Rok výroby:2002Typ motoru:2,2Stav km při koupi:192 000 kmStav km nyní:196 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:3. 2. 2017
Spotřeba Jízdní komfort Vzhled Neobvyklost značky Jedinečnost
Slabé stránky
Vibrace Občasné vrzání interiéru :) EGR Nešťastné vedení motor. hadiček přes ostré hrany Webové informace Nejistí servisáci :D
Závady a opravy na autě
Jako u každého ojetého auta se najdou drobnosti, které se musí řešit. Šikovný si s určitými věcmi poradí případně je třeba auto dávat na neustálé kapačky k servismenoj. Co jsem od koupi řešil tak je: Nepořádek v autě, nesvítící světélko v interiéru, v šuplíku a zadní levé světlo užhavené dvouvlákno. Vyčistění EGR (při cestě se zasekl a jel jsem jako šnek, ale v porovnání se š120 stále frčíte). Geometrie, novou zadní výsuvnou anténu, odstranění tzv. udělátek od původního majitele.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mno jelikož jsem ropný muž, tak proto ropák :) co mne trochu trápí tak v zimě ty studené starty, ne že by auto nechytalo, s dobrou naftou z Benziny na škrtnutí a i jedno nažhavení při -18s, ale ty vibrace... s teplotou motoru pomalu utichají, ale příjemné na začátku to není. Nejde o klepání motoru, ale spíše o dunivý hluk. Po 4tis km jsem jinak naprosto spokojený na jízdy do dálky se spotřebou se dá krásně pracovat a opravdu se dá jet dle předpisů za 5l na 100km , ale to moc nebaví :) auto je tvarované do šipky a nutí vás šlapat na plyn. Stále po autech volá já na to mám při 150km/h neslyšíte motor jen svištění vzduchu a 3tis ot. spotřeba dálnice 6,5l nad 130km/h. Jízda je velice příjemná klidná ne jako v malých plechovkách, kterou máme taky jednu doma. Jelikož jsem přesedlal z Hunai i30 tak jsem si musel zvykat na seřazení kvaltů... a stále se mi zdá, že to není ono. Jezdil jsem s dosti auty a možná, že ta má 9-3 je nejhorší na seřazení kvaltů bo jsem prostě vemeno. Ve městě řadím stále jako vůl nedokážu najít optimální kvalt pro 50km/h dle vibrací soudím jako by se autu nic nelíbilo, ale když vyjedu ven je to úžasné. Při devadesátce je tak klidné, že pomaličku přidáváte, aby to bylo trochu napínavé 120km/h tak akorát. Protože jsem auto koupil před zimou, tak si můžu postěžovat na pazvuky plastů v kabině... nevím co to dělá, ale dělá to. Jaro, léto porovnám a myslím, že to bude lepší. Žhavení k mému úžasu startuje u mého saba pokud je 0C na velice krátkou dobu což vidím poprvé. Žhaviče tedy asi nebude třeba měnit stále jako u mého třetího auta VW:) Máme nyní 92kw, které se utkalo se stejně silnou i30 (95kw cca), ale sabové hrnky s brutálním krouťákem i30 strkají do kapsy o spotřebě nemluvě. A to jde o 7let novější auto. Za mne dálkař jako bejk :)
Ja mam teraz uz 4teho Saaba, prvy bol 9000 2.3t Aero, druhy 9-3 2.0i, treti 9-5 2.3t SE a teraz som kupil pred mesiacom 9-3 2.2 Tid , bal som sa dieslov v Saabe ale v Bagnall Saab (kam chodim servisovat) mi povedali ze tieto dieselove motory su dobre, len sa treba starat. Z jazdnymi vlastnostami som velmi spokojny tak isto aj z vykonom motora - papierovo vyzera ako slaby motor ale celkom to ide, a spotreba velmi dobra,,celkovo spokojnost.
17.05.2017 | 11:29:46 | Michal
| 176.255.33.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Saab 9-3
Saab 2.2tid
Ja mam teraz uz 4teho Saaba, prvy bol 9000 2.3t Aero, druhy 9-3 2.0i, treti 9-5 2.3t SE a teraz som kupil pred mesiacom 9-3 2.2 Tid , bal som sa dieslov v Saabe ale v Bagnall Saab (kam chodim servisovat) mi povedali ze tieto dieselove motory su dobre, len sa treba starat. Z jazdnymi vlastnostami som velmi spokojny tak isto aj z vykonom motora - papierovo vyzera ako slaby motor ale celkom to ide, a spotreba velmi dobra,,celkovo spokojnost.
17.05.2017 | 11:29:46 | Michal | 176.255.33.* Reagovat