Rok výroby:1987Typ motoru:1.4Stav km při koupi:35 000 kmStav km nyní:41 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:2. 12. 2007
Kromě docházejícího benzínu nemá žádné poruchy. První vozidlo tohoto typu a značky mi pomohlo v horském terénu postavit srubovou stavbu - vozilo veškerý materiál. Dojelo vždy bez jakéhokoli klopýtnutí, dokonce po předchozí deformaci chladiče dojelo bezpečně i bez vody v motoru. Stačilo jen vyměnit chladič a jezdilo dál, do té doby, než mi vozidlo nějaký dobrák odcizil...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dobrý pomocník v lese, průchodnost terénem i STK v pohodě...Dnes mám Aro č.2, a slouží dobře, ne-li ještě lépe než první. Je pravda, že majitel takovéto značky musí být veliký fanda a hlavně kutil, protože si nedokážu představit, že by tento dvacetiletý vůz měl někdo opravovat v servise.
I na STK vždy sklízí zaslouženou pochvalu, protože vše je původní (kromě takových věcí jako jsou pneu, svíčky apod) a nic nemá žádnou vůli, ani náznak opotřebení. Je pravda, že za jízdy si se spolujezdcem moc nepopovídáte díky nadměrné hlučnosti připomínající pražské metro, ale zase Vás potěší pohledy lidí, kteří se rádi otočí za rumunským kabrioletem, který vytvoříte sundáním plachty za 3 minuty.
Díky listovým pérům na zadní nápravě můžete naložit jakoukoli hmotnost a bezpečně odvézt. Škoda, že výrobce povolil na originál TZ jen 1000kg, protože ilegálně můžete odtáhnout třeba i Avii... Prostě Aro si člověk musí zkusit a když ho milujete - není co řešit...
Komentáře uživatelů k recenzi ARO