Recenze Nissan Pathfinder 2,5 SE
“Super auto, ke všemu velmi pěkné za super cenu”

Autor recenze: Špagy (50 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:2488 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:62 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 27. 11. 2008

Hodnocení inzerátu: 42 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mazda Tribute 2.0

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Závažné nedostatky jenž by ovlivňovaly provoz nikoliv. Kosmetické vady se samozřejmě vyskytly. Například vrzající sedačka spolujezdce, poškození laku zadních dveří jak od špatného laku tak klepající se ozdobné lišty nad SPZ. Skřípající kapota motoru-zde zjištěn konstrukční nedostatek v zámku kapoty. Nyní mírně "skřípají" řemeny na motoru při studených startech-bude řešit servis. Asi po 40tis km výměna spojky v kampani autobomilky, ovšem preventivně před počátkem expedice Afrika, sám jsem nezaznamenal problém. Podvozek nyní vykazuje již korozi protože antikorozní ochrana Pathfindera je opravdu slabá. Na expedici v Africe v opravdu krutých podmínkách dvakrát zůstala svítit kontrolka trakce, po restartu systému klíčkem zapalování vše OK. Po návratu z Afriky krátkodobý pokles výkonu motoru vinou přítomnosti písku v palivovém systému (řešeno výměnou paliv.filtru a vyčištěním systému).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je velmi spolehlivé, nikdy nás nenechalo na cestě, vždy splnilo svůj úkol jak při běžném provozu, tak i na expedicích. Provedli jsme z důvodu expedic úpravy na podvozku, tlumiče a pérování OLDMAN EMU, zakrytí podvozkových částí Asfir, pevnostní nárazník Asfir, naviják ComeUp 9000, šnorchl, pevnostní ochrana prahů vozu, expediční střešní nosič, přídavná pracovní světla na nosiči, rádiostanice Alamat. Vůz je bytelně zkonstruován, v manuálu je excelentně odstupňovaná převodovka, vždy se pocitově trefíte do záběru nad turbodírou. Spotřeba oleje zanedbatelná, nikdy jsem nemusel dolévat olej mimo serv.prohlídky. Spotřeba udávaná počítadlem je 11,3l/100km ovšem skutečná tzn. od nádrže k nádrži je 10l/100km. Vozidlo se příkladně chová i při velkých rychlostech na dálnici, drží stopu, spotřeba zde ale roste ke 12l/100km při průměrné rychlosti 130km/h ovšem při max.zatížení auta a při naloženém střešním stanu na střeše. Hagusy střechy dimenzovány dostatečně. Na střeše jsme měli bez úprav naloženo 120kg nákladu a při nocování ve střešním stanu dokonce unesly v pohodě cca 320kg (tzn.statické zatížení). Vůz po 62tis km nevykazuje žádný problém s čepy řízení nebo nějakými vůlemi v řízení ani po tom co zažil v Saharské poušti či na Hammadě. Podvozek je velmi robusní, čepy se zdají předimenzované, vše je mohutné a zkonstruované pro mnohem těžší zatěžování vozu než na co je primárně určen. Co mi ovšem vadí na interiéru je ovládání klimatizace a rozdělování chladného či teplého vzduchu do průduchů ve vozidle. Dosud jsem nepochopil jejich ovládání na zadní sedadla. A také otočné "kolébkové" ovladače jsou k ničemu zvláště v terénu, protože musíte kolečko otočit a držet a hlídat digitální ukazatel teploty. Systém jenž používá např.Volkswagen s tzv. "zubatým" ovladačem je neskutečně pohotovější. Dále by také mohly být lépe konstruovány sedačky. Přední sedačka má podivný způsob přizvedávání kolečkem a pravá ho pro jistotu nemá vůbec. A zadní sedačky mají opěradla v základním sklonu v takovém úhlu že se nedají použít vůbec a pokud si chcete sednout jen trochu pohodlně, tak musíte sklopit opěradlo na maximální sklon. Ovšem pak si zase neopřete hlavu o opěrku, protože je v této poloze příliž zvrácená dozadu. Vyřešili jsme to nasazovacími polštářky na opěrky hlavy! Vinikající je obrovský kufr vozu a po sklopení zad.sedaček opravdu gigantický prostor s naprosto rovnou podlahou. Servisní náklady jsou velmi přijatelné-550Kč/h práce a díly také nepatří k těm předraženým. Celková spokojenost 90%.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 42


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Pathfinder

Vložit komentář

nissan pathfinder

zjištuji cenu za výměnu spojky. díky předem za odpověd

25.12.2011 | 14:01:32 | roman  | 90.181.171.* Reagovat

OEM

Dobrý den! Velmi se mi líbí, jak jste auto vylepšil. Uvažuji o nákupu stejného příslušenství EMU, Asfir.. Kde jste nakupoval a jak jste byl spokojený?
Budu vděčný za každý typ.

22.11.2010 | 12:29:56 | Čížoun Reagovat

Příští rok mi končí leasing a Váš příspěvek mě utvrdil,že půjdu do PATHFINDERA!!!! Vzhledově je bez konkurenční!!!! Gratuluji a tiše závidím tohle auto.

03.12.2008 | 21:34:34 | laďa Reagovat

RE: super voz

Japonska kvalita.Robusne auto do kazdych podmienok.Moj kamarat ho vlastni.Je velmi spokojny.Najma po minulej zime,ked bola kalamita.Presiel vsade kde ine auta nemali sancu.Uvazujem ze si ho kupim.

29.05.2013 | 12:59:33 | Miro  | 178.40.70.* Reagovat

RE: super voz

Kalamita trvá také 2-3 dni, max. možno 10 dní v roku sa naozaj zíde 4x4..

Inak..., úplne zbytočné. Pokiaľ to nemá človek na robotu..., škoda peňazí.

Myslím SUV a podobné somariny.

29.05.2013 | 14:19:34 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: super voz

👍az nato ze pathfinder nieje 4x4 ale zadny nahon a predok sa pripaja ked je to potreba... Takze neni to klasicke suv

01.05.2016 | 12:36:32 | ja  | 178.143.121.* Reagovat

RE: super voz

Pre: ľuboš
Ano mas pravdu... SUV a podobne somariny (ako pises ) su naozaj pre domasedov (ako si pravdepodobne aj ty) uplne zbytocne.Tvoj obzor je velmi skromny, az bezvyznamny. Pre aktivnych ludi ktory chodia cele leto na ryby s karavanom, aj s lodou, a celu zimu na lyze je 4x4 NEVYHNUTNE !!! Kalamita 2-3 dni ??? Len potesi. :)

25.10.2016 | 00:06:56 | okoloiduci  | 185.15.227.* Reagovat

RE: super voz A Ty sa vráť do školy a precič si CHAPANIE čítaneho textu ....

či to, že máš podobnú haraburdu, nemusíš používať mozog ?!
S X5 E70, posledný model som vozil hnoj do záhrady, či 3 tony nákladu na vozíku.
bolo to na R O B O T U ...,ale čo sa jedujem, dnes je gramotnosť a logickosť tým nižšie, čím človek sedí vyššie nad cestou:)), skôr Ty si ten klasický užívateľ 4y4, ktorý sa teší do "terénu", lebo celý mesiac jazdíš po asfalte a do hory, či na ťažký terén si netrúfneš a pri prvom snehu ujúkaš od šťastia, lebo jazdíš tak max. okolo komína.

25.10.2016 | 05:42:59 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Nissan Pathfinder