Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 135 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2008, 168 436 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Prodám Ford Kuga 2.0 135 000,- Kč
Ford Kuga 2.0 V prov. od 2008, 177 002 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, Automatická klima 135 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, Automatická klima V prov. od 2014, 204 792 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 8/08 2.0i 16V 107KW – KABRIO 134 990,- Kč
Ford Focus 8/08 2.0i 16V 107KW – KABRIO V prov. od 2008, 140 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 999 ccm, 107 kW (145 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6 TDCi, Titanium, ČR,2.maj 135 000,- Kč
Ford C-Max 1.6 TDCi, Titanium, ČR,2.maj V prov. od 2011, 185 539 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.25 i, Klima, El. okna 135 000,- Kč
Ford Fiesta 1.25 i, Klima, El. okna V prov. od 2014, 83 761 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 135 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2008, 171 373 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Prodám Ford Focus 2.0TDCi KABRIO*VÝHŘEV*SERVISKA 137 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 2.0TDCi KABRIO*VÝHŘEV*SERVISKA V prov. od 2009, 183 128 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, Automatická klima 137 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, Automatická klima V prov. od 2007, 103 630 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford C-Max 2.0 TDCi 137 200,- Kč
Ford C-Max 2.0 TDCi V prov. od 2013, 183 741 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 138 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2009, 173 219 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Prodám Ford Focus 1maj,DPH,1.0 EcoBoost 92kW Tre 137 988,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Focus 1maj,DPH,1.0 EcoBoost 92kW Tre V prov. od 2018, 230 000 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1,6 EcoBoost,digiklima,servis, 138 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Mondeo 1,6 EcoBoost,digiklima,servis, V prov. od 2011, 188 000 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 139 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2009, 193 750 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Tourneo Connect 1.8 TDCI 81kW SPORT 139 000,- Kč
Ford Tourneo Connect 1.8 TDCI 81kW SPORT V prov. od 2009, 160 913 km
Diesel, kombi
1 753 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1,2 i  KLIMA,SERVISNÍ KNIHA 139 000,- Kč
Ford Fiesta 1,2 i KLIMA,SERVISNÍ KNIHA V prov. od 2013, 52 948 km
Benzín, hatchback
1 242 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.0i KLIMA SADA KOL 139 000,- Kč
Ford Fiesta 1.0i KLIMA SADA KOL V prov. od 2013, 140 400 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 103kW 139 900,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi 103kW V prov. od 2014, 235 257 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1,0 EcoBoost  TITANIUM 139 900,- Kč
Ford B-Max 1,0 EcoBoost TITANIUM V prov. od 2013, 157 785 km
Benzín, kombi
998 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Zobrazeno 641-659 (z celkem 2272)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »