Rok výroby:1996Typ motoru:3.0, VQ30DEStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:18. 8. 2006
Žádné, stačí běžná údržba, kvalitní olej každých 15t. km, filtry a svíčky s platinovými hroty (90t. km).
Jedinou závadou byl přirezlý zadní brzdový třmen, což bylo asi způsobeno dlouhodobým stáním vozidla než jsem jej zakoupil. Vyměnil jsem těsnění pod brzd. válečkem (asi 600Kč) a bylo opraveno.
Dával jsem též nový akumulátor. (bohatá elektronická výbava a silná audiosoustava snadno způsobí jeho vybití)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Maxima QX je velice spolehlivé a luxusní japonské auto, na kterém je nejlépe vidět pokles hodnoty nového vozu v praxi! Vybírejte výhradně ten lepší model s motorem 3.0 V6. Rozdíl mezi ním a dvoulitrem není v pořizovací ceně ojetého vozu patrný, zato v užitné hodnotě ano. Jeho provozní náklady na údržbu jsou identické se slabší verzí a spotřeba dokáže být u třílitru dokonce nižší. (Motor nemá s autem tolik práce!)
Jízdní vlastnosti jsou nadprůměrné (víceprvková zadní náprava a samosvorný přední diferenciál), v krátkých zatáčkách a vracečkách není auto kvůli dlouhému rozvoru moc obratné. Na rozbitých okreskách mu chybí komunikativní řízení (je moc přeposilované). Nejlépe je mu na dálnici, kde se Maxima vyznačuje nadprůměrným tichem, že až máte pocit jízdy tak o 30% pomalejší než ve skutečnosti.
Platí zde ale stejná zásada jako u většiny velkých rychlých aut: lépe zrychlí než zabrzdí - je potřeba s tím počítat.
Motor je neuvěřitelně pružný a kultivovaný (volnoběh pouze 650 ot/min, bez vibrací), táhne plynule od 1500 ot/min. do omezovače který vám zkazí zábavu tak někde okolo 6700 ot/min. (Bez něho by měl motor velkou chut poznat i vyšší otáčky!)
Doporučuji každému kdo chce jezdit v technicky vynikajícím nenápadném voze a sem tam na dálnici (v Německu samozřejmě!) ztrapnit kdejaké to BMW 530D!!!
Mám velký problém - MAXIMA dosloužila a podobné auto NENÍ. Nyní mám BMW 530i a nejsem spokojen - je to křáp. Mám najeto na třílitrech /MAXIMA/ cca 500 tis. km. Naprosto souhlasím s recenzí zde uvedenou! Plusy: +super jízdní vlastnosti (pružnost, pohoda, zimní období) Spotřeba v průměru pod 10l. Mínusy: - chybí ESP /v té době ESP nebylo/ -horší využítí kufru -chybí nástupce!!!
Nástupce nechybí, Maxima se vyrábí snad v sedmé generaci dodnes, akorát se nedá oficiálně v Evropě koupit... já jsem měl A32 3,0 cca 13 let a rovněž si ji nemůhu vynachválit, nicméně už byla hodně shnilá a tak jsem ji s těžkým srdcem odvezl do šrotu. Nyní mám místo ní Infiniti M45 Y34...
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Maxima
možná bych doporučil jako nahradu Peugeot 605. nevim jak 3,0 v6, ale s 2,0i je to vcelku přijatelná volba.
13.09.2007 | 20:15:40 | Reagovat
Kvůli Maximě mám velký problém!
Mám velký problém - MAXIMA dosloužila
a podobné auto NENÍ. Nyní mám BMW 530i a nejsem spokojen - je to křáp.
Mám najeto na třílitrech /MAXIMA/ cca 500 tis. km.
Naprosto souhlasím s recenzí zde uvedenou!
Plusy:
+super jízdní vlastnosti (pružnost, pohoda, zimní období)
Spotřeba v průměru pod 10l.
Mínusy:
- chybí ESP /v té době ESP nebylo/
-horší využítí kufru
-chybí nástupce!!!
18.08.2006 | 17:58:30 | martin Reagovat
RE: Kvůli Maximě mám velký problém!
Nástupce nechybí, Maxima se vyrábí snad v sedmé generaci dodnes, akorát se nedá oficiálně v Evropě koupit... já jsem měl A32 3,0 cca 13 let a rovněž si ji nemůhu vynachválit, nicméně už byla hodně shnilá a tak jsem ji s těžkým srdcem odvezl do šrotu. Nyní mám místo ní Infiniti M45 Y34...
06.10.2021 | 15:54:13 | Alf_Daemon | 217.112.163.* Reagovat