Recenze Nissan 350 Z Z
“Supr sporťák za přijatelnou cenu, s perfektními jízdními vlastnostmi...”

Autor recenze: Feferonka ,
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:3498/6tivál.zážeh Stav km při koupi:14 300 km Stav km nyní:15 600 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 14 l/100 km Vloženo: 11. 3. 2008

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Poruchy zatím žádné.Máme ho krátce...:-)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Začalo to všechno Audi TT 3,2 6-ti válcem, které mě moje manželka dala jako dárek k narozeninám...mno,bylo pronajato z půjčovny sportovních a luxusních aut na 3 dny pouze pro mě.Abych to moc neprotahoval,TT nás docela nadchlo a moje drahá polovička řekla,že by ráda podobné podnikání zkusila.Chtěla Porsche Cayman,ale to je děsná ,,řacha,,.Po docela dlouhém bádání na netu,Speedu atp.jsme před čtvrt rokem objevili ,,zetko,, a od té doby nás ničí představa,že má ,,sloužit,, jako předmět k manželčinu podnikání, což je pro mě čistokrevný masochismus a pro ni už docela taky. Nikdy bych si nepomyslel,že by mi vůbec nevadilo,kdyby manželce podnikání s tímto skvělým vozem moc nešlo a nějak jsme získali finance na splacení úvěru a Aligátor zůstal u nás jako druhé auto,třeba se to povede…zatím se můžeme utěšovat a modlit,že s tím nebudou jezdit pitomci.

Když jsme ho poprvé s manželkou uviděli u jednoho chlápka v garáži,tak nám spadla čelist a naprázdno jsme polkli.Naleštěn,vzhled ,,funglovky,, a oranžová ,,metla,,.Zepředu vypadá jak aligátor,kterému z hladiny koukají jen oči a číhá na kořist,výrazně tvarované blatníky mají pořádnou muskulaturu.Boční pohled nemá žádné komplikované křivky a upoutá vás na něm chromová klika dveří,kapkovitý tvar střechy,podivně umístněná anténa na zadním blatníku a písmeno ,,Z,,na předním.Krásné kované elektrony celkový pohled jen podtrhují.Zadním partiím dominují mohutné koncovky výfuku,Nismo křídlo a zadní dlouhatánská světla,jenž se táhnou od zadního blatníku a jejichž tvar se mi strašně líbí.

Po otevření motorového prostoru (víko musíte podepřít,nemá hydraulické otvírání) objevíte 3,5 litrový motor se zátahem býka,kterému uvízla muleta v šíji a za každou cenu chce ztrestat toho chlápka co to má na svědomí.Vzpěra uprostřed vám napoví,že to ten motor myslí vážně.Jestli milujete masivní vzpěry tak v kufru naleznete taky jednu,navíc s efektně vyvedeným písmenem ,,Z,,.
Pokud chcete do auta nastoupit a nemáte v příbuzenstvu čalouníka,chce to trochu cviku,jelikož pokud tam jen tak vlítnete,budete si odírat levý bok sedadla to je hrozná škoda,protože jsou, jak říkáme v Brně a okolí, ,,betelný,,.Boční vedení,tvarování,kůže Alezan s otvory,možnosti nastavení…paráda.Zkouknete před sebou budíky (zvedají se či snižují zároveň s volantem – dle mého názoru to umocňuje sportovní šmrnc) a nastartujete.

Na volnoběh byste řekli,že motor je téměř neslyšný,sešlapnete spojku (jde ztuha, toto není auto pro slečny),chytnete oranžovou prťavou hlavici řadicí páky (vypadá perfektně a stejně dobře se i drží)dáte za 1, sešlápnete plyn a pak to přijde ! Motor zaburácí a auto vás začne tahat do sedadla, za 2 (na 2.stupeň se dá jet i stovkou),za 3 a táhne a táhne a… stačí...Je tam 4,5,6, ale moje pocity jsou ohromeny těmi třemi stupni.Neutuchající zátah motoru (nezaznamenal jsem žádnou prodlevu),kovové (perfektní pocitově,věřte mi) přesné řazení a jako bonus hluboký chrapot 6-ti válce.Zetko jede 250tkou,ale to pravý jsem,alespoň já,zažil při již zmíněných třech stupních.

Nezapomněl jsem na něco strašně důležitýho?.....Okrsky!Kdyby zetko umělo mluvit,asi by odpovědělo něco ve stylu :,,Mňam okrsky,ty já můžu !Nenajel jsem po nich nějakou spoustu kilometrů,ale auto v zatáčkách sedí jak přibité,řízení je přesné,že kam pootočíte volat tam se vrhne (vůle neznatelná),výjezdy z nich na pohodu., budu ještě testovat. Jak bude možnost a čas,vyberu nějakou bezva trasu a protáhnu ho, na to se těším - to mi věřte. ESP jsem zatím nevypínal a nevím zda se odvážím (zadokolka + 280 koní – uvidíme).Zkráceně a jednoznačně řečeno – je to rebel, který je výborný v přímce a ještě lepší v zatáčkách.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan 350 Z

Vložit komentář

hmmm

Nevim,pane co si o tom myslet,prave dnes jsem sem vlozil recenzi n mbw 630i.S Nissanem jsem se projel asi jako vy,cca 2630 km,Kempten-Portimao.Nedovolil bych si tvrdit.ze je to spatne auto,vase spotreba mi take nesedi,samozrejmne,pokud nepojedete ne hranici moznosti tohoto vozu,ale proboha,reknete mi neco vic,protoze projet se okolo sveho bydliste je na recenzi na tento vuz opravdu malo./sny jsou krasne/

07.04.2015 | 17:15:36 | avals  | 134.3.180.* Reagovat

350 z

nissan 350z je a bude legendou takove auto je a bude jen jedno. musim se přiznat že toto auto je mým snem. jak tu někdo psal o konkurenci tak tato kára ji nemá, zetko je jen jedno. všem přeji hodně kilometru bez nehod a ať Zetka slouží

22.11.2013 | 20:25:04 | made in japan  | 213.195.202.* Reagovat

nissan 350Z

je to opravdu nádherný stroj za rozumnou cenu. taky uvažuji že si ho pořídím, akorát mě trochu mrzí že nemá vzadu alespon malé sedadla. dal by se použít případně i pro rodinu. Souhlasím s tím,že i s tímto autem můžete jezdit celkem předpisově a havárie zavinují hlavně řidiči. stačí se dívat na cestu co se každou chvíli děje. Člověk by si měl splnovat sny.Přeji hodně štastných kilometrů bez nehody všem

22.11.2011 | 14:07:26 | ZZZ  | 193.179.28.* Reagovat

co chce autor komentovat? vždyť s tím autem objel leda tak barák a zahradu???!!

26.07.2011 | 16:03:09 | nippart Reagovat

tohle brko bych si nechal líbit v garáži. Hotovej kočkolap.

26.07.2011 | 16:02:11 | maksa Reagovat

Vyjímečnej bourák

Jedná se o opravdu stylový auto

20.12.2009 | 20:18:37 |  Reagovat

Nissan 350Z tohle auto má styl. Moc se mi líbí. Co se týče toho, že dokáže jet 100 na 2. rychlostní stupeň, tak to dokáže i moje slabounká Calibra. Přeju hodně kilometrů bez nehod.

14.07.2009 | 19:38:44 | Monty Reagovat

Pro Portorico

Zadní sedadla se sklápět nedají,jelikož ,,zetko,,je dvousedadlové a co se týče barvy auta,tak doporučuji černou nebo oranžovou metalízu.Pokud chcete vidět videa mého ,,zetka,,,napište na e-mail.Hodně šťastnch kilometrů přeje Feferonka

12.12.2008 | 17:50:21 | feferonka Reagovat

Je to super auto

Ahoj, mam sice už třetí Hondu(Prelude 4G 2.2v-tec) ale tohle Z-ko bude asi jejím nastupcem. Sice je o trochu menší než moje Honda, ale celkově si myslím, že je to auto o několik tříd výš. Jak tu někdo psal to auto je jako dělané pro tuning, přesně to si myslím též a to nejsem nijak velký příznivcem tuningu, tedy toho výstředního myslím. Koukal jsem že na netu už je i club Z-ek. Je to asi nejlepší koupě v téhle cenové kategorii, jen mě mrzí, že neni možnost ho pořídit také ve 4x4 verzi, vím že zadkolka má svá kouzla, ale přeci jen kdyby bylo 4x4 nemělo by pro mě chybu. Takže z auta jsem taky nadšený jako většina lidí, jen mi dlouho trvalo než jsem si zvykl na ty přední světlomety(tvar) a trošku mi pořád nesedí volant(též tvar), ale to jsou drobnosti, které bych Z-ku klidně odpustil a je to spíše otázka gusta. Ještě takový dotaz: Dají se zadní sedačky sklápět? Nevím jesti zvolit modrou nebo černou barvu. Tak ať Vám Z-ka dobře slouží a mnoho štastných km a málo blbů na silnici a závistivců v okolí přeju ;-)

08.12.2008 | 08:07:21 | Portorico Reagovat

:)

No z 350 je bezpochyby po motorovej stranke super auto ja som zvedavy ci tu niekto napise recenzciu o Skyline GTR :D
Niesom vlastnikom Z350 ale mna osobne vzhad vôbec nezaujal a taktiez pohyb volantu spolocne s budikmi no to mi pripada jak uplna nebudem sa vyjadrovat. Nech sa nissan pozrie na konkurenciu. Jedine motor a zvuk je to co ma oslovilo inak nic.

21.10.2008 | 16:06:54 | Peterrr Reagovat

RE: :)inteligent

by pochopil prečo budíky sa pohybujú s volantom.... aby sa nestalo že pri istej polohe bude volant prekrývať ukazovatele... Japonci by sa samozrejme mali prísť opýtať sedliakov ako stavať autá.... to by boli určite ďalej ako sú.

02.05.2015 | 20:20:09 | miki  | 95.103.107.* Reagovat

Já ti sice nezávidím, podle mne jsou takováto auta na prd, ale přesto ti přeji mnoho šťastných kylometrů bez nehod

25.06.2008 | 21:47:21 | sollik Reagovat

žihadlo

Já mohu jen konstatovat, ať ti slouží bez poruch a mnoho km bez nehod!!! ( tak trošku závidím )

25.06.2008 | 18:40:07 | Jarda Reagovat

závist?

Já tady otevřeně přiznávám, že Vám to auto závidím až bych se z toho rozplakal :-D Jednou se mi o Zetku zdálo a málem to skončilo polucí...

25.06.2008 | 18:21:49 | CosworthPeter Reagovat

Pro Johna

Ahooojky kolego od Zetka :-) Díky za psanou oporu a tobě přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehody a ať ti miláček šlape (teda jezdí). :-)

08.06.2008 | 07:59:45 | Feferonka Reagovat

Pro Feferonku

Já bych na pana anonyma ani nereagoval, nemá to cenu. Závist, či hloupost jsou bohužel nevyléčitelné. Vždy mne zajímalo, kde tyto anonymové berou jistotu, že řidiči silných vozů musí jezdit nutně nebezpečněji než ostatní. Auto je skvělé, mám ho též, ale i kdybych neměl, nezáviděl bych ho autorovi. Je super s jakým nadšením vůz popisuje, protože s nadšením je ten život přeci tak krásný! I když mám anonymové přejí brzkou smrt, já jim přeji dlouhý život a mnoho štastných kilometrů bez nehody.

06.06.2008 | 17:30:55 | john Reagovat

Pro anonyma

Poslední větu ani nebudu komentovat.Snad jen,že toto bych nenapsala ani svému nepříteli,natož někomu cizímu,koho ani neznám... :-( Není nikde napsáno, že se se silným autem musím jezdit jak o závod,vždy to záleží na řidiči.S tímto vozem se dá jet stovkou na dvojku a už i toto je ohromnej zážitek.Myslím si,že havárky u nás nezpůsobují jen silná auta,ale třeba i obyč.Fábie a v neposlední řadě i třeba kamiony.Je to jen o tom,kdo sedí za volantem!

24.05.2008 | 12:10:14 | Feferonka Reagovat

RE: Pro anonyma

Stovkou na dvojku je opravdu zážitek, a kdo nezažil, jak je to super akcelerace, tak to nikdy nepochopí. Umí to každé kolíně první řady. Jenomže to o nich nikdo neví (mimo jejich majitelů).

02.05.2015 | 21:55:33 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Pro anonyma

Tohle už fakt moc.....

02.05.2015 | 23:32:25 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Pro anonyma

To máš naprostou pravdu..Je to unikátní auto.Ještě pořád jsem se ho nenabažil.. :-) 1. - 50, 2.- 100, 3.-150, 4.-170, 5.- úsporný rychloběh. Na Nissan Z to nemá, u mě 100 za 10 vteřin, u Z cca za 6, jinak ale dobrý, ne? Tak proč to nedat vědět?

03.05.2015 | 00:27:47 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Pro anonyma

a zabudol si dodať, že 4 osoby v aute, tašky na kolenách a "kopec-nekopec".

stando, po dialniciach NEjazdíš, tak kde chodíš 170 ?:)), Bože, starý chlap a takéto pubertálne dristy.
daj si vanigáciu do auta a zbadáš sa.
inak, zrýchlenie z 0 na 100 za 14 sekúnd považovať za zázrak..., no ok, je to dobré, ale vcelku veľmi priemerné.

03.05.2015 | 09:45:07 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Pro anonyma

Říká Luboš. Majitel kolíněte. Měl už celkem tři, proto je tak dobře zná. Máš můj obdiv, Luboši. Jen dotaz, kde jsi slyšel o taškách na kolenou? Hoď odkaz. Nebo mám zase hledat já, abych tě usvědčil ze lži, jako vždy? A kdo nejezdí po dálnici letos, nemohl po ní jezdit vloni? Chápu, argument nemáš, tak "len drístaš chujoviny". Ale jsi zábavný, bez tebe by to tady stálo už 10 let za houby. 10 let mlít jedno a totéž dokola - to je výdrž hodná psychopata.

03.05.2015 | 12:28:45 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Pro anonyma

prečítaj si to vo SVOJEJ vlastnej recenzii, ktorú si SAM písal..., tu na týchto stránkach, má dokonca najvyšší počet reakcii.
čo sa hanbíš ?!
minule si písal, že už po dialniciach nejazdíš, na to, že máš okolo 50 rokov..., ty kokos, to je fakt sila, máš aj psychotesty ked už jazdíš na Tatre 815 ?
údajne..:)), ci Ti iba aj tú kúpili starí rodičia, hračkársku ?:)

03.05.2015 | 13:04:42 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Pro anonyma

Kolíně je opravdu unikátní auto.Ty ale toho už nechej unikáte.

03.05.2015 | 12:38:52 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Pro anonyma

Nechám toho, až se mi bude chtít. Ne proto, že mi to tady nějaký docent nařídí. Baví mě sledovat, jak málo stačí, aby Luboš dostal další ze svých záchvatů. Jedna věta, a je to tady... o to se okrást nenechám. Za co by to tady jinak stálo? Sice je pravda, že jeho reakce už ztratily na originalitě (opakovat 10 let dokola Stando, Standíku, tašky na kolenách, po dálnici 170 kopec nekopec - i když zde trochu aktualizuje, začínalo to 150, potom 160, a rok od roku je to víc, rodiče ti kúpili... - přesto mě to nikdy nepřestane bavit. Tak čím ho ještě nadzvednout, když se s ním normálně diskutovat nedá? Už vím, představsi, já neměnil než dvě žárovky a ani jedno ložisko v kole, dvě stírací lišty, jedny destičky a kotouče - preventivně, je to nuda. S peugeotem jsem byl co měsíc v servisu, všichni mě tam už znali a měli radost, když jsem zase přijel. S těmahle kolínskýma unikátama se začínám nudit.

03.05.2015 | 13:06:35 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Pro anonyma

prečítaj si po sebe SVOJU recenziu, kde máš možno 10 svojich cudzích nickov, bohužiaľ, admin mal potrebu tie najsmiesnejšie povymazávať.
a ešte raz: mne je u ...., na akom aute kto jazdí, ale chválenkarom môže byť mladý vodič tak do nejakých 18-25 rokov, kým sa učí, ale až po nejakých 300-400.000 km sa stáva aj vodičom, nie pasažierom za volantom...
a čím viac najazdí človek km, tým má VIAC P O K O R Y za volantom..., nepotrebuje sa predvádzať.

a tá pokora sa prejavuje aj tým, že sa nepretekám, neukazujem "slabším" autám, ktoré sú silnejšie aj o 100-200 koní ako C1, že mám "superdelo" a na semaforoch si prvý...:)
keby si napísal, že máš 25, ok , ale nie pred prahom staroby a smrti.
a ked si pozrieš SVOJU recenziu na C1, každému nadávaš, ešte aj za ženské nicky sa schovávaš.
trochu zvláštne, nie ?

03.05.2015 | 13:32:38 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Pro anonyma

Jé, na to jsem zapomněl: Ještě další Lubošovo 10 let omílaná pitomost: Moje recenze. nebudu ti to vyvracet, veselý hlupáčku, asi je to moje recenze, ale předtím jsi říkal, že mám asi deset recenzí... tak se v tom nějak ztrácíme. Jo a deset nicků ale taky deset různých IP adres. To je právě Luboši ten projev tvé schizofrenie. Reaguješ na fiktivní osobu. A mě to začalo bavit. Až napíšu recenzi, budeš první, kdo to pozná. Tak a teď k věci. Kdo se za volentem předvádí? Já? Nebo Standa? Jak jsi k tomu došel? Máš něco konkrétního, že se tu někdo za volantem předvádí? A kolik že máš najeto? Taky milion jako Standa? Nebo cca třičtvrtě milionu jako já? A s čím? S osobáčky, nebo i s něčím pořádným? No to ne, bys asi nedal. Ty, myslím, že admin nic nevymazával z "mojí recenze" - to jen nemůžeš najít ty nesmysly, které tady sám rozšiřuješ, víš? Tak je to. Cé jedna je prostě takový grand turismo, jak říkává Anonym II. Nasednout, jet se podívat na moříčko, a zase jet zpátky. Jako na Hondě Goldwing, ale líp chráněnej a s menší spotřebou.

03.05.2015 | 13:50:59 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Pro anonyma

netrep a neklam. máš 1 / JEDNU/ recenziu, a kým nebolo vidno IP adresy, tak si tam , sám sebe písal aj ako Drsoň, Karol a xxx dalších, ktorí "záááhadne" zmizli a odvtedy sa stratil aj Standa...:)), bože, ved to už ani smiešne nie je.

03.05.2015 | 14:02:33 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Pro anonyma

Ale je to směšné, zmizli mnozí další, i tvoji "kamarádi". Zmizli záhadně Marne, Radek, Jamieson, a kdybych chtěl hledat, najdu ti jich padesát. Takže pořád si jenom něco namlouváš. Konkrétně Karla si pamatuju, jak se rozloučil. Takže nezmizel záhadně. A myslím, že i u Standy to bylo tak. Psali tam něco o tom, že jste všichni praštění a že není důvod sem chodit. A čoveče, ani se jim nějak nedivím. To já, já jsem splachovací. Dokud tu budeš trollit ty, budu tady i já. Teda pokud nepřijdeš k rozumu a nebudeš mě napadat všude, kde jen se objeví moje IP.

03.05.2015 | 14:08:51 |   | 89.102.162.* Reagovat

Standa je zpět!!!

Ahoj tady Standa nehledal mě někdo? :D Proháněl jsem těď svou c1 170 kopec nekopec se spotřebou 5,2 tak se omlouvám za neúčast .)

03.05.2015 | 15:05:33 |   | 37.48.37.* Reagovat

RE: Standa je zpět!!!

Nazdar Stando! Standíku náš, co jsme se tě nahledali! :-) Povídej, přeháněj! Luboši, pocem, Standa je tady! :-) S tou spotřebou bys měl něco udělat. Je to moc :-)

03.05.2015 | 15:20:04 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Standa je zpět!!!

..to bylo tím že jsme měli všici tašky na kolenách,až pojedu bez tašek tak to snad zvládu za 4,9 :)

03.05.2015 | 15:30:23 |   | 37.48.37.* Reagovat

RE: Pro anonyma

Na 2. 100km/h
To ma ale i můj stary C6g v-tec, co jsem se dival, max rychlosti na dany stupeň sedi, byť to trva o chvilku dele...o ezovac mam mam nastaveny na 7200rpm.
Nepotrebuju auto co ma 280 koni, abych si uzil zabavu. Staci lehce neco sto a pořádná dieta (920kg)

20.09.2020 | 21:01:56 | Peter ustinov  | 46.33.112.* Reagovat

No jo,víc takových trotlů,co mají silný auta a chabý zkušenosti a máme se na silnicích na co těšit..jen kdybyste se v tom zabili..

23.05.2008 | 19:21:25 |  Reagovat

Unikátní vůz..

To máš naprostou pravdu..Je to unikátní auto.Ještě pořád jsem se ho nenabažila.. :-)

23.05.2008 | 18:58:45 | Feferonka Reagovat

Unikátní vůz

Ze zetka má člověk pocit že bylo postaveno pro tuning.
I jednoduchou motorovou upravou, a novým podvozkem.Z něj uděláte závodní nástroj. Moje volba by byla sebrat manželce klíčky, a někam je schovat :D

22.05.2008 | 16:20:19 | Skylines Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Nissan 350 Z