Rok výroby:2002Typ motoru:D5Stav km při koupi:230 000 kmStav km nyní:270 000 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:25. 8. 2016
Prasklá WAC hadice (hadice u turba s čidlem průtoku vzduchu) Díra v intecooleru
Hodnocení a zkušenosti s autem
Svojí D5 jsem koupil asi jako 150. majitel, ale to auto jsem chtěl už od mala a tak sem si tu radost musel udělat. Syčelo turbo a každou chvíli lítali z výfuku saze v takovém množství že ten za mou musel pouštět mlhovky, ale v servisu mi řekli že se to občas stává a tak sem to moc neřešil. Jinak co se týče toho ostatního tak není nic co by sem autu vytknul. Pětiválec o výkonu 163 koní jezdil naprosto skvěle. Startování za jakýchkoliv podmínek bez problémů, reakce na plyn téměř okamžitá bez citelného turboefektu. Prostě když měl nějaký zakomplexovaný MBčkář tendence závodit tak se pak jenom prodíral oblakem mých sazí. No a teď to co mě na autě naprosto posadilo na zadek a to je naprosto nekonečný komfort interiéru. Sedačky co Volvo má jsou pohodlnější než kde jakej gauč u vás v obýváku, měkčený plasty v kombinaci s látkou a kůží dodají takový pocit že nebudete chtít z auta vylézt. No a co se týče spotřeby tak i hybridy lezou do děr protože to auto i ve městě žere kolem 6,5l. Jel sem s ním 3X Itálii a Chorvatsko na dálnici většinou s tempomatem a nestačil sem se divit. Průměrná spotřeba 4,8... S dvou a půl litrem!! A teď ty závady. WAC hadice praskla z ničeho nic a díra měla asi 5 cm v průměru, ale to se prostě stane. Horší už byla cena... Nová stojí přes 4000Kč a na vrakovisti cca 1500. Intecooler cca 6000 ale teď to hlavní, protože právě Intecooler měl za následek to že mi to syčelo a šly s toho oblaky dýmu. Takže mi 2 roky nechladilo turbo a přesto sem s tím najezdil "bez problémů" 50 000km a tady je krásně vidět jak moc kvalitní ty auta jsou. Jednou mi někdo řekl že pokud se posadíš do Volva už nic jiného nebudeš chtít... A měl pravdu. Teď mám v oku V50ku
O autě se píše v minulém čase, takže skončilo. :D Dívám se na ceny a za 16 let starou vránu sto papírů. Ty vole!! Nevím kdo by se měl nechat vyléčit na závislost. Vždyť je to to samý jako kdybys naházel mince do herního automatu! Ohledně gauče - Už jsem pár aut, včetně sedaček rozebral a je to drsárna co se tam ukrývá a co pak v uzavřeném autě se spuštěnou klimou vdechuje za toxické houbičky, takže starý auto ohrožuje taky i zdraví, nějaký azbest proti tomu je hadra, zvlášť pro astmatika a nebo malých dětí!!! Srovnat navíc nepoužitelný nepraktický sedan s hatchbackem nebo kombi, to je úlet. To je teda reklama na auto, kupte si auto Volvo S60 nebo teď V50 a buďte jako von(recenzent)...
Plno řečí a vůbec nemá tucha k čemu je intercooler. Prej k chlazení turba :-D Už ignorace kouře z výfuku je smutná. Pokud motor kouří, tak ho něco trápí. Ne že to tak bývá. Ale tak hlavně že nám bylo s notnou dávkou arogance sděleno, že jeho Volvo je to nejlepší :-)
...tak tak,navíc najeto 230000km - úsměvné, to mají většinou najeto za první čtyři až pět let.Tipoval bych to na dovoz z Itálie :-) a za 5 litrů nafty jezdím na delší trasy s 530d šestiválcem v automatu.Hlavně že díly kupuje na vrakovišti a píše tady ať se někdo nechá vyšetřit.
25.08.2016 | 21:08:03 | Pavel e36
| 37.48.20.*Reagovat
RE: Expert
no jo plno reci.... intercooler je snad primárne určeny k chladeniu vzduchu to vie snad každy, ale tie rozumenjši vyrobci s nim chladia samozrejme aj turbo.... jednak to pridava na životnosti turba a za druhe preco by si mal prehrievat vzduch v turbe a naslede chladit v interoolery.... take riesenie dobre tak do skodovky.... da sa to samozrejme i inak
15.06.2018 | 20:10:57 | Dan
| 109.81.211.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Volvo S60
Tohle vypovídá o majiteli
O autě se píše v minulém čase, takže skončilo. :D
Dívám se na ceny a za 16 let starou vránu sto papírů. Ty vole!!
Nevím kdo by se měl nechat vyléčit na závislost.
Vždyť je to to samý jako kdybys naházel mince do herního automatu!
Ohledně gauče - Už jsem pár aut, včetně sedaček rozebral a je to drsárna co se tam ukrývá a co pak v uzavřeném autě se spuštěnou klimou vdechuje za toxické houbičky, takže starý auto ohrožuje taky i zdraví, nějaký azbest proti tomu je hadra, zvlášť pro astmatika a nebo malých dětí!!!
Srovnat navíc nepoužitelný nepraktický sedan s hatchbackem nebo kombi, to je úlet.
To je teda reklama na auto, kupte si auto Volvo S60 nebo teď V50 a buďte jako von(recenzent)...
26.08.2016 | 08:26:35 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
Expert
Plno řečí a vůbec nemá tucha k čemu je intercooler. Prej k chlazení turba :-D
Už ignorace kouře z výfuku je smutná. Pokud motor kouří, tak ho něco trápí. Ne že to tak bývá.
Ale tak hlavně že nám bylo s notnou dávkou arogance sděleno, že jeho Volvo je to nejlepší :-)
25.08.2016 | 18:06:11 | Temp | 78.45.100.* Reagovat
RE: Expert
...tak tak,navíc najeto 230000km - úsměvné, to mají většinou najeto za první čtyři až pět let.Tipoval bych to na dovoz z Itálie :-) a za 5 litrů nafty jezdím na delší trasy s 530d šestiválcem v automatu.Hlavně že díly kupuje na vrakovišti a píše tady ať se někdo nechá vyšetřit.
25.08.2016 | 21:08:03 | Pavel e36 | 37.48.20.* Reagovat
RE: Expert
no jo plno reci.... intercooler je snad primárne určeny k chladeniu vzduchu to vie snad každy, ale tie rozumenjši vyrobci s nim chladia samozrejme aj turbo.... jednak to pridava na životnosti turba a za druhe preco by si mal prehrievat vzduch v turbe a naslede chladit v interoolery.... take riesenie dobre tak do skodovky.... da sa to samozrejme i inak
15.06.2018 | 20:10:57 | Dan | 109.81.211.* Reagovat