Rok výroby:2005Typ motoru:3.8Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:11.8 l/100 kmVloženo:19. 4. 2008
Ne, auta v USA poruchy mít nesmějí, jinak má výrobce trable. A američtí výrobci je mají, já měl asi kliku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tenhle obrovský sedan je typickým "američanem". Vše je zde podřízeno jedinému-komfortu. V kůži interiéru nenajdete sebemenší chybičku a např. motorek klimatizace má 18 poloh! Ani vlásek se vám na hlavě nehne při pomalém chodu.
Prostoru uvnitř ale nějak moc není, ono vše je nějak vypolštářováno aby nehrozilo snad sebemenší bebínko! Přes poměrně robustní sloupky a vysoko posazené zadní okno není výhled ven žádná sláva, ale postranní zrcadla to značně vylepšují. Při parkování to ale znamená minimálně půl metru místa navíc.
Při startu motoru i rozjezdu nic neslyšíte, automat řadí tak, že si toho ani nevšimnete. Ono to jde až do doby, kdy je třeba změnit směr! Podvozek je tak neskutečně měkký, že gumy v zatáčkách hvízdají i při nízkých rychlostech a auto se málem převrátí, při brzdění si auto klekne na předek, totéž při akceleraci, ale opačně. Kufr, to je neštěstí. Je totiž mělký, ale velice dlouhý a když chcete dostat něco zezadu tak do něho skoro musíte vlézt!
Další neštěstí je návštěva benzínky, on tenhle bumbrlíček pod 11 litrů jde jen neochotně. Klobouk ale dolů, můžete v něm jet hodiny a hodiny a jste pořád v pohodě, komfort posádky a kvalita sedaček, jejich seřizování, je nekomentovatelný. Pro Evropu je to ale auto na nic, malý kufr, velká spotřeba a mizerné jízdní vlastnosti by z něho u nás udělaly outsidera..
Pokusil jsem se s nadhledem popsat tuto káru, ale druhý komentátor to vzal doslova. Jízdní vlastnosti nejsou, samozřejmě, taková katastrofa jako u vozů ze 60-tých let, ale do sportovních kvalit evropských vozů má Pontiac Grand Prix hodně daleko.
Tohle má být recenze? Za kolik myslíš že jezdí japonské a evropské káry se srovnatelným objemem a automatem? za to samý nebo i o litr víc...
S tim houpavym podvozekem je to směšný, tvýmu popisu odpovídá tak Cadillac ze 60. let, ne sportovní značka GM Pontiac navíc u káry z roku 2005. Zřejmě si v době testu trpěl mořskou nemocí... No je vidět že si seděl v americe poprvé.... Podle toho ta recenze vypadá.
Komentáře uživatelů k recenzi Pontiac Grand Prix
vysvětlení
Pokusil jsem se s nadhledem popsat tuto káru, ale druhý komentátor to vzal doslova. Jízdní vlastnosti nejsou, samozřejmě, taková katastrofa jako u vozů ze 60-tých let, ale do sportovních kvalit evropských vozů má Pontiac Grand Prix hodně daleko.
06.05.2008 | 10:38:37 | od autora.... Reagovat
podvozok
kto neskusil pohodlny americky podvozok nevie co je zivot... nech si vychutnava jazdu na rozbitych cestach u nas v nejakej tvrdej rarohe
21.04.2008 | 10:43:47 | Reagovat
Proboha co to je???
Tohle má být recenze?
Za kolik myslíš že jezdí japonské a evropské káry se srovnatelným objemem a automatem? za to samý nebo i o litr víc...
S tim houpavym podvozekem je to směšný, tvýmu popisu odpovídá tak Cadillac ze 60. let, ne sportovní značka GM Pontiac navíc u káry z roku 2005. Zřejmě si v době testu trpěl mořskou nemocí...
No je vidět že si seděl v americe poprvé....
Podle toho ta recenze vypadá.
21.04.2008 | 10:16:16 | Marty Reagovat