Rok výroby:1988Typ motoru:125Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:29. 3. 2008
Túto NSR-ku som si kúpil od jedného mojho známeho. A po čase som aj prišiel na to prečo sa jej zbavoval.
Asi najvačší problém je so štartovaním. Už som kúpil aj novú baterku, vymenil celý štartér a problém stále pretrváva. Ona totiž štartuje asi podľa počasia. Raz naskočí pekne aj za studena a inokedy ani keď je zohriata. Fakt neviem v čom može byť problém a ani mechanik mi to nevedel presne povedať. Vraj mám postupne skúšať všetko vymieňať, kým problém nezmizne. To sa mi ale absolútne neoplatí, tak sa ju chystám predať.
Ďalšia lahodka vyšla na povrch neskor, keď som zistil že nejaký dobrák predo mnou ako tesnenie pod hlavu použil silikón. No paráda, už som aspoň vedel prečo stráca tlaky.
Čo sa týka vzhľadu, tak na to aká je tá motorka stará vyzerá pomerne dobre, aj keď plasty na nej už čo to pamatajú.
Motor je kapitola sama o sebe. Je to vysokootáčkový dvojtakt a má zvuk ako motorová píla. Spočiatku sa mi to síce veľmi nepáčilo, ale už som si zvykol. Raz som ho nechtiac prerazil na kameni na ceste a to bol zvuk!!! Len sa na to sťažovala celá ulica, tak som ho vymenil.
Čo sa týka výkonu tak tých 30 koní je dosť tak pre jedného, nie veľmi ťažkého vodiča, fakt je cítiť každé kilo naviac. Ale tak do tej stovky to zrýchľuje solídne, len potom už je to trochu horšie. Maximálka je nejakých 150 s vetrom v chrbte.
Charakteristika motora je tiež zaujímavá. Do 5 tisíc otáčok sa nič nedeje, od 5000 do 8000 to začína zrýchľovať a to najlepšie ponúka nad 8000, kedy sa otvorí prívera a motorka solídne zatiahne až do 11000.
Od toho sa odvýja aj spotreba. Pri pianko jazde si vypýta tak 4-5 litrov, pri trochu ostrejšej 6-6.5 a pri fakt ostrej kedy ručička otáčkomera neustále navštevuje červené pole 8-8.5 čo už je na tak malý obsah fakt veľa.
Takže na záver možem povedať, že pre začínajúceho 16 ročného motocyklistu je to dobrá voľba ako sa pripraviť na pravý superšport, len treba dlhšie hľadať a nezobrať hneď tú prvú a potom nadávať ako som to urobil ja. Zdar
Mám NSR z roku 1989 tudíž bych řekl že jde o stejný typ a nemůžu na ni říct půl slova. K tomu startování. Nekupuj svíčky NGK a ani žádné speciální. Dávaj mizernou jiskru. Nejvíce se mi osvědčily svíčky Brisk s dlouhým závitem. Sice se stává že odejdou, ale starování je jedna radost. Na první škrknutí startéru. Jinak spotřebu máš ještě zlatou xD Mě žere takovej 8 - 10 l. Ale to už je na úkor toho že jsem si pohrál s AirBoxem, karburátorem a sitičem. S pozdravem Michal
Komentáře uživatelů k recenzi Honda NSR
Hmm
Mám NSR z roku 1989 tudíž bych řekl že jde o stejný typ a nemůžu na ni říct půl slova. K tomu startování. Nekupuj svíčky NGK a ani žádné speciální. Dávaj mizernou jiskru. Nejvíce se mi osvědčily svíčky Brisk s dlouhým závitem. Sice se stává že odejdou, ale starování je jedna radost. Na první škrknutí startéru. Jinak spotřebu máš ještě zlatou xD Mě žere takovej 8 - 10 l. Ale to už je na úkor toho že jsem si pohrál s AirBoxem, karburátorem a sitičem. S pozdravem Michal
16.03.2010 | 16:11:40 | Michal65 Reagovat
asi si mal fakt smolu na spatny kus, lebo moja NSR je takmer bezproblemova a aj spotreba je o dost nizsia.
12.07.2008 | 00:10:28 | bushido Reagovat