Rok výroby:1987Typ motoru:3.5Stav km při koupi:32 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?15 letPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:23. 3. 2008
Samozřejmě vozidlo Tatra 613 nebo 603 má své mouchy, proto nějaká poruch sem tam projevila. To jak někdo píše TDI a Audi, je nesmyslné. Tatra od doby 70 tých let neprošla velkou modifikací a ani desing. Možná jen malé změny na plastovém provedení, ovladače v interiéru, přepážkou předního skla a td. Nikdo z vás by si nesednul dnes do popelnice zezahraničí vyrobené v roce 70, přiznejte si to! Snad jen do naleštěného veteránu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vždycky už jako kluk jsem se vozil v Tatře 603, otec ten jich měl několik po sobě. Strejda tem měl dvě. Tatra byla a bude vždycky Tatra, to nikdo z Vás nechápe. Žádný její odpůrce na ni totiž nemá!!!
Měl jsem jich z bratrem asi 12 ks těch T 613 a těch T 603 asi 14 ks nejsem žádný soudruh a ani jsem nikdy nebyl je to styl. Když jsem přijel do práce, na oslavu nebo návštěvu, vždycky každý záviděl a slintal. Ty keci co píšete to je jen závis a neznalost. Když jsem přijel v roce 1998 před fabriku, tak na parkovišti stála samá popelnice. Vedle parkoviště stával semta ještě autobus, tak co?
Teď mám BMW 525i, r.97, vše pravidelný servis, když ráno startuji, to je něco u Tatry jsem jen brnknul po klíčku. Rozjezdy bez plynu, teď musím přidat. BMW se od roku 1970 rapidně změnilo od základu! T 613 zústala v podstatě stejná!
BMW při 220 km/h sedí 100% u Tatry to není o nic horší, pokud ano, tak máte v hajzlu podvozek stejné je to u BMW. BMW se pod 11l/100km nedostanu, Tatra mi jezdila i za 9,5 obsah o 1000 víc. Konstrukčně nejméně o 30 let pozadu. Když jedu těch 200 km/h tak BMW pěkně žere asi víc než Tatra. Nikdy jsem to neměřil ale při stejné jízdě do Brna jsem dotankoval podobné množství benzínu.
Kdo byl v Kopřivnici v muzeu nebo Příboru ve fabrice. Motory Tatra ještě dnes závodí, nic nevíte a nic neznáte!
Porovnejte Stejný rok výroby, pak mi dejte vědět!!
To co sověti dovolí, to se bude vyrábět, bylo heslo do 1989.
Ajaj.Dvanáctsetroska a snad jediný slovenský auto co se na SVK vyrábělo je nejhorší z nejhorších zgerbů co se kdy na silnici pohybovaly.T 613 na svojí dobu naprosto v pohodě ve srovnání co se produkovalo jinde v RVHP.
Ajjjjajaj Xuj Blbošššš............, když s tím neumíš jezdit, vem si kolobrndu neschopo, tohle je auto pro ŘIDIČE! Ne por tupouny s automaticlkým kde-čím.............
Priemerne inteligentný jedinec chápe čítaný text a nerobí mu problém ani pri xybajucich cca 20% textu poxopit čítané... Iba náš najmúdrejší vasek nie...
Bože, Ty si taky tupý a primitívny, že to ani možné nie je...., no, ale je.. :(((
ta recenze je napsaná tak otřesně, že se těžko věří, že autor vůbec kdy nějaké auto měl. Spíš to vypadá na 13 letého kluka, který si to vycucal z prstu. 14 x 603 a 12x 613? Zaprvé - proč, ježiši? když mám auto a starám se o něj, nemusím ho co 2 měsíce měnit ne?
se v Tatře nerozhodli vyrábět repliku. Ať 603, nebo 613. S moderním podvozkem a technikou samozřejmě. To co vybrali, že budou vyrábět (nějaká prehistorická Tatra) se mi vůbec nelíbí a jistě není tak populární a krásná. Zase krok špatným směrem, který může výrobce zlikvidovat.
Sám bohužel Tatru nevlastnim neměl bych na takove auto čas a vlastně ani garáž při jeho rozměrech. Ale kamarad vlastni 613 tak jsem se parkrat svezl a je to zažitek jaky asi v jinem autě nezažijete hlavně zatah a zvuk motoru. Doufam že bude stale dost takovych blaznu kteři nenechaji Tatru vymřít. Tak všem Tatrovakum přeji moc štastnych kilometru.
Je to tak že každý má jiný vkus a hájí si svoji oblíbenou značku. Tatra je srdeční záležitost,a s racionálním uvažováním to nemá co dělat je to filozofie.Já zase nechápu jak si někdo může koupit fábii , PTCruiser nebo Tico ,ale nikomu to neberu.Jsou to ošklivé a poruchové vozy a jezdí jich plno - je v tom logika?A pro ty co neznají historii tak pověst Tatry v zahraničí zničilo převedení výroby právě do Škody .Auta odtud nedojela ani k prodejci,byla to vyložená sabotáž.
Sabotáž to asi nebyla-Tatraplán byl druhá generace aut se samonosnou karoserií a výroba byla předaná fabrice, která vyráběla auta s centrální trubkou a dřevěnou podlahou. Pro současnou montovnu VW je ovšem pověst o nechtěném kukaččím dítěti přijatelnější než skutečnost, že na to prostě neměli...
Nejde o srovnávání, ale pisatel píše blbosti. A to, co tady prezentuje se dá vlastně napsat i na Trabanta: Perfektní jízdní vlastnosti. spotřeba, a každý se otočí a mává. O Autě to neříká nic. Kdo má auto v ruce, přijde mu že má perfektní jízdní vlastnosti. Jak Tatrovák, tak Trabantista. Jinej si ve stejném autě rozbije hubu. A na Trabanty lidé dnes mávají a koukají ze stejného důvodu jako na Tatru: Je již málo rozšířený a má na dnešní dobu zajímavý design. (Já vím, teď mi budete tvrdit, že na trabanta nemávají ale hrozí pěstí, protože smrdí :-)) Chci jen říci, že taková recenze je o ničem. Jsou to jen subjektivní lyrické názory.
ale hlupáci!! Miesto toho, aby kupovali skvost medzi autami, tak radšej kupovali haraburdy ako BMW, AUDI, Mercedes a podobne. Ale v jednom máte pravdu: človek sa musí zamilovať a stratiť rozum. Pri rozume byť a kúpiť túto nemožnú opachu, kde nádrž mi stačila na cca 400 km a hociktorý "somár" ma obehol je nemožné... . Je zaujímavé, že všetky SUPER autá, počínajúc Škodou 100, Trabantom, Ladou a podobnými techn. skvostami museli zachraňovať úbohé západné automobilky...Hanba im! A aj nám, čo sme sa nezamilovali do opravovavania harabúrd po víkendoch. Otec urobil Sninu-Praha a späť, 2 dni sa liečil a ďalšie opravoval...Hlavne, že mu všetci závideli...
nevím co všichny máte stím porovnáváním a navíc nechápu proč tu někdo řeší pravopis.Tatra má prostě srdce a pokud se do ní nezamilujete!tak nemá cenu řešit zde nějaké nesrovnalosti.Já Tatru mám a opravdu jsem sní spokojenej a srovnávat nesrovnatelné je holej nesmysl....
Doporučuju přečíst dobovou recenzi: http://mototechna.wz.cz/t613-3.htm Maximální rychlost 179km/h a momentální spotřeba 25 litrů. Autor recenze píše blbosti. Taky je možný, že žádnou 613ku nikdy neměl. Opravdu netušim, proč si někdo kupuje BMW, když mu 613ka připadá ve všem lepší...
v dobrom stave by som prijal za milenku...akurát to vylihovanie pod ňou by ma nebavilo. Ale v 60-tych rokoch to bol naozaj skvost. Škoda, že to 68 pohnojil...
nemal, aj uverím. Cha-cha-10 za spoľahlivosť, jazdné vlastnosti.... Pri 220 sa vznesiete ako bájny Fénix.... No, trochu objektivity by aj nezaškodilo, že áno...Inak, 220 ani nejde.
Nemůžu pochopit, co je tak úžasného na tom, že se Tatra od základu nezměnila. Opravdu úžasné, že tohle auto bylo ve svojí době min. o 20 let pozadu, když konkurence ze Západu měla takové ubohosti a zbytečnosti jako je Airbag, palubní počítač, abs, čtyřventilovou techniku, přímý vstřikování, moderní automaty, elektrický a vyhřívaný sedačky a další zbytečnosti a to ani nemluvim o tom, že u konkurence dávno řešili věci jako je bezpečnost, aerodynamika atd......Zřejmě měli u BMW a mercedesu jít ve šlépějích tatry a ponechat si Hitlerovskou techniku a jenom jí osadit novou karoserií a pak by to bylo úplně nejlepší!!
Máte pravdu, v těch autech ze západ jsou jen samá zbytečná udělátka, člověk nikdy neví co se vysype, zatímco na udržovanou šetsettřináctku je spolehnutí.
Pratele techniky,proc se takhle zbytecne hadat?? Co kdo pise, je jeho vec.Ruce musíme spojit,pratelství utozovat a pomahat si,na vse jit s rozumem svým i radami druhych.Vztek a bezhlavost,prepocitavat nevedomosti druheho,kam tohle vede? Udelejte idealní dobu.Na kazde věci nechal nekdo kapku potu.Urcite ste vsichni dobri monteri,kazdej z vas aspon v necem vynika a u pivka by ste si dobre rozumeli.Toto forum ma smysl,rad si necham poradit, pri koupi auta, od jineho.jinak tatra je povedeny kousek nasi ceske techniky.Kdyz budem kamaradi,prijdem casem na podobne veci.At slouzi zdravi a je pohoda.Zdar motorismu!
Tez sem to nejak nepochopil, Tatry jsou krasna a honosna auta s uzasnou historii, tvoje recenze bohuzel ukazuje, ze ne vsichni kdo Tatrou jezdi nejsou zcela v poradku.
Ten účel, na který bylo auto vyrobeno, tak plní stoprocentně. V případě, že je podvozek v pořádku, tak je to skvělý. A to to srovnávám se spoustou jiných aut, vyšší střední třídy. Niv neklepe, nebouchá a auto dokonale tlumí nerovnosti. Vážně jsem nečekal, že to bude až tak dobrý. Jízda po praze se najednou stává docela zábavnou. Ale samozřejmě to není auto na okruh.
Stejně jako M3 BMW dostane 10/10 za podvozek, ale na dovolenou po ukrajině by se v tom jet nedalo.
Tato vysoce inteligentní a zcela vyčerpávající recenze, ve mě zanechala hluboký dojem a spoustu nových poznatků o vozidlech zn. Tatra. Nicméně mám několik drobných poznámek směrem k jejímu autorovi:
1. Když chceš psát něco do autorecenze, nebo na internet, nebo se vůbec veřejně projevovat, požádej někoho, aby Tě laskavě přezkoušel z pravopisu a z českého jazyka vůbec.
2. Výčet vozidel, které vlastní a vlastnila Tvoje rodina, je obdivuhodný, ale svědčí to spíš o tom, že na jedno pořádné auto jste se nikdy nezmohli a tak jste měnili jednu pikslu za druhou.
3. Nesrovnávej Tatru s bežnými auty, byť ze 70. let, protože to nejde. T603 a T613 byla specifická vozidla, pro specifické učely, se specifickými vlastnostmi, měli specifické majitele, atd. Jejich užívání a provoz nesnese srovnání s běžnými vozidly jakéhokoliv jiného typu.
4. Když je Tatra tak boží, proč jsi si to BMW hergot kupoval?
5. V Kopřivnici, ani v Příboru jsem nebyl. Ale dík za tip, určitě se tam zajedu podívat, abych toho víc věděl a znal, alespoň tedy tolik co Ty.
6. Skvělá zpráva je, že motory Tatra dosud závodí!
7. Hesla do roku 1989, ani po něm, nikoho nezajímají, co sověti dovolí už vůbec ne, tak proč to sem cpeš?
8. Porovnal jsem rok výroby a tak Ti dávám vědět, že bez problémů jezdí spousta dalších aut, stejně starých a taky ještě starších. To je co? To jsi asi nečekal.
9. Můj příbuzný má např. Octavii z r. 1959 a do dneška s ní bez problémů běžně jezdí. Takže jestli ta Tvoje Tatra bude v provozu i po 50-ti letech, tak dej vědět zase Ty.
Komentáře uživatelů k recenzi Tatra T613
mal som 613, ako svoje prvé auto.
je to asi najhoršie auto východného bloku.
28.02.2018 | 15:10:31 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Ajaj.Dvanáctsetroska a snad jediný slovenský auto co se na SVK vyrábělo je nejhorší z nejhorších zgerbů co se kdy na silnici pohybovaly.T 613 na svojí dobu naprosto v pohodě ve srovnání co se produkovalo jinde v RVHP.
01.03.2018 | 10:27:32 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
jazdné vlastnosti... otras,
spotreba...strašná,
vypracovanie... nekvalitné, výbava...?: 0,00,
zo zvuku motora sa nenaješ.
01.03.2018 | 17:01:35 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Ajjjjajaj Xuj Blbošššš............, když s tím neumíš jezdit, vem si kolobrndu neschopo, tohle je auto pro ŘIDIČE! Ne por tupouny s automaticlkým kde-čím.............
02.03.2018 | 15:12:12 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Keď to hovorí super vodič ako Vašek, ktorý si kúpi Thaliu A onanuje nad 1,6 od Fordu..
Keby si jazdil skutočne porcie km A rôzne auta, tak... Tak by sme si mohli pokecat.
Mimochodom, tuším aj V top gear raz testovali slaaaavnu 613 A zhodli sme sa.
Keď som O rok na to keroval BMW 7, 12 valec, nechápal som ten rozdiel.
Ale čo to budem komu vysvetľovat.
Preto Tatra doteraz Vyrába auta, lebo sú také dobré, alebo preto, že ich NIKTO nechcel?! :))
Vypni radšej ESP na kruhaci, aby si ho prešiel rýchlejšie...
Veď Ty si ešte sprostejsi než Standa.
03.03.2018 | 07:53:24 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Luboši, neber jméno Boží nadarmo :-) Neboť já jsem Vámi stvořený Standa a všechno vidím a slyším...
03.03.2018 | 15:45:50 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Osle..............
05.03.2018 | 08:08:33 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
To vieme všetci, že si osel, veď si sa tak podpísal. A so Standikom taký maskot fóra.
Máš niečo K téme, alebo budeš iba hikat?
06.03.2018 | 10:10:46 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
:-)))))))))))))) To říká exot, který místo ch, používá azbuku...........:-))))
06.03.2018 | 16:06:30 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Priemerne inteligentný jedinec chápe čítaný text a nerobí mu problém ani pri xybajucich cca 20% textu poxopit čítané...
Iba náš najmúdrejší vasek nie...
Bože, Ty si taky tupý a primitívny, že to ani možné nie je...., no, ale je.. :(((
13.11.2018 | 02:35:08 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Xoxote Blboši, ty si taký xobot………...
14.11.2018 | 09:37:50 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Si typický zakomplexovaný tzv. čechaček....
Kúp si konečne auto.
15.11.2018 | 15:47:21 | ĽUBOŠ | 85.237.234.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Ty už si kup konečně mozek.
15.11.2018 | 20:35:32 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Stando,že sa praveTy ozývala..:))))
16.11.2018 | 09:56:43 | ĽUBOŠ | 85.237.234.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
:-)))) ulevilo se ti ? :-))
16.11.2018 | 11:54:07 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
Keby nebolo vás, miestnych šašov, tak je tu nuda....
17.11.2018 | 04:46:59 | ĽUBOŠ | 85.237.234.* Reagovat
RE: mal som 613, ako svoje prvé auto.
….pravil místný šašo…, tak to je komické.
17.11.2018 | 19:13:30 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Kvalita
ta recenze je napsaná tak otřesně, že se těžko věří, že autor vůbec kdy nějaké auto měl. Spíš to vypadá na 13 letého kluka, který si to vycucal z prstu. 14 x 603 a 12x 613? Zaprvé - proč, ježiši? když mám auto a starám se o něj, nemusím ho co 2 měsíce měnit ne?
26.02.2018 | 09:13:36 | pospec | 193.86.76.* Reagovat
Škoda že...
se v Tatře nerozhodli vyrábět repliku. Ať 603, nebo 613. S moderním podvozkem a technikou samozřejmě. To co vybrali, že budou vyrábět (nějaká prehistorická Tatra) se mi vůbec nelíbí a jistě není tak populární a krásná. Zase krok špatným směrem, který může výrobce zlikvidovat.
17.01.2009 | 20:11:48 | Standa Reagovat
holt TATRA
Sám bohužel Tatru nevlastnim neměl bych na takove auto čas a vlastně ani garáž při jeho rozměrech. Ale kamarad vlastni 613 tak jsem se parkrat svezl a je to zažitek jaky asi v jinem autě nezažijete hlavně zatah a zvuk motoru. Doufam že bude stale dost takovych blaznu kteři nenechaji Tatru vymřít. Tak všem Tatrovakum přeji moc štastnych kilometru.
17.01.2009 | 19:58:41 | jarda Reagovat
Proč se divíte?
Je to tak že každý má jiný vkus a hájí si svoji oblíbenou značku.
Tatra je srdeční záležitost,a s racionálním uvažováním to nemá co dělat je to filozofie.Já zase nechápu jak si někdo může koupit fábii , PTCruiser nebo Tico ,ale nikomu to neberu.Jsou to ošklivé a poruchové vozy a jezdí jich plno - je v tom logika?A pro ty co neznají historii tak pověst Tatry v zahraničí zničilo převedení výroby právě do Škody .Auta odtud nedojela ani k prodejci,byla to vyložená sabotáž.
17.01.2009 | 19:46:40 | MIREK Reagovat
RE: Proč se divíte?
Sabotáž to asi nebyla-Tatraplán byl druhá generace aut se samonosnou karoserií a výroba byla předaná fabrice, která vyráběla auta s centrální trubkou a dřevěnou podlahou. Pro současnou montovnu VW je ovšem pověst o nechtěném kukaččím dítěti přijatelnější než skutečnost, že na to prostě neměli...
24.11.2013 | 15:11:25 | xy | 176.12.115.* Reagovat
Coi asi?
Nejde o srovnávání, ale pisatel píše blbosti. A to, co tady prezentuje se dá vlastně napsat i na Trabanta: Perfektní jízdní vlastnosti. spotřeba, a každý se otočí a mává. O Autě to neříká nic. Kdo má auto v ruce, přijde mu že má perfektní jízdní vlastnosti. Jak Tatrovák, tak Trabantista. Jinej si ve stejném autě rozbije hubu. A na Trabanty lidé dnes mávají a koukají ze stejného důvodu jako na Tatru: Je již málo rozšířený a má na dnešní dobu zajímavý design. (Já vím, teď mi budete tvrdit, že na trabanta nemávají ale hrozí pěstí, protože smrdí :-)) Chci jen říci, že taková recenze je o ničem. Jsou to jen subjektivní lyrické názory.
17.01.2009 | 19:43:31 | Standa Reagovat
Naozaj sú tí zákazníci
ale hlupáci!! Miesto toho, aby kupovali skvost medzi autami, tak radšej kupovali haraburdy ako BMW, AUDI, Mercedes a podobne.
Ale v jednom máte pravdu: človek sa musí zamilovať a stratiť rozum. Pri rozume byť a kúpiť túto nemožnú opachu, kde nádrž mi stačila na cca 400 km a hociktorý "somár" ma obehol je nemožné... . Je zaujímavé, že všetky SUPER autá, počínajúc Škodou 100, Trabantom, Ladou a podobnými techn. skvostami museli zachraňovať úbohé západné automobilky...Hanba im! A aj nám, čo sme sa nezamilovali do opravovavania harabúrd po víkendoch. Otec urobil Sninu-Praha a späť, 2 dni sa liečil a ďalšie opravoval...Hlavne, že mu všetci závideli...
17.01.2009 | 19:42:33 | ľuboš Reagovat
nevím co všichny máte
nevím co všichny máte stím porovnáváním a navíc nechápu proč tu někdo řeší pravopis.Tatra má prostě srdce a pokud se do ní nezamilujete!tak nemá cenu řešit zde nějaké nesrovnalosti.Já Tatru mám a opravdu jsem sní spokojenej a srovnávat nesrovnatelné je holej nesmysl....
17.01.2009 | 19:23:38 | Reagovat
Doporučuju přečíst dobovou recenzi: http://mototechna.wz.cz/t613-3.htm
Maximální rychlost 179km/h a momentální spotřeba 25 litrů. Autor recenze píše blbosti. Taky je možný, že žádnou 613ku nikdy neměl. Opravdu netušim, proč si někdo kupuje BMW, když mu 613ka připadá ve všem lepší...
30.10.2008 | 11:56:03 | Reagovat
P.S. Ale takú 603
v dobrom stave by som prijal za milenku...akurát to vylihovanie pod ňou by ma nebavilo. Ale v 60-tych rokoch to bol naozaj skvost. Škoda, že to 68 pohnojil...
05.10.2008 | 21:42:38 | ľuboš Reagovat
Ak by som Tatru 613
nemal, aj uverím. Cha-cha-10 za spoľahlivosť, jazdné vlastnosti.... Pri 220 sa vznesiete ako bájny Fénix.... No, trochu objektivity by aj nezaškodilo, že áno...Inak, 220 ani nejde.
05.10.2008 | 21:39:21 | ľuboš Reagovat
RE: Ak by som Tatru 613
To musím potvrdit!...ale jenom protože sem zjistil, že když člověk jede 50km/h, tak ukazuje 80km/h :)
10.01.2012 | 10:33:28 | lobo | 86.49.80.* Reagovat
Tatra vs. Bmw
Nemůžu pochopit, co je tak úžasného na tom, že se Tatra od základu nezměnila. Opravdu úžasné, že tohle auto bylo ve svojí době min. o 20 let pozadu, když konkurence ze Západu měla takové ubohosti a zbytečnosti jako je Airbag, palubní počítač, abs, čtyřventilovou techniku, přímý vstřikování, moderní automaty, elektrický a vyhřívaný sedačky a další zbytečnosti a to ani nemluvim o tom, že u konkurence dávno řešili věci jako je bezpečnost, aerodynamika atd......Zřejmě měli u BMW a mercedesu jít ve šlépějích tatry a ponechat si Hitlerovskou techniku a jenom jí osadit novou karoserií a pak by to bylo úplně nejlepší!!
05.10.2008 | 21:27:12 | Hanso Reagovat
RE: Tatra vs. Bmw
Máte pravdu, v těch autech ze západ jsou jen samá zbytečná udělátka, člověk nikdy neví co se vysype, zatímco na udržovanou šetsettřináctku je spolehnutí.
12.11.2018 | 20:59:12 | pepan | 37.188.186.* Reagovat
RE: Tatra vs. Bmw
Dúfam, že iba srandujes.. :))
13.11.2018 | 02:37:26 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
S laskou k motorismu
Pratele techniky,proc se takhle zbytecne hadat?? Co kdo pise, je jeho vec.Ruce musíme spojit,pratelství utozovat a pomahat si,na vse jit s rozumem svým i radami druhych.Vztek a bezhlavost,prepocitavat nevedomosti druheho,kam tohle vede? Udelejte idealní dobu.Na kazde věci nechal nekdo kapku potu.Urcite ste vsichni dobri monteri,kazdej z vas aspon v necem vynika a u pivka by ste si dobre rozumeli.Toto forum ma smysl,rad si necham poradit, pri koupi auta, od jineho.jinak tatra je povedeny kousek nasi ceske techniky.Kdyz budem kamaradi,prijdem casem na podobne veci.At slouzi zdravi a je pohoda.Zdar motorismu!
31.07.2008 | 01:29:47 | Pawka Reagovat
Tez sem to nejak nepochopil, Tatry jsou krasna a honosna auta s uzasnou historii, tvoje recenze bohuzel ukazuje, ze ne vsichni kdo Tatrou jezdi nejsou zcela v poradku.
27.03.2008 | 07:34:57 | Hanz Reagovat
Jízdní vlastnosti:
10/10
to si robis srandu?
26.03.2008 | 13:52:44 | Reagovat
RE:
Ten účel, na který bylo auto vyrobeno, tak plní stoprocentně. V případě, že je podvozek v pořádku, tak je to skvělý. A to to srovnávám se spoustou jiných aut, vyšší střední třídy. Niv neklepe, nebouchá a auto dokonale tlumí nerovnosti. Vážně jsem nečekal, že to bude až tak dobrý. Jízda po praze se najednou stává docela zábavnou.
Ale samozřejmě to není auto na okruh.
Stejně jako M3 BMW dostane 10/10 za podvozek, ale na dovolenou po ukrajině by se v tom jet nedalo.
10.01.2012 | 10:38:27 | lobo | 86.49.80.* Reagovat
A co jako...?
Tato vysoce inteligentní a zcela vyčerpávající recenze, ve mě zanechala hluboký dojem a spoustu nových poznatků o vozidlech zn. Tatra. Nicméně mám několik drobných poznámek směrem k jejímu autorovi:
1. Když chceš psát něco do autorecenze, nebo na internet, nebo se vůbec veřejně projevovat, požádej někoho, aby Tě laskavě přezkoušel z pravopisu a z českého jazyka vůbec.
2. Výčet vozidel, které vlastní a vlastnila Tvoje rodina, je obdivuhodný, ale svědčí to spíš o tom, že na jedno pořádné auto jste se nikdy nezmohli a tak jste měnili jednu pikslu za druhou.
3. Nesrovnávej Tatru s bežnými auty, byť ze 70. let, protože to nejde. T603 a T613 byla specifická vozidla, pro specifické učely, se specifickými vlastnostmi, měli specifické majitele, atd. Jejich užívání a provoz nesnese srovnání s běžnými vozidly jakéhokoliv jiného typu.
4. Když je Tatra tak boží, proč jsi si to BMW hergot kupoval?
5. V Kopřivnici, ani v Příboru jsem nebyl. Ale dík za tip, určitě se tam zajedu podívat, abych toho víc věděl a znal, alespoň tedy tolik co Ty.
6. Skvělá zpráva je, že motory Tatra dosud závodí!
7. Hesla do roku 1989, ani po něm, nikoho nezajímají, co sověti dovolí už vůbec ne, tak proč to sem cpeš?
8. Porovnal jsem rok výroby a tak Ti dávám vědět, že bez problémů jezdí spousta dalších aut, stejně starých a taky ještě starších. To je co? To jsi asi nečekal.
9. Můj příbuzný má např. Octavii z r. 1959 a do dneška s ní bez problémů běžně jezdí. Takže jestli ta Tvoje Tatra bude v provozu i po 50-ti letech, tak dej vědět zase Ty.
Nazdar!!!
26.03.2008 | 13:41:44 | Tomy Reagovat