Recenze Seat RONDA 1,5 GLX
“Výborné a zajímavé auto. Srdeční věc.”

Autor recenze: tspoon (33 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1985 Typ motoru:1500/63 kW(85hp) Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 23. 10. 2008

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: ronda 1200 ronda 1700D malaga 1,5GLX

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ani dohromady moc ne.Vyměnil se výfuk, který tam pásl z rondy 1,2.Sice bylo potřeba trochu úprav ale všechno jde.Koroze nádzže, lemů, podlahy, spodky dveří(nic tragického, většina opravena).3patný motorek elektr. stahování pravého okna.Vyřešeno jiným motorkem který pásl z fiata regata(myslim že turboD).

Výměna svíček, kabeláže, to nelze považovat za poruchy. čepy, destičky atd.Na rondě 1700D praskla hlava(auto se bude rušit) 1200 byla celkově příliš rezavá (až na výfuk který byl zánovní)a STK by už asi nedala.Malažka jezdí spolehlivě pořád.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to na svou dobu excelentní kárka, vynikající výkon(motor 1500 63 kW), 85 koní je docela dost, je to lehké auto.Pohodlné a excelentní výbava.U ná jeste nebyl favorit, toto už mělo centrál, elektrická okénka.Spotřeba adekvátní-kolem 8 litrů ale to je spíše odhad.Vínovo červená barva.Oproti rondě 1200 i 1700D je to střela.Subjektivně jede i lépe než malaga s tím samým motorem.(všechny 3 auta ještě mám, přičemž STK má jen malaga, 1200 je pojízdná odhlášená na ND, 1700D praskla hlava a hnije v kopřivách, ostatní 2 rondy jsou v základní výbavě bez ničeho).

Dá se atakovat rychlost 180 km/h(po rovině).Asi mě to nebudete věřit ale je to tak.Mám tam dálniční známku a opravdu to jede.Ujedu i 1,6 octavce(te slabší určitě zavodil jsem s kamošem) nebo 1,4 či 1,2 HTP fabkam.Auto je momentálně v dobrém, opraveném stavu.Pouze se pomalu začíná ozývat pravdepodobně pp ložisko.Mám tam al z ritma 14´´ a pneu 175/55 takže auto solidně sedí.

Celkově mám tato auta rád a asi jim zůstanu věrný napořád.slyšel jsem že se dělalo i v motorizacích 1,6 68 kW a 2,0 90 kW, chtěl bych sehnat právě ten dvoulitr, ale nikde jsem ho zatím nenašel.To by byla už lahůdka, bohužel jich je jak máku.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Seat

Vložit komentář

k tej oktavke

mal som tu "cest" ju mat tento vikend, neviem aky to bol rocnik ale OII kombi, tdi, 4x4 skoro plna vybava.. jazdne vlastnosti boli naozaj super, motor relativne silno tahal az do 160, sestka ja naozaj dobry stupen, ale... páni ved vzadu tam vobec ale VOBEC nieje miesto, myslel som ze tieto problemy skoncili s prvou fabiou ale akonahle vpredu maju aky taky priestorovy komfort, dozadu mozu dat akurat dvoch trpaslikov, kufor v pohode, ten sa mi nepodarilo za vikend zaplnit. Druha tragicka vec - nielen pri prejazde nerovnosti cely interier kompletne hrkal a vrzgal snazil som sa pozerat co to moze byt ale to bol snad cely interier.. pri vypnutom radiu spolu s traktorovym zvukom fakt uroven.. nic ine som si nevsimol, vybava fajn - auto klima atd.. jazdne vlastnosti sa mi doslova pacili, ale celkovy dojem nic moc, su auta starsie aj lacnejsie v ktorych sa mi viezlo ovela komfortnejsie

03.11.2008 | 16:25:09 |  Reagovat

Petrík, úplne s Vami

súhlasím. Ale kto by brzdil, že...? Ale na ľade, poľadovici je takmer jedno, aký máte dezén. Nehovoriac o tom, že ABS na snehu stále popúšťa, až sa človek skydne do jarku. Bez ABS si nahrnie koleso pred sebou sneh, to ho ubrzí. Ak je možnosť vypínať ABS pri pomalom zjazde na snehu, odporúčam skúsiť. Ale tie Subaru Qutback majú niečo do seba. To, čo Oktávie nikdy nebudú mať, charizmu, nízke ťažisko, motor boxer. Keď padne Forester na cene a budú dobré skúsenosti s dieslom, t.j. cca 300.000 km a viac, nebudem váhať. Síce Legacy je krajšie, lepšie sedí, ale ja som už vybláznený....dúfam.

02.11.2008 | 10:43:56 | ľuboš Reagovat

Letné gumy na zimu je hazard. A je jedno, ktorá náprava je poháňaná, alebo je to štvorkolka. Aj tá predsa musí brzdiť a tam je úplne jedno, koľko náprav je poháňaných. Na šmykľavom povrchu letné gumy jednoducho brzdiť nebudú, takže s tým by som nehazardoval. Stačí si pozrieť testy pneumatík na zimu, ak bola s nimi porovnávaná aj letná guma. Je to katastrofálny rozdiel. Rozdiel v trakcii ešte dokáže náhon na všetky kolesá zmazať, ale tam to hasne.
Navyše ani v susednom Rakúsku by argument pohonu asi nezabral, nakoľko tam od dnes platí povinnosť mať obuté zimné pneu. Pokuta je od 35 do 5.000 €.

01.11.2008 | 22:45:28 | Petrík Reagovat

Octávka je naprosto průměrné auto, za veliké peníze...Akorát nevím, proč se o tom bavíte na recenzi o seatu ronda.

01.11.2008 | 22:28:05 | tspoon Reagovat

Subaru jsou kvalitni auta,je to japonec,ale ten plyn fakt ne,ten do auta nepatři.Mam golfa4 TDI 4motion a v zimě super,mam najeto 160000,bez problemu,už jsem kolikrat tahal ve vanici auta s přikopu

01.11.2008 | 22:23:48 |  Reagovat

Subaru je sice super,ale i u mě by vyhrala Octa,znamy děla v Německu a ve firmě maji jen 4x4 a s pohonem nemaji žadny problem a to maji auta hodně přes 100tis...

01.11.2008 | 22:14:41 | david Reagovat

Kamarát ma viezol

na Donovaly, na Subaru Legacy. Kolona až strach, cestári vyťahovali zapadnuté kamiony. Osobáky čakali kým odhrnú. Cca 8-10 cm súvisla vrstva snehu, hore aj viac. Až na parkovisku pri kolibe som si všimol, že má tam letné....Ja by som sa možno nepohol ani z miesta, resp. by som uvaril brzdy s ASR.. :), on špacíroval ďalej, má už asi 8-10? Subaru Legacy, resp. všetci v rodine. Všetky na letných. NEBERTE to ako návod!, ale možnosti podvozka Subaru su neuveriteľné...ak by som to nevidel na vlastné oči, NEUVERÍM. P.S. Ale zima už u nás nebola dobré 3 roky...nehovoriac o tom, že spotrebu cca 8,5 mimo mesta a cca 14 v meste s 3.0 nerieši. Nemal zatiaľ žiadnu poruchu! Okrem servisu. Raz dokonca prederavil v lese na Subaru z 93 roku chladič, všimol si to až na druhý deň, po prejdení 120 km. Bolo to síce v zime, ale aj tak, na mojom HDi by to bolo KO...

01.11.2008 | 22:11:01 | ľuboš Reagovat

Letné pneu? To nemyslíš vážne.

01.11.2008 | 21:28:46 | Petrík Reagovat

Musím sa prikloniť na

stranu Subaristov...Tí, ktorí majú Subaru v dobrom stave, tak často paradoxne ušetria viac peňazí, než na TD. Tu nejakých 4-5 litrov síce ušetríte., ale narvete do servisu a opráv... Takže: počítať a spoľahlivosť je oveľa lepšia, než nižšia spotreba a drahé opravy. Nehovoriac o tom, že Subaru na zimu stačia letné pneu. Ak by som sa na ňom občas nepovozil, neuverím... Takže: SUBARU, do cca 40.000 km/ ročne NIET čo riešiť.

01.11.2008 | 20:57:38 | 2ubo3 Reagovat

Anonym asi neví, že LPG montuje i samo Subaru. Čili se nebavíme o montáži PB láhve někde v garáži do Š105.

01.11.2008 | 19:43:21 | Radek Reagovat

Subaru

Subaru Legacy má kufr cca 460L, což není zase tak málo. Jinak Haldex je na hovno v tom, že na rozdíl od absolutně spolehlivého Torsenu "pohlcuje" mnoho informací, jenž posléze vyhodnocuje - např. rozdělení variabilně, nikoli pevně 50:50, tudíž zdroj potenciální potíží. Jinak, že sekvenční LPG (cena na V6 cca 35.000kč) nevyplatí je noblesní blábola. Octavia 4x4 z roku 2001 - cena 200.000kč, motor pochopitelně nej nej nej na světě 1.9TDi. Za stejné peníze je Subaru Legacy 2.5 ze stejného roku. Čili cena vyšší o ten plyn. A spolehlivost Škodárny a Subaru.... .

01.11.2008 | 19:37:53 | Radek Reagovat

Pro Radka

Co to meleš?Subaru jsou sice super,ale podivej se na spotřebu a kufr taky nic moc.V čem je Octa 4X4 nahovno,v tom že to neni stala čtyřkolka?Viš jak vubec haldex funguje?Ja v tom vidim obrovskou vyhodu,nahon na všechny kola stejně nepotřebuješ denne a když,tak ho maš k dispozici a kufr ma taky velikej,takže pro mě jasna volba Octa 4x4,nebo vw 4motion.A s plynem jdi někam,koukni se nejdřiv co stoji namontovani a ten kdo toho moc nenajezdi,tak se to absolutně nevyplati,to mam strašně rad,takovy ty,co si koupi velky obsahy apak všude rvou plyn a pak čuměj,když se to sere (membrany atd..)

01.11.2008 | 17:48:49 |  Reagovat

Tak to pozor. V kufru je DOJEZDOVÁ rezerva v minivaku, jenž je přidělána na bok kufru. Pokud máš tyto peníze a chceš Haldex, tak si zjisti cenu její výměny....prostě peklo. Pokud 4x4, tak stálý náhon nebo manuálně přiřaditelný (pouze u offroad), jinak si zaděláváš na problémy.

29.10.2008 | 17:16:23 | Radek Reagovat

Ano pokud bych chtěl trvalé 4x4 benzín min. 10l na sto hned bych bral Subaru.Ale trvalý pohon prostě nevyužiju.Překopat na plyn také možnost,ale psal jsem kufr,do kterého dám více než dvě tašky a promiň ta rezerva v kufru moc praktická také nebude.

29.10.2008 | 16:42:44 |  Reagovat

To anonym

Nejlepší 4x4 jsou Subaru. Proto doporučuji Subaru Legacy Outback a narvát tam plyn, diesel bude hrozně drahý - novinka. Nehledě na kvalitu značky Subaru. Octavia 4x4, jak ti tu doporučuje jistý odborník, je na hovno, protože to není trvalá 4x4, ale podělanej Haldex. Passat hnus a nekvalita, Audi veliká drahota a navíc velké riziko odcizení.

29.10.2008 | 14:44:07 | Radek Reagovat

Pre Ing. Pelikána:

nuž, čítať hádam viete, keď už píšete...tak si skúste prečítať aj niečo iné, než reklamné prospekty W a spol...Ale ak by ste čítať vedeli, tak by ste zistili, že tu nikto nespochybňuje, ani sa nevysmieva z kvality Fabií, Oktavií a podobne. Ale pomer ceny - ponuka je už u iných značiek podstatne ďalej. Ak by Škoda robila rozumnú cenovú politiku, OK, ale toto je už zneužívanie hlúposti a zaslepenosti poniektorých kupujúcich. Alebo prečo asi beží kampaň, kde ponúkajú nové autá s 100 a viac tisícovou zľavou? Nehovoriac o tom, že aj BMW, tradične si držiace vysokú PREDAJNÚ cenu nového, teraz púšťa perie a radikálne znižuje ceny. To nie je slušne povedané vý....b zo zákazníkom? 300-900 tisícové zľavy z nového auta? Ešte stále neveríte, že 50 % ceny W a prémiových značiek netvorí reklama v médiach?..Prečo všade, ešte aj keď otvarate konzervu, je reklame na Fabiu a podobne? A tú treba zaplatiť. A keď Vám niekto pekne podá, prečo máte až 3 valce...., veď ste mohli mať iba 2!, Načo je Vám klíma, keď máte okná ? S kľučkou ! Aj vzadu...veď to je hotový luxus...Tak ste potom uveličený, aký krám ste kúpili...Stačí iba uveriť a presvedčiť sám seba. Iní sa mýlia a sú to obyčajní hlupáci, že áno. P.S. Pred pár rokmi ma kamarát zviezol na Fiate UNO, asi mal 1,4 turbo, cca 15 ročné? Neviem presne. Ale ten ťah motora....vytlačil som mu dieru do podlahy....a bolo určite lepšie ako dnešná Fábia HTP...

29.10.2008 | 14:16:06 | ľuboš Reagovat

Pro Phdr. Mgr. Doc. Prof. Thdr. TDi Pelikána Dis.

Proč tady furt lezeš a zvracíš ty svoje rádoby rozumy, když autům vůbec nerozumíš a jen se ztrapňuješ, ptáku jeden vypelichanej...?

29.10.2008 | 12:00:12 | Ing. Ptakopysk Reagovat

už...

Na všem se dá najít chyba, ale jestli mě chcete tvrdit , že motory TDi jsou špatné, tak už nevim nevim..Podle vašich názorů by to snad měla škoda a VW zabalit ne??Fabie jsou špatné, octávky nic moc, TDi nekvalitní...to už je na mě moc

29.10.2008 | 11:43:08 | Ing. Pelikán Reagovat

Pre p. Ing. Pelikána,

odporúčam Vám najnovšie číslo AutoTipu, - N E M E C K A verzia Auto Bildu, kde sa píše o problémoch a výrobných vadách motorov TDi. Píšu to nemeckí novinári, berte do úvahy obrovský objem reklamy, ktoré W vráža a z toho noviny žijú. Ak by mi v Peugeote tvrdil niekto, že prasknutie hlavy je normálna vec, predom programovaná, tak asi poberám štátnu opateru v Ilave... A to už Nemcom praskajú nie hlavy, ale nervy... Takže nevydávajte svoje želania za skutočnosť, ale otvorte si oči a obzor. Ale ako podj....č a zabávač ste fakt dobrý. Máte úspech...

29.10.2008 | 11:24:58 | ľuboš Reagovat

mazaj do fabriky

29.10.2008 | 10:18:22 | ing.Prepelica Reagovat

klidek

Takže.Anonym chtěl diesel 4x4 s prostotrným kufrem, ne SUV, ne terénní.Tak napadá někoho něco lepšího než TDI 4x4?Nevím co pořád máte.Žádný Lacina opravdu nejsem a auto je mým koníčkem.A píšu , co si myslím.Že vozy škoda a VW považuji za kvalitní a fr.auta za nekvalitní je věc názoru a nemusíte mě za to odsuzovat a zesměšňovat.

29.10.2008 | 10:09:49 | ING.Pelikán Reagovat

tak ma napadá,kde je naš priateľ Lacina,dlho som ho zu nevidel,neprezliekol sa za Pelikána?

29.10.2008 | 05:39:10 | ing.Pštros Reagovat

nejlepši motory jsou 4x4,Pelikouš má pravdu,je to odborník,tak sa tým riadťe,už ma to fakt nebaví,myslíte že ing,dostal len tak?..........naozaj si myslím,že je to vymyslená postavička,lebo normálny človek hoc len s učnovkou by toto netrepal,niekto si tu robí proste prdel,ale ked je naozaj skutočmý tak poťeš prdel...........

29.10.2008 | 05:36:14 | ing.Pštros Reagovat

To vám nedošlo, že si z vás ten pták pelikán dělá celou dobu prdel?
Mimochodem Seat Ronda jsem viděl snad 1× v životě a to v Chorvatsku.

29.10.2008 | 00:35:45 | Ing. Plameňák Reagovat

Pro anonyma:kup š. octavia TDI 4x4.Nebo passata, audi TDI 4x4.To je nejlepší motor který kdy kdo vyrobil.Ostatní značky nedoporučuji.Ale podle mě by ses na to neměl ptát na stránce o seatu ronda.

28.10.2008 | 22:36:26 | Ing. Pelikán Reagovat

pelikane jdi se uz konecne zabit

28.10.2008 | 21:14:09 |  Reagovat

Chtěl bych se zeptat zdejších odborníku.Rád bych sehnal auto 4x4 ne SUV,ne terenní.Diesel s kufrem,do kterého dám více než dvě nákupní tašky z tesca.Do limitu 250tis kč.

28.10.2008 | 20:44:30 |  Reagovat

To Jerry

Tak to jsem rád, že se bavíš. O 50% je 2x 23,5kw (celkem 47kw) a z toho plyne 47 + 23,5 = 70,5kw. Pravda, je to o 7kw více. O motoru 1.4 MPi 120N.m snad netřeba debatovat s níže uvedených skutečností.:-))

28.10.2008 | 19:33:04 | Radek Reagovat

Pro Radka

Celkové debaty se nehodlám zůčastňovat, neboť Seat je mi ukradený, ale jen mě pobavilo těch 50%. Že by HTP mělo 31.5Kw nevím... Ještě mě pobavilo-cituji:"HTP a vysoký točivý moment? To je kolik 110N.m.? Komiku. Motor Fiat 1.5 (1461ccm) má 116 N.m. ." no vzhledem k tomu, že ten Fiat je objem 1,5, tak si to teda za "rámeček" nedá. Jo napadá mě že stařičké 1,4MPI dávalo z objemu 1395ccm točivý moment 120Nm...takže :-)

28.10.2008 | 19:19:57 | Jerry Reagovat

svátek

U nás ve fabrice se prostě ve svátek nedělá.Já si v klídku zajdu na pivo a přednesu svoje argumenty na autorecenzích.Zítra mám navíc dovolenou..Odpoledne (až nenadýchám alc.)pojedu do Brna na nákupy.Se spotřebou kolem 5 litrů.Takovej seat ronda s karbecem by jel za 8...A těch povolených 132 na té dálnici taky pojedu to mi věřte.

28.10.2008 | 19:18:52 | Ing. Pelikán Reagovat

pelikan

svatek nesvatek
mne to je jedno, ja nemusim denne vysedavat v robote ty debil

28.10.2008 | 19:09:15 | simon Reagovat

Tak to víš, kdo chce něco mít, maká i ve svátek. Nejsme za socialismu.

28.10.2008 | 18:58:46 | Radek Reagovat

28.10.

Dneska je statní svátek víš!Inteligente

28.10.2008 | 18:53:13 | Ing. Pelikán Reagovat

ps

a sluboval si ze cez tyzden sem nechodis, lebo chodis do roboty.. mohol by si aspon to

28.10.2008 | 18:34:27 | simon Reagovat

pelikan

ty si debil. prestan s tou debilnou fabiou uz prosim ta, co si drbnuty? favorit 180? s 1,4 fabiou som isiel 170 tristvrte hodinu v kuse s pedalom na podlahe a cudujme sa - viac uz nedala... a vies co sa stalo po tej 3/4 hodine? odtrhol sa privod hladiacej zmesy, dodrbala sa hlava valcov dym jak svina a myslel som ze to je moja posledna jazda ty ty inzinier. chod uz do riti niekam ved trepes dve na tri, mas realne dlhodobe skusenosti iba s autami skoda a je to naozaj vidiet z tvojich prispevkov ty debil. PS ta fabia je moja, ziadne firemne vozidlo alebo rozbita kara, pravidelny servis, vsetko ako ma byt.. to uz som niekde pisal, ale ty si debil, ty si schopny kazde auto porovnavat s fabiou alebo nedajboze s feliciou, ved fabka ma konstrukcnu rychlost 165 kmh ty debil, je to male auto, ktoreho ambicie koncia hned ako vyjde von z mesta ty debil

28.10.2008 | 18:27:50 | simon Reagovat

No je fakt, že to označenie HTP je skôr pokus o žart, ako označenie reality.

28.10.2008 | 18:22:16 | Petrík Reagovat

HTP a vysoký točivý moment? To je kolik 110N.m.? Komiku. Motor Fiat 1.5 (1461ccm) má 116 N.m. .

28.10.2008 | 18:14:13 | Radek Reagovat

Radek atf.

Neříkejte mi, že auto po 23 letech vydá 100% svého původního výkonu. Nehledě na rozdíl v pokročilosti vývoje, v roce 1985 se pravděpodobně jednalo o neřízený karburátor, HTP je moderní motor s vícebodovým vstřikováním, HTP=high torgue performance, vysoký točitý moment.

28.10.2008 | 18:02:06 | ING.Pelikán Reagovat

Pořád je to o 50% víc, než HTP.

28.10.2008 | 17:24:30 | Radek Reagovat

Favorit

Favorita jsem měl od nova, r.v. 1994, vstřikování bosch(verze x-line). A 170 to dalo.180 asi už ne.Nevim ale jak by to jelo teď, po letech.Favorit byl v té době nový, a navíc vstřik.Nemůžeme to srovnávat se seatem ronda z roku 1985.63 kW taky není mnoho.

28.10.2008 | 17:12:48 | Ing. Pelikán Reagovat

pre pelikana

tak ty neveris ze 23 rokov stary kram moze dat 180?..osobne som sa viezol v seate malaga, co ma taky isty motor ako tato ronda a mozes verit alebo nie, ale tych 180 to dalo..mozno by to dalo este aj trochu viac...nevravim ale ze je to pohodlne auto, ale proste tych 180 to da a hotovo....len by ma zaujimalo ze keby tu teraz niekto napisal ze aj jeho favorit(s nizsim vykonom/ ide 170, ci budes tiez tak vehementne namietat...

28.10.2008 | 16:46:53 | lakyi Reagovat

Že by neujel HTP bych se divil, té ujede kde každý vrak (samozřejmě pochopitelné při jejich tech. parametrech).

28.10.2008 | 16:29:23 | Radek Reagovat

Ing. Pelikán

Cituji:"Mě stačí ten rok výroby.1985..Pánové, to je 23 let.Určitě to má jestě karburátor.Nevím, jak to chcete srovnávat s auty o 20 let mladšími...(natož z produkce škoda-vw)To je demagogie!". Mimochodem ta Ronda má vyšší výkon, než ten třívalcový chudák a méně váží. Tak čemu nevěříš? Italský vůz např. Lancia Delta HF Turbo, něco si o něm přečti a hlavně se podívej na rok výroby.

28.10.2008 | 16:27:27 | Radek Reagovat

A vůbec nechápu, že někdo koupí za pár švestek 23 let starý krám, a pak se tady vytahuje že mu to letí 180 a ujíždí octávkám a fábiím..

28.10.2008 | 16:25:13 | Ing. Pelikán Reagovat

ale Radku

jenže seat ronda je fakt jako fiat ritmo a co sem pleteš porsche nebo toyotu. Maximálku 180 a závodění s octávkami prostě u tak starého a nekvalitního auta nevěřím.

28.10.2008 | 16:05:12 | Ing. Pelikán Reagovat

Ing. Pelikán

Co Porsche 911 z roku 1980? 28let starý a tvoji trapnou HTP posere na jedničku vždy a všude. Nebo něco lidovějšího, třebas Toyota Celica? Bež se už konečně nafackovat a už sem nepiš ty svoje debilní výblitky.

28.10.2008 | 15:54:59 | Radek Reagovat

ještě

Toto auto by se mělo srovnávat s auty z té doby-škoda120, oltcit club, lada, atd.

28.10.2008 | 13:20:06 | Ing. Pelikán Reagovat

nedráždit hada bosou nohou!

Mě stačí ten rok výroby.1985..Pánové, to je 23 let.Určitě to má jestě karburátor.Nevím, jak to chcete srovnávat s auty o 20 let mladšími...(natož z produkce škoda-vw)To je demagogie!

28.10.2008 | 13:16:59 | ING.Pelikán Reagovat

boze moj...pelikan ked nevies ake je to auto tak radsej drz hubu ok??priznavam sa ze ani ja som to auto este nevidel,ale ak je tam motor z Malagy tak to musi ist celkom dobre...kamos totiz ma Malagu tak viem o com hovorim...zrychlenie ma okolo 12.5, tak neviem preco by nemal ujst BOZSKEJ fabii, alebo slabsej octavke...si myslis ze ked je auto stare tak nevie jazdit rychlo? ved autor tu len napisal ze tento seat ujde fabiam, nie ze je to lepsie, alebo spolahlivejsie auto, tak klud...

28.10.2008 | 11:35:36 | lakyi Reagovat

nesmysly

Co to je za nesmysly..Hachle kterou ani neznám, z roku 1985, ujede fabii, nebo dokonce octávce???Srovnejte si to!!!Tomu ujede i škoda 120!!!To auto je o víc než 20 let starší, a je to hrozně špatné auto!V té době ještě neměl seat pod křídly VW..Takze kdovi co to je...Ritmo fiat??To je stašné auto věřte mi.

27.10.2008 | 23:15:28 | ING.Pelikán Reagovat

???????

ty auta u nas nejezdi.V zivote jsem zadny nevidel.nevim co si tady kdo vymysli
seat malaga mozna jestli to je takovej hnusnej swedan

27.10.2008 | 18:25:38 |  Reagovat

ne ne

ronda je ritmo

27.10.2008 | 17:51:10 |  Reagovat

je to regata z ESP

seat ronda je myslim španělská replika fiatu regata.Určitě je to hrozný krám a autorovi nevěříme, protože to auto u nás nejezdí.

27.10.2008 | 17:29:12 | Peter Pietrowski Reagovat

co to je??

seat rona, co to jééé??

27.10.2008 | 10:46:22 |  Reagovat