Rok výroby:2000Typ motoru:125Stav km při koupi:21 000 kmStav km nyní:30 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:3 l/100 kmVloženo:15. 10. 2009
Předchozí motorka: XT600 + XL600LM - obě stále mám předtím XLR125 CRM125
Koupili byste další motorku tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na motorce
Po dovezení motocyklu byl orezlý výfuk (ale ne děravý) - byl vyměněn za Arrow z bratrovy XR400.
Upadlý kontakt na baterce - opraveno u cesty.
Jinak absolutně nic , je to neskutečný dříč.,
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Motorka je velmi spolehlivá, na čtyřtaktním vzducháči není nic, co by se "podělalo". Někoho možná odradí nižší výkon oproti 2T strojům, nebo starší vzhled, mně šlo ale o spolehlivost a nízké provozní náklady - v těchto kriteriích se DRku žádný dvoutakt zdaleka rovnat nemůže. Spotřeba 3l/100km, jednou za rok výměna oleje (necelý litr) s filtrem. Stání celou zimu v promrzlé stodole nedělalo stroji ani baterce sebemenší problém. Jízda ve dvou se nechá zvládnout, ale pokud budete chtít držet tempo s provozem, poženete ji na doraz. Sólo má celkem dobrý odpich a nevadí jí táhlejší stoupání. Oproti konkurenci od Hondy má 6 stupňovou převodovku, odstupňování na výbornou. Na pětku lze jet 50 i 90. Byl jsem s ní i v Německu, v šumavských kopcích mě mile překvapila. Ovládání je nenáročné, motorka je proto vhodná i pro začátečníky. Kdo hledá sprintera a řádidlo, DR ho určitě neuspokojí - zde zvolit např. EXC125. Kdo chce nenáročnou motorku, spolehlivou s nizkými provozními náklady, je DR dobrá volba. Při troše péče se bohatě odmění, je to věrná mašina do každé situace a určitě vás nenechá ve štychu.,
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki DR