Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi, NOVÁ CENA 130 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi, NOVÁ CENA V prov. od 2012, 267 642 km
Diesel, kombi
2 200 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Ford S-Max 10/10 2.0D 85KW – NAVIGACE 129 990,- Kč
Ford S-Max 10/10 2.0D 85KW – NAVIGACE V prov. od 2010, 255 000 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA, ČR 130 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA, ČR V prov. od 2014, 72 990 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.5 TDCi, Automat, Serv.kniha 130 000,- Kč
Ford C-Max 1.5 TDCi, Automat, Serv.kniha V prov. od 2017, 215 358 km
Diesel, mpv
1 500 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, Trend, Serv.kniha 130 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, Trend, Serv.kniha V prov. od 2007, 142 351 km
Diesel, hatchback
2 000 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2,0TDI 103KW DIGI-KLIMA 129 999,- Kč
Ford Mondeo 2,0TDI 103KW DIGI-KLIMA V prov. od 2010, 228 543 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,0 EcoBoost Aut.klima CZ 129 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1,0 EcoBoost Aut.klima CZ V prov. od 2016, 137 613 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.0 EcoBoost, Serv.kniha 131 000,- Kč
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost, Serv.kniha V prov. od 2015, 60 636 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, Serv.kniha 131 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, Serv.kniha V prov. od 2016, 144 913 km
Benzín, kombi
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1,4-16V-VYHŘ.ČEL.SKLO-TAŽNÉ 133 000,- Kč
Ford Fusion 1,4-16V-VYHŘ.ČEL.SKLO-TAŽNÉ V prov. od 2012, 102 980 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1,4 TREND 1.MAJITEL 133 900,- Kč
Ford Fiesta 1,4 TREND 1.MAJITEL V prov. od 2011, 139 911 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 71 kW (97 PS)
     


Prodám Ford Focus Kombi 2.0 TDCi Automat 134 900,- Kč
Ford Focus Kombi 2.0 TDCi Automat V prov. od 2012, 227 300 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.0 EB Serv.kniha 135 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Fiesta 1.0 EB Serv.kniha V prov. od 2014, 129 940 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 135 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2010, 168 493 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.6 TDCi 135 000,- Kč
Ford Mondeo 1.6 TDCi V prov. od 2011, 168 746 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,8-16V-DIGIKLIMA-PALUB.POČ. 135 000,- Kč
Ford Focus 1,8-16V-DIGIKLIMA-PALUB.POČ. V prov. od 2009, 132 068 km
Benzín, kombi
1 798 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, ČR 135 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, ČR V prov. od 2011, 102 436 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Grand C-Max 1.6 TDCi 135 000,- Kč
Ford Grand C-Max 1.6 TDCi V prov. od 2012, 219 692 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.0 Champions League SERVISKA 135 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Fiesta 1.0 Champions League SERVISKA V prov. od 2013, 152 000 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 135 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2008, 168 436 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Zobrazeno 621-640 (z celkem 2272)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »