Rok výroby:1985Typ motoru:2.2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:3. 2. 2008
Minimální, měnil jsem jen regulátor na alternátoru, ale to je spotřebák za cca 350,-kč a 5 minut práce.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Karoserie je ve velmi dobrém stavu, téměř bez koroze, jako bývají karoserie vozů jiných automobilek, cca po 6-ti letém provozu. Pokud není B2-ka během provozu nějak vážněji poškozena (rozsáhlejší autohavárie), karoserie vydrží neskutečně dlouho. Motor jede velice slušně, 5-tiválce Audi jsou prý, při správné údržbě, doslova neutahatelné.
Současné Octavie tento vůz hravě poráží ve městě i na dálnici, dá se jet průměr až kolem 170-180km/h, více jsem nezkoušel, teoreticky max 200km/h.
Spotřeba na dálnici, při umírněné jízdě kolem povolených 130km/h, vychází pod 9 litrů, ve městě v zácpách bere o něco více. Vůz velmi dobře brzdí a výborně sedí na silnici, na suchém i na mokrém povrchu.
Při rozumné jízdě sedí dobře i na sněhu a v blátivém terénu, přestože nemá náhon na všechna čtyři kola (Quattro). Interiér už za ta léta nese stopy opotřebení (hlavně díky neodborným úpravám předchozími majiteli), ale i tak se jedná o velice pohodlný a dobře zkonstruovaný vůz, který stále dělá výrobci čest a nadčasovou reklamu.
musim zevšim souhlasit mam taky tu samou audinku na ty roky bych řekl že je v dobrem stavu za ty roky se najdou menši oděrky a škrábance ale korozi ne karoserie je 100pro a lak totéž akorát kapota trošinku vybledla ale po každé co ji umyju tak jak by vyjela pravě s vyrobní linky co se tyče motoru super auto ma už nalitano 300tis. a na malinkate drobnosti bez poruchy ani spojka nebyla ještě měněna brzdy vše oka jediné co zlobí je ruční brzda a to že se po čase zadrhava a nezabrzdi auto tak jak ma interier vyborny je dosti odolny trožku předni sedačky vysezene co mužu říct tak v městě si sice vezme trochu vice ale mam vyzkoušene že na dalkove plně naložena vpohodě zvladne 7,5 l pro mě je jizda stim autem pokažde zažitek plynovy pedal posloucha na slovo :D kdybych měl možnost koupit uplně ten samy typ a novy nevahal bych ani sekundu
Kamarád má třístupňovou automatickou převodovku u Audi Coupé GT-čka a nedá na to dopustit. Sice je omezen touto převodovkou, která nepustí auto přes 170km/h, víc to nejede (motor by samozřejmě šel dál), ale prý je to jinak pohoda.
Zdravím. Mám tak isto coupe gt ale s manuálom. motor ako odtrhnutý z reťaze keď sa dostane cez 4000 ot./min. spotreba na diaľku mi vyšla na 6,5l/100km pri cca 120-130 km/h. v meste 10 l bez problémov. práve riešim jeden problém.z ničoho nič mi zdochol motor na voľnobehu a neviem ho naštartovať, točí, točí a nechytá a keď chytí tak hneď aj zdochne. ak sa vám stalo niečo také tak sa mi prosím ozvite.ďakujem martinussiccus@gmail.com
24.12.2011 | 16:18:20 | Martin Suchý
| 88.212.37.*Reagovat
to mato85
Proste ďalší chytrák!!! Keď budeš to auto aspoň vidieť na obrázku, potom sa ozvi. Tá prevodovka má naozaj 3 stupne a proste ideš nad 100km/h tak to má dosť vysoké otáčky. Prevodovka bola OK. Odvtedy ma automaty zaujali a aj teraz mám jeden. Viď recenzia na Honda Legend.
Zdravím Vás, teraz som si zaspomínal na kamarátovu Audinku, bolo to naozaj nezničiteľné auto, jediné čo hrdzavelo boli zadné lemy, inak celá karoséria bola v 100 percentnom stave. Kamarát ju dvakrát predal a dvakrát ju kúpil naspať. Vyskúšal medzitým viacero áut, ale toto bolo naozaj nezničiteľné. Nakoniec, keď sa s ňou definitívne rozlúčil, tak to bolo kvôli aut. prevodovke. Všetko bolo fajn, ale len 3 rýchlostné stupne, to sa proste začalo pri stúpajúcich cenách benzínu v peňaženke predsa len prejavovať. Ale naozaj, velakrát na to auto zaspomína, lebo bolo naozaj moc kvalitné.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi 90
Audi
musim zevšim souhlasit mam taky tu samou audinku na ty roky bych řekl že je v dobrem stavu za ty roky se najdou menši oděrky a škrábance ale korozi ne karoserie je 100pro a lak totéž akorát kapota trošinku vybledla ale po každé co ji umyju tak jak by vyjela pravě s vyrobní linky co se tyče motoru super auto ma už nalitano 300tis. a na malinkate drobnosti bez poruchy ani spojka nebyla ještě měněna brzdy vše oka jediné co zlobí je ruční brzda a to že se po čase zadrhava a nezabrzdi auto tak jak ma interier vyborny je dosti odolny trožku předni sedačky vysezene co mužu říct tak v městě si sice vezme trochu vice ale mam vyzkoušene že na dalkove plně naložena vpohodě zvladne 7,5 l pro mě je jizda stim autem pokažde zažitek plynovy pedal posloucha na slovo :D kdybych měl možnost koupit uplně ten samy typ a novy nevahal bych ani sekundu
19.05.2011 | 20:28:38 | Thomson Reagovat
audi
Kvalita Audi, kdo neměl Audi, nepochopí. ozaj pravda mozem uznat nezmarne vozy audinka u nas len v dobrom
19.04.2011 | 22:25:02 | sebo1 Reagovat
Automat
Kamarád má třístupňovou automatickou převodovku u Audi Coupé GT-čka a nedá na to dopustit. Sice je omezen touto převodovkou, která nepustí auto přes 170km/h, víc to nejede (motor by samozřejmě šel dál), ale prý je to jinak pohoda.
20.02.2008 | 11:02:43 | Alfa Reagovat
RE: Automat
Zdravím. Mám tak isto coupe gt ale s manuálom. motor ako odtrhnutý z reťaze keď sa dostane cez 4000 ot./min. spotreba na diaľku mi vyšla na 6,5l/100km pri cca 120-130 km/h. v meste 10 l bez problémov. práve riešim jeden problém.z ničoho nič mi zdochol motor na voľnobehu a neviem ho naštartovať, točí, točí a nechytá a keď chytí tak hneď aj zdochne. ak sa vám stalo niečo také tak sa mi prosím ozvite.ďakujem martinussiccus@gmail.com
24.12.2011 | 16:18:20 | Martin Suchý | 88.212.37.* Reagovat
to mato85
Proste ďalší chytrák!!! Keď budeš to auto aspoň vidieť na obrázku, potom sa ozvi. Tá prevodovka má naozaj 3 stupne a proste ideš nad 100km/h tak to má dosť vysoké otáčky. Prevodovka bola OK. Odvtedy ma automaty zaujali a aj teraz mám jeden. Viď recenzia na Honda Legend.
04.02.2008 | 20:22:12 | Svoro Reagovat
2 Svoro:
Asi kamarat zabudol ze automaticka prevodovka potrebuje olej...
04.02.2008 | 17:25:41 | mato85 Reagovat
Zdravím Vás, teraz som si zaspomínal na kamarátovu Audinku, bolo to naozaj nezničiteľné auto, jediné čo hrdzavelo boli zadné lemy, inak celá karoséria bola v 100 percentnom stave. Kamarát ju dvakrát predal a dvakrát ju kúpil naspať. Vyskúšal medzitým viacero áut, ale toto bolo naozaj nezničiteľné. Nakoniec, keď sa s ňou definitívne rozlúčil, tak to bolo kvôli aut. prevodovke. Všetko bolo fajn, ale len 3 rýchlostné stupne, to sa proste začalo pri stúpajúcich cenách benzínu v peňaženke predsa len prejavovať. Ale naozaj, velakrát na to auto zaspomína, lebo bolo naozaj moc kvalitné.
04.02.2008 | 08:32:45 | Svoro Reagovat