Rok výroby:1985Typ motoru:2144Stav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:240 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:8-11 l/100 kmVloženo:18. 3. 2006
Pokud nepočítam nějakou žárovku, nebo pojistku, tak jenom pří 180tisicích kilometrech se ucpal chladič. Vodní kámen je prevít. Až letoštní zima mi odepsala ovladaní klimatronicu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mám Audinku čtyři roky, najezdil sem na ní přés 120 tisíc km. mohu sní vyjet za jakéhokoliv počasí. Je to auto, které svého řidiče rozmazlí. Jediné, co se dá vytknout, je jízda poměste. Ve městě je trochu hladová, a špatně se bez tempomatu udržuje rychlostní limit! Na svůj věk je to dost temperamentní auto, které umí naštvat i dneštní vozy, i tý výkonné.
??Audi má rozdílné motory a dokonce 2226 je 2.2litr a má označení MC....,pak je tu 2.1 litr a to je KG... a pak je tu i 2.3 atmosféra která je NF..,je tam těch kódů víc ale tohole sou nejběžněji diskutované.
Audi S6 (c4) nemají napsané žádné označení.Není na 5. dveřích ani 2,2T, ani 2,3T, ale nic, chytráku.A řešit jestli někdo objem 2226 napíše jako 2,2 nebo 2,3, je prostě detail a ne nijak zvlášť podstatná věc.Běž řešit recenze renaultu 19, a vynadej lidem kteří místo 1,7 uvádějí 1,8.
Ty seš anonyme debil, turbo benzín v S6 má 2226 ccm, a běžně se i označuje jako 2,3T.Jdi do prdele s tímhle. R 19II 1,8 má 1721 ccm..Zdůrazňuji JE TO 1,8!!!!...Nebo i 3,2 FSI je vlastně 3,1 FSI)při správném matematickém zaokrouhlení zdvih.objemu.Fakt se jděte s těmahle úvahama vycpat.Vlastně , do detailu, já nemám 3,0 ale 2,9....???Obsah 2946ccm, a hele, na liště je 3,0 24V, v TP taky..
ako sa Vám mohol upchať chladič vodným kameňom. Odkedy sa dáva do chladiča voda?!! To nemáte cca 600 SK na nemrznúcu zmes? A pravidelne meniť? A 19 ročné auto, v čase kúpy s 111.000 km? Tak tomu už neuverím ani ja...A pre anonyma, ktorého rodičia majú od 1991 A8, od novoty, tak mi netvrďte, že z BMW by ste išli do Seatu... to ste nejako schudobneli ? Mal som voľakedy v minulom storočí A 100 2,3 benzín a 2,5 TDi, 85 kw, nespomínam si, že už v 91 bola A8, ale možno sa mýlim a neviem si spomenúť. P.S. Na A100 TDi, v tom čase 4 ročnej bolo cez 350.000 km...., 2,3 benzín 5 ročnej cez 280.000 km. Tieto autá si kúpi 1 z 1000 na okrasu. Obyčajne drvia kilometre o ktorých sa bežným užívateľom ani nesníva. A spôsobom, ktorým by hociaké iné auto odpísali v priebehu 100.000 km. Preto ak sa o ne majiteľ stará, vydržia neuveriteľne veľa, ale v dobrom stave je už vééééľmi málo. Škoda.
Audi S6 5,2??? nějakej novej motor, ne? První S6 měla 2,3turbo jako S2 a novější model pak 4,2. Ale alespoň jsem se pobavil. Kdysi jsem vlastnil audi 200 a dodnes na ni vzpomínám.
člověk nickem pepo choze nebo taky pepíno ,možná skutečným jménem Jozef Neumeister je pěkný lhář a pohádkář,jedna tohle auto už delší dobu nevlastní,auto ted střídá majitele každý měsíc,je členem audiclubu,kde ho ovšem pro své výmysly už dávno odepsali,jednou byl i na sraze,auto vůbec nemělo 2.2 turbo s 350 konmi jak si náš milý vymyslel.z motoru tekl olej kde mohl,přetrhaná elektikra pulka výbavu negunguje,navíc bylo hodně bořené celý předek je tam z audi 100 typ 44.,žádnou S6 5.2 nevlastní,ted si vymslel novou pohádku o feliciíí LaK 1.6 74 kw se starou masku,která vubec neexsitovala,tento clovek je zamindrákovaný internetový kecálek :-))
Tak prvně,mám Octavií 2.0TFSi, předtím jsem měl Leona RS a ještě předtím BMW 325i. Všechny auta jsem měl od novoty, jenom jak sem začínal řídit, půjčoval jsem si od rodičů Audi V8 z roku 91, kterou taky měly od novoty. Ted k tomu proč jí Pepe prodáva. V lednu se konečně dočkal a koupil si S6 Avant. Je to V10 o objemu 5.2litrů. Tak to vám doufám stačí a když né, pučte si jí někde a najezděte alespon 1000km. Pak pochopíte.
Znám toho chlápka, který vlastní toto auto a sám musím říct, z vlastní zkušenosti, že je to dobré a bezpečné auto. Je pravda, že má něco za sebou a že není nejmladší, ale co se týče řízení- je to super zážitek. V něčem bezpečnější jsem nikdy neseděl. Jeli jsme s AUDI v šílených podmínkách a vůbec nás nezklamala. I při vysoké rychlosti, skvěle vybírala zatáčky na mokré vozovce a to jsem byl hodně překvapen, co tato kráska dokáže. Jenom mě mrzí, že v téhle káře se už nesvezu, jelikož známý ji prodává. Kdybych mohl- koupím, jelikož jenom sednout do té krásky je něco na co se nikdy nezapomíná.
Audi dělala 200 pro jednotlivé země zvlášt vybavené. Rozdily byly různého provedeni, světla, motorizace,dokonce různe zapalovani, převody, výbava v interieru. Audi prostě chtěla vyjít vstříc každemu. To je prostě AUDI.
súhlasím že je to dobré auto ale nevidel som a ani nepočul o tom že by sa 200 vyrábala v naftovej verzii! 200 boli len benzínové alebo potom nejaké prestavby. Mal som ich dve: 2,2 turbo quattro(121kw) r.v.86 a 2,3 turbo quattro 20v(163kw) r.v. 1990.
Tahle AUDIna je original 200, jenom že to je švycarská verze. Označení motoru je JY. Předek je opravován, předešlí majitel se setkal s chodci na dálnici. AUDI u 200vky mělo 13 verzí. 8 bylo benzínovích a 5 naftových. Každá verze se nějak lišila. V ČR jsou zname jen dve verze. Od mala jsem fanda značky, tak vím o nich dost+ jsem členem AUDI clubu.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi 200
??Audi má rozdílné motory a dokonce 2226 je 2.2litr a má označení MC....,pak je tu 2.1 litr a to je KG... a pak je tu i 2.3 atmosféra která je NF..,je tam těch kódů víc ale tohole sou nejběžněji diskutované.
26.09.2009 | 11:23:59 | Reagovat
Audi S6 (c4) nemají napsané žádné označení.Není na 5. dveřích ani 2,2T, ani 2,3T, ale nic, chytráku.A řešit jestli někdo objem 2226 napíše jako 2,2 nebo 2,3, je prostě detail a ne nijak zvlášť podstatná věc.Běž řešit recenze renaultu 19, a vynadej lidem kteří místo 1,7 uvádějí 1,8.
09.11.2008 | 11:19:53 | jašin Reagovat
a nova S6 ma 5.2litra ty debilek
09.11.2008 | 07:22:11 | Reagovat
jasin ty ses strasnej magor... ukaz mi kde ma 2.2T oznacene napisom na audine 2.3turbo???? ukaz mi jedno
09.11.2008 | 07:20:56 | Reagovat
Ty seš anonyme debil, turbo benzín v S6 má 2226 ccm, a běžně se i označuje jako 2,3T.Jdi do prdele s tímhle. R 19II 1,8 má 1721 ccm..Zdůrazňuji JE TO 1,8!!!!...Nebo i 3,2 FSI je vlastně 3,1 FSI)při správném matematickém zaokrouhlení zdvih.objemu.Fakt se jděte s těmahle úvahama vycpat.Vlastně , do detailu, já nemám 3,0 ale 2,9....???Obsah 2946ccm, a hele, na liště je 3,0 24V, v TP taky..
08.11.2008 | 22:39:05 | jašin Reagovat
Nejde mi do kotrby,
ako sa Vám mohol upchať chladič vodným kameňom. Odkedy sa dáva do chladiča voda?!! To nemáte cca 600 SK na nemrznúcu zmes? A pravidelne meniť? A 19 ročné auto, v čase kúpy s 111.000 km? Tak tomu už neuverím ani ja...A pre anonyma, ktorého rodičia majú od 1991 A8, od novoty, tak mi netvrďte, že z BMW by ste išli do Seatu... to ste nejako schudobneli ? Mal som voľakedy v minulom storočí A 100 2,3 benzín a 2,5 TDi, 85 kw, nespomínam si, že už v 91 bola A8, ale možno sa mýlim a neviem si spomenúť. P.S. Na A100 TDi, v tom čase 4 ročnej bolo cez 350.000 km...., 2,3 benzín 5 ročnej cez 280.000 km. Tieto autá si kúpi 1 z 1000 na okrasu. Obyčajne drvia kilometre o ktorých sa bežným užívateľom ani nesníva. A spôsobom, ktorým by hociaké iné auto odpísali v priebehu 100.000 km. Preto ak sa o ne majiteľ stará, vydržia neuveriteľne veľa, ale v dobrom stave je už vééééľmi málo. Škoda.
08.11.2008 | 21:47:09 | ľuboš Reagovat
nova S6 ma 5.2 litrovy motor a ziadny 2.3turbo neexistoval !!!! existoval len 2.2T 20v a 10v...dandy sa asi moc nevyzna
08.11.2008 | 20:13:52 | Reagovat
souhlasím
Audi S6 5,2??? nějakej novej motor, ne? První S6 měla 2,3turbo jako S2 a novější model pak 4,2. Ale alespoň jsem se pobavil. Kdysi jsem vlastnil audi 200 a dodnes na ni vzpomínám.
08.11.2008 | 12:09:10 | dandy Reagovat
Internetový kecálek to sedí,jdi si krmit nekoho jinýho!!!
03.10.2007 | 12:28:03 | Reagovat
Hehe
Tak ta sedla. :-)
03.10.2007 | 10:52:58 | Hayabusa Reagovat
pepe je lhář
člověk nickem pepo choze nebo taky pepíno ,možná skutečným jménem Jozef Neumeister je pěkný lhář a pohádkář,jedna tohle auto už delší dobu nevlastní,auto ted střídá majitele každý měsíc,je členem audiclubu,kde ho ovšem pro své výmysly už dávno odepsali,jednou byl i na sraze,auto vůbec nemělo 2.2 turbo s 350 konmi jak si náš milý vymyslel.z motoru tekl olej kde mohl,přetrhaná elektikra pulka výbavu negunguje,navíc bylo hodně bořené celý předek je tam z audi 100 typ 44.,žádnou S6 5.2 nevlastní,ted si vymslel novou pohádku o feliciíí LaK 1.6 74 kw se starou masku,která vubec neexsitovala,tento clovek je zamindrákovaný internetový kecálek :-))
22.04.2007 | 17:08:10 | Kovi Reagovat
Pro nevěříci
Tak prvně,mám Octavií 2.0TFSi, předtím jsem měl Leona RS a ještě předtím BMW 325i. Všechny auta jsem měl od novoty, jenom jak sem začínal řídit, půjčoval jsem si od rodičů Audi V8 z roku 91, kterou taky měly od novoty. Ted k tomu proč jí Pepe prodáva. V lednu se konečně dočkal a koupil si S6 Avant. Je to V10 o objemu 5.2litrů. Tak to vám doufám stačí a když né, pučte si jí někde a najezděte alespon 1000km. Pak pochopíte.
19.04.2006 | 19:14:49 | ANONYM Reagovat
Proč?
Anonyme, ty to auto miluješ! A když ten tvůj známy, je tak s 200 spokojeny, proč jí prodáva????
A mě taky zajíma v čem si vozíš zadek?!
19.04.2006 | 11:54:47 | Chytrolín Reagovat
cože?
Ty ses dotoho auta snad zamiloval anonyme. Zajimalo by mě v čem jezdíš, nebo jezdils? Je to přece starý vůz!!!
19.04.2006 | 10:56:57 | don Reagovat
Prostě AUDI
Znám toho chlápka, který vlastní toto auto a sám musím říct, z vlastní zkušenosti, že je to dobré a bezpečné auto. Je pravda, že má něco za sebou a že není nejmladší, ale co se týče řízení- je to super zážitek. V něčem bezpečnější jsem nikdy neseděl. Jeli jsme s AUDI v šílených podmínkách a vůbec nás nezklamala. I při vysoké rychlosti, skvěle vybírala zatáčky na mokré vozovce a to jsem byl hodně překvapen, co tato kráska dokáže. Jenom mě mrzí, že v téhle káře se už nesvezu, jelikož známý ji prodává. Kdybych mohl- koupím, jelikož jenom sednout do té krásky je něco na co se nikdy nezapomíná.
15.04.2006 | 10:24:53 | anonym Reagovat
Sohlasím s "pepe-choze"- je to hóóódně dobré vozítko
12.04.2006 | 20:09:40 | kama Reagovat
audi
Audi dělala 200 pro jednotlivé země zvlášt vybavené. Rozdily byly různého provedeni, světla, motorizace,dokonce různe zapalovani, převody, výbava v interieru. Audi prostě chtěla vyjít vstříc každemu. To je prostě AUDI.
12.04.2006 | 18:26:50 | Pepíno Reagovat
200 diesel?
súhlasím že je to dobré auto ale nevidel som a ani nepočul o tom že by sa 200 vyrábala v naftovej verzii! 200 boli len benzínové alebo potom nejaké prestavby. Mal som ich dve: 2,2 turbo quattro(121kw) r.v.86 a 2,3 turbo quattro 20v(163kw) r.v. 1990.
12.04.2006 | 12:53:57 | jaka Reagovat
Tahle AUDIna je original 200, jenom že to je švycarská verze. Označení motoru je JY. Předek je opravován, předešlí majitel se setkal s chodci na dálnici. AUDI u 200vky mělo 13 verzí. 8 bylo benzínovích a 5 naftových. Každá verze se nějak lišila. V ČR jsou zname jen dve verze. Od mala jsem fanda značky, tak vím o nich dost+ jsem členem AUDI clubu.
24.03.2006 | 17:08:27 | pepe-choze Reagovat
200???
Není to náhodou stovka?
23.03.2006 | 08:34:15 | Smetipel Reagovat