Rok výroby:2002Typ motoru:1890Stav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:168 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:31. 8. 2007
Musím uznat, že s Leonem jsem nadmíru spokojen,krom klasických výměn vše na 1 s ***** .
Hodnocení a zkušenosti s autem
Leon Cupra TDI 4x4 mužu jen a jen doporucit. Každý, kdo má toto auto ví o čem mluvím,je to prostě kára se vším všudy. Síla , akcelerace, dobrej ¨podvozek,stabilita,nízká spotřeba a opravdu zábava. Nedávno se mi podařilo dát Praha-Brno za 63minut při spotrěbě 11,2 l/km a super požitek. Jel jsem sice jako prase, ale ve 3h rano,takže skoro žadnej provoz.
Tohle auto je prostě Bomba a v zimě, je to nářez.!!!!!! Dá se čipnout bez poblému na 200k a 405N/m takže raketa. Ale doporucuji.radeji trysky a potom cip a nebo popřípadě větší turbo,když ho seženete :-( . Také bych doporučil výměnu oleje, každých 10TIS. Sice se píše 15TIS, ale je to lepší při 10TIS. Časem odejde spojka ( dá se sehnat komplet od Sachse,Luka za 8-11tis ) a kdyby turbo tak cca repas 10tis . Optimál je 180K a 380N/m a je to dostačující. Ve městě 7,1-8 a na dálnici s klidnou nohou ( do 180km/h ) 6,3 :- ) :- ) :-) .
S autem už jsem projel velkou část Evropy a nikde mě nenechalo v problému. Opravdu SUPER.
Když, na nej narazíte a bude v dobrém stavu, tak vůbec nepřemejšlejte a berte ho,stojí to za TO!!!!!!!
Co se týká čtyřkolek, tak nejlepší umí japonci. Takže ten Haldex je asi ta nejlepší volba od VW. Živit japonce v evropě není to pravé ořechové. Nepočítám skupinu Offroadů. Tam jsou čtyřkolky řešeny jinak i s uzávěrkou diferenciálu snad na každém kole a všemi možnými hračičkami. :) Myslím, že je to hooodně dobrý výběr auta. Spolehlivé s malou spotřebou na značce, která se často nekrade a s nízkou cenou. Ovšem musí se počítat, že prodejní cena u těchto značek klesá rychleji než se zdá... Pokukoval jsem po starší audině 4 kolce a zjistil jsem, že je to úplně na prd. Horší jak automat. Něco se podělá na jakémkoliv kole a diferenciál nepřenese sílu na ostatní kola a auto se nehne. :( Bavím se o Torsenu...
chtel jsem se zeptat, jestli nahodou nevite nekdo, jaky je tam pohom vsech kol...? jestli je to trvala ctyrkolka, neco jako syncro, nebo se automaticky zapne...?
Mas ho pekny a docela silny.180 PS a 380 Nm je v Leonu narez.Ja mam Passat se 150 PS a 210 Nm (cili slabsi vuz) a Brno - Praha mam za 67 minut (taky byly asi 2 nebo 3 rano).Musim jeste trenovat :-).Kazdopadne drzim palce čus.
Tak nejprve, verze 2.8 V6 je fajn,už jsem mel tu možnost se v tom projet ale TDi mi vyhovuje víc. Motorku jsem mel R6 a vím co je to jízda ale milejší mi je muj život,tak šla do světa. Mám zálusk na BMW M3 2002-2004 ale je to ještě dost peněz. A naftu beru Schell Diesel power ale ne u všech Schellek jsem byl spokojenej!!! Ted jezdím sem tam tankovat k REPSOLCE a jsem mile překvapenej.
Je mi jasný, že záleží na úpravci. Nicméně je fakt, že nafťáky hulí jak fabrika. A to i nový, který chiptuning nemají. Neber to jako kritiku, Ty za to nemůžeš. Leon je pěkný, několik let zpět jsem o něm také uvažoval. Ovšem, já měl zálusk na verzi 2.8 V6 také ve čtyřkolce. A osobní rekord Brno - Praha mám 44 minut. Ale ne v autě. Měl jsem CBR 1100XX SUPER BLACKBIRD - výkon 164ps. Rychlost místy přesahovala 300km/h. Stovku to dělalo za 2.8, dvěstě za 8 sekund. Dneska už bych si to nelajsl, tak mne tu nekamenujte, že jezdím jako hovado.
Cau Alexi, to co pises je teda sekec, ale budiz, auticko je to kazdopadne hezky. A co nafta? Dost casto se o tom diskutuje, ale jakou pouzivas naftu? Mas nejake vytipovane znacky? Rekl bych ze i na ruznych forech na netu se tu a tam debatuje o znackovych naftach od Shellky a podobne. Mas s tim nejakoou zkusenost?
Víš ono záleží kdo ti to auto chipne,pokud ti tam do toho dá někdo univerzal chip na 110kw tak to stojí za prd. Sice je to drašší ale invididual Chip je mnohem lepší ale nesmíš to přehnat,tak 15% navíc je OK. Sice benzín je benzín ale ta síla u dieslu mě natchla.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Leon
vysvětlení
Čau Alexi. Celkem by mě zajímalo, když tak toho Leona vychvaluješ a nikde tě nenechal, proč jsi dal v hodnocení spolehlivosti nejmenší hodnocení?
23.10.2011 | 12:44:08 | Jirka | 92.240.173.* Reagovat
4x4
Dobrá, děkuju vám moc ;-)... Mám na tento vůz zálusk už 6 let :-)....
21.07.2011 | 13:57:29 | Fuzzy Reagovat
For Fuzzy
Malo by to byť O.K., skús " pobehať " internet, autobazar.eu/forum, tipcar.cz, rôzne VW fóra atď.
21.07.2011 | 10:58:49 | Matúš Reagovat
Čtyřkolky
Co se týká čtyřkolek, tak nejlepší umí japonci. Takže ten Haldex je asi ta nejlepší volba od VW. Živit japonce v evropě není to pravé ořechové. Nepočítám skupinu Offroadů. Tam jsou čtyřkolky řešeny jinak i s uzávěrkou diferenciálu snad na každém kole a všemi možnými hračičkami. :)
Myslím, že je to hooodně dobrý výběr auta. Spolehlivé s malou spotřebou na značce, která se často nekrade a s nízkou cenou. Ovšem musí se počítat, že prodejní cena u těchto značek klesá rychleji než se zdá...
Pokukoval jsem po starší audině 4 kolce a zjistil jsem, že je to úplně na prd. Horší jak automat. Něco se podělá na jakémkoliv kole a diferenciál nepřenese sílu na ostatní kola a auto se nehne. :( Bavím se o Torsenu...
21.07.2011 | 08:10:21 | svlastik Reagovat
4x4
A jaký na to máte názor...? Osobně jsem teda na to neslyšel moc chválu... :-/
21.07.2011 | 01:36:33 | Fuzzy Reagovat
.. na diaľnici, s ľahkou nohou, do 180km/h.... za 6,3 l/nafty...
Nech sa Toyota hanbí a ide niekam so svojim Priusom..., nad TDi od W... nie je nič lepšie v galaxii...
Daj ešte jeden:))
20.07.2011 | 10:17:55 | ľuboš Reagovat
For Fuzzy
Nie je to trvalý pohon 4x4, je to Haldex.
20.07.2011 | 09:25:41 | Matúš Reagovat
4x4
chtel jsem se zeptat, jestli nahodou nevite nekdo, jaky je tam pohom vsech kol...? jestli je to trvala ctyrkolka, neco jako syncro, nebo se automaticky zapne...?
20.07.2011 | 04:08:23 | Fuzzy Reagovat
Krasny Leon hlavně ta barva a kola.Ja mam jen 1.6 Leona a docela to jede.Takže to vaše musi byt fakt raketa.
07.08.2009 | 18:20:55 | Reagovat
Mas ho pekny a docela silny.180 PS a 380 Nm je v Leonu narez.Ja mam Passat se 150 PS a 210 Nm (cili slabsi vuz) a Brno - Praha mam za 67 minut (taky byly asi 2 nebo 3 rano).Musim jeste trenovat :-).Kazdopadne drzim palce čus.
31.07.2009 | 13:06:16 | jamieson Reagovat
Tak nejprve, verze 2.8 V6 je fajn,už jsem mel tu možnost se v tom projet ale TDi mi vyhovuje víc. Motorku jsem mel R6 a vím co je to jízda ale milejší mi je muj život,tak šla do světa. Mám zálusk na BMW M3 2002-2004 ale je to ještě dost peněz. A naftu beru Schell Diesel power ale ne u všech Schellek jsem byl spokojenej!!! Ted jezdím sem tam tankovat k REPSOLCE a jsem mile překvapenej.
04.09.2007 | 20:46:34 | Alex Reagovat
Je mi jasný, že záleží na úpravci. Nicméně je fakt, že nafťáky hulí jak fabrika. A to i nový, který chiptuning nemají. Neber to jako kritiku, Ty za to nemůžeš. Leon je pěkný, několik let zpět jsem o něm také uvažoval. Ovšem, já měl zálusk na verzi 2.8 V6 také ve čtyřkolce. A osobní rekord Brno - Praha mám 44 minut. Ale ne v autě. Měl jsem CBR 1100XX SUPER BLACKBIRD - výkon 164ps. Rychlost místy přesahovala 300km/h. Stovku to dělalo za 2.8, dvěstě za 8 sekund. Dneska už bych si to nelajsl, tak mne tu nekamenujte, že jezdím jako hovado.
03.09.2007 | 12:28:57 | jandaxx Reagovat
nafta
Cau Alexi, to co pises je teda sekec, ale budiz, auticko je to kazdopadne hezky. A co nafta? Dost casto se o tom diskutuje, ale jakou pouzivas naftu? Mas nejake vytipovane znacky? Rekl bych ze i na ruznych forech na netu se tu a tam debatuje o znackovych naftach od Shellky a podobne. Mas s tim nejakoou zkusenost?
03.09.2007 | 07:44:05 | Honza Reagovat
Víš ono záleží kdo ti to auto chipne,pokud ti tam do toho dá někdo univerzal chip na 110kw tak to stojí za prd. Sice je to drašší ale invididual Chip je mnohem lepší ale nesmíš to přehnat,tak 15% navíc je OK. Sice benzín je benzín ale ta síla u dieslu mě natchla.
02.09.2007 | 23:13:24 | Alex Reagovat
Akorát by mi vadilo, že to jezdí na dehet. Alespoň to tak vypadá, když za někým kdo má čipnuto jedu. Čoudu, jak z hořících pneumatik.
31.08.2007 | 15:13:35 | jandaxx Reagovat