Rok výroby:1992Typ motoru:V6-3.0Stav km při koupi:74 300 kmStav km nyní:154 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:1. 11. 2003
Nebyt "znameho" mechanika, ktery me bral na hul, tak ne. Po navsteve autorizovaneho servisu kvuli vymene oleje se prislo na to, ze ve 130 tisicich je tam jeste puvodni rozvodak, svicky a k tomu jeste lehla spojka.
Vsechno opravili, pak odesly brzdy, zadni naprava, upadla rolna na klinaku.
Celkem za opravy ve znackovem servisu - 130 tisic Kc.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Bylo to super auto, miloval jsem ho. Jezdilo skvele, bylo tiche, rychle, nenapadne. Sestihrnek zral v prumeru 8-10 litru podle stylu jizdy, predl jak kocka.
Nebyt toho, ze jsem zaslepene veril znamemu "mechanikovi", misto abych PRAVIDELNE jezdil do znackoveho servisu na PRAVIDELNOU udrzbu, auto bych mel dodnes.
Jako kazdy japonec, i Sigma jezdila porad dobre, nestezovala si, az to zaclo banalitkou a skoncilo prodejem auta. Prodelal jsem na tom, ale je to zkusenost. Clovek, co to koupil po mne zaplatil maximalne dvacet hadru za ramena napravy a pravdepodobne jezdi dodnes bez dalsich nakladu.
Zkusenost s timhle autem me poucila o tom, ze se vyplati jezdit pravidelne na prohlidky do znackovych servisu. Porad lepsi zaplatit 3x do roka nejaky prachy a mit zaruku, nez 3 roky setrit na kazdy oprave u spatnyho cloveka a pak to zatahnout najednou. (pokud mate duveryhodneho mechanika, je to samozrejme neco jineho, tady to byla moje blbost, ze jsem slepe duveroval kamaradovi).
Dneska uz se zachovaly kousek shani spatne, ale vzal bych ho hned, nejlepe s 24V motorem. Skvele auto!
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Sigma