Rok výroby:2008Typ motoru:125ccmStav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:novýJak dlouho motorku používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:2,5 l/100 kmVloženo:13. 7. 2009
Chtěl bych vám představit motorku modelového roku 2008, která budí různé pozitivní, ale i negativní ohlasy. Jedná se o motorku z čínské výrobny JINAN QINGQI motorcycle CO.LTD., Čína. Prodejní zančka v česku je YUKI a modelé označení 125RS. Něco málo o vzhledu této motorky. Na první pohled se člověk může domnívat, že se jedná o motorku s vyšším obsahem, ale druhý pohled napoví, že se jedná ,,pouze o 125ccm". Motorka působí dospělým dojmem. Vzhled je uhlazený, plasty nikde nevržou, slícování je na uspokojivé úrovni. Palivová nádrž je kovová a je vykrojená tak, aby posed na ní nebyl utrpením. To zas záleží na výšce řidiče. Já s výškou 170cm nemám žádný problém se na motocykl poskládat, ale problém může nastat u postav, které měří asi okolo 180cm. Ale je to pouze můj subjektivní názor. Člověk si to musí vyzkoušet. jinak se vrátíme k vzhledu, respektive ke světlům. zadní část hezky zakončuje futuristicky zadní světlo s červeným zabarvením. Jelikož mám motorku v červené barvě tak to vypadá moc hezky. Přední světlo vychází s klasického kulatého světla s chromovým obroučkem s použitím obyčejné žárovky. Za jízdy s potkavácím světle mě řidiči blendovali ať si rozsvítím. Tak jsem přes den jezdil s dálkovým světlem. Podle mě je to velké mínus, že nepoužily halogenové žárovky, které jsou o poznání lepší. Bavil jsem se s prodejcem YUKI a jsem domluvenej na jaře 2009, že se objedná parobola a patice na H4. Yuki by se měla zamyslet nad bezpečností, jelikož jízda v noci je vyloženě hazard. Když člověk jede s dálkovým světlem tak se to ještě dá, ale nedej bože když musíte přednout na potkávačku. V tu chvíli se objevíte ve tmě. A nezbývá nic nežzačít zpomalovat. V motorce Yuki 125RS je používán motor ze suzuki. Jedná se o jednoválec, chlazený vzduchem o objemu 125ccm a s výkonem 8,4kW. Motor zabírá už od nízkých otáček a to okolo 1600ot./min a nechá se poslušně vytáčet až k hranici 11000ot./min. Maximální výkon dosáhne motorka při 9250ot./min. Čínské motory nemají vyřešené odizolování vibrací od motoru. Vibrace pocítíte už okolo 7000ot./min a pak už se to moc nemění. Spotřeba není vbec hrozná. Pohybuje se od 2,5l/100km až k 3,5l/100km. Tato motorka má tlumení naladěno dost měkce. Velká výhoda je to ve městě, když jsou všude na silnici výmoly, kanály a kočičí hlavy (kamená dlažba), ale při větších rychlostech a hlavně při náklonech řidič nemá moc jistotu, co motorka udělá. A brzdy oproti předchůdci Yuki 125 Sport doznala RSka velkého pokroku. Bývaly časy, kdy lidé naříkali, že motorky od Yuki nebrzdí. Ale časy jsou ty tam. Motorka brzdí dobřa, občas až moc jedovatě. Brzdy ani po neustálém brždění neztrácejí svoji účinnost. Dá se říct, že Yuki jde kupředu mílovými kroky. Ale hodně nerozvážných a hlavně nazasvěcených lidi haní tuto značku, jelikož si koupili první model, s kterým přišli na trh. A to byl skútr Speedy 50. S tím udělali páni ,,Inženýři" velký rozruch. Hlavně si to tímto modelem zavařili na velké problémy. Hodně poruch a málo spokojených zákazníků. Od té doby se s Yuki táhne nemilý kus historie, který mu pořád někdo předhazuje. POdle mého názoru tuto značku pomlouvají majtelé značkových motorek, protože se bojí, že by je mohla čínská konkurence vytlačit z trhu, či alespoň částečně velmi konkurovat...
+vzhled silnější motorky +motor +pořizovací cena (55000) +velká nádrž (cca 18l) +brzdy
-vibrace při vyšších otáčkách -horší svítivost předního světla -měkčí tlumiče,
Komentáře uživatelů k recenzi Yuki