Rok výroby:2010Typ motoru:1.4Stav km při koupi:19 000 kmStav km nyní:20 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:8. 2. 2011
Leona jsem koupil pro jeho sportovní jízdní vlastnosti a povedený design. S novým faceliftem přišla kvalitativní změna dříve často kritizovaného interiéru, která se moc povedla, zevně se auto změnilo pouze v detailech - koncové svítilny a čelní maska. Ve výbavě Reference je manuální klima, rádio s CD MP3, USB a AUX portem, kontrola tlaku pneu, palubní počítač a jánevímcoještě...Kvalita zpracování, ergonomie interiéru, blbuvzdornost ovládání - v tom všem je myslím auto srovnatelné s ostatními koncernovými vozy VW group. K výbavě patří pohodlné sedačky s dobrým bočním vedením. U nás se auto prodává téměř výhradně s paketem Drive, což znamená se sportovním podvozkem. Tvrdší naladění není ale příliš znát na komfortu jízdy, snad s vyjímkou příčných nerovností (zpomalovací prahy). Rozhodně z vás na dlážděné silnici nevyklepe duši... Motor 1.4TSI patří mezi, co se týče výkonu, prostřední motorizaci pro tohle auto. Není žádná raketa, ale dá se s ním jezdit svižně. Má 125 koníků ve 4000 otáčkách, plynulý zátah a turboefekt je hodně těžko poznat. Turbo zabírá od 1800 ot. Maximálka je 197km/h. 6-ti kvalt se k tomuhle motoru prostě hodí. Na šestku ve 140km/h točí asi 3000, což zaručuje tiché a rychlé cestování po dálnici. Spotřeba motoru záleží na stylu jízdy. Nejméně jsem jel za 6.1 po okreskách, na dálnici asi 7 litrů a ve městě se spotřeba pohybuje kolem 8,5.
Mám rovnaké auto, asi pol roka, najazdené 15 000, absolvovaná prvá garančka. Motor je tiež 1,4 tsi, vo výbave manuálna klíma, nejaké systémy okrem esp, čo je škoda, ten je však za príplatok, 16 palcové disky. Vrámci záruky vymenené tesnenie pri stierači, ktoré sa trošku odlepilo. Jazdné vlastnosti skvelé, auto v zákrute drži ako prilepené. Spotreba v meste okolo 7, mimo mesta najlepšie 5,9 - ale to som šiel naozaj opatrne, pri naozaj svižnej jazde na dialnici v noci okolo 8. Auto krásne svieti aj bez halogénov, prisvecovanie do zákruty je praktické. Ľudia vzadu sa zatiaľ nestažovali, dosť miesta na nohy, aj keď lavica vzadu je dosť strmá. S kufrom som nemal problémy, aj keď neprenášam veľa vecí. Slušné audio v základe, 6 repro. Interiér je kritizovaný, no mne vyhovuje, nič ma neruší, nie je tam 250 gombíkov ako v japonských autách. Oceňujem otáčkomer v strede poľa, bez zbytočných displejov, volant v základe s hrubým vencom, odporúčam kožený, ale ten je za príplatok. Faceliftovaná verzia má veľké spätné zrkadlá, s el. ovládaním. Jazdím väčšinou v meste, nechcel som commonrail, tankujem na OMV, subjektívne sa mi zdá že motor lepšie reaguje na OMV ako na Shell. Bez problémové, tiché vozenie.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Leon
Leon
Mám rovnaké auto, asi pol roka, najazdené 15 000, absolvovaná prvá garančka. Motor je tiež 1,4 tsi, vo výbave manuálna klíma, nejaké systémy okrem esp, čo je škoda, ten je však za príplatok, 16 palcové disky. Vrámci záruky vymenené tesnenie pri stierači, ktoré sa trošku odlepilo. Jazdné vlastnosti skvelé, auto v zákrute drži ako prilepené. Spotreba v meste okolo 7, mimo mesta najlepšie 5,9 - ale to som šiel naozaj opatrne, pri naozaj svižnej jazde na dialnici v noci okolo 8. Auto krásne svieti aj bez halogénov, prisvecovanie do zákruty je praktické. Ľudia vzadu sa zatiaľ nestažovali, dosť miesta na nohy, aj keď lavica vzadu je dosť strmá. S kufrom som nemal problémy, aj keď neprenášam veľa vecí. Slušné audio v základe, 6 repro. Interiér je kritizovaný, no mne vyhovuje, nič ma neruší, nie je tam 250 gombíkov ako v japonských autách. Oceňujem otáčkomer v strede poľa, bez zbytočných displejov, volant v základe s hrubým vencom, odporúčam kožený, ale ten je za príplatok. Faceliftovaná verzia má veľké spätné zrkadlá, s el. ovládaním. Jazdím väčšinou v meste, nechcel som commonrail, tankujem na OMV, subjektívne sa mi zdá že motor lepšie reaguje na OMV ako na Shell. Bez problémové, tiché vozenie.
10.06.2011 | 08:13:43 | Jozef Reagovat