Rok výroby:1988Typ motoru:Stav km při koupi:202 400 kmStav km nyní:287 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8,2 l/100 kmVloženo:10. 1. 2014
Předchozí auto:Škoda 110 RŠkoda 110 Fiat 132 1,6Peugeot 205 1,4
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
bezproblémový a svižný motor pohodlný a prostorný interier 7 míst k sezení zvýšený podvozek a 4x4 přehled z vozu
Slabé stránky
koroze velice málo těchto aut ( škoda )
Závady a opravy na autě
Mišáka jsem zachránil od sešrotování, dělal jsem v servisu a jednoho dne tam na Avii přivezli do šrotu tohoto krasavce, joudové ho složili tim způsobem že přijeli ještěrkou nabrali a z vidlí jim spadlo na bok, takže rozbité zrcátko promáčklí blatník a dveře. Mě se tenkrát hodně líbilo, velké 7 sedadel a 4x4, tak jsem sehnal majitele a dal mu 1500kč ať ho neruší. Zavezl jsem ho na dílnu , vymačknul dveře, blatník, vyměnil zrcátko( z vraku galanta ) , vyměnil svíčky, olej filtry a zavařil vejfuk a po 3 letech stání ho dlábnul, šlel na tři válce, vyměnil jsem kabel od svíčky ( také z toho vraku galanta ), nalil čištění vstřiků a 100 oktanový benzín a Mišák se chytnul, ještě jsem rozhejbal brzdy a udělal jsem STK a od té doby jen jezdil celé dva roky bez žádné investice krom nových destiček.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mišák je neuvěřitelnej držák, vůbec jsem ho nešetřil, měl pohon 4x4, ale nefungoval kvůli nějakému čidlu, tak to jsem neřešil, typ 4 wd je zvýšené a má vysuté nárazníky a po lesních cestách se s nim dá dělat spoustu blbostí a celkem dost toho vyjede, na silnici celkem dobře sedí ( i když jsem měl v háji zadní tlumiče ). motor má 100koní a je to celkem znát na trojku se nechá vytočit až na 145km/h a velice pěkně zrychluje, já z něho dostal max. na rovince 185km/h a na to že jsem jezdil jako hovado měl průměr 8,2l na 100km ,dojížděl jsem s nim do poslední chvíle do práce denně 100km. Co se týče vnitřku,řízení jde úžasně lehce ( točim jednim prstem ), auto je na svou dobu velice pohodlné, na předních sedadlech se sedí jako v křeslech, jsou vysoká a je z nich báječnej přehled, palubka se mě hodně líbila, hlavně budíky v prostředku palubky na náklon, zadní sedadla se dají jednoduše sklopit na rovnou podlahu a dá se nádherně přespat jako doma na letišti a navíc je tam ještě třetí řada sedadel, takže na zábavy jsme často jezdili v sedmi. Ceny dílů jsem neřešil, protože jsem nic na něj nekupoval za celou mou dobu provozu tj. 2 roky. Ke konci už hodně rezlo, sem tam díra v podběhu, pak i nádrž začala od půlky téct až nakonec se rozletělo ložisko na spojce, mišáka jsem dal na inzerát a prodal se za 5000kč. ( takže jsem na něm ještě něco vydělal ) Popravdě dodnes to bylo mé nej. auto, a jestli na něj narazim tak ho koupim znovu.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Space Wagon