Rok výroby:2004Typ motoru:1,9TDI 66KWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5,6 l/100 kmVloženo:16. 10. 2007
Téměř žádné,ve 150000km odešlo ložisko v př.kole,oprava za 3000kč,ve 190000 jsem měnil silenbloky stabilizátoru př.nápravy,ve 210000 výměna předních kotoučů!!! neuvěřitelné co vydržely.
Často praskají žárovky v př.lampách.
Dále ještě Ve 150000 mne přestal blikat centrál-zatím neřešeno a ve 220000 odešel kompresor klimatizace-nový 22000,- repase 4000,-.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo jsem kupoval nové a jako první s naftovým motorem.Musím říci že mne velice překvapilo.
Spolehlivé vozidlo s perfektními jízdními vlastnostmi,prostorné i při mé výšce 205cm. Rychlé,sedí v zatáčce jak přibité,spotřeba je to nejhezčí.5,6 l/100km. při rychlostech kolem 200km(jezdím denně po dálnici) průměr 5,9l! Cesta z dovolené-Livigno-Plzeň-v závěsu za větším autem neuvěřitelných 3,6L. Jinak chorvatsko za 4,6 i s malým vozíkem. Brzdy vinikající.
Kdybych nepotřeboval díki přírůstku v rodině větší vůz pořídím si jej znovu. Jediná výčitka je tažné zařízení,auto je nízké a každou chvíli jsem utrhl zásuvku a páku od koule.nakonec jsem ji nechal přivařit na rameno koule a byl pokoj.
Motor na poslech vůbec nevypadá na km které má ujeté a po umytí vapem je jako z fabriky- ww je prostě ww!!
Už nechci bejt za alfa samce nechci aby mi ženy nadbíhaly,prostě bejt středem zájmů okolí.Už naky nejci zrychlovat jak ve stíhačce a ty zavodnické pudy ze mě vyprchaly.Octávií ce nemůžu nechat je to pro závodníky co mají rodiny občas zajedou na okruch.Octávia mi vše dala vysoká společnost obdiv žen i dívek už jsem na to starej.Kdo z Vás má sportovního ducha kupte si Octávii 1,9Tdi je to nádherné sportovní nářadí.Pokuď se za něj nepovažujete jděte do Octávie Sdi,motor jí dává tolik energie že to prostě nikdo nepochopí.Jede fakt jak z praku.Dobrou lidi Anonym II
10.08.2014 | 21:34:40 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE:
Ty kluku ušatej s tebou bych chtěl mít dvojdomek. By sme se nenudili.
Dám příklad.Octávia I 1,9Sdi 50kw dokáže strčit do kapes mnohem silnější auta.Tohle auto když se rozhoupe dokáže opravdu rychle uhánět,byl jsem svědkem nejednoho opravdu závodníka jak s tím uháněl kolem dvou stovek.Moje nádherné zkušnosti ze severní smyčky s Octávií 1,9Tdi 66kw jsou jiná písničká.Octávia I 66kw 1,9Tdi je pravděpodobně nejrychleší předokolka na světě poháněná dieslem.To jsou jen moje postřehy.
10.08.2014 | 18:35:49 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE: Nejrychlejší předohrab na světě
Nejrychlejší předokolka s Dieselem na světě? Proč troškařit. Proč rovnou nenapsat, že to je rychlejší, než Formule 1 a dost se to blížíží rychlosti světla!
Spoustu lidí to štve že si nemůžou koupit Octávii Tdi 66kw a pak naní nadávají.Ti co si jí koupí pějou na ní chvalospěvy.Kdo se nesveze tak nepochopí kult kterej kvůliněmu vznikl,dnes už koupíte voňavku rv 1996 Tdi za 40000kčpzyc
10.08.2014 | 21:18:30 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE: Nejrychlejší předohrab na světě
ty woe, to mi řekni, kdo si dneska nemůže koupit ochcávku? Tu starou srágoru si může koupit každej středoškolák, sběratel lahví a kartonů, sběratel kanálových vík, dyť se ta sra.ka vyrábí dvacet let... Chvalospěvy na ní pějou jen trotlíci, keří se nikdy nesvezli v ničem lepším, nebo jezdili jen v horším. Nadávají na ni ti, co si s ní užili svoje.
No možná z kopce při příznivém větru. Ty 80+kw snad po nějaké době zběsilého šlapání na plyn už jo. Váha dvou lidí navíc už při maximálce nehraje až takovou roli. Mnohem větší roli má odpor vzduchu a pokud ti lidi nebudou mít vystřčený palice, tak je vcelku fuk, jestli jedou v autě dva, nebo 4. To má vliv hlavně na akceleraci a ne na maximálku (přesněji minimální vliv). Tachometry ukazují o 5% více, než je skutečnost. Kolem dvou set to znamená, že ukazují o +-10 více, než je skutečná rychlost. A pokud tam má někdoi kola, co k autu nepatří, tak je to ještě o mnoho horší.
2.2hdi se do 406 nedaval jen do 607. Ale oto tu nejde. HDi proslule svou nespolehlivosti at si strci kazdy doprd... ja chci jezdit a nee spravovat.TDi 81kW RULEZZZZZ Btw. 2,0TDi by strčilo nějaké 2,2HDi do kapsy uplně s největšim klidem :P Kamoš mě s tim vezl a jelo to jak KRAAAAVA
Však to je zase nějaký osmnáctiletý onanista v polorozpadlým Golfu co nikdy v ničem kromě TDI nejel a ani nechce protože by nebyl frajer!..:D tací haní všechno i to o čem vůbec nic neví.
2,2 HDi ve 406 je 16ventil!! Parametry točivý moment 314Nm maximálka TP 205km/h a zrychlení 0-100 za 9,8s- údaje odpovídající parametrům 2,0TDi PD. Prosímvás jak můžete napsat že TDi 81kW pojede líp jak HDi...Natož 66...To by bylo proti fyzice ne?:)že by jste byl další zakomplexovaný zastánce vozů koncernu VW-seat-škoda?:D Ale-Nic ve zlym
Pochybuju že 406žabožrout pojede líp než TDi. 81kW určitě ne. Hlavně ta 406ka je už pořádně těžká. A pokud vim, tak HDi ve 406ce je 8ventil stejně jako TDi 81kW. 16ventil je až TDi PD
TDi má rekuperaci nafty, když nešlapeš na plyn, tak ti nafta v nádrži přibývá, to je ověřeno dvěma generacemi chalupářů. Když to umíš, tak na konci jízdy můžeš mít ještě víc nafty než při odjezdu. Při rychlosti kolem dvou kil to žere v klidu 5, nevím, čemu se divíš
66kW ani 81kW 200 km/h nedá už z toho důvodu, že po 4,5 tisících je to líné a nedokáže překonat ani odpor vzduchu. Věřil bych u tohodle motoru jen pokud by to mělo alespoň, minimálně 6kvalt. Do 140km/h krása i do kopce(mírné stoupání), u 160km/h to končí a pak šlus finito, ke 170km/h se dá ještě hypnotizovat,kdyby to byl benzín, tak by člověk dal za 4 a pedál na zem. Tady to ale nejde. :D Spotřebě by se dalo věřit při menších rychlostech kolem 160km/h, protože pořád jezdíte s Tdičkem max. do těch 4,5t otáček a v tom rozmezí se nedá ten motor přechlastat, leda tak s vozíkem. Je to vlastně motor pro začátečníky. Protože v optimálním rozmezí(2,5-4,5t) tahá a jak je pod nebo přes, tak jako kdyby tam byla omezená reakce na plyn. :D Na 4litry(kolem 3,6l) jsem se dostal i já při denním dojíždění do práce(jen Tdi pro mě bylo levnější než MHD nebo motorka obsahu přes 150ccm)a to cesta tam prázdné cesty a odpolko běžná doprava s několika semafory, ale komplet 50obec(část město). Tedy obec jízda 85%. Ale stačí třeba trošku opotřebené vstřiky a spotřeba jde velmi rapidně nahoru. Takže jsou šílené rozdíly v novém motoru a starším ojetém kousku. V dnešní době můžete být rádi, když natrefíte na Tdičko(dejme tomu 10roků staré) se spotřebou 5-6litrů. Ale jemně zajeté do 100tkm, normální spotřeba 4,5litrů po městě bez kolon.
Svlastíku není důvod nevěřit,vem si že Htpčko jede 180 až 190km/h a to má jen 40kw.Tak mi řekni proč by Octávia 66kw nedala 200km/h.S šestikvaltem by se zastavila na 250km/h,tam by jí už došel dech protože ani 210Nm to nespasí.Dvěstě bych řekl že dá i splaťákem,možná samo že z kopce.
08.08.2014 | 15:18:33 | Anonym II
| 62.141.8.*Reagovat
Nezapomeň na velmi velice optimistické tachometry škodovek, a to už z dob škody 105 - 120 až doposud. Ty šílenosti, které jejich tachometry ukazovaly, a ukazují, byly a jsou k popukání. Když si potom za nima jel svým autem, a oni ti vyprávěli, jak mastili 140 a ty víš, že na tachometru nebylo víc jak 120, bylo zbytečné jim cokoli vysvětlovat. A to i ten tvůj tacho měl odchylku do plusu. Kdejakej dederon v trabantu jim natrh záda na dálnici... a potom to uvařili... takže asi tak.
Nedávno jsem četl nějaký článek zrovna o tomto tématu...
Kia Picanto 2006 50(skutečnost 43.8) 90(79.9) 130(116,4) Škoda Fabia 2005 50(46.8) 90(84.8) 130(122.5) Pak tam jsou další tři auta rok 1998,2000,1989 a v podstatě ani jedno z nich nejelo reálných 130 jako ukazoval tachometr.
nie 66.... . P.S. Netreba preháňať s maximálkou. Až bývalý majiteľ často nejazdil tak vysoko, tak sa začne motor postupne porúčať. Dá sa, na pár minút, inak cca 20% pod maximálkou a motor je večný. Nie je to benzín a pri vysokých otáčkach už nestíha riadne spaľovať naftu.
Mě HDi 16V ve 406 ukazuje na rovině na dálnici max. asi 225km/h a v kopci jde tak na 215 ale drží se pořád. Nemyslím si, že by tachometr nějak přehnaně přidával, fakt to tolik jede(i diesel)
To, že niekto na malom úseku vytiahne, obyčajne DOLE kopcom,
o niečo viac ako udva výrobca, je pekné. Ale potom to tu začína smrdieť chválenkárstvom, niekto na 1.0 3-valci drží 170, kopec-nekopec, ďalší 200 s 66 kw..., no, ak by som nemal práveže niekoľko 66 kw verzií / od 405-406, 77 kw v Seate Altea..., tak to aj možno zožeriem aj s navijakom.... . Ešte nejaký vtip na dobrú noc, pjosím. A o tej spotrebe, 5,9 l/200 km/h...tak to už ani nie je vtip. V ŽIVOTE MAJITEĽ NEŠIEL 200km/h, pod 12-13 l by totiž nešiel....
Tak až někdy pojedete,půjč si od někoho navigaci,nebo něco -nejlíp se nechat změřit radarem od známého policajta,ale těch "tvých 210" -max.tak TACHOMETROVÝCH-na to vem jed.Ve zkutečnosti cca 190-195km/hod...
Podstatné je pružné zrýchlenie nie maximálka. A Toledo 1.9 TDI 66kw nie je žiadne extra náradie, ale 180 po diaľnici by nemal byť problém. Ja osobne by som tipoval, že v dobrom stave aj 200 tachometrových.
Ty neverici magore to auto jede po dalnici 210 jako nic kamos ma toledo ale motor stejny a 210 uplne v pohode je to lxusni vuz a taky se chystam neco takoveho pořidit.
Dobrý den, prosím vás o radu. Zakoupili jsme vůz r.v. 2002 (Nissan Almera), ale byla zjištěna závada na kompresoru klimatizace. Prosím vás o informaci, kde je možné nechat kvalitní repasi udělat. Předem děkuji za informaci. Lenka
Taky se přidám - Leon 81kW Tdi, ve čtyřech lidech a tachometro. 205km/h jsme jeli,bohužel(nebo bohudík) jsme to již víc nezkoušeli, takže si dovolím tvrdit, že pouze s řidičem by to jelo určitě víc...
No bracho ma Audi A3 81kW, standartne kolesa 205/55R16, a tachometrovo to ide 210 bez problemov, podla GPS som to nemeral, ale zasa A3 je určite lahsia ako Leon alebo Octavia
81 kw motor tých 205 dať môže, ale bol to pravdepodobne len údaj odčítaný z tachometra, takže nejaké skreslenie tam bude a niečo mohli spraviť tie 17-ky. Skôr by som to skúsil zmerať podľa GPS. So 66 kw motorom ťažko, keďže Octavia Combi prvej generácie má uvedenú s týmto motorom maximálku 180 a presne toľko aj dala. Viac ani o kilometer. Rozmerovo Leon tiež nie je malé auto a rozdiel v hmotnosti nebude až taký priepastný. Ale spotreba 5,9 pri rýchlostiach okolo 200 km/h je fakt dobrý vtip.
Zdarec, bracha ma Leona 1.9 TDi 81 Kw a po dalnici jsme na 17 litých kolach vytahly bez problemu 205 km, mam to natoceny i vyfoceny, a to neni poprvé že to tak jede, nevím kdo rika že to není možné to vytahnout tuto rychlost!!!
S 66kw motorem 200km po dálnici?Já mám 81kw,ale 200 ani omylem a to je motor po seřízení a jede jak z praku.A navíc ta spotřeba při té rychlosti?!Nesmíš vždy věřit PC
mám se seatem také perfektní zkušenost - komkrétně cordoba sdi - perfektní dělník - má nalítáno 190 000 a šlape jak hodiny. Měněn pouzte zadní díl výfuku a přední kotouče. Jinak je vše původní včetně ložisek a tlumičů.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Leon
Už nechci bejt za alfa samce nechci aby mi ženy nadbíhaly,prostě bejt středem zájmů okolí.Už naky nejci zrychlovat jak ve stíhačce a ty zavodnické pudy ze mě vyprchaly.Octávií ce nemůžu nechat je to pro závodníky co mají rodiny občas zajedou na okruch.Octávia mi vše dala vysoká společnost obdiv žen i dívek už jsem na to starej.Kdo z Vás má sportovního ducha kupte si Octávii 1,9Tdi je to nádherné sportovní nářadí.Pokuď se za něj nepovažujete jděte do Octávie Sdi,motor jí dává tolik energie že to prostě nikdo nepochopí.Jede fakt jak z praku.Dobrou lidi
Anonym II
10.08.2014 | 21:34:40 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE:
Ty kluku ušatej s tebou bych chtěl mít dvojdomek. By sme se nenudili.
11.08.2014 | 15:08:17 | | 89.102.163.* Reagovat
Nejrychlejší předohrab na světě
Dám příklad.Octávia I 1,9Sdi 50kw dokáže strčit do kapes mnohem silnější auta.Tohle auto když se rozhoupe dokáže opravdu rychle uhánět,byl jsem svědkem nejednoho opravdu závodníka jak s tím uháněl kolem dvou stovek.Moje nádherné zkušnosti ze severní smyčky s Octávií 1,9Tdi 66kw jsou jiná písničká.Octávia I 66kw 1,9Tdi je pravděpodobně nejrychleší předokolka na světě poháněná dieslem.To jsou jen moje postřehy.
10.08.2014 | 18:35:49 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Nejrychlejší předohrab na světě
Nejrychlejší předokolka s Dieselem na světě? Proč troškařit. Proč rovnou nenapsat, že to je rychlejší, než Formule 1 a dost se to blížíží rychlosti světla!
10.08.2014 | 19:59:41 | Temp | 94.113.27.* Reagovat
RE: Nejrychlejší předohrab na světě
Na druhou stranu chudák auto i motor..:D jako TDI špatný není ale bohužel Český lid to až moc přehání:D
10.08.2014 | 20:43:17 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Nejrychlejší předohrab na světě
Spoustu lidí to štve že si nemůžou koupit Octávii Tdi 66kw a pak naní nadávají.Ti co si jí koupí pějou na ní chvalospěvy.Kdo se nesveze tak nepochopí kult kterej kvůliněmu vznikl,dnes už koupíte voňavku rv 1996 Tdi za 40000kčpzyc
10.08.2014 | 21:18:30 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Nejrychlejší předohrab na světě
ty woe, to mi řekni, kdo si dneska nemůže koupit ochcávku? Tu starou srágoru si může koupit každej středoškolák, sběratel lahví a kartonů, sběratel kanálových vík, dyť se ta sra.ka vyrábí dvacet let... Chvalospěvy na ní pějou jen trotlíci, keří se nikdy nesvezli v ničem lepším, nebo jezdili jen v horším. Nadávají na ni ti, co si s ní užili svoje.
10.08.2014 | 21:22:15 | | 89.102.163.* Reagovat
200km/h s 66KW TDi
No možná z kopce při příznivém větru. Ty 80+kw snad po nějaké době zběsilého šlapání na plyn už jo.
Váha dvou lidí navíc už při maximálce nehraje až takovou roli. Mnohem větší roli má odpor vzduchu a pokud ti lidi nebudou mít vystřčený palice, tak je vcelku fuk, jestli jedou v autě dva, nebo 4. To má vliv hlavně na akceleraci a ne na maximálku (přesněji minimální vliv).
Tachometry ukazují o 5% více, než je skutečnost. Kolem dvou set to znamená, že ukazují o +-10 více, než je skutečná rychlost. A pokud tam má někdoi kola, co k autu nepatří, tak je to ještě o mnoho horší.
04.08.2014 | 20:56:36 | Temp | 94.113.27.* Reagovat
Ujo Anonym by si mal asi rozšíriť svoj rozhľad, lebo ho má biedny : http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=21721&cache=no
14.04.2010 | 14:29:55 | Matúš Reagovat
Nevím, kde jste přišel na to, že se do 406
nedával 2,2HDi? Já ho mám... Ten zbytek nemám silu komentovat:(
14.04.2010 | 12:07:02 | Jirke Reagovat
hahaha
2.2hdi se do 406 nedaval jen do 607. Ale oto tu nejde. HDi proslule svou nespolehlivosti at si strci kazdy doprd... ja chci jezdit a nee spravovat.TDi 81kW RULEZZZZZ Btw. 2,0TDi by strčilo nějaké 2,2HDi do kapsy uplně s největšim klidem :P Kamoš mě s tim vezl a jelo to jak KRAAAAVA
13.04.2010 | 22:36:53 | Reagovat
RE: hahaha
srandista...:), internet je znôškou hlúposti a Ty si toho dôkazom.
09.08.2014 | 13:30:06 | ľuboš | 85.237.224.* Reagovat
RE: hahaha
Však to je zase nějaký osmnáctiletý onanista v polorozpadlým Golfu co nikdy v ničem kromě TDI nejel a ani nechce protože by nebyl frajer!..:D tací haní všechno i to o čem vůbec nic neví.
09.08.2014 | 14:04:35 | | 62.245.124.* Reagovat
tom
2,2 HDi ve 406 je 16ventil!! Parametry točivý moment 314Nm maximálka TP 205km/h a zrychlení 0-100 za 9,8s- údaje odpovídající parametrům 2,0TDi PD. Prosímvás jak můžete napsat že TDi 81kW pojede líp jak HDi...Natož 66...To by bylo proti fyzice ne?:)že by jste byl další zakomplexovaný zastánce vozů koncernu VW-seat-škoda?:D Ale-Nic ve zlym
13.04.2010 | 19:56:18 | Jirke Reagovat
tom
Jo, 406-ka je těžší o celých 40kg, hrůza. Místo pochybností by ses měl projet i v něčem jiným, než je španělský Trabant s 25let starým motorem.
13.04.2010 | 19:50:26 | Radek Reagovat
Pochybuju že 406žabožrout pojede líp než TDi. 81kW určitě ne. Hlavně ta 406ka je už pořádně těžká. A pokud vim, tak HDi ve 406ce je 8ventil stejně jako TDi 81kW. 16ventil je až TDi PD
13.04.2010 | 19:33:46 | tom Reagovat
Ha, ty jseš dobrej pacient 200 km/h a spotřeba 5,9 l. Tohle říkej svým dětem v pubertě.
13.04.2010 | 11:35:03 | Reagovat
RE:
když víš ho*no tak nekomentuj.....
04.08.2014 | 18:19:57 | kovarna | 37.221.253.* Reagovat
RE:
Snad nesouhlasíš s tím nesmyslem že při dvoustovce si vezme TDI 5 litrů...:D nebo ano?
04.08.2014 | 18:34:19 | | 62.245.124.* Reagovat
RE:
TDi má rekuperaci nafty, když nešlapeš na plyn, tak ti nafta v nádrži přibývá, to je ověřeno dvěma generacemi chalupářů. Když to umíš, tak na konci jízdy můžeš mít ještě víc nafty než při odjezdu. Při rychlosti kolem dvou kil to žere v klidu 5, nevím, čemu se divíš
07.08.2014 | 21:28:32 | Venous | 193.86.8.* Reagovat
RE:
66kW ani 81kW 200 km/h nedá už z toho důvodu, že po 4,5 tisících je to líné a nedokáže překonat ani odpor vzduchu. Věřil bych u tohodle motoru jen pokud by to mělo alespoň, minimálně 6kvalt. Do 140km/h krása i do kopce(mírné stoupání), u 160km/h to končí a pak šlus finito, ke 170km/h se dá ještě hypnotizovat,kdyby to byl benzín, tak by člověk dal za 4 a pedál na zem. Tady to ale nejde. :D
Spotřebě by se dalo věřit při menších rychlostech kolem 160km/h, protože pořád jezdíte s Tdičkem max. do těch 4,5t otáček a v tom rozmezí se nedá ten motor přechlastat, leda tak s vozíkem. Je to vlastně motor pro začátečníky. Protože v optimálním rozmezí(2,5-4,5t) tahá a jak je pod nebo přes, tak jako kdyby tam byla omezená reakce na plyn. :D Na 4litry(kolem 3,6l) jsem se dostal i já při denním dojíždění do práce(jen Tdi pro mě bylo levnější než MHD nebo motorka obsahu přes 150ccm)a to cesta tam prázdné cesty a odpolko běžná doprava s několika semafory, ale komplet 50obec(část město). Tedy obec jízda 85%. Ale stačí třeba trošku opotřebené vstřiky a spotřeba jde velmi rapidně nahoru. Takže jsou šílené rozdíly v novém motoru a starším ojetém kousku. V dnešní době můžete být rádi, když natrefíte na Tdičko(dejme tomu 10roků staré) se spotřebou 5-6litrů. Ale jemně zajeté do 100tkm, normální spotřeba 4,5litrů po městě bez kolon.
08.08.2014 | 06:43:13 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
Svlastíku není důvod nevěřit,vem si že Htpčko jede 180 až 190km/h a to má jen 40kw.Tak mi řekni proč by Octávia 66kw nedala 200km/h.S šestikvaltem by se zastavila na 250km/h,tam by jí už došel dech protože ani 210Nm to nespasí.Dvěstě bych řekl že dá i splaťákem,možná samo že z kopce.
08.08.2014 | 15:18:33 | Anonym II | 62.141.8.* Reagovat
RE:
I ty vtipálku :-)
08.08.2014 | 15:38:57 | Temp | 94.113.27.* Reagovat
RE:
Nezapomeň na velmi velice optimistické tachometry škodovek, a to už z dob škody 105 - 120 až doposud. Ty šílenosti, které jejich tachometry ukazovaly, a ukazují, byly a jsou k popukání. Když si potom za nima jel svým autem, a oni ti vyprávěli, jak mastili 140 a ty víš, že na tachometru nebylo víc jak 120, bylo zbytečné jim cokoli vysvětlovat. A to i ten tvůj tacho měl odchylku do plusu. Kdejakej dederon v trabantu jim natrh záda na dálnici... a potom to uvařili... takže asi tak.
08.08.2014 | 15:42:27 | | 89.102.164.* Reagovat
RE:
Nedávno jsem četl nějaký článek zrovna o tomto tématu...
Kia Picanto 2006 50(skutečnost 43.8) 90(79.9) 130(116,4)
Škoda Fabia 2005 50(46.8) 90(84.8) 130(122.5)
Pak tam jsou další tři auta rok 1998,2000,1989 a v podstatě ani jedno z nich nejelo reálných 130 jako ukazoval tachometr.
09.08.2014 | 01:04:55 | | 62.245.124.* Reagovat
Áno, tam máš ale 100 kw,
nie 66.... .
P.S. Netreba preháňať s maximálkou. Až bývalý majiteľ často nejazdil tak vysoko, tak sa začne motor postupne porúčať. Dá sa, na pár minút, inak cca 20% pod maximálkou a motor je večný. Nie je to benzín a pri vysokých otáčkach už nestíha riadne spaľovať naftu.
12.04.2010 | 22:49:45 | ľuboš Reagovat
věřte nevěřte
Mě HDi 16V ve 406 ukazuje na rovině na dálnici max. asi 225km/h a v kopci jde tak na 215 ale drží se pořád. Nemyslím si, že by tachometr nějak přehnaně přidával, fakt to tolik jede(i diesel)
12.04.2010 | 22:35:15 | Jirke Reagovat
To, že niekto na malom úseku vytiahne, obyčajne DOLE kopcom,
o niečo viac ako udva výrobca, je pekné. Ale potom to tu začína smrdieť chválenkárstvom, niekto na 1.0 3-valci drží 170, kopec-nekopec, ďalší 200 s 66 kw...,
no, ak by som nemal práveže niekoľko 66 kw verzií / od 405-406, 77 kw v Seate Altea..., tak to aj možno zožeriem aj s navijakom.... .
Ešte nejaký vtip na dobrú noc, pjosím.
A o tej spotrebe, 5,9 l/200 km/h...tak to už ani nie je vtip. V ŽIVOTE MAJITEĽ NEŠIEL 200km/h, pod 12-13 l by totiž nešiel....
12.04.2010 | 21:53:01 | ľuboš Reagovat
A nejel jsi z toho Chorvatska náhodou s dvěma vozíkama za 3 litry.Spotřeba přes 4 litry,to je nějak moc.Nevěř PC.
12.04.2010 | 20:27:28 | Reagovat
210 km -h s 66kw -ale jdi ty brepto.
12.04.2010 | 20:19:17 | Reagovat
25. ledna 2010 | 12:11 | Anonym
Tak až někdy pojedete,půjč si od někoho navigaci,nebo něco -nejlíp se nechat změřit radarem od známého policajta,ale těch "tvých 210" -max.tak TACHOMETROVÝCH-na to vem jed.Ve zkutečnosti cca 190-195km/hod...
12.04.2010 | 16:51:20 | Reagovat
For Milik
Podstatné je pružné zrýchlenie nie maximálka. A Toledo 1.9 TDI 66kw nie je žiadne extra náradie, ale 180 po diaľnici by nemal byť problém. Ja osobne by som tipoval, že v dobrom stave aj 200 tachometrových.
12.04.2010 | 15:13:10 | Matúš Reagovat
Toledo I 1.9TDi 66kW po dalnici 180 , pri najetych 300tis. km slusne ne ? ;-)
12.04.2010 | 15:06:15 | Milik Reagovat
Ty neverici magore to auto jede po dalnici 210 jako nic kamos ma toledo ale motor stejny a 210 uplne v pohode je to lxusni vuz a taky se chystam neco takoveho pořidit.
25.01.2010 | 12:11:34 | Reagovat
Hahahhha 200 kmh a 5,9 litru na 100 km ? Pohadky vypravej vis komu.Jinak s timhle autem 200 asi ne.Ja bych tipoval tak 190 tacho.
31.07.2009 | 13:34:09 | jamieson Reagovat
Repase kompresoru
Dobrý den, prosím vás o radu. Zakoupili jsme vůz r.v. 2002 (Nissan Almera), ale byla zjištěna závada na kompresoru klimatizace. Prosím vás o informaci, kde je možné nechat kvalitní repasi udělat. Předem děkuji za informaci. Lenka
30.10.2008 | 13:25:21 | Lenka Reagovat
Leon
Taky se přidám - Leon 81kW Tdi, ve čtyřech lidech a tachometro. 205km/h jsme jeli,bohužel(nebo bohudík) jsme to již víc nezkoušeli, takže si dovolím tvrdit, že pouze s řidičem by to jelo určitě víc...
09.06.2008 | 20:28:59 | Petr Reagovat
No bracho ma Audi A3 81kW, standartne kolesa 205/55R16, a tachometrovo to ide 210 bez problemov, podla GPS som to nemeral, ale zasa A3 je určite lahsia ako Leon alebo Octavia
08.06.2008 | 18:04:16 | Ivan Reagovat
dotaz
Zdravím, zajímalo by mě jestli se vleze do kufru Leona kočárek. Auto se mi velmi líbí a uvažuji o koupi.
08.06.2008 | 16:49:20 | Kolda Reagovat
Ale jo, vezl jsem se s octavkou 81 kW, a tachometrovych řidič držel 210 po rovině...
04.05.2008 | 23:57:48 | j Reagovat
81 kw motor tých 205 dať môže, ale bol to pravdepodobne len údaj odčítaný z tachometra, takže nejaké skreslenie tam bude a niečo mohli spraviť tie 17-ky. Skôr by som to skúsil zmerať podľa GPS.
So 66 kw motorom ťažko, keďže Octavia Combi prvej generácie má uvedenú s týmto motorom maximálku 180 a presne toľko aj dala. Viac ani o kilometer. Rozmerovo Leon tiež nie je malé auto a rozdiel v hmotnosti nebude až taký priepastný. Ale spotreba 5,9 pri rýchlostiach okolo 200 km/h je fakt dobrý vtip.
04.05.2008 | 22:55:14 | Petrík Reagovat
motor 1.9 TDi 81 kw
Zdarec, bracha ma Leona 1.9 TDi 81 Kw a po dalnici jsme na 17 litých kolach vytahly bez problemu 205 km, mam to natoceny i vyfoceny, a to neni poprvé že to tak jede, nevím kdo rika že to není možné to vytahnout tuto rychlost!!!
04.05.2008 | 22:42:26 | kauky Reagovat
S 66kw motorem 200km po dálnici?Já mám 81kw,ale 200 ani omylem a to je motor po seřízení a jede jak z praku.A navíc ta spotřeba při té rychlosti?!Nesmíš vždy věřit PC
23.10.2007 | 19:15:03 | gonzo Reagovat
mám se seatem také perfektní zkušenost - komkrétně cordoba sdi - perfektní dělník - má nalítáno 190 000 a šlape jak hodiny. Měněn pouzte zadní díl výfuku a přední kotouče. Jinak je vše původní včetně ložisek a tlumičů.
17.10.2007 | 22:59:37 | Reagovat
zasa niekto kto predava WW group
17.10.2007 | 14:12:04 | marek66 Reagovat