Rok výroby:2001Typ motoru:3LStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:175 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:15-20 l/100 kmVloženo:5. 3. 2006
Hnisan už mám ve stáji 3 tí kus a další mi nesmí do baráku. najlepší bylo Teráno ll. 96, Atleon je pastička o Patrolu ani nemluvě až na to, že semi moc líbí problémy jsou s homologací - větsí nebo širší kola Vám prostě milostivý pan dovozce nepovoli.
Nevadí máme snad známosti neví proč musí být 100 slov jen pro dokresleni značkový servis po druhém motoru mi řekl že jezim moc rychle, že auto smí jezdit jenom do 140 km - hodtak co vy na to.
bezúdržbová verzia..:) Teraz cca 565.000 míľ, x 1.650 m. Oprava: 1 x výmena uhlíka, za fľašu šampusu. A pred rokmi 1 x nejaké čapy a baterka. Inak NIČ. . Sviečky NIKDY nemenené, ani reťaz a podobne. Akurát už hrdzavie a policajti by si zgustli... . R.v: 1988, USA verzia, manuál. P.S. Prevodovka dodnes radí presnejšie ako dnešné autá. Peugeot je v prevodovkách, resp. v hladkosti radenia tak 40 rokov pozadu..:(
kamarat vo firme mal patrola 2001 3liter disel a odkedy to kupili tak su s tim problemy 90 000 km - piesty, klima. nekurilo to , a prevodovka tak nieco na tom je , najlepsie patroly podla mna 1993 a 2,8 diesel
Mám 3L Patrol automat, ma najazdených 200.000 a okrem pravidelnej výmeny oleja a filtrov sa ho v servise ešte nedotkli. Chce to cit a rozum. Mám známeho čo ho má tiež a taktiež je nadmieru spokojný. A keď už by sa nejaká porucha vyskytla tak rozhodne by som z ďaleka obchádzal "expertov" v značkových servisoch, ale to platí u každej značky.
Bude to na 95% stylem jízdy. Někdo tady napsal pomalu zahřát a pomalu nechat vychladit. ZLATÝ SLOVA. Je to velkej těžkej motor v těžkym autě, který není závoďák ale celodenní tahač přívěsu. Neradno s ním jet 2km k mamince na oběd s těžkou nohou na plynu, páč ten motor se nezahřeje ani cestou zpět. U velkýho motoru to za studena bolí víc jak u malýho. V práci mě pohání motor Iveco Corsair 7.8l. Bez nazávislýho topení se ráno ve 4 zahřeje po 30minutách hodně pomalé 15km jízdy alespoň na 50stupňů a to tomu motoru ještě takhle hodně ubližuju pouze, když nechce naskočit Bufik, pak honem do dílny. Někteří kolegové se s tím neštvou a jedou hned, pozná se podle toho, kdo má motor víc od oleje, komu víc žere a komu nejlíp jede. Přepočítejte si to třeba trojčlenkou objemy a doby. Nejlíp na tom je Fiat Seicento 0,9 mojí ženy, to je zahřáto za 300m včetně otevírání a zavírání brány, ten se může hned honit jak nadmutá koza a nic se nestane a je to brutální pila. S mým Ford Ranger 2,5TD je to horší, tam jsem si nechal dodělat bufika od Webasta. 5min topení na 70Stupňů se stojícím motorem tj max 0,5l nafty a pak minimum 1km s mírným ohněm ve válcích a pak už se dá do 100km/h. Nemám potřebu závodit ani na dálnici a zvlášť s OffRoadem, to si pak pořiď Porsche Cayenne a ani tam s tím motorem není radno hned kotlit, ale po zahřátí je to závodník. Tomáš
najprv sa treba uvedomit ludia.patroli nesu zavodaky ale pracovne stroje.su to uzasne auta potiahne vam to cokolvek ,len ono to chce trosku rozumu v makovici.a v prvom rade sa treba naucit s takym niecim jazdit. patroly nemaly skoro ziadne zavazne poruchy...3,0motory boli na prd to je pravda stara klasika 2,8 je proste kvalita...ne nadarmo to je jeden z najlepsich a jeden z najoblubenejsich offrodakov vobec... dovi dopo
Špatná volba motorizace.... Každý, kdo Patroly zná tak při vyslovení označení motoru 3,0Di omdlévá..... Je to notorický sráč, navíc čtyřválec je pro takové auto nedůstojný.
Mám starý dobrý šestiválec 2,8TD s najetým půlmilionem kilometrů a měním jen olej. Je to neskutečný dříč a nezničitelný nezmar. Motor není žádný silák, ale pokud ho člověk pochopí, odvděčí se mu kultivovaným chodem i spolehlivostí a díky své arachaické konstrukci bez elektorinky a mechanickým čerpadlem pracuje i pod vodou a lze do něj nalít prakticky cokoli. Já mám například story o tom, jak mi docházela v Sýrii nafta a široko daleko nebyla. Od místních beduínů jsem koupil směs vyjetého oleje, benzínu a nafty a v pohodě na to dojel 200km k nejbližší pumpě s naftou. Zkuste to nalít do nějakého dnešního motoru :D
Chci jen apelovat na slušnost a uznání jiného názoru. Sám mám "pouze" jeepa, ale spoustu známých a kamarádů s patrolem, kteří nadávají na 3,0 s tím, že šestihrnec byl neskutečně lepší. Jinak samozřejmě patrol určitě super, ale myslím, že všichni ať už jezdí v čemkoli musí uznat, že každé auto má své klady i nedostatky. PS: patrol je sice licence jeepa, ale slovem jeep by se mu opravdu říkat nemělo.
Máš pravdu, Patrol je zmetek, taky jednoho mám a představ si, už mi 3x praskla žárovka v zadním světle! A to má najeto pouhých 142000 km! Hele, není to závodník, tak se k němu pěkně chovej a on ti poslouží tak, jako mně. Je to super auto, jen se k němu neumíš chovat. Motor vyžaduje POMALU zahřát a POMALU nechat vychladit (když letíš po dálnici jako blbec a zastavíš, nech motor ještě 2 minuty klapat na volnoběh) a ne jen u Patrola. Nazdar.
No jestli honíš patrola na dálnici 140 tak si asi nepochopil k čemu to auto je na závodění po dálnici vskutku nejni! No motory a vůbec spolehlivost Patrola zapříčinila, že od nissanu mám jen Almeru a teréňák sem si koupil od toyoty a poruchy žádný nemám. Mám najeto skoro 300 000 a často řádím v terénu (k seriovce to má fakt daleko) a jediný co sem měnil je spotřební materiál, jinak vše funguje na 100%
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Patrol
Najlepší Nissan: Teranno, 3.0 BENZÍN, 6 valec,
bezúdržbová verzia..:)
Teraz cca 565.000 míľ, x 1.650 m.
Oprava: 1 x výmena uhlíka, za fľašu šampusu. A pred rokmi 1 x nejaké čapy a baterka. Inak NIČ. . Sviečky NIKDY nemenené, ani reťaz a podobne.
Akurát už hrdzavie a policajti by si zgustli... . R.v: 1988, USA verzia, manuál.
P.S. Prevodovka dodnes radí presnejšie ako dnešné autá. Peugeot je v prevodovkách, resp. v hladkosti radenia tak 40 rokov pozadu..:(
27.01.2010 | 20:45:01 | ľuboš Reagovat
patrol
kamarat vo firme mal patrola 2001 3liter disel a odkedy to kupili tak su s tim problemy 90 000 km - piesty, klima. nekurilo to , a prevodovka tak nieco na tom je , najlepsie patroly podla mna 1993 a 2,8 diesel
27.01.2010 | 19:54:16 | hribar Reagovat
Ja som spokojný
Mám 3L Patrol automat, ma najazdených 200.000 a okrem pravidelnej výmeny oleja a filtrov sa ho v servise ešte nedotkli. Chce to cit a rozum.
Mám známeho čo ho má tiež a taktiež je nadmieru spokojný.
A keď už by sa nejaká porucha vyskytla tak rozhodne by som z ďaleka obchádzal "expertov" v značkových servisoch, ale to platí u každej značky.
27.01.2010 | 12:05:03 | rak Reagovat
Bude to na 95% stylem jízdy
Bude to na 95% stylem jízdy.
Někdo tady napsal pomalu zahřát a pomalu nechat vychladit.
ZLATÝ SLOVA.
Je to velkej těžkej motor v těžkym autě, který není závoďák ale celodenní tahač přívěsu. Neradno s ním jet 2km k mamince na oběd s těžkou nohou na plynu, páč ten motor se nezahřeje ani cestou zpět. U velkýho motoru to za studena bolí víc jak u malýho.
V práci mě pohání motor Iveco Corsair 7.8l. Bez nazávislýho topení se ráno ve 4 zahřeje po 30minutách hodně pomalé 15km jízdy alespoň na 50stupňů a to tomu motoru ještě takhle hodně ubližuju pouze, když nechce naskočit Bufik, pak honem do dílny. Někteří kolegové se s tím neštvou a jedou hned, pozná se podle toho, kdo má motor víc od oleje, komu víc žere a komu nejlíp jede. Přepočítejte si to třeba trojčlenkou objemy a doby. Nejlíp na tom je Fiat Seicento 0,9 mojí ženy, to je zahřáto za 300m včetně otevírání a zavírání brány, ten se může hned honit jak nadmutá koza a nic se nestane a je to brutální pila.
S mým Ford Ranger 2,5TD je to horší, tam jsem si nechal dodělat bufika od Webasta. 5min topení na 70Stupňů se stojícím motorem tj max 0,5l nafty a pak minimum 1km s mírným ohněm ve válcích a pak už se dá do 100km/h. Nemám potřebu závodit ani na dálnici a zvlášť s OffRoadem, to si pak pořiď Porsche Cayenne a ani tam s tím motorem není radno hned kotlit, ale po zahřátí je to závodník. Tomáš
17.08.2009 | 23:02:10 | IrisBusMan LC954E Reagovat
najprv sa treba uvedomit ludia.patroli nesu zavodaky ale pracovne stroje.su to uzasne auta potiahne vam to cokolvek ,len ono to chce trosku rozumu v makovici.a v prvom rade sa treba naucit s takym niecim jazdit.
patroly nemaly skoro ziadne zavazne poruchy...3,0motory boli na prd to je pravda stara klasika 2,8 je proste kvalita...ne nadarmo to je jeden z najlepsich a jeden z najoblubenejsich offrodakov vobec...
dovi dopo
11.12.2008 | 20:39:33 | niekto kto to vie Reagovat
podle me majtel jezdi jak prase a jeste to neumi
22.02.2008 | 16:51:31 | Reagovat
Taková drobnost. Vozidlo koupeno ve 120.000km. Ty poruchy v 12.500km, 65.000km, 85.000km jste vyčetl v servisní knize nebo jak jste na tohle přišel?
21.02.2008 | 16:49:06 | Radek Reagovat
To je smůla
Špatná volba motorizace.... Každý, kdo Patroly zná tak při vyslovení označení motoru 3,0Di omdlévá..... Je to notorický sráč, navíc čtyřválec je pro takové auto nedůstojný.
Mám starý dobrý šestiválec 2,8TD s najetým půlmilionem kilometrů a měním jen olej. Je to neskutečný dříč a nezničitelný nezmar. Motor není žádný silák, ale pokud ho člověk pochopí, odvděčí se mu kultivovaným chodem i spolehlivostí a díky své arachaické konstrukci bez elektorinky a mechanickým čerpadlem pracuje i pod vodou a lze do něj nalít prakticky cokoli. Já mám například story o tom, jak mi docházela v Sýrii nafta a široko daleko nebyla. Od místních beduínů jsem koupil směs vyjetého oleje, benzínu a nafty a v pohodě na to dojel 200km k nejbližší pumpě s naftou. Zkuste to nalít do nějakého dnešního motoru :D
21.02.2008 | 16:25:03 | mimouch Reagovat
trochu slušnosti
Chci jen apelovat na slušnost a uznání jiného názoru. Sám mám "pouze" jeepa, ale spoustu známých a kamarádů s patrolem, kteří nadávají na 3,0 s tím, že šestihrnec byl neskutečně lepší. Jinak samozřejmě patrol určitě super, ale myslím, že všichni ať už jezdí v čemkoli musí uznat, že každé auto má své klady i nedostatky.
PS: patrol je sice licence jeepa, ale slovem jeep by se mu opravdu říkat nemělo.
24.02.2007 | 14:26:43 | jirka. Reagovat
A ještě něco
JSI STŘEVO
13.02.2007 | 00:14:55 | Reagovat
Je to lemra
Máš pravdu, Patrol je zmetek, taky jednoho mám a představ si, už mi 3x praskla žárovka v zadním světle! A to má najeto pouhých 142000 km! Hele, není to závodník, tak se k němu pěkně chovej a on ti poslouží tak, jako mně. Je to super auto, jen se k němu neumíš chovat. Motor vyžaduje POMALU zahřát a POMALU nechat vychladit (když letíš po dálnici jako blbec a zastavíš, nech motor ještě 2 minuty klapat na volnoběh) a ne jen u Patrola. Nazdar.
13.02.2007 | 00:12:44 | Reagovat
Patrol
No jestli honíš patrola na dálnici 140 tak si asi nepochopil k čemu to auto je na závodění po dálnici vskutku nejni! No motory a vůbec spolehlivost Patrola zapříčinila, že od nissanu mám jen Almeru a teréňák sem si koupil od toyoty a poruchy žádný nemám. Mám najeto skoro 300 000 a často řádím v terénu (k seriovce to má fakt daleko) a jediný co sem měnil je spotřební materiál, jinak vše funguje na 100%
27.06.2006 | 08:11:25 | Hugo Reagovat