Rok výroby:1991Typ motoru:1002Stav km při koupi:26 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:9. 11. 2010
FZR jsem koupil v 98. roce jako svou první velkou motorku. Měla najeto 25000 km (údaj na tachometru) a její původ mi nebyl znám. Pocity při prvních jízdách byly ohromující. Zrychlení bylo pro mě impozantní. Po počáteční euforii jsem začal motorku více vnímat. Zdálo se mi že z motoru vychází podezřelé kovové klepání, ale od jiných majitelů jsem byl ubezpečen, že je to u této motorky normální. Po nějaké době mě zarazila vyšší spotřeba oleje, ale zase je to prý normální. Při 30. tisících se utrhlo lanko ovládání výfukové přívěry, což se projevilo neochotou jít do vyšších otáček. Zkoušel jsem nahradit lanko nějakým dostupným řešením, ale nakonec jsem koupil za 1600,- originál. V 48. tisících jsem zjistil nízkou kompresi na vnitřních válcích takže jsem zabrousil ventily, seřídil vůle a když už jsem byl v tom, tak jsem nechal udělat výbrus válců na nové Wisseco kované písty s obsahem 1080 ccm. Výsledek byl ještě vyšší zátah od spodu a nárust krouťáku což potvrdilo i měření na brzdě. Do roku 2000 jsem s FZR najezdil cca 25 tisíc v podstatě bez vážnějších problémů. V roce 2000 mě nechal známý svézt na nové R1 a FZR to měla spočítané. V době psaní tohoto textu už mám za sebou éru R1 a nyní vlastním FZS1000 takže následné hodnocení už bude ovlivněno zkušenostmi z dalšími motorkami.,
Komentáře uživatelů k recenzi Yamaha FZR
dotaz
ahoj jaky olej a jaka kapalina prijde do fzr?
04.05.2019 | 11:43:20 | walda | 79.141.243.* Reagovat