Osobní
Terénní
X
Peugeot
5008
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot 5008 2.0 BlueHDi, AUTOMAT 600 000,- Kč
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi, AUTOMAT V prov. od 2018, 63 307 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 133 kW (181 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.5 HDi 1.maj, ČR 620 000,- Kč
Peugeot 5008 1.5 HDi 1.maj, ČR V prov. od 2020, 70 415 km
Diesel, terénní
1 499 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 2.0 HDi Serv.kniha, ČR 630 000,- Kč
Peugeot 5008 2.0 HDi Serv.kniha, ČR V prov. od 2019, 94 296 km
Diesel, terénní
1 997 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 2.0 HDi 680 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 2.0 HDi V prov. od 2020, 91 707 km
Diesel, terénní
1 997 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 ALLURE PACK 130k EAT8 872 500,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 ALLURE PACK 130k EAT8 V prov. od 2024, 5 km
Diesel, suv
1 497 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Předchozí 1 2 3 4  
Zobrazeno 61-65 (z celkem 65)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Peugeot - historie značky auta

Peugeot je přední francouzský výrobce automobilů, součást skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce aut v Evropě. Základy značky Peugeot sahají do 19. století, kdy firma vyráběla bicykly. V roce 1975 získal Peugeot většinu v automobilce Citroën.
Peugeot je přední značka francouzských automobilů, která je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího evropského výrobce automobilů.
Rodinný podnik, ze kterého později vznikl současný Peugeotem, byl založen v roce 1810. Rodina Peugeotů tehdy přestavěla svůj obilný mlýn ve vesnici Vandoncourt na továrničku vyrábějící válcovanou ocel a množství výrobků z ní.V listopadu 1858 požádal Emile Peugeot o ochrannou známku se symbolem lva. Toto zvíře bylo vybráno záměrně, neboť je nositelem vlastností, které proslavily ocelové pily z této továrny: ostré a odolné zuby, pružnou čepel jako tělo šelmy, a rychlost řezání připodobněnou k rychlosti lva při lovu své kořisti.
Lev se začal objevovat nejen na nářadí a čepelích pil značky Peugeot, ale také na mlýncích na kávu, pepř a sůl, a od roku 1882 také na bicyklech a od roku 1898 také na motocykletách. Jízdní kola Peugeot se vyráběly až do nedávné doby, ačkoli se společnosti vyrábějící kola a automobily oddělily už v roce 1926.
Vzhledem k rodinným neshodám založil v roce 1896 Armand Peugeot (1849 — 1915), který se velmi zajímal o automobily, společnost Société des Automobiles Peugeot. Firma vyrobila svůj první automobil v roce 1889. Vznikl ve spoluprácí s jedním z francouzských průkopníků automobilismu, Léonem Serpolletem. Jednalo se o tříkolové vozidlo s parním pohonem a byly vyrobeny pouze čtyři kusy. Parní stroje byly těžká a objemné a vyžadovaly dlouhou dobu na zahřátí. Po setkání s Gottliebem Daimlerem a Émilem Levassorem v roce 1980 bylo opuštěno od parního pohonu. Pod vedením Daimlera byla postavená benzínová čtyřkolka Toto auto bylo sofistikovanější, než většina z jeho současných konkurentů.
Peugeot - historie značky auta (dokončení článku)  »