Peugeot 107 byl vyvinut ve spolupráci koncernu PSA a japonské Toyoty, v rámci projektu B-Zero. Celkem byly navrženy tři téměř identické automobily, kromě Peugeotu 107 také Citroën C1 a Toyota Aygo. Design Peugeotu 107 navrhl designér Donato Coco.
Všechny zmíněné vozy, také označované jako "trojčata" vyrábí automobilka TPC v Kolíně v České republice. Auta se prodávají jako čtyřdveřový, nebo pětidveřový hatchback.
Peugeot 107 je dostupný s nabídkou dvou motorů:
- 1.0i 12V I3 o objemu 996 cc a výkonu 69,7 PS (51 kW; 69 hp) a maximální rychlostí 158 km/h
- 1.4HDi 8V I4 o objemu 1 398 cc o výkonu 55 PS (40 kW; 54 hp) a maximální rychlostí 154 km/h
Rozměry vozu Peugeot 107 jsou následující: rozvor 2 340 mm, délka 3 430 mm, šířka 1 630 mm a výška 1 470 mm.
Peugeot 107 se nabízí v několika výbavových variantách, přičemž nejlevnější z nich je verze Access. Výbava modelu
je poněkud sparťanská, tato verze má manuálně ovládaná okénka, zpětná zrcátka v černé barvě a dva airbagy.
Model postrádá také klimatizaci.
Nejpopulárnější variantou je Active, která je vybavená klimatizací, zrcátky v barvě karoserie, bočními airbagy,
centrálním zamykáním a elektricky ovládanými okénky.
Varianta Urban Move je vybavená klimatizací, metalickým lakem karoserie ve dvou barvách, a speciálním čalouněním.
Do února roku 2008 byla na trhu dostupná také verze Sport XS. Nabízela se ve čtyřech barvách s korespondujícími pruhy,
litými koly, sportovními vzduchovými ventily, spoilery, předním nárazníkem a speciálním interiérem.
V roce 2008 byla verze Sport XS nahrazena edicí Sport.