Recenze Nissan GT-R
“nelze hodnotit”

Autor recenze: bigben (49 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2010 Typ motoru: Stav km při koupi:500 000 km Stav km nyní:500 030 km Způsob řazení: Palivo: Benzín Vloženo: 10. 8. 2012

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

vše

Slabé stránky

trošku ten vzhled


Hodnocení a zkušenosti s autem

Měl jsem tu čest se s tímhle projet 30 minut sprintem po letišti v Příbrami. Kdo neměl v rukou 500 koníků může to za necelou tisícovku zkusit-stojí to za to. Ač nejsem příznivce automatické převodovky-to co nabízí tyto suprsporty je úžasné-mohu porovnat s Porsche 911(ale to bylo za provozu na dálnici). V klidu přes obec brbláte na šestku na 1600 otáček a za značkou na to dupnete-kdo je za vámi se jakoby zastaví a zmizí, automat podřadí na 2-3 a vystřelí vás brutálně vpřed. Skvělé auto-brutálnější než 911(i ta má kolem 500 koní a téměř stejnou akceleraci-papírově, ale tak nějak byla klidnější-možná lepší silnice-dálnice-než v okolí letiště Příbram). Jedinou nevýhodou GTRka je jeho až civilní vzhled-ale je to vlk v rouše beránčím-a sežere i Lambo nebo Ferrari(ale jistě že ne všechny....)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan GT-R

Vložit komentář

Lambo Gallardo

tak mám skalp i tohoto superauta-loni v létě(letos od vánoc předplaceno Ferrari 458).K autíčku-měl sem možnost se s ním svézt nejen na letišti , ale jeli jsme i tankovat z Líní do Plzně a řeknu vám , že do normálního provozu je to špatný.Převodovka v nízkých rychlostech neví co tam má dát,spojka jednokotoučová takže každé přeřazení je děsnej štulec -bylo mi autíčka líto.Kousek na dálnici-jak je pod plynem není to tak hrozný.No a letiště-v Líních kratší než v Příbrami ,tam na plnej kotlík je Lambo ve svém živlu a řadí a jede jak z praku.Už sem se tolik neobával jak s GTR(bylo sucho)tak sem dal plnej sotva tam skočila dvojka.Prý to bylo k 280 .Je to pěkný svezení , ale pro ježdění v normálním provozu absolutně nevhodné.V tomhle je GTR nebo 911 mnohem lepší.

06.02.2015 | 06:56:22 | bigben  | 90.181.141.* Reagovat

Zdravim! Taky jsem využil možnosti se za necelou tisícovku (vlastně 1400, čtyři stovky jsou příplatek za benzín) projet v okolí Příbrami s tímhle tryskáčem a bylo to něco neuvěřitelnýho. Zaujalo mě přesně to samé, co píše bigben. Po městě při 50 km/h si GT-R v klídku jede na šestku, motor se sotva točí a jak je vidět cedule konec obce, člověk šlápne na plyn, auto podřadí na dvojku, přichází brutální akcelerace a auto vás na hooodně dlouho zamáčkně do sedačky:-) a další super zážitek byl na letišti, tam se mi z něj podařilo dostat 264 km/h. Auto stále neúnavně zrychlovalo, ale letiště končilo... Příští rok plánuju další návštěvu, tentokrát snad v Astonu DB9 V12, už se těším:-)

10.10.2012 | 16:01:40 | Vašek  | 195.113.207.* Reagovat

RE:

synek z toho v Příbrami vytáhl 283 a mě pak začalo pršet - tak jen 265-ale někde snad u Ml.Bol. je delší letiště a snad jezdí i tam.Mimochodem-absolutně rovné letiště se v této rychlosti mění na valchu .

20.11.2012 | 09:47:07 | bigben  | 90.181.141.* Reagovat

RE:

Tak to jste asi měli odvážnějšího instruktora, mně dovolil "jen" takhle:-) A to, že se letiště mění na valchu není rychlostí, to letiště je samo o sobě v hrozném stavu.

29.11.2012 | 15:00:41 | Vašek  | 195.113.207.* Reagovat

RE:

Prosím jiný nick...používám jej zde už 6 let.

29.11.2012 | 15:51:55 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Před námi jel kluk právě v Aston Martinu a vrčel , že z toho sotva vytáhl 250-abys nebyl zklamaný.Já mám příští rok kulatiny a možná bych si nadělil Lamborghini-uvidíme.

05.12.2012 | 20:55:22 | bigben  | 90.181.141.* Reagovat

RE:

Tak vymalováno, na konci dubna se svezu v Astonu:) vůbec mi nejde o to, jestli pojedu jenom 240, ale prostě chci zažít poctivý dvanáctiválcový atmosférický šestilitr, dokud vůbec jsou, protože současná doba jim už nepřeje. Do pár let se do podobných aut budou srát šestiválce s dvěma turbama a o V12 si už budeme číst v knížkách...

06.02.2013 | 08:40:34 | Václav  | 37.188.233.* Reagovat