Rok výroby:1987Typ motoru:2,4 litraStav km při koupi:67 000 kmStav km nyní:74 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:25-30 l/100 kmVloženo:10. 5. 2006
Odchádzajú brzdové valčeky, netesnosť motora na olej. Brzdy už funkčné, koho trápi nejaký olej.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto ma v teréne výnimočné jazdné vlastnosti a neuveriteľnú priechodnosť. Na ceste sa správa neutálne tak do rýchlosti 60 Km/h, potom je to už veľmi neisté, ba až nebzpečné. Brzdy má toto auto bubnové vpredu aj vzadu, to znamená, že ich účinnosť je pri tomto 2,5 tonovom aute nedostatočná pri vyššej rýchlosti. Do 60 km/h je to dotačujúce.
Toto auto nemá posilovač, takže na krútenie volantom na mieste to chce poriadneho chlapa a to je asi jediná nevýhoda, ktorá toto auto v teréne oproti konkurencii znevýhodnuje.
Inak je to zážitok na závidenie jazdiť s týmto autom, človek sa cíti nepremožiteľne a nevidí prekážku cez, ktorú by neprešiel.
Motoricky by autu prospel rozhodne dieselový motor.
J tak stal som sa aj majitelom jedneho uazu.15 rokov stal pod strecou..kedze ma aj spz vyuzivam ho bezne aj na cesty.v meste ma bavia pohlady tysoferov tych malich q7 x5...iidem ho komplget rozobrat.karoseria sa opieskuje a sup nova hakina.v terene by bodlo ine zapinanie stiieracov .lebo krutit voolantom ostrekovat sklo a zapinat stierace je moc na dve ruky.nechavam ho v povodnom stave.max samsvor alebo portaloove napravy.
02.10.2017 | 23:09:37 | peto
| 85.237.234.*Reagovat
koli vačšej spotrebe mam namontovany splynovač (propan-butanova) fľaša... suhlasim že nema prekažku v terene,len škoda tych problemov z brzdami
tak stroj to je dobrý len chyba samosvor , a samozrejme brzdy robim kazdy rok, motor poznam aj poslepiacky pretoze som tam vimenil us kazdy srobik, spotreba - zalezi aj od nastavenia , a co v terene nezerie malo ??? spolahlivost u mna za 8 bodov z 10 lebo to co vydrzi UAZ to nevidrzi hocijaky japonec (mits,nisan,suz.)
srdečne Vás všetkých zdravím. Odporúčam urobiť generálku motora. Navštívte automobilový trh v Užhorode vo východnej časti mesta a nakúpte si všetko potrebné. Spotreba Vám určite klesne. Mne to teraz berie asi 11l pri 60 km/h. Neverili by ste ako UAZ ožije s benzínom 99 a prísadou Anabex. Len tam nelejte gazolín, lebo Vám roztrhá piesty. Spotreba vlastne nikomu vadiť nemusí, americké tereniaky žerú oveľa viac a komu to vadí. Mám kosoštvorcové drapáky, že tie vojenské gumy sú až smiešne, komu to nestačí tak okrem tých v Užhorode majú brutálne gumy s kockami. Priechodnosť je až šialená, musím jazdiť tam kde chodia LKTečka, hlboké koľaje, blato, šialené stúpanie. Teraz dokonca aj trial po kameňoch, Vihorlat je ich plný. Super sú krátke prevody. Veľa zážitkov Vám praje Ivanhoe
Z volhového motoru se na UAZ nehodí vůbec nic, kromě pístů(jsou lehčí a to snad není na závadu). Zejména ne z Volhy 24, já do UAZu narval i celý motor z 24ky, ale byla to děsivá přestavba, NIC nepasovalo!!! Ale UAZ s tímto motorem byl nejlepším UAZem v mém životě, bohužel mi dlouho vevydržel
Ahoj UAZisti. Jezdím s UAZem od roku 1989, nejprve se služebními u PS později jsem si jednoho koupil domů. Nejprve jsem jezdil na LPG později jen na benzín a teď mám Marathona 2,5 diesel. Průchodivost nebudu komentovat jen s Vámi budu souhlasit. Spotřeba -) služební jsem těžko dostal pod normu 18,5 l benzínu s LPG to bylo stejné. Pak jsem jednou jezdil s partou vodáků a nechvátal a ejhle spotřeba klesla i na 12 l benzínu. S dieselákem jezdím i za 9 l, ale s nostalgií vzpomínáme (já a moji synové) na zvuk benzíňáka a v terénu i na silnici se projevuje lenost nafťáka a vyšší hmotnost a špatně zvolená spojka (narvali tam z GAZe 69) a silenbloky ze Š 120 a spousta dalších blbostí. Prostě co v Českém Dubu na UAZu vylepšili stojí za.... Jinak doufám, že s UAZem dojedu do důchodu a proto se k němu i tak chovám. Jó nemáte někdo chuť vyrazit s UAZem někam na východ, treba Bajkal nebo Mongolsko, případně jen Ukrajina?
UAZ je perfektní auto do terénu.Už pár let s nim jezdim na srazy,na bahna a na military.Je velice spolehlivé.Každý máme nějaké ty zápory,ale s UAZEM většinou jezdili na vojně zobáci kteří uměli prt.Nato co ten UAZ dokázal vydrtžet,klobouk dolu.To že rezne je věc údržby.Na vojně se snim nikdo nemazlil a jezdil snim kdo měl ruce a nohy.Ale hlavně se na nich střídalo mraky lidí.Takže které auto by tolik vydrželo.
ahojte jazdim v armade s uazom, a mozem suhlasit s netesnostou motora, obcas musim dolievat olej, asi tak 1,5 az 2 litre, ale asi az po 700 km. nesuhlasim, nad 60 km za hodinu aspon moj nejde neisto, ide normalne, pri 100 az 120 ide neiste, suhlasim s brzdovymi valcekmi, zohnat ich aj v armade je problem, a hlavne starter.stierace idu ok, plastova strecha a kurenie je fakt o nicom.zrkadielka tak isto, ale mam ho rad, maju mi dat aligator, ja ho nechcem.....
Jako voják z povolání ho využívám denně a spotřeba: couračky po letiští a okolí v létě- cca 20 a v zimě sněhu po diferák, 4x4 a plyn na podlaze 30/100km není problém. Průchodnost terénem perfektní- opravdu to chce lepší pneu, seriové nic moc. Brzdy s posilovačem jsou OK dokut se do nich nedostane voda, pak hodně tratí. Voda se ostatně dostane i do kabiny, hlavně při průjezdu větší louže cáká přez okno až na střechu, častá je i velká vůle na řízení. Celkem statečně koroduje kabina, ale na síle plechu se nešetřilo. Na druhou stranu je to velmi spolehlivé auto a na chvíli mě odstaví jen když zapomenu zavčas přepnout nádrže a jedu dosucha.
uaz nepatri medz krasne a pohodlne tereniaky ale treba si uvedomit ze bol konstruovany pre vecne ozratych ruskych vojakov apozliepany z kolajnic! uaz hravo necha za sebou vsetky nove lestenky a este ich aj ofrka vecne klapkajucim olejom z motora!!! a komu uaz zozerie 30 l na 100 km nech si da konecne prekruzkovat piestiky, ze? obujte uaz do 16 palcovych sipovych gum a vypochodoje vam aj na gerlach a namiesto 100-clenneho vercajchu vam postaci len kladivo a majzel a kto si mysli stale to svoje nech ma kontaktuje na najblizsiom saigone. sipove gumy tam budem mat len ja!!!
podle me je uaz mnohem spolehlivejsi nez pouhe 3/10, spotreba paliva je ve skutecnosti mnohem nizsi, pri jizde po silnici rychlosti do 70km/h je spotreba cca 10L/100KM, tech 25-30l neni prumerna ale maximalni spotreba v tezkem terenu, neboly tzv. papirova spotreba, ta je proste za jakychkoliv podminek maximalni, se kterou se pocita pri planovani trasy u armady aby nahodou nedosel benzin v nadrzi
Chlapi, nedivte se té spotřebě, vždyť v 469 byl motor z Volhy. Já s Uazem jezdil na vojně dva roky, denně a to co projeli tankisti, jsem já projel taky. Sice pomalu, ale projel..
Ta spotreba je velká preto, že sa s nim jazdí výlučne v teréne, kde stúpanie 12 stupnov je to najmensie. Ale treba priznat ze UAZ ani na rovine neklesne pod cca.17l/100Km. Povedzeme si rovno, k americkému Hummeru sa sice komfortom a motorom nepriblizuje ale priechodnostou a spotrebou sa mu hravo vyrovna
Tak tohle je opravdu SUPER stroj.Já snim jezdil na vojně a to co dokázal v terénu na tak staré auto,je ož neuvěřitelné.Ale ta spotřeba,no je to přece ruská kára.
Komentáře uživatelů k recenzi UAZ
uaz
J tak stal som sa aj majitelom jedneho uazu.15 rokov stal pod strecou..kedze ma aj spz vyuzivam ho bezne aj na cesty.v meste ma bavia pohlady tysoferov tych malich q7 x5...iidem ho komplget rozobrat.karoseria sa opieskuje a sup nova hakina.v terene by bodlo ine zapinanie stiieracov .lebo krutit voolantom ostrekovat sklo a zapinat stierace je moc na dve ruky.nechavam ho v povodnom stave.max samsvor alebo portaloove napravy.
02.10.2017 | 23:09:37 | peto | 85.237.234.* Reagovat
koli vačšej spotrebe mam namontovany splynovač (propan-butanova) fľaša... suhlasim že nema prekažku v terene,len škoda tych problemov z brzdami
06.03.2015 | 20:14:29 | Citrusik | 90.64.37.* Reagovat
Zdravim,
vymente si sedacky v UAZe za sedacky zo zosrotovanych aut, dobre sa potom sedi.
13.02.2010 | 10:04:48 | ivanhoe Reagovat
Zdravim Vas vsetkych,
dajte si do Vasho UAZu brzdovy posilnovac, auto Vam bude brzdit, ze Vam gumy budu piskat.
10.02.2010 | 16:15:28 | Ivanhoe Reagovat
UAZ
tak stroj to je dobrý len chyba samosvor , a samozrejme brzdy robim kazdy rok, motor poznam aj poslepiacky pretoze som tam vimenil us kazdy srobik, spotreba - zalezi aj od nastavenia , a co v terene nezerie malo ??? spolahlivost u mna za 8 bodov z 10 lebo to co vydrzi UAZ to nevidrzi hocijaky japonec (mits,nisan,suz.)
25.01.2010 | 22:38:29 | Reagovat
Ahoj UAZisti
srdečne Vás všetkých zdravím. Odporúčam urobiť generálku motora. Navštívte automobilový trh v Užhorode vo východnej časti mesta a nakúpte si všetko potrebné. Spotreba Vám určite klesne. Mne to teraz berie asi 11l pri 60 km/h. Neverili by ste ako UAZ ožije s benzínom 99 a prísadou Anabex. Len tam nelejte gazolín, lebo Vám roztrhá piesty. Spotreba vlastne nikomu vadiť nemusí, americké tereniaky žerú oveľa viac a komu to vadí. Mám kosoštvorcové drapáky, že tie vojenské gumy sú až smiešne, komu to nestačí tak okrem tých v Užhorode majú brutálne gumy s kockami. Priechodnosť je až šialená, musím jazdiť tam kde chodia LKTečka, hlboké koľaje, blato, šialené stúpanie. Teraz dokonca aj trial po kameňoch, Vihorlat je ich plný. Super sú krátke prevody. Veľa zážitkov Vám praje
Ivanhoe
22.09.2009 | 18:28:04 | Ivanhoe Reagovat
uaz
uaz 469 je výborný stroj do terénu .
nevyrovná sa mu žiade iné terénne auto. bodol by motor s menším objemom napr. z lady 2103 inak je to stroj
21.01.2008 | 11:18:12 | janek Reagovat
UAZ motor
Z volhového motoru se na UAZ nehodí vůbec nic, kromě pístů(jsou lehčí a to snad není na závadu). Zejména ne z Volhy 24, já do UAZu narval i celý motor z 24ky, ale byla to děsivá přestavba, NIC nepasovalo!!! Ale UAZ s tímto motorem byl nejlepším UAZem v mém životě, bohužel mi dlouho vevydržel
19.10.2007 | 11:04:24 | karlos Reagovat
UAZ
Ahoj UAZisti. Jezdím s UAZem od roku 1989, nejprve se služebními u PS později jsem si jednoho koupil domů. Nejprve jsem jezdil na LPG později jen na benzín a teď mám Marathona 2,5 diesel. Průchodivost nebudu komentovat jen s Vámi budu souhlasit. Spotřeba -) služební jsem těžko dostal pod normu 18,5 l benzínu s LPG to bylo stejné. Pak jsem jednou jezdil s partou vodáků a nechvátal a ejhle spotřeba klesla i na 12 l benzínu. S dieselákem jezdím i za 9 l, ale s nostalgií vzpomínáme (já a moji synové) na zvuk benzíňáka a v terénu i na silnici se projevuje lenost nafťáka a vyšší hmotnost a špatně zvolená spojka (narvali tam z GAZe 69) a silenbloky ze Š 120 a spousta dalších blbostí. Prostě co v Českém Dubu na UAZu vylepšili stojí za.... Jinak doufám, že s UAZem dojedu do důchodu a proto se k němu i tak chovám. Jó nemáte někdo chuť vyrazit s UAZem někam na východ, treba Bajkal nebo Mongolsko, případně jen Ukrajina?
19.10.2007 | 10:58:54 | Karlos Reagovat
uaz
UAZ je perfektní auto do terénu.Už pár let s nim jezdim na srazy,na bahna a na military.Je velice spolehlivé.Každý máme nějaké ty zápory,ale s UAZEM většinou jezdili na vojně zobáci kteří uměli prt.Nato co ten UAZ dokázal vydrtžet,klobouk dolu.To že rezne je věc údržby.Na vojně se snim nikdo nemazlil a jezdil snim kdo měl ruce a nohy.Ale hlavně se na nich střídalo mraky lidí.Takže které auto by tolik vydrželo.
01.08.2007 | 18:17:00 | Gorbačov Reagovat
nesuhlasim
ahojte jazdim v armade s uazom, a mozem suhlasit s netesnostou motora, obcas musim dolievat olej, asi tak 1,5 az 2 litre, ale asi az po 700 km. nesuhlasim, nad 60 km za hodinu aspon moj nejde neisto, ide normalne, pri 100 az 120 ide neiste, suhlasim s brzdovymi valcekmi, zohnat ich aj v armade je problem, a hlavne starter.stierace idu ok, plastova strecha a kurenie je fakt o nicom.zrkadielka tak isto, ale mam ho rad, maju mi dat aligator, ja ho nechcem.....
24.12.2006 | 23:03:52 | jpsj Reagovat
uaz
Jako voják z povolání ho využívám denně a spotřeba: couračky po letiští a okolí v létě- cca 20 a v zimě sněhu po diferák, 4x4 a plyn na podlaze 30/100km není problém. Průchodnost terénem perfektní- opravdu to chce lepší pneu, seriové nic moc. Brzdy s posilovačem jsou OK dokut se do nich nedostane voda, pak hodně tratí. Voda se ostatně dostane i do kabiny, hlavně při průjezdu větší louže cáká přez okno až na střechu, častá je i velká vůle na řízení. Celkem statečně koroduje kabina, ale na síle plechu se nešetřilo. Na druhou stranu je to velmi spolehlivé auto a na chvíli mě odstaví jen když zapomenu zavčas přepnout nádrže a jedu dosucha.
04.10.2006 | 17:24:20 | StB Reagovat
uaz nepatri medz krasne a pohodlne tereniaky ale treba si uvedomit ze bol konstruovany pre vecne ozratych ruskych vojakov apozliepany z kolajnic! uaz hravo necha za sebou vsetky nove lestenky a este ich aj ofrka vecne klapkajucim olejom z motora!!! a komu uaz zozerie 30 l na 100 km nech si da konecne prekruzkovat piestiky, ze? obujte uaz do 16 palcovych sipovych gum a vypochodoje vam aj na gerlach a namiesto 100-clenneho vercajchu vam postaci len kladivo a majzel a kto si mysli stale to svoje nech ma kontaktuje na najblizsiom saigone. sipove gumy tam budem mat len ja!!!
22.09.2006 | 12:21:37 | Reagovat
uaz
podle me je uaz mnohem spolehlivejsi nez pouhe 3/10, spotreba paliva je ve skutecnosti mnohem nizsi, pri jizde po silnici rychlosti do 70km/h je spotreba cca 10L/100KM, tech 25-30l neni prumerna ale maximalni spotreba v tezkem terenu, neboly tzv. papirova spotreba, ta je proste za jakychkoliv podminek maximalni, se kterou se pocita pri planovani trasy u armady aby nahodou nedosel benzin v nadrzi
08.09.2006 | 21:59:36 | masakratorist Reagovat
UAZ
Chlapi, nedivte se té spotřebě, vždyť v 469 byl motor z Volhy. Já s Uazem jezdil na vojně dva roky, denně a to co projeli tankisti, jsem já projel taky. Sice pomalu, ale projel..
07.09.2006 | 14:19:52 | Reagovat
spotreba
Ta spotreba je velká preto, že sa s nim jazdí výlučne v teréne, kde stúpanie 12 stupnov je to najmensie.
Ale treba priznat ze UAZ ani na rovine neklesne pod cca.17l/100Km.
Povedzeme si rovno, k americkému Hummeru sa sice komfortom a motorom nepriblizuje ale priechodnostou a spotrebou sa mu hravo vyrovna
21.08.2006 | 11:25:57 | scorpio Reagovat
ta spotřeba je kouzelná
02.08.2006 | 14:22:55 | Diego Reagovat
Super kára
Tak tohle je opravdu SUPER stroj.Já snim jezdil na vojně a to co dokázal v terénu na tak staré auto,je ož neuvěřitelné.Ale ta spotřeba,no je to přece ruská kára.
27.07.2006 | 22:26:19 | P.S. Reagovat