Rok výroby:1999Typ motoru:1,9Stav km při koupi:161 500 kmStav km nyní:162 300 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:5-6 l/100 kmVloženo:23. 5. 2007
Při nákupu tohoto vozu nefungovala klimatizace a ručička stavu nádrže stále ukazuje plnou nádrž. :-)
Jinak absolutně v pořádku. Dnes mi byla proveda fizycká kontrola od cebie na původ vozu je dovezen z Holandska a je po prvním majiteli skutečně vůbec nehavarovaná a navíc i se zimníma pneu. Stála mě 135000,- kč. klimatizace je už naplněna plynem a stálo to 800,- kč a vše funguje tak jak má krom ručičky nádrže kterou mi budou dělat tento čtvrtek.
Předpokládaná investice do opravy ručičky dle servisu je 1000,- kč a to je velice solidní cena za práci a materiál na alfu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak vlastních zkušeností zatím moc nemám protože auto vlastním pouze všeho všudy tři dny kupoval jsem si ho tuto sobotu. Ale vím že alfa je pro mě srdeční záležitost a věřím v to že s ní budu naprosto spokojen. Určitě vás do budoucna budu informovat o mých zkušenostech s tímto vozem.
Zatím jen pár mojich postřehů po ujetí cca šesti set kilometrů. Drží perfektně stopu možná i tím že tam jsou 17 s obutím 215/45 ZR17 od Pireli zátach vozu je největší od cca dvou tisíc otáček a bez problému to táhne tak do těch 4200 otáček potom dost rychle vadne. Je slyšet nepatrně turbo jak si píská když zabírá a co se týče papírové rychlosti 181 km tak tu jsem již překročil a ukazovalo mi to 190 myslím že nebude s tímto autem problém pokořit i dvěstě ale o tom to není. je to srdeční záležitost je to nádherné auto s nádherným designem.
Mám ještě i své původní auto Mazdu 626 o které jsem na těchto stránkách psal a vím že se jí nezdám na úkor alfy budu je střídat jen prostě došlo na to že jsem koupil mladší auto ale zase nějaké které se váže k mému srdci proto jsou pro mě Mazdy a alfy srdeční záležitosti.
Alfa se nekupuje kvůli potřebě jezdit ale kvůli pocitu a tomu že když se na ní podívá tak mě zatleská srdce a mozek si řekne nádhera jen se kochejte očička.
ľuboš leješ len čistú naftu ale však voda je v nej obsiahnutá čiastočne prirodzene a aj z nádrží lebo hádam si nemyslíš že prepravné cisterny alebo podzemné nádrže na čerp.staniciach sú kryštálovo čisté,to by si musel veriť aj tomu že šunka v tescu je 100 percent čisté meso.
22:03: "dvojhmota" nie je problém motora, ale vodičovej hlavy a pravej nohy, 300-500.000 km je celkom slušná výdrž, pri troche dobrej vôli sa nedá zničiť, resp. táto porcia obyčajne jednému majiteľovi vystačí na nejakých 5-8 rokov...
Za ten bordel v nádrži asi motor nemôže..., osobne pochybujem, že nemalo aspoň o 100-200.000 km viac, ale to nie je môj problém.
P.S. Bežne dobieham na "výpary" v nádrži, nech mi "ctení novinári" a Vševedkovia vysvetlia, odkiaľ sa dokáže dostať bordel do nádrže, keď lejem iba čistú naftu...:))/niečo iné je, ked sa jazdí málo a auto stojí cez zimu aj mesiac, dva ...
Žeby zázrak látkovej premeny? Jeden truľko napíše hovadiny typu "gumovej prevodovky"..:)), a 10 ďalších ju začne opakovať.
Ďalší napíše, že CR ..."strašné šmejdy" a vyššia spotreba, pričom už aj taký AutoBild v testoch zistil, že 2.0 TDCi, 103 kw od PSA vo Forde Mondeo má NIŽŠIU spotrebu ako 2.0 TDi od W, 103 kw..../3-4 roky späť/.
Ale skoro všade číta človek HOVADINY o tom, ako CR majú vyššiu spotrebu a poruchy, ako nejaké TDi...
A súhlasím aj s 22:15 anonymom, obyčajne je problém dosiahnuť max. rýchlosť stanovenú výrobcom, aj zrýchlenie.
vstreky a dvojhmota je problém každého moderného diesla, nič nevydrží večne, rozdiel je len v tom či tú sumu "XY" za opravu nasypem do "bezcenného" auta, alebo auta ktoré má 3x vyššiu hodnotu ako AR 156, ktorá má navyše problém s prednou nápravou ...
A nebol som to ja, kto tu písal, že mal totalny bordel v nádrží, tým vstrekom to určite neprospieva... Auto v hodnote 2-2500€, repas nápravy cca 300€ repas vstrekov cca 400€ a razom sme za údržbu na 1/3 hodnoty auta... Časom príde aj na turbo, kotúče s platničkami , ozve sa zotrvák a už sa prekročila polovica trhovej hodnoty auta...
Raz je to komplikované auto a údržba niečo stojí, pri starších autách na to treba zvlášť pozerať, je to ako si kúpiť A8 za 3000€, lacné auto drahá údržba
Ako môže byť auto , ktoré stojí pár šupov srdcová záležitosť, asi tak isto ako objektivita recenzie po troch dnoch...
Design nie je všetko, auto sa kupuje aj na základe cien bežnej údržby a to je to čo tebe evidentne uniklo, je to CR diesel, čo zo sebou prináša problémi modernej techniky, aby sa nepluvalo len na AR, tak také problémi má každý CR motor, rozdiel je iba v tom že cena údržby je približne rovnaká, či sa jedná o 5 ročné auto , alebo o 10 ročnú 156... Tak že je rozdiel či dám 500€ za opravu u auta ktoré stojí 2000€ alebo 500€ u takého čo má hodnotu 7000€...
Servisovať 156 je asi také ako servisovať starú Ś-120 aj ked je tam cena údržby nízka, vzhladom na cenu auta je to vela...
Tak ako mam to auto uz pomali mesiac nabehal som na nom 7 tisic kilometrou jedinu wadu co som zbadal je to zeee JE DRAHA NAFTA !!! inak setko frci jak maa .)) som strasne spokojni z mojim autickom :))) kazdy kritiuje alfu ale ja som spokojni !! a musim poklopat nech sa mojej cice dari :))) akurat idem na 2 tizden olej menit tak to ma wide tak okolo 5000SK taze lahodaa
Tak po týdnu co mám alfu a dvou dnech v autoservisu Fiat myslím i nadále že je to krásné a dobré auto. Proč jsem byl v servisu. Auto mělo již při koupi jednu vadu a to že stále ukazovalo plnou nádrž i když tam bylo cca jen deset litrů. Nechal jsem to opravit byl to jen zaseknutý plovák ale kluci v servisu zjistili že původní majitel musel jezdit na nějaké s odpuštěním sračky protože nádrž byla totálně špinavá a zanesená. Tak mi jí vyčistili ale po ukončení práce když jsme jeli auto projet jsme natočili motor dojeli k bráně servisu a konec auto chcíplo tak po dením pátrání jsme došli k tomu že bylo zaneseno sejtko vysokotlakého vstřikovače do injektorů pro představu sejtko má průměr 3milimetry (vážně nekecám) a to bylo bordelem ucpáno. No ale od té doby auto drží a jezdí. Tak zase někdy příště až s autem něco bude. Zdravím všechny.
Tak to už se těším jaké další ohlasy přidáš. Spoehlivost staré dobré 626 mazdy je totiž úplně ale úplně někde jinde než pověstná "spolehlivost" italských aut, alfy o to víc. Každopádně hezké auto, ale rozhodně to není každodenní polikač kilometrů, to by nevydrželo.
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156
ľuboš leješ len čistú naftu ale však voda je v nej obsiahnutá čiastočne prirodzene a aj z nádrží lebo hádam si nemyslíš že prepravné cisterny alebo podzemné nádrže na čerp.staniciach sú kryštálovo čisté,to by si musel veriť aj tomu že šunka v tescu je 100 percent čisté meso.
16.07.2011 | 23:34:57 | Reagovat
22:03: "dvojhmota" nie je problém motora, ale vodičovej hlavy a pravej nohy, 300-500.000 km je celkom slušná výdrž, pri troche dobrej vôli sa nedá zničiť, resp. táto porcia obyčajne jednému majiteľovi vystačí na nejakých 5-8 rokov...
Za ten bordel v nádrži asi motor nemôže..., osobne pochybujem, že nemalo aspoň o 100-200.000 km viac, ale to nie je môj problém.
P.S. Bežne dobieham na "výpary" v nádrži, nech mi "ctení novinári" a Vševedkovia vysvetlia, odkiaľ sa dokáže dostať bordel do nádrže, keď lejem iba čistú naftu...:))/niečo iné je, ked sa jazdí málo a auto stojí cez zimu aj mesiac, dva ...
Žeby zázrak látkovej premeny?
Jeden truľko napíše hovadiny typu "gumovej prevodovky"..:)), a 10 ďalších ju začne opakovať.
Ďalší napíše, že CR ..."strašné šmejdy" a vyššia spotreba, pričom už aj taký AutoBild v testoch zistil, že 2.0 TDCi, 103 kw od PSA vo Forde Mondeo má NIŽŠIU spotrebu ako 2.0 TDi od W, 103 kw..../3-4 roky späť/.
Ale skoro všade číta človek HOVADINY o tom, ako CR majú vyššiu spotrebu a poruchy, ako nejaké TDi...
A súhlasím aj s 22:15 anonymom, obyčajne je problém dosiahnuť max. rýchlosť stanovenú výrobcom, aj zrýchlenie.
16.07.2011 | 22:28:54 | ľuboš Reagovat
Konečně někdo kdo se nevytahuje.Běžně se tady dočteme že auta s 1,4 jedou 210km-h,a ráno se probudí mokří od pasu dolů.
16.07.2011 | 22:15:34 | Reagovat
AR 156
vstreky a dvojhmota je problém každého moderného diesla, nič nevydrží večne, rozdiel je len v tom či tú sumu "XY" za opravu nasypem do "bezcenného" auta, alebo auta ktoré má 3x vyššiu hodnotu ako AR 156, ktorá má navyše problém s prednou nápravou ...
A nebol som to ja, kto tu písal, že mal totalny bordel v nádrží, tým vstrekom to určite neprospieva...
Auto v hodnote 2-2500€, repas nápravy cca 300€ repas vstrekov cca 400€ a razom sme za údržbu na 1/3 hodnoty auta... Časom príde aj na turbo, kotúče s platničkami , ozve sa zotrvák a už sa prekročila polovica trhovej hodnoty auta...
Raz je to komplikované auto a údržba niečo stojí, pri starších autách na to treba zvlášť pozerať, je to ako si kúpiť A8 za 3000€, lacné auto drahá údržba
16.07.2011 | 22:03:27 | Ivan Reagovat
Fakt by ma tie problém"i" !! CR motorov zaujímali, lebo taký Fiat má práve tie najspoľahlivejšie...
A taký W nemá žiadne problémY..::))
16.07.2011 | 21:06:55 | ľuboš Reagovat
Alfa 156
Ako môže byť auto , ktoré stojí pár šupov srdcová záležitosť, asi tak isto ako objektivita recenzie po troch dnoch...
Design nie je všetko, auto sa kupuje aj na základe cien bežnej údržby a to je to čo tebe evidentne uniklo, je to CR diesel, čo zo sebou prináša problémi modernej techniky, aby sa nepluvalo len na AR, tak také problémi má každý CR motor, rozdiel je iba v tom že cena údržby je približne rovnaká, či sa jedná o 5 ročné auto , alebo o 10 ročnú 156... Tak že je rozdiel či dám 500€ za opravu u auta ktoré stojí 2000€ alebo 500€ u takého čo má hodnotu 7000€...
Servisovať 156 je asi také ako servisovať starú Ś-120 aj ked je tam cena údržby nízka, vzhladom na cenu auta je to vela...
16.07.2011 | 17:51:09 | Ivan Reagovat
slabe
16.07.2011 | 15:47:40 | Reagovat
Ahojte.Vie mi niekto povedat ako chodi 2,5 V6?Dnes som nasiel nadhernu 6-stupnovu,len potrebujem radu
03.11.2007 | 22:09:31 | alfa164 Reagovat
ALFA ROMEO 156 1.9
Tak ako mam to auto uz pomali mesiac nabehal som na nom 7 tisic kilometrou jedinu wadu co som zbadal je to zeee JE DRAHA NAFTA !!! inak setko frci jak maa .)) som strasne spokojni z mojim autickom :))) kazdy kritiuje alfu ale ja som spokojni !! a musim poklopat nech sa mojej cice dari :))) akurat idem na 2 tizden olej menit tak to ma wide tak okolo 5000SK taze lahodaa
28.09.2007 | 01:12:18 | 88FICO88 Reagovat
pokračování mé recenze
Tak po týdnu co mám alfu a dvou dnech v autoservisu Fiat myslím i nadále že je to krásné a dobré auto. Proč jsem byl v servisu. Auto mělo již při koupi jednu vadu a to že stále ukazovalo plnou nádrž i když tam bylo cca jen deset litrů. Nechal jsem to opravit byl to jen zaseknutý plovák ale kluci v servisu zjistili že původní majitel musel jezdit na nějaké s odpuštěním sračky protože nádrž byla totálně špinavá a zanesená. Tak mi jí vyčistili ale po ukončení práce když jsme jeli auto projet jsme natočili motor dojeli k bráně servisu a konec auto chcíplo tak po dením pátrání jsme došli k tomu že bylo zaneseno sejtko vysokotlakého vstřikovače do injektorů pro představu sejtko má průměr 3milimetry (vážně nekecám) a to bylo bordelem ucpáno. No ale od té doby auto drží a jezdí. Tak zase někdy příště až s autem něco bude. Zdravím všechny.
27.05.2007 | 20:22:01 | vlkouš Reagovat
Držák
Tak to už se těším jaké další ohlasy přidáš. Spoehlivost staré dobré 626 mazdy je totiž úplně ale úplně někde jinde než pověstná "spolehlivost" italských aut, alfy o to víc. Každopádně hezké auto, ale rozhodně to není každodenní polikač kilometrů, to by nevydrželo.
26.05.2007 | 17:25:27 | Dade Reagovat
Magore... recenzija krasivaja...
24.05.2007 | 22:14:55 | Kreuzebuklor Reagovat
tak to je fakt recenze jak má být :-(
24.05.2007 | 11:16:21 | mjr Reagovat