Rok výroby:2001Typ motoru:1,6Stav km při koupi:143 000 kmStav km nyní:144 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:15. 8. 2010
Pri kúpe som vedel že je vadná lamda sonda. Tú som hned vymenil a auto je bez problémov.Ďalej som vymenil olej 5W/40 Valvoline. Rozvody sú v poriadku boli menené pri 1OO tis.km. Čakajú ma meniť brzdové dosky (dám Bendix)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto som vyberal po trojmesačnom vyberaní na internete, po prečítaní množstva článkov a recenzií. Nakoniec ostali Opel Astra Caravan alebo Carisma. Nakoniec som vybral Carismu 1,6 76 kW, benzín. Diesel som nechcel pretože kultivovanosť chodu nafty nedosahuje kvalít benzínových verzií. (vo všeobecnosti). Kamarát ma Vectru v nafte a na voľnobeh ide motor strašne hlučne. Hned po kúpe som s Carismou išiel na dovolenku po Slovensku,najazdil som okolo 900 km. To čo som od auta čakal sa mi splňa. Priemerná spotreba 6,8 l/100 km s tým že som jazdil dosť aj do 12 promilového stúpania. Motor dobre začína ťahať až od 2300 otáčok. Idealne ide 2500 - 3500 . Dá sa isť aj na 5 st. pri 1900 otačkach ale motor už začína protestovať.Na dialnici pri 130 km/hod točí 3500 a pal.počítač ukazuje priemernú spotrebu 6,9 l/1OO km. Riadenie je vcelku dobre, pri parkovaní posilovač dobre odvádza svoju prácu, pri diaľničnej rýchlosti je riadenie už tak správne "tuhé". Auto veľmi dobre drží stopu aj vo vyšších rýchlostiach, preverené na ceste B.Bystrica - Turč.Teplice kde je serpentín habadej. Perovanie by mohlo byť na môj vkus trocha mäkšie ale je to vec vkusu. Radenie prev.stupnov ide ťažšie ale dá sa na to zvyknúť. Klíma ide na jednotku ,využíval som 1 a 2 stupeň na 3 už ide vetrák hlučnejšie. Na diaľnici som bez problémov dal 170 km/hod , motor by ešte ťahal, ale som už v stednom veku tak som dal nohu z plynu dole. Kufor je výborný priestorný (hatchback) dobre sa do neho ukladá batožina.
Po nelehkém shánění jsem pořídil velmi slušnou carismu 1.6. Ten motor je úžas najeto 200 a přede jako náš kocour. Sice v milusti bouchlá ale jen odřenina boku a celkem slušně opravená. Rozvor a místo vevnitř jako Pasasat, kufr jako oktávka, spotřeba jako stará felda živý to je jako dvoulitrová mazda 6 a pohodlí jako Laguna. To vše za 30 tisíc keš ve stříbrné "neviditelné" matalize. Najedu soukromým autem 8-10 tisíc za rok a dát tři stovky za novou škodovku - to neee děkuji. Postřehy: Výfuk střed a zadek 2500 za oba, rameno Nipparts 2400, použité díly za směšné ceny - jako na favorita...:o) Komplet obutá krásná al kola ENZO 5000 Kč včetě vyvážení a nových kroužků. Čekají mě tlumiče - ty měním vždy na každém autě - je to zvyk. Za 3 měsíce co ji mám jsem na okrese potkal jedinou. To mě sice těší ale nemám s kým pokecat...napište mi na honza.hasic@seznam.cz díky.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Carisma
Carisma - Hledám parťáka
Po nelehkém shánění jsem pořídil velmi slušnou carismu 1.6. Ten motor je úžas najeto 200 a přede jako náš kocour. Sice v milusti bouchlá ale jen odřenina boku a celkem slušně opravená.
Rozvor a místo vevnitř jako Pasasat, kufr jako oktávka, spotřeba jako stará felda živý to je jako dvoulitrová mazda 6 a pohodlí jako Laguna. To vše za 30 tisíc keš ve stříbrné "neviditelné" matalize. Najedu soukromým autem 8-10 tisíc za rok a dát tři stovky za novou škodovku - to neee děkuji.
Postřehy: Výfuk střed a zadek 2500 za oba, rameno Nipparts 2400, použité díly za směšné ceny - jako na favorita...:o) Komplet obutá krásná al kola ENZO 5000 Kč včetě vyvážení a nových kroužků. Čekají mě tlumiče - ty měním vždy na každém autě - je to zvyk.
Za 3 měsíce co ji mám jsem na okrese potkal jedinou. To mě sice těší ale nemám s kým pokecat...napište mi na honza.hasic@seznam.cz díky.
27.03.2013 | 21:01:22 | Honza | 84.21.104.* Reagovat
bendix
ako s bendixami? planujem na svoju carismu tiez kupit
11.12.2010 | 12:02:56 | vird Reagovat