Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 150 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2010, 167 560 km
Diesel, sedan/limuzína
2 179 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Prodám Ford Focus 2.0 TDCi 150 000,- Kč
Ford Focus 2.0 TDCi V prov. od 2009, 132 435 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Ford Maverick 2.0 i 150 000,- Kč
Ford Maverick 2.0 i V prov. od 2003, 125 682 km
Benzín, terénní
1 989 ccm, 91 kW (124 PS)
     


Prodám Ford Transit 2.2 TDCi 150 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Transit 2.2 TDCi V prov. od 2011, 224 062 km
Diesel, van/minibus
2 198 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.6 TDCi, ČR 151 500,- Kč
Ford Mondeo 1.6 TDCi, ČR V prov. od 2015, 238 513 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 153 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2014, 241 835 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 154 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2008, 139 012 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i, ČR 154 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i, ČR V prov. od 2013, 167 844 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Ford S-Max 2.0 TDCi 155 000,- Kč
Ford S-Max 2.0 TDCi V prov. od 2009, 167 178 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 155 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 V prov. od 2010, 157 016 km
Benzín, kombi
1 999 ccm, 107 kW (145 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 155 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2012, 167 384 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 155 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2012, 151 670 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 155 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2008, 168 436 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Prodám Ford S-Max 2.2 TDCi 155 000,- Kč
Ford S-Max 2.2 TDCi V prov. od 2012, 268 824 km
Diesel, mpv
2 179 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1.6 TDCi 155 000,- Kč
Ford B-Max 1.6 TDCi V prov. od 2014, 139 410 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 i 155 000,- Kč
Ford Focus 1.8 i V prov. od 2010, 154 644 km
Benzín, hatchback
1 798 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi Serv.kniha 156 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi Serv.kniha V prov. od 2014, 223 783 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford S-Max 2.0 TDCi 159 000,- Kč
Ford S-Max 2.0 TDCi V prov. od 2011, 257 531 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 159 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2010, 167 370 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i 159 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i V prov. od 2011, 171 645 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Zobrazeno 241-260 (z celkem 614)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »