Rok výroby:2011Typ motoru:Stav km při koupi:269 kmStav km nyní:1 802 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:4 l/100 kmVloženo:20. 10. 2012
spotřeba nízká pořizovací cena levné náhradní díly levné garanční servisy pro začátečníky SUPER věc stačí řidčák sk B motor je držák (patentovaný Hondou) vizuálně nádherná a zvuk motoru PERFEKT lehce ovladatelná lze opravovat v garáži
Slabé stránky
Pneumatiky nic moc nekvalitní šroubky a ostatní dílenské zpracování nelze nikam uložit věci slabá baterka nádrž nelze zamknout, neexistuje uzamykatelná ztráta oleje (ne nijak dramatická) slabé přední světla, není na noční ježdění chybí pátý převodový stupeň po 1300 km je třeba vyčistit vzduchový filtr-píská na díly se někdy čeká 3-6 měsíců
Závady a opravy na motorce
Kromě toho, že mi odletěly ty nekvalitní šroubky, co drží plasty, tak jsem se čtyřkolkou měl jeden problém - těsně než jsem čtyřkolku prodal, mi začala blbnout spínací skříňka, vypínal se mi motor i během jízdy, což není moc příjemné (novému majiteli jsem tuto závadu samozřejmě sdělil). Řetěz byl docela bláto, ale vydržel mi opravdu od novoty 1 800 km, sice byl už trochu vytahaný, ale dalo se s nim jezdit. Po první zimě mi odešla baterie, kterou jsem skladoval doma a každý měsíc dobíjel, ale nedoléval destilovanou vodu (ono obecně ty čínské baterky stojí za prd). Jinak žádné větší závady jsem neměl.
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Čtyřkolku jsem koupil téměř novou od mladého studenta, který se ji chtěl zbavit (najeto necelých 300km). Za 35 tisíc, které za to chtěl, se mi to zdálo jako zadarmo, ale už bych asi Jinlinga nechtěl. Ne proto, že všude na netu kolují články o tom, jak s tím lidí mají plno problémů, ale proto, že je lepší už si koupit raději nějakou silnější čtyřkolku, na které se také naučíte jezdit. Na tom Jinlingovi se učíte řídit asi cca týden, poté jezdíte jako profík (pokud nejste úplný trotl) a spíš to je věc na vyblbnutí, než na nějakou delší dobu provozu (po určité době se začnou projevovat první příznaky problémů). Kolka mi sloužila na společné výlety po okolí s mou přítelkyní, která se do 4kolky zamilovala možná více než já. Co musím pochválit tak určitě spotřebu (která pro mne není důležitá, ale byla velice příjemná), která se pohybovala okolo 3-4 litrů na 100km. Trochu slabší stránkou kolky byly pneumatiky, nové pneu už samo o sobě nemají dobrý vzorek, který se sjede opravdu za ty 2 tisíce km (ale záleží podle jízdy, někdo to sjede za 500 km). Vibrace, které nastávají při 80 km/h jsou docela silné, ale dají se vydržet, po první jízdě se mi klepaly nohy, že jsem skoro nedošel domů (je to o zvyku). Dílensky byla čtyřkolka na horší úrovni, když jsem přejel přes nějaký hrbol, tak šlo velmi slyšet, jak ve výfuku drnčí ty mřížky, které tam jsou (oni sice po určité době upadnou, ale do té doby to je nepříjemné). Výfuky mohly být také lépe odhlučněné, aby tak nedrncaly, ale zvuk čtyřkolky byl NADUPANÝ! Znělo to opravdu dobře. Když už se s tím naučíte jezdit, zjistíte, že Vám tam chybí pátý převodový stupeň, holt na divočení to není. Místo na uložení věcí nikde není, takže pokud nemáte batoh nebo si někde nepřimontujete nějaký box, tak si dáte věci akorát do kapes od kalhot a jedete. Koupě této mašiny není špatná věc, ale musíte počítat s tím, že budete první léto často v garáži a stále budete něco upravovat nebo vylepšovat. Někdo se čtyřkolkou problémy má, někdo nemá. Já si ji šetřil a vážil a také mne nic extra nepotkalo, nejezdil jsem do terénu, protože na to opravdu není stavěná. Je to silniční kolka.
Komentáře uživatelů k recenzi Jinling
Chtěl bych koupit čt
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli je to na prodej chtěl byc se zeptat jestli by jste mi poslal těl číslo na e-mail matyasjirista@gmail.com
02.05.2022 | 08:12:54 | Zajemce | 37.48.42.* Reagovat