Rok výroby:2004Typ motoru:1396Stav km při koupi:71 000 kmStav km nyní:88 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6.7 l/100 kmVloženo:1. 6. 2008
Předchozí auto:Mitsubishi Galant Citroen XM,Škoda Felicia,Opel Vectra B
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Ne,za 12 měsíců co ho vlastním,tak jen výměna destiček,oleje a čepů. Cena garanční prohlídky po 70 000 tkm - 2100 kč. Nyní mě čeká velký servis po 90 000 tkm,bude se měnit rozvodový řemen,veškeré kapaliny a pod. Předběžná cena cca 7000 kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Exteriér - Leon platí za všeobecně pohledné auto,prý je to nejhezčí "kompakt" na trhu. Ženským se hodně líbí... :-)
Interiér - Pěčlivě zpracován z příjemných materiálů,nikde nic nevrzá. Volant má velmi silný věnec a patří k nejlepším co jsem zkusil! Mínus získává za výhled. Přední sloupky jsou moc silné a brání výhledu,stejně tak je malé zadní okno. Ale jde o zvyk.
Motor - Je to základní pohonná jednotka a kupující od ní nemůže čekat nějaké divočení. Pokud je potřeba rychle akcelerovat,musí se vytáčet a pak celkem ožije. Při normální jízdě naprosto vyhovující. Spotřeba je 6,7 při poměru 70:30 město/mimo město. Výkon 55 kw je na papíře hodně slabý,ale zase taková tragédie to není. Moc se nehodí na dálnice,při 130 km/h točí cca 3500 otáček a roste tak spotřeba.
Podvozek - Naladěn trochu sportovněji,drží perfektně stopu a dovolí i agresivnější jízdu. Ale komfort to nějak neubírá.
Suma sumárum je to povedené auto a rozhodně nelituji,že jsem ho koupil. V budoucnu se značce SEAT bránit nebudu.
No ak to nieje odlomene nesetrnim zaobchadzanim ale podla mna vadou materialu alebo poddimenzovanim tejto suciastky tak to podla mna porucha je. A ze to neuhradia v zaruke! Nesmiete sa nechat tak lahko odbyt,ja pridem vzdy slusne a vecne sa snazim vybavit co potrebujem.Ak narazim na arogantny pristup,nezaujem ci spekulovanie z ich strany tak potom otacam kartu aj ja. A potom si vypocuju vselico :-) Nemam rad amaterov a neschopnych ludi. Ked pri vacsich problemoch nepomoze nic ine tak vacsinou pravnik ano,aspon mne to pomohlo :-)
Len súhlas. Už pomaly nebudeme kupovať to, čo sa nám páči, ale čo utiahne peňaženka a záruky. Po Peugeote ma čaká tiež Korejec...Čoho som sa to dožil... /inak, je ešte len máj, a už som kydol tento rok do údrždy! a opráv do 607, bez nafty cez 70.t. Sk...zlaté japonské ručičky. Vybozkávať málo.
Poruchami v zaruke ktore neratam som myslel napr. mierne zarosenie zadneho svetla,piskanie brzd ktore po mensom zakroku prestalo ci odlomenie jedneho maleho plastoveho drziaka v interie.auta. Proste veci ktore nesposobia nefunkcnost auta a daju sa bez problemov odstranit.
Momentalne nove auta kupuju prevazne firmy. Sukromnych osob je uz ozaj malo. Ved naco mat sukromne auto, ked sluzobne posluzi tak isto a skoro zadarmo. Ved si skus vsimnut kolko aut jazdi s mrezou.... skoro kazde nove. A ty co si kupia stare auto ( hocijaka znacka) musia ratat s tym, ze donho nadrbu casom tolko penazi, ako keby kupili nove. Ved nove auto kupis dnes od cca 230 tis Sk a mas 3 alebo 4 roky pokoj. V pripade KIE 5 resp. 7 rokov. A urcite lepsie kupit KIU, ako Skodovku HTP a zavadzat na ceste.
Auto na 3 roky to asi ne, mozna v Nemecku, Svycarsku, nebo tak, ale u nas? Teda jako na Slovensku a v Cesku na tom tak dobre myslim vetsina lidi neni...
Pises: Tie mensie boli odstranene v zaruke takze to neratam. Pre niekoho je mensia zavada napr poistka a pre niekoho ked ho odtahuju..... A ked uz sme pri tom. Dnes uz vsetci kupuju auto iba na 3 roky, skonci lizing, auto ide do riti a kupi sa nove.... Cize zavady po zaruke ma nezaujimaju....
Mas smolu ty truhlik ale ja uz Seat davno nevlastnim. Musim priznat ze som povodne bol ku znacke Seat tiez dost nedovercivy ale po mojich osobnych skusenostich s niekolkymi autami danej znacky som zmenil nazor. Ja hovorim o osobnej skusenosti, ty asi len o len o svojich nesplnenych snoch alebo o 120-ne v garazi. Mal som vo firme 2x Cordoba 1x Ibiza a 1x Altea. Vsetko TDI.Spolu najazdili cez 600 000km a bez vaznejsich poruch. Tie mensie boli odstranene v zaruke takze to neratam. Jedine opravy mimo zaruky bola jedna "vaha vzduchu" za cca 2500sk a pretesnenie jednych dveri po zatekani asi za 1500sk. Myslim ze to je celkom slusne. Ked mam byt uprimny momentalne jazdim X5 kou ktoru som kupil po bratovi s asi 50000km a dobrou starostlivostou a v servise som teda dost casto. Dokonca tak casto ze uvazujem o jej predaji.Dnes su vsetky auta viac menej rovnako kvalitne,ide skor o stastie a nahodu na aky kus clovek natrafi.
Ano,55kw ja skutocne trocha malo. Ale kludnemu vodicovy co nejazdi prilis na dialnici to zrejma staci. Ja som mal chvilku Leona s 66kw TDI a to uz bolo celkom v pohode na toto auto.
Take jsem byl Seatem prijemne prekvapen, po predsudcich ke Spanelskemu strojirenstvi... mam Alhambru. Leon je urcite nejhezci ze Seatu (subjektivne, samozrejme).
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Leon
No ak to nieje odlomene nesetrnim zaobchadzanim ale podla mna vadou materialu alebo poddimenzovanim tejto suciastky tak to podla mna porucha je. A ze to neuhradia v zaruke! Nesmiete sa nechat tak lahko odbyt,ja pridem vzdy slusne a vecne sa snazim vybavit co potrebujem.Ak narazim na arogantny pristup,nezaujem ci spekulovanie z ich strany tak potom otacam kartu aj ja. A potom si vypocuju vselico :-) Nemam rad amaterov a neschopnych ludi. Ked pri vacsich problemoch nepomoze nic ine tak vacsinou pravnik ano,aspon mne to pomohlo :-)
06.06.2008 | 13:31:19 | Roman Reagovat
Roman
No neviem ci odlomenie nejakeho maleho plastoveho drziacika bola porucha a ze hu odstranili v zaruke....
05.06.2008 | 21:59:36 | lakinooo Reagovat
presne!
Len súhlas. Už pomaly nebudeme kupovať to, čo sa nám páči, ale čo utiahne peňaženka a záruky. Po Peugeote ma čaká tiež Korejec...Čoho som sa to dožil... /inak, je ešte len máj, a už som kydol tento rok do údrždy! a opráv do 607, bez nafty cez 70.t. Sk...zlaté japonské ručičky. Vybozkávať málo.
05.06.2008 | 21:58:08 | ľuboš Reagovat
Poruchami v zaruke ktore neratam som myslel napr. mierne zarosenie zadneho svetla,piskanie brzd ktore po mensom zakroku prestalo ci odlomenie jedneho maleho plastoveho drziaka v interie.auta. Proste veci ktore nesposobia nefunkcnost auta a daju sa bez problemov odstranit.
05.06.2008 | 21:55:35 | Roman Reagovat
Honza
Momentalne nove auta kupuju prevazne firmy. Sukromnych osob je uz ozaj malo. Ved naco mat sukromne auto, ked sluzobne posluzi tak isto a skoro zadarmo. Ved si skus vsimnut kolko aut jazdi s mrezou.... skoro kazde nove. A ty co si kupia stare auto ( hocijaka znacka) musia ratat s tym, ze donho nadrbu casom tolko penazi, ako keby kupili nove. Ved nove auto kupis dnes od cca 230 tis Sk a mas 3 alebo 4 roky pokoj. V pripade KIE 5 resp. 7 rokov. A urcite lepsie kupit KIU, ako Skodovku HTP a zavadzat na ceste.
05.06.2008 | 21:45:45 | Reagovat
auto na 3 roky?
Auto na 3 roky to asi ne, mozna v Nemecku, Svycarsku, nebo tak, ale u nas? Teda jako na Slovensku a v Cesku na tom tak dobre myslim vetsina lidi neni...
05.06.2008 | 21:07:42 | Honza Reagovat
Roman
Pises: Tie mensie boli odstranene v zaruke takze to neratam. Pre niekoho je mensia zavada napr poistka a pre niekoho ked ho odtahuju..... A ked uz sme pri tom. Dnes uz vsetci kupuju auto iba na 3 roky, skonci lizing, auto ide do riti a kupi sa nove.... Cize zavady po zaruke ma nezaujimaju....
05.06.2008 | 15:09:07 | Reagovat
Mas smolu ty truhlik ale ja uz Seat davno nevlastnim. Musim priznat ze som povodne bol ku znacke Seat tiez dost nedovercivy ale po mojich osobnych skusenostich s niekolkymi autami danej znacky som zmenil nazor. Ja hovorim o osobnej skusenosti, ty asi len o len o svojich nesplnenych snoch alebo o 120-ne v garazi. Mal som vo firme 2x Cordoba 1x Ibiza a 1x Altea. Vsetko TDI.Spolu najazdili cez 600 000km a bez vaznejsich poruch. Tie mensie boli odstranene v zaruke takze to neratam. Jedine opravy mimo zaruky bola jedna "vaha vzduchu" za cca 2500sk a pretesnenie jednych dveri po zatekani asi za 1500sk. Myslim ze to je celkom slusne. Ked mam byt uprimny momentalne jazdim X5 kou ktoru som kupil po bratovi s asi 50000km a dobrou starostlivostou a v servise som teda dost casto. Dokonca tak casto ze uvazujem o jej predaji.Dnes su vsetky auta viac menej rovnako kvalitne,ide skor o stastie a nahodu na aky kus clovek natrafi.
05.06.2008 | 07:50:47 | Roman Reagovat
Dalsi zakomplexovany Roman...
04.06.2008 | 16:33:44 | Reagovat
Dalsi zakomplexovany anonym :-)
04.06.2008 | 13:01:54 | Roman Reagovat
Nepis Kvalitne auto, ked vsetci vieme, ze to naozaj nie je pravda....
03.06.2008 | 22:10:10 | Reagovat
Ano,55kw ja skutocne trocha malo. Ale kludnemu vodicovy co nejazdi prilis na dialnici to zrejma staci. Ja som mal chvilku Leona s 66kw TDI a to uz bolo celkom v pohode na toto auto.
03.06.2008 | 16:19:06 | Roman Reagovat
55 kw
No je to relativne malo...zalezi na tom co od auta cekas a potrebujes
02.06.2008 | 19:55:46 | Honza Reagovat
Leon je určite velmi pekne auto ale s timto motorom by som to určite nechcel:D.........55kw na take auto je velmi malo..............
02.06.2008 | 16:41:38 | Peter Reagovat
Seat
Take jsem byl Seatem prijemne prekvapen, po predsudcich ke Spanelskemu strojirenstvi... mam Alhambru. Leon je urcite nejhezci ze Seatu (subjektivne, samozrejme).
02.06.2008 | 09:00:56 | Honza Reagovat