Osobní
Terénní
X
Ford
Explorer
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Explorer 4,0 4.0i+LPG, Tažné, Šíbr, Kůž 279 000,- Kč
Ford Explorer 4,0 4.0i+LPG, Tažné, Šíbr, Kůž V prov. od 2007, 225 800 km
LPG (plyn), suv
4 009 ccm, 157 kW (213 PS)
     


Prodám Ford Explorer 3.5 6V XLT 4x4 520 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Explorer 3.5 6V XLT 4x4 V prov. od 2017, 151 000 km
Benzín, suv
3 500 ccm, 213 kW (290 PS)
     


Prodám Ford Explorer 969 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer V prov. od 2020, 117 498 km
Benzín, suv
3 000 ccm, 294 kW (400 PS)
     


Prodám Ford Explorer 3.0i PHEV,336kW,DPH,1.MAJ,CZ,S 1 100 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 3.0i PHEV,336kW,DPH,1.MAJ,CZ,S V prov. od 2021, 88 372 km
Hybridní, suv
2 956 ccm, 267 kW (363 PS)
     


Prodám Ford Explorer 79kWh,prodloužený dojezd,340k 1 209 858,- Kč
Ford Explorer 79kWh,prodloužený dojezd,340k V prov. od 2024, 100 km
Elektro, suv
, 250 kW (340 PS)
     


Prodám Ford Explorer 4x4 ST LINE ZÁRUKA od FORD67 1 250 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 4x4 ST LINE ZÁRUKA od FORD67 V prov. od 2020, 48 600 km
Hybridní, suv
2 956 ccm, 267 kW (363 PS)
     


Prodám Ford Explorer 0.1 Premium RWD 77 kWh 1 299 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 0.1 Premium RWD 77 kWh V prov. od 2024, 1 km
Elektro, suv
10 ccm, 210 kW (286 PS)
     


Prodám Ford Explorer 0,1 Premium 77 kWh RWD 1 330 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 0,1 Premium 77 kWh RWD V prov. od 2024, 1 km
Elektro, suv
10 ccm, 210 kW (286 PS)
     


Prodám Ford Explorer 3,0 PHEV 4WD ST-Line VENTILACE 1 698 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 3,0 PHEV 4WD ST-Line VENTILACE V prov. od 2023, 11 870 km
Hybridní, suv
2 956 ccm, 336 kW (457 PS)
     


Prodám Ford Explorer ST-Line 3,0 EcoBoost PHEV 457k 1 918 554,- Kč
Ford Explorer ST-Line 3,0 EcoBoost PHEV 457k V prov. od 2024, 3 km
Hybridní, suv
2 959 ccm, 336 kW (457 PS)
     


Prodám Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD 1 974 700,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD V prov. od 2024, 1 km
Hybridní, suv
2 956 ccm, 336 kW (457 PS)
     


Prodám Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD 1 974 700,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD V prov. od 2024, 1 km
Hybridní, suv
2 956 ccm, 336 kW (457 PS)
     


Prodám Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD 1 974 700,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD V prov. od 2024, 1 km
Hybridní, suv
2 956 ccm, 336 kW (457 PS)
     


Prodám Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD 1 984 700,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD V prov. od 2023, 2 km
Hybridní, suv
2 956 ccm, 336 kW (457 PS)
     


Prodám Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD 1 984 700,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Explorer 3.0 EcoBoost ST- LINE AWD V prov. od 2023, 1 km
Hybridní, suv
2 956 ccm, 336 kW (457 PS)
     


Zobrazeno 1-15 (z celkem 15)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford Explorer - historie značky auta

Ford Explorer je sportovní užitkové vozidlo (SUV) vyráběné americkým výrobcem Ford Motor v Chicagu od roku 1990. Auto bylo do nedávné doby vyráběno také ve státě Missouri, ale v roce 2006 byl tento závod uzavřen. Ford Explorer měl našlápnuto stát se jedním z nejpopulárnějších SUV historie. V roce 2011 bylo auto jmenováno truckem roku Severní Ameriky (North American Truck of the Year). Předchůdcem tohoto automobilu je Ford Bronco II.
První Ford Explorer sjel z montážní linky 12. dubna 1990. Auta první generace byla vybavena tehdy novým motorem o síle 155 koní (116 kW) 4,0 L Cologne V-6 s 4-rychlostní A4LD automatickou převodovkou, anebo 5-stupňovou manuální převodovkou M5OD Mazda. Stejně jako jeho přímý konkurent - Chevrolet S-10 Blazer - byl Explorer k dispozici v 3-dveřové a 5-dveřové karoserii a buď s pohonem zadních kol nebo s pohonem všech kol. Každá varianta měla jiný rozměr: 3-dveře 2593 mm rozvor, 4419 mm délku a 1714 mm výšku, 5-dveří: 2842 mm rozvor, 4673 mm délku a 1709 mm výšku. Šířka byla pro obě varianty stejná, a to 1778 mm.
Auto bylo zpočátku k dispozici ve 4 stupních výbavy: základní model XL (který byl později nahrazen modelem XLS), XLT, Sport a edice Eddie Bauer. Pro modelový rok 1993 byl výkon motoru zvýšen o 5 koní (4 kW) na celkových 160 hp (119 kW). Varianta Explorer Sport byla prodávána také jako Mazda Navajo do přerušení výroby v roce 1994. Jednalo se o 3-dveřový model s pohonem zadních kol i s pohonem všech čtyř kol.
Druhá generace auta, která prošla významnou aktualizací exteriéru, interiéru a zavěšení kol, byla uvedena pro modelový rok 1995. Vůz si z předchozí generace zachoval stejný motor 4,0 L Cologne V-6, a později k němu přibyl 5,0 L Windsor OHV V-8. Rozsah druhé generace Ford Explorer se skládal ze dvou modelů - 3-dveřová varianta Sport a 5-dveřový Explorer. Volitelný automatický systém ControlTrac představoval tři režimy pohonu: 2WD, 4WD auto a 4WD low. Auto bylo také prvním vozem ve svém segmentu mající duální přední airbagy. V roce 2001 došlo k zavedení modelu Explorer Sport Trac. Auta byla ovládána několika různými typy převodovek, většinou automatických, v 5-ti a čtyř-rychlostní škále.
Šířka auta byla 1778 mm, výška 1702-1735 mm a ostatní rozměry se změnily v průběhu let (rozvor se postupně změnil z počátečních 2831 na 2834 mm u 5-ti dveřové varianty, a z 2565 na 2568 mm u varianty 3-dveřové. Délka auta u 5-dveří byla 4826 či 4788 mm a u 3-dveří 4536, 4572 a 4562 mm.
Třetí generace (2002-2005) zachovala 4,0 L V-6 motor z předchozí generace , ale Windsor V8 byl nahrazen motorem 4,6 L 2V SOHC V-8. Všechny převodovky byly nyní 5-rychlostní, a poprvé byla k dispozici třetí řada sedadel, čímž se celkový počet cestujících zvýšil na sedm. Modelový rok 2002 byl posledním rokem větší 5-dveřové varianty, kterou lze objednat s manuální převodovkou. Rozměry auta třetí generace: rozvor 2888 mm či 2890 mm, délka 4800 mm, šířka 1828 mm a výška 1803 mm.
Úrovně výbavy byly nyní základní Sport Value, Sport Choice , XLS, Sport Premium, XLT, Eddie Bauer a limitovaná verze. Modely z let 2002-2004 měly kontrolu stability jako jednu z možností, tento systém se stal standardem pro modelový rok 2005. U třetí generace Ford nainstaloval plně nezávislé zavěšení zadních kol u všech modělů kromě 3-dveřového Sport. Tento design nabízí výhody včetně jízdního komfortu, snažší manipulace a stability vozidla. Karoserie 3-dveřového Fordu Explorer Sport byla v roce 2001 téměř sjednocena s 5-dveřovým Explorerem pro rok 2002. Vzhledem k poklesu popularity menších 3-dveřových SUV byla varianta Sport přerušena po roce 2003.
Ford Explorer - historie značky auta (dokončení článku)  »