Recenze Seat Leon 1M
“Velice luxusní sportovní auto.”

Autor recenze: Kamil (22 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:TDI 81 kW Stav km při koupi:95 000 km Stav km nyní:103 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 28. 8. 2007

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 10.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Seat Ibiza GTI

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Jak jsem Leona koupil, musel jsem jen vyměnit těsnění pod hlavou a čidlo teploty. To byly na autě jediné závady. Jinak jsem jinou závadu neměl a předchozí majitel taky ne, jelikož auto má servisní knížku a bylo pravidelně servisováno v autorizovaném servisu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S autem jsem maximálně spokojený, motor jede skvěle, táhne už od 1500 otáček/min. a má velice dobrý tah při skvělé spotřebě 7 l/100km. Samozřejmě že chiptuning Leonka nemine.

Jízdní vlastnosti jsou po výměně sériových pružin za sportovní a snížené velice luxusní. Auto se v zatáčkách vůbec nenaklání a drží si svou stopu. Když k tomu přidáte ještě pneu 215/45 na 17" tak se není o čem bavit. Brzdy jsou účinné i při vyšších rychlostech a vždy jsem zabrzdil, jak jsem potřeboval. Co se týče interiéru, tak v autě jsou originální sedačky z Octavie RS a drží skvělé. Climatronic funguje na 100% a nemůžu si na to stěžovat.

Řazení je velice přesné a bezchybné. Co se týče zavazadlového prostoru, tak mi velice vyhovuje, moc věci nevozím a na subwoofer jako dělaný. Xenonové světlomety svítí opravdu skvěle a všem je doporučuji.

Nebudete potřebovat ani dílkové světla. Na auto si nemůžu vůbec stěžovat, vypadá skvělé, po menší tuningové úpravě je to mazlíček.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi Seat Leon

Vložit komentář

Tohle do ruk pubertaku nepatri

Prostě s tím děláš řekni samy pic..iny.Tenhle výkon motoru do ruk pubertaku proste nepatří.S chipem si najisto nabijes drzku.To je to samy jak s tema 45kama gumama,říká ti něco "přilnavost ci indexy pneumatik",ne,vid.A proč by měly?A to nemluvíme o tom,co říká vo gumach tech.prukaz...Techhle arogantnich Volů se my normalni pak musíme bat,pac fizlum je to jedno.

14.02.2016 | 18:09:19 | Pupan  | 85.13.101.* Reagovat

No vis, kamarad jezdi docela z ostra, cili me ani moc neprekvapilo, ze to agregat nevydrzel.Kazdopadne chip neuznavam.

30.07.2009 | 12:46:51 | jamieson Reagovat

Tak švagr a jeho otec také čipovali TDi a jezdí naprosto bez problému.On asi kamarád čipoval agregát v posledním tažení.Nebo mu to někdo splácnul v garáži za flašku fernetu.Bez nějakých znalosti.

30.07.2009 | 12:28:16 |  Reagovat

Lamoš placa.Chip bych nedoporucoval.Kamarad chipoval Octu 1,9 TDI na 110 kw a po par tisickach km mu odesel agregat.Radeji sis mel koupit silnejsi agregat nez to chipovat.

30.07.2009 | 09:43:12 | jamieson Reagovat

leon

nam leona pul roku najeydene 20 000km a,je jen vymenene čidlo na mereni teploty,takze je to spolehlivy stroj.Jo mam to bez jakeho koliv tuningu a je to uz ted kundo lap!A ted jse chystam s nim na maly tuning:Lite kole,spojler,kridlo,a trosku vylepsit,uz tak dobre stereo.A muze mi nekdo poradit co budu lovit??za stabajsny???Se bojin,ze jse mi na to budou lepit jak mouchy:-)

19.12.2007 | 18:22:26 | SosPeta Reagovat

je s toho cipu neboj leti to kule a zere stejne mozna i o neco malo min jel sem ciplou oktavkou a a bylo to super po praze zacpi dalnice 180km/h a nejvic byla spotreba 6,5l...super caruzi si ho a pisni jak to vypada po cipu

05.11.2007 | 12:32:02 | lamoš Reagovat

oprava

Tak na tom Renaultu to nebyly 205/60 ale 195/60

20.10.2007 | 21:43:54 | Drb Reagovat

Pneu na Leona

Mam na svem Leonu Pneu 235/40 R17.Sice to chce davat opravdu pozor na diry protoze kazdy prujezd diry ve vyssi rychlosti znamena peknou ranu na napravu.Ale v zatackach kde mi kdysi s Renaultem 19 s pneu 205/60 R14 ve 120 ustrelovala prdel muzu ted frcet 160-170 naprosto v klidu ale taky to je mozna tim ze mam ESP

20.10.2007 | 21:36:54 | Drb Reagovat

Honza

Mno jo, ja jsem nedavno projizdel po prutrzi mracen mirnou zaplavou a po teto zkusenosti jsem se rozhodl dat minimalne profil 60, protoze na 50 kach jsem si pripadal jak v ponorce. profil 45 na 17kach,o nichz pise Kamil, me celkem sokoval :-)

01.10.2007 | 15:29:53 | proKubika Reagovat

pro Kamila

Mas pravdu v tom, ze sirsi kola a rozumna vyska pneu udela se vzhledem hodne. Spotreba na sirce pneu prilis nezavisi - v testech spotreby 195/205/215/225 byl rozdíl pouze v jednotkách procent, takze pohoda :-) ale cena 225/50 na moje auto vs. 205/60 za jednu pneu - no to je rozdíl! Pak uz fakt spotrebu nemusis resit :-)))))

01.10.2007 | 15:24:39 | Honza Reagovat

hezký auto

I když je Leon vlastně jen zkrácený toledo,je to moc hezký auto.Jako Lancia Delta a Dedra (nebo jak se sedan od Delty jmenuje) sedan nic moc..ale hatchback krásnej.
Leonu stačí hezkej lak a povedený kola...

30.09.2007 | 12:52:18 | KubikCv Reagovat

pro Honzu

Když dáš větší průměr kola..musíš o ten rozdíl snížit profil pneu,pak tacho proměřovat nebude...zase čím menší kolo tím větší profil...jednoduchý...když má na 17kách profil 45 tak na 19kách to bude jen šlupička gumy :o)

30.09.2007 | 12:50:10 | KubikCv Reagovat

koola

Na spotřebě nezáleží, kola dělaj auto a toho já se držím nejvíce. Takže čím větší a širší, tím krásnější :-) Takže takové 8,5x19 s pneu 225/35 budou nejideálnější !!!

30.09.2007 | 12:37:26 | Kamil Reagovat

kola

NO jo, to chce zredukovat spotrebu z pocitace na profil kol - cim nizsi pneu, tim se Ti bude pocitac vyhazovat nizsi spotrebu, kdyz tam das 17ky kola a pocitac pocíta ujete km dle 15tek s profilem pneu 95, tak to nemuze nikdy sedet:-) ja jezdim s 15 kama 225/50 taky za 5,5 litru, spotreba ale je o cca 10% vyssi, protoze tachometr pocita kilometry jinak nez na 15kach 195/65 - kde kolo ma vlastne o 15 mm větší průměr. Vlastni sirka pneu, tedy 195/205/215/225 by měla spotřebu ovlivnit minimalne - v radu jednotek procent.:-)

29.09.2007 | 18:10:11 | Honza Reagovat

spotřeba

no jasně, mám tam 215/45 17" ale možná tam budu dávat 18" nebo 19". Ale zatím je to ve hvězdách, uvidíme přes zimu:-)

20.09.2007 | 13:56:13 | Kamil Reagovat

spotřeba

Tak to možná bude těmi koly.Mám tam zatím 195,ale taky chystám větší.Kamile ty máš 17?

17.09.2007 | 18:54:48 | gonzo Reagovat

spotřeba

No ta spotřeba je v pořádku, v poslední době jezdím za 6,4 l a to je tím, že Ty tam na autě asi nemáš 215 pneu. Když tam dám originál 195 pneu, tak taky jezdím za 5 - 5,5 l. ale i tak jsem s tou spotřebou velice spokojený.

17.09.2007 | 12:34:23 | Kamil Reagovat

spotřeba

Trochu mi nesedí ta spotřeba.Nevím jakým stylem jezdíš,ale 7l mi přijde moc.Já mám stejný vůz,asi 3 měsíce a a jezdím zhruba za 5,5l,a to převládá městský provoz a krátké pojíždky.A podle palubního počítače mám vyzkoušeno,že skutečná spotřeba je asi o 0,8l větší než ukazuje PC.

17.09.2007 | 09:55:18 | gonzo Reagovat

TDI-turbo

Opravovat Te nebudu :-) ale mysim, ze mas pravdu jen zcasti - 66kW ma jine turbodmychadlo, takze JEN elektronika to neni. Taky zalezi na aute - k 66 kW treba nedostanes v nekterych pripadech 6-ti stupnovou prevodovku, takze pak mas 100 kW po chiptuningu a jezdis porad na 3200 a vic otacek a chudak TDIcko.... Ale otazkou je co vlastne chces? Pokud mas rad tuning, tak je nejlepsi koupit co nejvetsi smejd a pak si s nim pohrat, pokud chces POUZE vykon, rychlost, akceleraci, tak asi 66kW nechas byt...moc se mi nezda CHIPOVANI a tuning DIESLovych aut, je ta tak nejak postavene na hlavu, ne?

03.09.2007 | 07:39:04 | Honza Reagovat

chip

Nie som odborník na autá.... Ak sa robí motor 1.9 TDI s roznymi výkonmi a ak je motor " ten istý " teda myslím " mechanicky " je potom je rozdiel v elektronike... Potom nie je problém ani z hľadiska výdrže motora a potom je asi lacnejšie kúpiť napr. 66kw a nastaviť to na 100 kw za tresnem 5000 ako kúpiť 100 kw drahšie o 50 000. Ak sa mýlim opravte ma...

01.09.2007 | 11:54:23 | miki Reagovat

CHIP

Připojuji se k Honzovi a rovněž bych se tomu vyhnul. Nárůst výkonu znamená dostat do motoru víc vzduchu a nafty, čili zasáhnout do plnicího tlaku na dmychadle. To s sebou ponese vyšší zatížení motoru a zkrácení životnosti. Špatně čipovaná auta jsou poznat neboť mají saze v okolí ústí výfuku. Pokud se to přežene, tak se může propáli i píst neboť vstřikovaného paliva je tolik, že se nastačí odpařit a dopadne až na vrchlíkpístu, který intenzívně ochladí. Pokud čip tunning, tak s měřením před a po na brzdě s garancí na počet najetých kilometrů.

30.08.2007 | 10:02:15 | David Reagovat

CHIP

Doporucuji Ti nedelat CHIPtuning. Dobře si rozmysli, jestli Ti těch několik TEORETICKYCH kilowatů navíc za to stojí. 81kw TDI snese myslím i "sportovnější ježdění" ač je to diesl, ale takhle si ho brzy zničíš - nedělej to. Měl sis radši koupit benzíňák, ale TDI jsou jinak super motory. Tvý auto je moc hezký, takže si ho neznič, jezdi s ním, jak je. PS:taky mam seata TDI, ale Alhambru:-) když vidím, jak s ním TDIčko jezdí, tak LEON musí úplně lítat :-)

30.08.2007 | 09:48:59 | Honza Reagovat

Xenony

Samozřejmně,že dálkový v případě xenonů používat nemusí,padž mám zkušenosti,že drtivá většina aut s xenony oslňuje vozy v protisměru už při tlumených světlech.Samozřejmně nevím od koh ota svělta jsou a jak jsou seštelvoána.Alemooc se mi líbijou.

29.08.2007 | 14:59:51 | Standa Reagovat

Xenon

Musim ti oponovať s tymi xenonovymi svetlometmi tiez ich mam a nesvieti to neako extra.Ono je to určite vec nazoru ale ja by som uz auto zo xenonmi nechcel.

29.08.2007 | 12:09:16 | palucmri Reagovat

Ak to bude chipnute na 110kw, tak zbohem motore. Bud ta klame chiper a ten vykon na brzde nenameras, alebo ten motor nevydrzi. Osobne som proti chipu, ale ked uz, tak max do 30%

28.08.2007 | 20:59:05 | olso Reagovat

Odpověď

Reaguji na první komentář. Auto používám na denní ježdění a proto taky hledím na spotřebu. Chiptuning proto, že 81kW není zase tak dostačující a se 110kW bude Leonek zase o něco svižnější. Brutální tuning neprovádím, jsem zastáncem úprav jen co se týče motoru, podvozku a hudbu. Co se týče exteriéru, tak jen lehké úpravy - mračítka, kola a mám v plánu nárazníky z Leonu Cupra R.

28.08.2007 | 20:47:17 | Kamil Reagovat

Leon je po designové stránce velice pěkné auto. Jenom mám dotaz, proč chip a ostatní kraviny? Proč si prostě nepořídíte čistě sportovní auto s adekvátně výkonným motorem? V dnešní době je nabídka veliká.... a pochybuji, že když se provádí tak "brutální" tunning, tak spotřeba asi není na prvním místě a vozidlo nebude primárně sloužit k nákupům atd.

28.08.2007 | 19:55:18 | Radek Reagovat

A tady nám někdo závidí.

28.08.2007 | 17:52:52 | Zdenislav Reagovat

No čo už. Mladý človek očakáva od auta niečo iné, ako my starší, takže aj na ten kufor má iné nároky. Aspoň, že tú spotrebu uvádza autor reálnu. Tak nech mu tá radosť vydrží.

28.08.2007 | 17:48:05 | Petrík Reagovat

to je len prvotne nadsenie z noveho auta...

28.08.2007 | 17:19:03 | lakyi Reagovat

Jasně...

Jasně, auto je to nejlepší na světě. Není na něm jediná chybička jedinej problém. A TDI 81 kw, to normalně rve asfalt. S tím natrhneš prdel komukoliv. Kufr je na subwoofer jak dělanej. Chipni to, to víš že jo, bude to ještě větší raketa než teď. Ach jo....nemám co dodat!

28.08.2007 | 17:09:13 | Zdenda Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Seat Leon