkovanie nejak vyrazne nepomohlo) ak k tomu priratam problem s prevodovkou pri 180tis km - vyskakovanie 3 stupna- vyveklane lozisko- dokopy oprava do 1000Eur, a hrdzavenie vyfukoveho potrubia, a vyssiu spotrebu oleja tak toto auto patri urcite do kategorie spolahlive auto, aspon moj subjektivny dojem.
Krasny vykon (jazdim skor sviezo ako pomaly) vyborna spotreba dialnica 6l pri 140km, mesto zima studene kratke trate 8. Kufor uplne postacuje pre rodinu s dietatom kocik a ostatne veci okolo toho krasne vojdu. kazde auto ma vady, legendy neexistuju, iba spokojni vlastnici japonskych aut :)))
(aj ked carisma je taky osaleny holandan)
20.03.2011 | 14:56:45 | Tom Reagovat
motor
Jsem majitelkou auta Mitsubishi Carisma 1,8GDI Elegance již 3 roky. Za celé 3 roky nedošlo k žádné závadě, až tuto zimu, najednou po nastartování začala blikat kontrolka motoru a otáčky vyletěli do červeného pole. Dala jsem auto do značkovího servisu a oni vyměnili řídící jednotku na plyn, škrtící klapku a teď auto nedostanou do otáček, maximálně 3000 a víc ani ťuk. Auto je v servisu již měcíc a oni stále nemůžou přijít na to čím by to mohlo být. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
děkuji
20.02.2009 | 15:28:21 | Reagovat
ventily
Dík za komentár!
Idem meniť olej, ale teraz tam mám 10W/40, čo je polosyntetika. Ak dám syntetický olej 5W/40, tak nedôjde k inej poruche motora?
22.04.2007 | 19:58:44 | Peter Reagovat
Měl jsem také carismu GDI a tu hlučnost ventilů lze odstranit používáním kvalitního plně syntetického oleje - GDI má hydraulické seřizování vůle ventilů a to se při použití horšího oleje zanáší a přestává fungovat (je to rada od známého - mechanika z mitsubishi a opravdu funguje). Jinak souhlasím, je to super auto, 70 000 km naprosto bez problému. Nakonec mi ho rozmačkal kamion na D1.
21.03.2007 | 20:01:12 | pavel Reagovat