Cena bez DPH: 5 428 926,- Kč
orientačně v EUR:259 738,- €
Možnost odpočtu DPH
7 rychlostních stupňů, natáčecí světlomety, automatické přepínání dálkových světel, dotykové ovládání palubního počítače, volba jízdního režimu, elektronická ruční brzda, parkovací senzory přední, el. sklopná zrcátka, senz.op.brzd.d., přední světla LED, LED sv., start-stop systém, USB, zadní pohon, pohon 4 x 2, digitální přístrojová deska
servisní knížka, koupeno v CZ, nehavarované, v záruce
AS243064 Prodloužná záruka na 4 roky / 120 000 km. Části exteriéru potaženy ochrannou transparentní PPF fólií. - Barva: Audi Exclusive lak na přání - Viper Green - 20 kovaná kola s 10 paprsky - Karbon-keramické brzdy s třmeny v lesklé červené barvě - Karbonový kryt motorového prostoru - Pevný zadní spojler v lesklém karbonu - Kruhy Audi a nápisy v lesklé černé optice - Exteriérový paket z lesklého karbonu - Side blade - lesklý karbon - Kryty vnějších zpětných zrcátek v lesklém karbonu - LED světlomety vč. Audi Laserlight - Asistent dálkových světel - Čalounění interiéru: Kombinace černé kůže a alcantary s kontrastním červeným prošitím - R8 skořepinová sedadla - R8 sportovní multifunkční volant - Bang & Olufsen Sound system - Audi virtual cockpit - Satelitní navigace - Zadní kamera - Přední a zadní parkovací senzory - Tempomat - Volič jízdních režimů - Dešťový senzor - Automatická klimatizace - Vyhřívaná sedadla - Čalounění stropu v černé Alcantaře - Bezklíčový přístup a start Audi R8 V10 GT RWD patří mezi nejvzácnější auta s desetiválcem, jelikož jich vzniklo pouze 333 kusů. Takových Lexusů LFA existuje vyšší počet - 500, Porsche Carrera GT je dokonce 1270. R8 GT je taky považováno za nejzábavnější verzi modelu R8, za což vděčí mnohým úpravám. Sedmistupňová dvouspojková převodovka DCT S tronic má kratší převody a řadí rychleji, přičemž pohání výhradně zadní kola. Výkon 620 koní při 8000 ot./min. a točivý moment 565 Nm při 6400-7000 ot./min. má na svědomí 5.2litrový V10 s atmosférickým plněním, který vznikal ve spolupráci s automobilkou Lamborghini, takže jde o stejný agregát, jaký najdete i v Lamborghini Huracán. Elektronický systém ESC lze nastavit v 7 stupních, což je vedle ostatních verzí také velká změna. Zákazníci si mohli vybírat ze dvou podvozků, jednoho civilněji, druhého okruhověji laděného. R8 GT je o 20 kilogramů lehčí než R8 RWD, a to díky odlehčeným 20 kolům, karbonkeramickým brzdám nebo skořepinovým sedadlům. Zajímavá je i tyč předního stabilizátoru, která je vyrobena z uhlíkového kompozitu CFRP - plast vyztužený uhlíkovými vlákny. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 3.4 sekundy, 200 km/h uhání za 10.1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 320 km/h.. Stav perfektní
Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.