Recenze Nissan Terrano II 2,7 TDi
“Spokojenost zvláště v Čechách! ”

Autor recenze: Kutil (30 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:2.7Tdi Stav km při koupi:70 000 km Stav km nyní:135 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 26. 1. 2007

Hodnocení inzerátu: 22 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Terrano Ford BMW 3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ano, utržená lamela spojky. Vadný ukazatel počtu ujetých kilometrů. "Diplay".


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil jako výhodnou koupi bouraného vozu.Podotýkám, že před tím jsem měl Terrano téměř stejné jenom jsem tak udělal výměnu dvou vozů abych se zbavil leasingu.

K věci, auto má velmi dobré jízdní vlastnosti jak na silnici tak v terénu, velmi přijatelný kompromis obou vlastností.Dalo by se přesněji vystihnout jako teréní vůz, poskytující pohodlí osobního auta a to včetně výbavy vozu.Možnost obsazení vozu sedmi lidmi se mi párkrát hodila. Musím však přiznat, že poslední řada sedadel je spíše pro děti. Dospělé osoby se tam vejdou také, ale vysoká podlaha vás nutí mět skčené nohy a dá se tak cestovat na, krátké vzdálenosti. Dobré tak na dojíždění do práce, nehledě na to, že při použití těchto sedadel přijdete o kufr.

Pocit bezpečí jízdy v tomto autě si musí vyzkoušet každý sám. Komfort jízdy umožňující se stále nesoustředit na věčně rozbyté české silnice, pocit , že nemusíte přemýšlet jestli připarkování utrhnete někde spojler o zvýšený obrubník, dostatečný přehlet o provozu poskytovaný vysokým posezem vás jednou chytne a už nepustí.
Je to samozřejmě vyváženo většímy náklady na provoz.

V zimě auto na kluzké vozovce trochu může zatancovat, je to zbůsobeno hlavním náhonem na zadek a vyšším těžištěm, ovšem dá se to eliminovat připojením předního náhonu a také vhodně zvolenýmy pneumatikamy. Spotřeba u tohoto motoru je stálá kolem 9-10 litrů. V případě ježdění v terénu a silném městském provozu může vyšplhat na 13 l , mě se to zatím nepodařilo.

Použití pohonu 4x4 vhodné pro terén, či zasněženou, nebo silně zmoklou vozovku. Na suché silnici se nedoporučuje vůbec pohon 4x4 používat, myslím, že tak uvádí i výrobce. Z vlastní zkušenosti v tomto případě se auto v ostré zatáčce je schopno při menších rychlostech i zastavit. Z toho je zřejmé, jak snadno by se tento pohon mohl poškodit. " Volnoběžky".

Jelikož jsem na předchozím Terranu musel měnit spojku, neboť se utrhla lamela měl jsem strach o finanční stránku. V tomto případě se dá na Terrano sehnat poměrně dost věcí v reprice rovnecenné orig. dílům. V případě spojky to bylo cca 8 000,-Kč + práce. ( Celá spojka- lamela, ložisko, přítlačák.)
Jelikož jsem druhé terrano koupil jako bourané začala nekonečná práce se scháněním náhradních dílů.

Vzhledem k tomu, že těchto vozů je poměrně dost, lze toho po vrakovištích sehnat hodně. Ne však všude byli dostatečně seriozní, nebo někdy se prostě určitá věc sehnat nedala, proto jsem se tedy obracel přímo na nissan a k mému překvapení zde některé díly byly levnější než staré použité. Jednalo se tak např. blinkry. Z toho jsem později zjistil i co se týká jiných značek aut , pravidlo nejdříve se zeptat na cenu nového dílu a pak pátrat po levnějším.

V každém případě je auto zatím velmi spolehlivé a jak jsem uvedl s náhradnímy díly to taky není ůplně nejhorší.

Pouze v loňských mrazech pod 23 stupňů jsem měl trochu problém s palivem.Motor bez problému nastartuje je schopen jízdy, ale při vyšších otáčkách už začal cukat. Myslel jsem si, že mám zanesené filtry či špatnou naftu, ale dělalo to i tchánovi, který má Terrano také. Po větším zahřátí problémy přestaly. Chci upozornit, že se nám tak stalo pouze dva dny za zhruba dobu 5 let co auta máme.

Detailní závada že se vám strácí displej ukazatele kilometrů a hodin, vás ani nijak nerozháže když víte, že na auto se dá opravdu spolehnout. Pouze podotýkám je vhodné kolem 100 tis kilometrů zkontrolovat spojku! Toto není jenom má zkušenost, ale jak jsem zjišťoval zkušenost více lidí. Záleží také na tom jak kdo auto před tím používal.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 22


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Terrano

Vložit komentář

Teranečko

Čaute.Auto vlstnám cca 8let a je opravdu super co projede v terénu je ůžasné.Jedinný problém byl v zimě nechtěl jít do otáček ale po zahřátí bezproblému byli mrazy cc -23C.Jinak dobrý není problém s autem uhánět po dálnici 140km a průměrnou spotřebu mám kole 7.5L/100km když jedu na spotřebu tak pod 7L.V terénu tak 9L

04.03.2019 | 09:32:47 | Mirek  | 89.190.70.* Reagovat

Terrano 2

Zdravím prosím vás poradte kde najdu u světel předních kostru náko sem stracenej,díky Véna.

14.12.2017 | 11:03:59 | Véna  | 31.30.33.* Reagovat

v kolesach to praska

Mam Nissan Terrano II, 2,4 l, rok vyroby 1998. Pri zaradeni 4x4 a redukcie mi to pri plne natocenom volante v prednej naprave praska a niekedy sa ani nemozem pohnut... co tomu je? ako sa toho zbavit...?

03.06.2014 | 16:19:34 | Vlado  | 195.168.209.* Reagovat

RE: v kolesach to praska

len tak dalej a ZNIČ si auto!!!!

tú redukciu a 4x4 môžeš použiť iba !!! ROVNO na vyjdenie z blata, alebo hore kopcom!!! v ZLOM TERENE..., ale VŽDY ROVNO!

na suchu okamžite zastav a zruš redukciu! inak si zničíš náhon.

03.06.2014 | 17:02:01 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: v kolesach to praska

až nemýlim, správne mala byť uzávierka diferenciálu, už som roky nejazdil v riadnom tereňáku.

Teranno je jedno z mála poctivých "off roadov", dnešných SUV...:)

05.06.2014 | 08:36:00 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: v kolesach to praska

V teréne sa podľa teba nezataca?Hm zaujimave

09.01.2017 | 15:07:38 | Milan  | 178.143.119.* Reagovat

RE: v kolesach to praska

s uzávierkou máš sa iba vyhrabať z blata, alebo snehu, aj na nákladnom aute to tak funguje. dá sa samozrejme ísť, ale hrozí poškodenie,

09.01.2017 | 20:32:04 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: v kolesach to praska

Čau mě to dálo taky jsou v prdeli kynetycký klouby.

14.12.2017 | 11:06:08 | Véna  | 31.30.33.* Reagovat

Dobrý deň,prečítal som tu už všetky príspevky ale aj tak by som sa chcel spýtať na tieto autá.Rozmýšľam o kúpe Terrana,prikláňam sa k motoru 2.4 benzín ale nezavrhol som úplne ani 2.7 diesel,rok 96-98,bol by som rád keby sa niekto podelil o skúsenosti(najlepšie osobné,nie rady jeden povedal,počul som a pod.)proste reálne spotreby,spoľahlivosť,jazdné vlastnosti,ďakujem.

12.03.2014 | 18:33:57 |   | 85.135.128.* Reagovat

RE:

Dobrý den, mám třetí generaci tohoto auta po sobě (sedm let ještě ve verzi Ford Maverick z roku 1995, dva roky krátkou verzi z roku 1999 a rok a půl verzi 2001) všechna ale s motorem 2.7 TD, ve Fordu bez mezichladiče 74 kW, v obou dalších 92 kW s Intercoolerem. Najel jsem do dnešních dnů cca 250 tis. km, jednou jedinkrát mě nechal Ford ve štychu, když se mu, chudákovi, ve svých 360000 km rozletěla vodní pumpa (nová mě stála 3600 Kč a dvě hodiny práce na parkovišti před domem). Používám je k tahání dvoutunových přívěsů s końmi (tažné na 2800 kg) i na drsnou záchranařinu v terénu www.konskazachranka.cz Spokojenost, levné náhradní díly a směšný servis. Doporučuji ale dobře prohlédnout před koupí stav podvozku, přední nápravy, manžet kloubů, od toho se dá odvodit způsob použití předchozího majitele. Fordík dále slouží včelaři v horských podmínkách (už má něco kolem 400 000 km...) A co se týká volnoběžek, pokud s nimi umíte zacházet, není to problém. Ono totiž po vyřazení předního náhonu se MUSÍ krátce zacouvat, jinak zůstanou "chycené" a samovolně se unášejí, chrastí a tím pádem poškozují. Jenže ono by to chtělo důkladně přečíst manuál, ale kdo to dělá, že? Pokud ovšem nějaký vůbec je k dispozici...

30.04.2014 | 22:59:05 | Tomáš  | 83.208.19.* Reagovat

Startování

Před 14ti dny jsem koupil Terrano II.Po týdnu provozu nastala chyba.Auto mi nastartuje na cca 5 vteřin a potom chcípne.To se opakuje třeba 3x a pak už nechytne vůbec.Počkam půl až třičtvrtě hodiny,nastartuju a normálně odjedu.Mohl byste mi někdo poradit,co by to mohlo dělat?Děkuji

27.11.2012 | 22:50:12 | Mira  | 109.235.1.* Reagovat

RE: Startování

jestli chcete odjet hnet staci polit cerpadlo studenou vodou.je to chiba cerpadla.

09.06.2013 | 19:38:25 |   | 89.102.49.* Reagovat

kutil nekutil

kutile,mi se zda,ze jsi vlastnil snad vsechny druhy znacek aut.se tak zmyslim,kde beres ten cas temi auty jezdit a kupovat je,kdyz travis vetsinu casu psanim recenzi a na ruzne webovky,napr ford mondeo club atd. dle toho co pises a co rikas,ze ty vozy jsou tve ted premyslim,ze bys je musl menit jak tak pocitam,kazdych par mesicu,pokud by ovsm tomu tak bylo,nechapu jak po tak kratke dobe muzes psat tak sahodlouhe elaboraty :D

29.03.2010 | 00:11:40 | ondras Reagovat

terrano

terrano mám taky, jsem sním nadmíru spokojen najeto 220000 km teda měněná spojka ale to je normální v podmínkách v jakých bylo ježděno, ostatně doporučuju se dohodnou s vaším auto mechanikem aby vám odstranil volnoběžky pak se vám 4x4 už nikdy "neposere" a funguje na stejném principu jako novější terrana od 2001, kdy už volnoběžky tam nejsou
jinak auto bych si koupil dobrá image, nikde vás nenechá a to auto má duši

24.01.2010 | 10:09:32 | Kryštof Reagovat

Prosím moc kdo má český manuál na terráno 2.7 tdi.Zaplatím třeba za ofocený.díky jana.

06.01.2009 | 19:03:14 | Jana Reagovat

terano

Mal som ho dlhšiu dobu ako služobné auto na zasobovanie.Je fakt ze ani pri mrazoch -25c a 3dňoch bez pohybu auto nemalo problém naštartovať. Vyskytli sa len bežné problémi bacha na bateriu ma opačne otočenú polaritu. Je fakt že z nahonom 4x4 na suchej ceste nemáte šancu ako keby sa auto priečilo .

30.05.2007 | 00:46:30 | heres Reagovat