Rok výroby:2004Typ motoru:Stav km při koupi:147 100 kmStav km nyní:200 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:24. 4. 2015
Vlastnosti podvozku těžko hledají konkurenci Výborný motor Strmé a přesné řízení Kvalitní materiály v interiéru bez pazvuků Design Výborné sedačky I po 200.000km přesné řazení U mého kusu chválím i spolehlivost
Slabé stránky
V interiéru není kam za jízdy položit pití Slícování dílů interiéru (je to ale mínus?) Pro některé řidiče malý kufr Nižší životnost dílů podvozku Některé 156ky jsou problémové
Závady a opravy na autě
2x měněny žárovky H7 v předních světlech, ve 180000km výměna termostatu. Výměny oleje a filtrů samozřejmostí, nyní mě čekají rozvody a začínají se hlásit o výměnu přední ramena.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Alfa 156 je auto pro řidiče kteří si chtějí jízdu užít, patřím mezi ně. Podvozek je perfektní, mírně tvrdší ale rozhodně nekompromisní. Strmé a ultrapřesné řízení, odezva motoru je blesková, mám 85kW verzi což papírově není moc ale s autem ten motor vzhledem k parametrům hýbe poctivě. Co se týká spolehlivosti, mám asi štěstí na kusy (nebo pečlivý výběr), ale nemůžu si stěžovat, zatím jsem najel něco přes 50.000km, nyní na tachometru rovných 200.000km, potkala mě jediná závada - termostat zůstal otevřený takže motor se zahřál max na 70 stupňů. Začínají mi povrzávat silenbloky na předních vrchních ramenech, budu je měnit včetně stabilizačních tyčí, cena celkem do 4000,- Spodní ramena zatím OK, ještě budu dělat nové rozvody - 3000,- Co se mi na autě nelíbí je to, že v interiéru není kam dát lahev s pitím nebo kelímek s kafem - pro mě velké mínus. Pro spoustu lidí je u 156ky malý kufr - mě to nevadí protože i když jezdím s rodinou na dovolené, místa máme v autě bohatě (vešli by jsme se i do Punta). Interiér je z velmi kvalitních materiálů, jednotlivé díly ale na některých místech k sobě nepasují optimálně. Většinou za jízdy nikde nic nevrže, jen někdy (cca jednou za 2 týdny) slyším mírné skřípání na nerovnostech z pravé strany u spolujezdce, nehledal jsem kde to přesně je, divné je že to dělá jen někdy. Spotřeba dlouhodobě podle palubního počítače 5,1 litru, reálně jsem naměřil 5,3 přičemž nejezdím jako blázen ale někdy mě to přepadne a šlápnu tomu na kvalitní silnici běžně na nějakých 160-170km/h, to ale není denní můj styl jízdy.
Aktuáně na tachometru 236000km, začalo něco trochu pískat od motorového prostoru, dělal to klínový řemen. vyměněny komplet rozvody včetně klínového řemene, dále vzhledem k občasnému klepání od podvozku vzadu vyměněny vzadu všechny ramena. Cena opravy komplet 10.000,- Co se týká spolehlivosti jsem opravdu spokojen.
29.08.2017 | 16:34:19 | Pavel
| 194.228.205.*Reagovat
Aktualizace ve 215.000km
Aktuálně na tachometru 215.000km, vyměněny ramena vpředu včetně tyček stabilizátoru, vrzání podvozku zmizelo. Dále jsem musel nechat vyměnit chladič protože tekl, jinak vše OK.
20.05.2016 | 12:25:11 | Pavel
| 194.228.205.*Reagovat
156
Koukám opravdu v pěkném stavu. To povtzávání v ramenech bych až tak neřešil. Dělá to když je vlhko a chladno. Pod 5-10°C si to vrzne, ikdyž jsou ramena ještě OK na dlouhou dobu. Je to prostě konstrukcí. Já už si na to třeba zvykl, ale pasažéři se občas ptají, jestli něco neupadne. Dokud kolo nemá vůle, tak bych to neřešil. Stačí si ke každému kolo čupnout, chytit ho za vrch a vší silou s ním zacloumat k sobě-od sebe. Pokud není cítit přeskakování, tak je uložení v pořádku. Tu spotřebu máte krásnou. Já mám o necelý litr víc (6,1 - počítáno ujeté km vs natankováno). Ale pravda jezdím s tím čtvrtinu kilometrů po Brně a taky nejezdím nijak dlouhé trasy (nejčastěj kolem 10-15 km).
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156
Aktualizace 236.000km
Aktuáně na tachometru 236000km, začalo něco trochu pískat od motorového prostoru, dělal to klínový řemen. vyměněny komplet rozvody včetně klínového řemene, dále vzhledem k občasnému klepání od podvozku vzadu vyměněny vzadu všechny ramena. Cena opravy komplet 10.000,-
Co se týká spolehlivosti jsem opravdu spokojen.
29.08.2017 | 16:34:19 | Pavel | 194.228.205.* Reagovat
Aktualizace ve 215.000km
Aktuálně na tachometru 215.000km, vyměněny ramena vpředu včetně tyček stabilizátoru, vrzání podvozku zmizelo. Dále jsem musel nechat vyměnit chladič protože tekl, jinak vše OK.
20.05.2016 | 12:25:11 | Pavel | 194.228.205.* Reagovat
156
Koukám opravdu v pěkném stavu.
To povtzávání v ramenech bych až tak neřešil. Dělá to když je vlhko a chladno. Pod 5-10°C si to vrzne, ikdyž jsou ramena ještě OK na dlouhou dobu. Je to prostě konstrukcí. Já už si na to třeba zvykl, ale pasažéři se občas ptají, jestli něco neupadne.
Dokud kolo nemá vůle, tak bych to neřešil. Stačí si ke každému kolo čupnout, chytit ho za vrch a vší silou s ním zacloumat k sobě-od sebe. Pokud není cítit přeskakování, tak je uložení v pořádku.
Tu spotřebu máte krásnou. Já mám o necelý litr víc (6,1 - počítáno ujeté km vs natankováno). Ale pravda jezdím s tím čtvrtinu kilometrů po Brně a taky nejezdím nijak dlouhé trasy (nejčastěj kolem 10-15 km).
26.04.2015 | 09:55:35 | Temp | 78.45.78.* Reagovat